1 تصویر

درباره این فایل

سورس پروژه اندروید Memory که بطور رایگان برای کاربران شاپ دروید قرار گرفته است.این پروژه بدین صورت عمل میکند که لیستی از تصاویر نمایش داده میشود و کاربر میبایستی ابتدا آنها را بخاطر بسپارد و بعد بازی شروع میشود.

بعد اینکه بازی شروع شد باید چیکار کنیم؟

تصاویر در زیر دکمه ها مخفی میشوند و کاربر باید تصاویر را تشخیص داده تا بتوانند بازی را به اتمام برساند.


1 کاربر پسند دیده است



بازخورد کاربر

Create an account or sign in to leave a review

You need to be a member in order to leave a review

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

هیچ نقدی برای نمایش وجود ندارد.

  • بیشترین دانلودها

    هفته

    1. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         6   0
    2. رایگان

    3. رایگان

    4. 30٬000 ریال

      توسط Amir2115
         2   2   0

    ماه

    1. رایگان

    2. رایگان

      توسط Amir2115
         18   0
    3. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         9   0
    4. رایگان

    5. رایگان

    سال گذشته

    1. رایگان

    2. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    3. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         72   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         31   0

    تمام زمان

    1. رایگان

    2. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    3. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         72   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         31   0
  • مطالب مشابه

    • توسط Farzad Sarseifi
      شاید در حین کار برنامه نویسی در اندروید،با این موضوع روبه رو شده باشید که چگونه بتوانیم یک گالری زیبا برای اپلیکیشن خود طراحی کنیم.
      در این آموزش به این موضوع میپردازیم و یک گالری ساده را پیاده سازی میکنیم.
      برای شروع ابتدا چند تصویر را به پوشه drawable خود کپی کنید،تا به عنوان آیتم های گالری مورد استفاده قرار بگیرند.برای اینکه یک Adapter بسازیم و تصاویر خود را معرفی کنیم،ابتدا یک کلاس به اسم ImageAdapter ایجاد کنید.این کلاس باید از کلاس BaseAdapterارث بری کنید تا توابع interface آن Override شوند.
      public class ImageAdapter extends BaseAdapter { int mGalleryItemBackground; private Context mContext; private Integer[] mImageIds = { R.drawable.icon, R.drawable.icon, R.drawable.icon }; public ImageAdapter(Context c) { mContext = c; } public int getCount() { return mImageIds.length; } public Object getItem(int position) { return position; } public long getItemId(int position) { return position; } public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { ImageView i = new ImageView(mContext); i.setImageResource(mImageIds[position]); i.setLayoutParams(new Gallery.LayoutParams(150, 100)); i.setScaleType(ImageView.ScaleType.FIT_XY); i.setBackgroundResource(mGalleryItemBackground); return i; } } شرح کدهای کلاس :
      متعیر mImageIds : این متغیر که بصورت یک آرایه عددی میباشد ،بدین صورت عمل میکند که id تصاویر را به عنوان تعداد آیتم ها ذخیره میکند
      تابع getCount : این تابع تعداد تصاویر کلاس را برمیگرداند
      تابع getItemId : این تابع مکان تصاویر را برمیگرداند
      تابع  getView : این تابع مهمترین تابع کلاس مربوطه میباشد ، که ظاهر تصویر و سایز آن را مشخص میکند،مثلا در این مثال سایز تصاویر 150*100 میباشد.
      (در صورتی که قصد دارید که یک گالری سفارشی را پیاده سازی کنید،باید در این بخش اینکار را انجام دهید.)
      بعد از اینکارها ،وارد فایل main.xml برنامه میشویم و بدین صورت عمل میکنیم :
      <Gallery    android:id="@+id/gallery" android:layout_width="match_parent"     android:layout_height="wrap_content" /> در مرحله آخر وارد اکتیویتی اصلی خود میشویم و کلاسی که در ابتدا تعریف کرده ایم را به Gallery ، سینک میکنیم.
      public class GalleryExample extends Activity {     /** Called when the activity is first created. */     @Override     public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {         super.onCreate(savedInstanceState);         setContentView(R.layout.main);         Gallery g = (Gallery) findViewById(R.id.gallery);         g.setAdapter(new ImageAdapter(this));         g.setOnItemClickListener(new OnItemClickListener() {             public void onItemClick(@SuppressWarnings("rawtypes") AdapterView parent, View v, int position, long id) {                 Toast.makeText(GalleryExample.this, "" + position, Toast.LENGTH_SHORT).show();             }         });     } }  
       
       
    • توسط Farzad Sarseifi
      لیست ویو  Listview :
       در حالت استاندارد به صورت یک  لیست متنی میباشد. که اطلاعات را بصورت آرایه ای میسازد.لیست ویو بطور وفور در بیشتر برنامه های اندرویدی یافت میشود مثلا  لیست شماره تلفن ها، تماسها و غیره، قرار میگیرد.
      برای شروع به مثال ساده زیر توجه کنید:
      در این مثال قصد داریم یک لیست ساده بسازیم که لیست ماه های میلادی را نمایش دهد
      مرحله 1 ) ابتدا باید در فایل main.xml خود ویجت لیست ویو را قرار دهیم.
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <ListView android:orientation="vertical"    android:layout_width="fill_parent"  android:layout_height="fill_parent"      android:layout_height="fill_parent"     android:id="@+id/mainListView"/>                مرحله 2 )برای نمایش لیست باید به اکتیویتی اصلی که قرار است لیست مربوطه فراخونی شود مراجعه کنیم  و لیست را بسازیم.
      public class ListActivity extends Activity { String[] monthsArray = { "JAN", "FEB", "MAR", "APR", "MAY", "JUNE", "JULY", "AUG", "SEPT", "OCT", "NOV", "DEC" };    private ListView monthsListView;   private ArrayAdapter arrayAdapter;     @Override    public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {   super.onCreate(savedInstanceState);     setContentView(R.layout.activity_list);    monthsListView = (ListView) findViewById(R.id.mainListView);     arrayAdapter = new ArrayAdapter(this, android.R.layout.simple_list_item_1, monthsArray); monthsListView.setAdapter(arrayAdapter);    } }   شرح کدها :
      1-ابتدا باید ارایه خود را تعریف کنیم
        String[] monthsArray = { "JAN", "FEB", "MAR", "APR", "MAY", "JUNE", "JULY", "AUG", "SEPT", "OCT", "NOV", "DEC" };   2-لیست ویو را تعریف کنیم :
       private ListView monthsListView;   3-یک متغیر سراسری از نوع Arraylist ایجاد میکنیم:
       private ArrayAdapter arrayAdapter;   4- در مرحله آخر لیست را میسازیم :
       
      arrayAdapter = new ArrayAdapter(this, android.R.layout.simple_list_item_1, monthsArray);                 monthsListView.setAdapter(arrayAdapter);  
       
       
    • توسط osam
      سلام به همگی
      ویژگی ها :
      استفاده از متریال دیزاین
      لیست کیشویی راست به چپ
      استفاده از header  در لیست کیشویی
      اینجا دانلود کنید

       
      "
       
    • توسط اعظم نوری
      سورس آماده sliding menu with navigation drawer:
      SlidingMenu.zip
       
       
    • توسط Farzad Sarseifi
      یکی از کارهایی که در بیشتر اپلیکیشن های اندرویدی ممکن است با آن مواجه شویم پخش فیلم و موسیقی میباشد.
      در این آموزش قصد داریم به روشهای پلی کردن ویدئو در اندروید بپردازیم.

      در اندروید ابزارهای زیادی برای اینکار وجود دارد که میتوان به مهمترین های آن مانند Videoview و MediaPlayer اشاره کرد.
      در این آموزش به Videoview میپردازیم، که ابزاری واقعا قدرتمند در اندروید هستش.
      خب برای شروع باید یک فایل xml را طراحی کنیم و ویجت Videoview را در آن قرار دهیم:

       
      <VideoView android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent" android:id="@+id/videoView" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent" />  
      سپس در اکتیویتی اصلی خود کارهای زیر را بدین صورت انجام دهیم :
      در این مثال ، یک ویدئو از طریق sdcard پلی میشود.
      VideoView videoView = (VideoView)findViewById(R.id.VideoView); videoView.setVideoPath("/sdcard/blonde_secretary.3gp"); videoView.start();  
      اگر قصد دارید که از طریق Url یک فایل را پلی کنید باید از این روش استفاده کنید :

       
      String _uri="http://192.168.10.10/video/1.mp4" _videoview.setVideoURI(Uri.parse(uri));  
      Manifest
      <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET" />