1 تصویر

درباره این فایل

سورس پروژه اندروید Memory که بطور رایگان برای کاربران شاپ دروید قرار گرفته است.این پروژه بدین صورت عمل میکند که لیستی از تصاویر نمایش داده میشود و کاربر میبایستی ابتدا آنها را بخاطر بسپارد و بعد بازی شروع میشود.

بعد اینکه بازی شروع شد باید چیکار کنیم؟

تصاویر در زیر دکمه ها مخفی میشوند و کاربر باید تصاویر را تشخیص داده تا بتوانند بازی را به اتمام برساند.


1 کاربر پسند دیده است



بازخورد کاربر

Create an account or sign in to leave a review

You need to be a member in order to leave a review

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

هیچ نقدی برای نمایش وجود ندارد.

  • بیشترین دانلودها

    سال گذشته

    1. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    2. رایگان

    3. 195٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   63   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         28   0

    تمام زمان

    1. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    2. رایگان

    3. 195٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   63   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         28   0
  • مطالب مشابه

    • توسط Farzad Sarseifi
      اجرای اولین پروژه اندروید
      ابتدا برنامه Android studio رو باز کنید، سپس مراحل زیر رو انجام بدید :
      1- از منوی فایل گزینه New و سپس Android Project را انتخاب کنید

      2-در کادر ظاهر شده ابتدا نام پروژه خود را بنویسید

       
      بعد گزینه Next را انتخاب کنید
      3- در کادر بعدی باید حدهاق API را انتخاب کنید. در این باید تعیین کنید که این برنامه رو قصد دارید برای چه نسخه ای از اندروید بنویسید . بیشتر گوشی های در حال حاضر اندروید 2.3.3 را دارند. هر چند میتوانید هر کدام را که خواستی انتخاب کنید
       

      در مرحله آخر نیز باید در قسمت ApplicatonName همان نام اولیه داده شده را که وارد کردید وارد کنید
      در قسمت PackageName : باید نام پکیج اصلی برنامه رو بنویسید که باید حتما از سه قسمت تشکیل شده باشند و با نقطه از هم جدا میشوند
      در قسمت Create Activity : نام اکیتیویتی اصلی برنامه رو باید وارد کنید(در حین نوشتن برنامه میتوانید آن را تغییر دهید)

       
      در این مرحله اسم اکتیویتی و لایوت شروع کننده برنامه را وارد کنید و سپس گزینه finish را انتخاب کنید

       
      ورود به محیط اندروید استودیو

       

    • توسط mokaleme
      سلام من اندرید استادی رو داشتم و به خوبی کار میکرد اما بعد چند وقت هنگید
      فیلتر شکنارو امتحان کردم ویندزمم دوبار عوض کردم ولی درست نشد!
      مشکلم اینه که:
      وقتی یکی از پروژه های قبلی رو باز میکنیم اون پایین مینویسه ...refreshing و تو همون حالت میمونه
      وقتی هم یه پروژه جدید میسازم تو همون حالت میمنه
      لطفا کمکم کنید
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام دوستان یه کتابخونه توپ پیدا کردم که دیگه درگیر ساخت نویگیشن دراور دستی نشد فول امکانات
      اول با کد زیر کتابخونه رو به پروژه اضافه کنین.
      اگه نمیدونین چطوری اموزش افزودن کتابخونه به اندروید رو ببینین
      ___
      کد:
      compile('com.mikepenz:materialdrawer:5.9.1@aar') { transitive = true } خب حالا بعد از افزوده شدن میریم سراغ کد نویسی
      جهت تست این کد رو در onCreate قرار بدین
      new DrawerBuilder().withActivity(this).build(); بعد پروژه رو اجرا کنید و دستتون رو از سمت چپ به راست روی صفحه بکشید.اگه منو باز شد یعنی موفقیت آمیز بوده.
      پس میریم سراغ تنظیم امکانات
      PrimaryDrawerItem item1 = new PrimaryDrawerItem().withIdentifier(1).withName(R.string.drawer_item_home); SecondaryDrawerItem item2 = new SecondaryDrawerItem().withIdentifier(2).withName(R.string.drawer_item_settings); با این کد دو تا آیتم تعریف میکنید اما هنوز به منو معرفی نشدن.پس مثلا کد زیر مینویسیم به جای اون کد اولیه
       
      Drawer result = new DrawerBuilder() .withActivity(this) .withToolbar(toolbar) .addDrawerItems( item1, new DividerDrawerItem(), item2, new SecondaryDrawerItem().withName(R.string.drawer_item_settings) ) .withOnDrawerItemClickListener(new Drawer.OnDrawerItemClickListener() { @Override public boolean onItemClick(View view, int position, IDrawerItem drawerItem) { // do something with the clicked item :D } }) .build(); یه توضیح در موردش بدم گیج نشین؛ابتدا یه متغیر از نوع Drawer تعریف کرده و اون رو با یه شی جدید از نوع DrawerBuilder پر میکنه.آخرش که میگه .Build() باعث میشه منو ساخته بشه و به اکتیویتی شما که با کد withActivity بهش گفتین وصل بشه.در ضمن بگم نیاز هست که یه Toolbar تو لایوت خودتون تعریف کنین و منو رو بهش وصل کنید با کد withToolbar
      با استفاده از کد addDraweritems،بایستی اون آیتم هایی که ساخته بودید رو بهش معرفی کنین مثل کد.توابعی هم که زیرش نوشتین از اسمشون مشخصه برای وقتی که روی آیتم ها کلیک بشه صدا زده میشن.
      یه امکان خوبی که این کتابخونه داره اینه که اگه توی پروژتون مسائل کاربر و ورود و خروج دارید یه حرکت قشنگ میزنه اونم AcountHeader هستش.کد زیر رو کپی کنید تو پروژه قبل از کد اصلی!
      سپس به همون کد اصلی که ساخت منو هست،این کد هم اضافه کنید 
      .withAccountHeader(headerResult) که در نهایت همچین کدی داشته باشین
      Drawer result = new DrawerBuilder() .withActivity(this) .withAccountHeader(headerResult) .withToolbar(toolbar) .addDrawerItems( item1, new DividerDrawerItem(), item2, new SecondaryDrawerItem().withName(R.string.drawer_item_settings) ) .withOnDrawerItemClickListener(new Drawer.OnDrawerItemClickListener() { @Override public boolean onItemClick(View view, int position, IDrawerItem drawerItem) { // do something with the clicked item :D } }) .build(); این کتابخونه خیلی امکانات دیگه داره که این فقط کمی ازشون بود.اگه میخواین جدی از این کتابخونه استفاده کنید بهتره به صفحه گیتهابش مراجعه کنین.
      لینک
       
      ببخشید کمی سرسری توضیح دادم خدانگهدار