سورس کد موزیک پلیر مانند موزیک پلیر apple 1.0.0

   (0 نقد)

1 تصویر

درباره این فایل

سلام

 

سورس کد اندروید  موزیک پلیر مانند Spotify و Apple music

 

همراه با سورس سمت سرور

 

موفق باشید


2 کاربر پسند شده است



بازخورد کاربر

Create an account or sign in to leave a review

You need to be a member in order to leave a review

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

هیچ نقدی برای نمایش وجود ندارد.

  • بیشترین دانلودها

    سال گذشته

    1. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    2. رایگان

    3. 195٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   63   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         28   0

    تمام زمان

    1. 50٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   85   0
    2. رایگان

    3. 195٬000 ریال

      توسط Omid Zakeri
         0   63   0
    4. رایگان

    5. رایگان

      توسط Omid Zakeri
         28   0
  • مطالب مشابه

    • توسط Farzad Sarseifi
      اجرای اولین پروژه اندروید
      ابتدا برنامه Android studio رو باز کنید، سپس مراحل زیر رو انجام بدید :
      1- از منوی فایل گزینه New و سپس Android Project را انتخاب کنید

      2-در کادر ظاهر شده ابتدا نام پروژه خود را بنویسید

       
      بعد گزینه Next را انتخاب کنید
      3- در کادر بعدی باید حدهاق API را انتخاب کنید. در این باید تعیین کنید که این برنامه رو قصد دارید برای چه نسخه ای از اندروید بنویسید . بیشتر گوشی های در حال حاضر اندروید 2.3.3 را دارند. هر چند میتوانید هر کدام را که خواستی انتخاب کنید
       

      در مرحله آخر نیز باید در قسمت ApplicatonName همان نام اولیه داده شده را که وارد کردید وارد کنید
      در قسمت PackageName : باید نام پکیج اصلی برنامه رو بنویسید که باید حتما از سه قسمت تشکیل شده باشند و با نقطه از هم جدا میشوند
      در قسمت Create Activity : نام اکیتیویتی اصلی برنامه رو باید وارد کنید(در حین نوشتن برنامه میتوانید آن را تغییر دهید)

       
      در این مرحله اسم اکتیویتی و لایوت شروع کننده برنامه را وارد کنید و سپس گزینه finish را انتخاب کنید

       
      ورود به محیط اندروید استودیو

       
      در این حالت اندروید استودیو در حال ساخت پروژه اندروید میباشد

       
       
       
    • توسط Farzad Sarseifi
       
      در این تاپیک آموزشی، از ابتدا آموزش برنامه نویسی اندروید را شروع خواهیم نمود ،یکی از مشکلات برنامه نویسان اندروید کم یا نبود آموزش های اصولی اندروید میباشد ،بر همین اساس تصمیم بر آن داشتیم بطور جامع آموزش های فارسی را منتشر نماییم .
      بیشتر کاربران انجمن برنامه نویسی اندروید، کم و بیش با این مشکل رو به رو بوده اند که به چه صورتی اندروید را شروع کنند و شروع به آموزش اندروید بگیرند.بر این اساس در این تاپیک بطور جامع آموزش های اندروید قرار داده خواهد شد..

      این تاپیک آموزشی هر چند روز یکبار بروز رسانی خواهد شد و آموزش ها جدیدتر قرار داده خواهد شد
       
       
       
       
      با تشکر
      انجمن برنامه نویسی اندروید-پی سی دروید
    • توسط Farzad Sarseifi
      دسترسی و ساماندهی منابع اندروید
      Android Resources Organizing & Accessing
      آیتم‌های خیلی زیادی وجود دارند که شما برای ساختن یک نرم‌افزار خوب برای اندروید از آنها استفاده می‌کنید. شما به غیر از برنامه‌نویسی برای ساخت نرم‌افزار، منابع مختلف دیگر مانند محتوای استاتیک (ثابت)  از قبیل Bitmap ها، رنگ‌ها، تعاریف صفحه‌آرایی، سری ابزار تعاملی کنترل صفحه برای کاربر، آموزش‌های انیمیشن و خیلی از این قبیل که کدهای شما استفاده می‌کنند، در نظر می‌گیرید.
      این منابع همیشه به صورت مجزا در زیرشاخه‌های گوناگونی  تحت عنوان شاخهres/  پروژه محفوظ هستند.
      این آموزش به شما توضیح خواهد داد که چگونه شما می‌توانید منابع نرم‌افزار خود را ساماندهی کنید، منابع دیگر برای آن تعیین نمایید و به این منابع در نرم‌افزار‌های خود دسترسی داشته باشید.
      ساماندهی منابع ( Organize Resources )
      شما باید هر نوع از منبع را در یک زیرشاخه خاص از شاخهres/  در پروژه خود قرار دهید. برای مثال، اینجا یک سلسله فایل برای یک پروژه ساده است:
      MyProject/   src/          MyActivity.java  res/      drawable/  icon.png  layout/      activity_main.xml     info.xml       values/        strings.xml   شاخه res/  شامل تمام منابع در زیرشاخه‌های گوناگون است. در اینجا ما یک منبع تصویر، دو منبع صفحه‌آرایی و یک رشته فایل داریم. جدول زیر جزئیاتی درباره منبع شاخه‌های پشتيبانى شده در داخل پروژه شاخهres /  به ما ارائه می‌دهد.
      شاخه          نوع منبع
      1- anim/          فایل‌های XML که ویژگی انیمیشن‌ها را مشخص می‌کنند در پوشه /res/anim ذخیره شده هستند و در رده R.anim  قابلیت دسترسی دارند. 
      2- color/          فایل‌های XML که وضعیت رنگ‌ها را مشخص می‌کنند در پوشه res/ color ذخیره شده هستند و در رده R.color قابلیت دسترسی دارند. 
      3- drawable/    فایل‌های تصویری مانند png, .jpg, .gif یا فایل‌های XML که در بیت‌مپ‌ها جمع شده‌اند، لیست‌ها، شکل‌ها و قابلیت ترسیم انیمیشن را بیان می‌کنند. آنها در
      پوشه res/drawable/ ذخیره شده‌اند و و در رده R.drawable قابلیت دسترسی دارند.
      4- layout/        فایل‌های XML که میانجی صفحه‌آرایی یک کاربر را مشخص می‌کنند، در پوشه res/layout/ ذخیره هستند و از طریق دسته R.layout قابلیت دسترسی دارند.
      5- menu/        فایل‌های XML از قبیل منوی گزینه‌ها، منوی متن یا منو فرعی که منوهای نرم‌افزار را مشخص می‌کنند در پوشه در پوشه res/menu/  ذخیره هستند و از طریق دسته R.menu قابلیت دسترسی دارند.
      6- raw/          فایل‌های دلخواه برای ذخیره در شکل خام آنها. شما برای باز کردن چنین فایل‌های خامی به فراخوانی Resources.openRawResource() با هویت منبع، که R.raw.filename است، احتیاج دارید.
      7- values/           فایل‌های XML از قبیل رشته‌ها، اعداد صحیح و رنگ‌ها که شامل ارزش‌های ساده هستند. برای مثال، در اینجا بعضی اسم فایل قراردادی برای منابع وجود دارند که شما می‌توانید در این شاخه ایجاد کنید:
      •    arrays.xml: برای آرایه های منابع و قابل دسترس از دسته R.array.
      •    integers.xml: برای اعداد صحیح منبع و قابل دسترس از دسته R.integer.
      •    bools.xml: برای عملگرهای منطقی منبع و قابل دسترس از دسته R.bool.
      •    colors.xml: برای ارزش‌های رنگ و قابل دسترس از دسته R.color.
      •    dimens.xml: برای ارزش‌های بُعد و قابل دسترس از دسته R.dimen.
      •    strings.xml : برای ارزش‌های رشته و قابل دسترس از دسته R.string.
      •    styles.xml: برای سبک‌ها و قابل دسترس از دسته R.style.
      8- xml/        فایل‌های دلخواه  XML که می‌توانند در زمان اجرا با فراخوانی Resources.getXML() خوانده شوند. شما می‌توانید فایل‌های پیکربندی مختلفی را در اینجا ذخیره کنید که در زمان اجرا استفاده خواهند شد.
      منابع جایگزین
      نرم‌افزار شما باید منایع جایگزین برای پشتیبانی تنظیمات دستگاه خاص فراهم کند. برای مثال، شما باید منابع جایگزین قابل ترسیم (تصاویر) برای صفحه نمایش با وضوح مختلف و منابع جایگزین رشته برای زبان‌های مختلف در نظر بگیرید. در زمان اجرا، اندروید تنظیمات دستگاه موجود را نشان می‌دهد و  منابع مناسب را برای نرم‌افزار شما بارگذاری می‌کند.
      برای مشخص کردن گزینه های پیکربندی خاص برای مجموعه‌ای از منابع، مراحل زیر را دنبال کنید:
      •    یک شاخه جدید در res/ named در قالب - ایجاد کنید. در اینجا resources_name هر کدام از منابع ذکر شده در جدول بالا، مانند صفحه‌آرایی، قابل ترسیم و غیره خواهد بود. توصیف‌کننده (qualifier)، یک پیکربندی شخصی برای منابعی که قرار است استفاده شوند مشخص خواهد کرد. شما می‌توانید اسناد رسمی را برای یک لیست کامل از توصیف‌کننده‌‌ها برای انواع مختلف منابع بررسی کنید.
      •    منابع جایگزین مربوطه را دراین شاخه جدید ذخیره کنید. فایل‌های منبع باید به دقیقاً مشابه فایل‌های پیش‌فرض که در مثال زیر نشان‌داده شده‌اند نام‌گذاری شوند، اما این فایل‌ها محتوای خاصی برای جایگزین خواهند داشت. برای مثال، اگرچه نام فایل تصویر مشابه خواهد بود اما برای صفحه نمایش، وضوح آن بالا خواهد بود. 
      در زیر یک مثال که تصاویر را برای صفحه نمایش پیش فرض و تصاویر جایگزین را برای صفحه نمایش با وضوح بالا مشخص می‌کند وجود دارد:
      MyProject/    src/        MyActivity.java     res/        drawable/     icon.png      background.png    drawable-hdpi/       icon.png          background.png      layout/          activity_main.xml        info.xml    values/          strings.xml   در زیر یک مثال دیگر که صفحه‌آرایی را برای زبان پیش فرض و صفحه‌آرایی جایگزین را برای زبان عربی مشخص می‌کند وجود دارد:
      MyProject/  src/      MyActivity.java  res/   drawable/     icon.png       background.png   drawable-hdpi/      icon.png         background.png  layout/          activity_main.xml   info.xml  layout-ar/   main.xml   values/     strings.xml   دسترسی منابع
      در جریان ارتقا نرم‌افزار، شما احتیاج به دسترسی به منابع مشخص در کدتان یا در فایل‌های صفحه‌آرایی XML خواهید داشت. بخش بعدی، چگونگی دسترسی به منابعتان در هر دو زمینه را توضیح می‌دهد.
      منابع دسترسی در کد
      هنگامی که نرم‌افزار آندروید شما ساخته شد، یک طبقه R تولید می‌شود که شامل شناسه‌های منبع برای تمام منابع قابل دسترس در شاخه res/ شما است. شما می‌توانید از طبقه R برای دسترسی به منبعی که از زیرشاخه استفاده می‌کند و نام منبع یا به طور مستقیم شناسه منبع استفاده کنید.
      مثال:
      برای دسترسی به res/drawable/myimage.png و وارد کردن یک ImageView شما از کد زیر استفاده خواهید کرد:
      ImageView imageView = (ImageView) findViewById(R.id.myimageview); imageView.setImageResource(R.drawable.myimage);  
      در اینجا خط اول کد، از  R.id.myimageview استفاده می‌کند تا ImageView مشخص با شناسه myimageview در یک فایل صفحه‌آرایی به دست آورد. خط دوم کد، از R.drawable.myimage استفاده می‌کند تا یک تصویر با نام myimage که قابل دسترس در زیرشاخه قابل ترسیم زیر /res است به دست آورد.
      مثال:
      به مثال بعدی ، جایی که res/values/strings.xml تعریف زیر را دارد توجه کنید:
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <resource> <string name="hello">Hello, World!</string> </resource> اکنون شما می‌توانید متن را روی TextView مقصود با شناسه msg با استفاده از یک شناسه منبع، مانند زیر وارد کنید:
      TextView msgTextView = (TextView) findViewById(R.id.msg); msgTextView.setText(R.string.hello); مثال:
      یک صفحه‌آرایی res/layout/activity_main.xml با تعریف زیر در نظر بگیرید:
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent" android:orientation="vertical" > android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:text="Hello, I am a TextView" /> android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:text="Hello, I am a Button" /> این کد نرم‌افزار این صفحه‌آرایی را برای یک فعالیت، در روش onCreate() مانند زیر بارگذاری خواهد کرد:
       
      public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.main_activity); }  
      دسترسی منابع در XML
      به منبع فایل XML res/values/strings.xml زیر که شامل یک منبع رنگ و یک منبع رشته است توجه کنید:
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <resource> <string name="hello">Hello, World!</string> <color name="opaque_red">#00ffff</color> </resource>  
       
      اکنون شما می‌توانید این منابع را در فایل صفحه‌آرایی بعدی برای وارد کردن رنگ متن و رشته متن مانند زیر استفاده کنید:
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <TextView android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent" android:textColor="@color/opaque_red" android:text="@string/hello" /> اکنون اگر شما فصل قبل،  جایی مثال که Hello World!  را توضیح داده‌ام، یکبار دیگر مرور کنید مطمئن هستم تمام مفاهیم توضیح داده شده در این فصل را بهتر خواهید فهمید. بنابراین، من توصیه اکید می‌کنم فصل قبل را برای کار کردن مثال و درک چگونگی استفاده من از منابع مختلف در سطح خیلی ابتدایی بررسی کنید.
    • توسط morteza ghalandary
      تاریخچه اندروید
      اندروید چیست ؟
      اندروید یک سیستم مدیریتی متن باز بر پایه لینوکس است برای گوشی هوشمند ،تبلت ها و...
      اندروید جهت اتحاد گوشی ها به رهبری گوگل و سایر کمپانی ها توسعه داده شده است
      اندروید رویکردی یکپارچه جهت توسعه برنامه های موبایل ارائه می دهد و به این معناست که برنامه نویسان فقط برنامه نویسی کنند برای اندروید و برنامه ها باید قادر به اجرا  روی دستگاه های مختلف اندرویدی باشند
      اولین نسخه آزمایشی بسته توسعه نرم افزاری اندروید (sdk) توسط گوگل در سال 2007 انتشار پیدا کرد که اولین نسخه تجاری بود و سپس اندروید 1.0سپتامبر 2008 انتشار پیدا کرد
      27 جوئن 2012 گوگل در کنفرانس خبری خود اندروید ورژن 4.1 آبنبات ژله ای را ارائه نمود
      آبنبات ژله ای پیشرفت چشمگیری نسبت به هدف اولیه از لحاظ زیبایی و عملکرد داشت
      کد سیستم عامل اندروید باز و سیستم عامل اندروید نیز رایگان است
      گوگل بیشتر نسخه های اندروید را بر اساس نسخه رایگان Apache  ورژن 2.0 بر پایه تغییرات هسته لینوکس و نسخه جهانی رایگان آن ارائه می دهد
      ویژگی های اندروید :
      اندروید یک سیستم عاملی قدرتمندی است که رقابت می کند با Apple 4GS  با ویژگی های عالی
      تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از :
      Beautiful UI  :  پایه سیستم عامل اندروید ظاهری بسیار زیبا و قابل لمس را در بر دارد
      GSM/EDGE, IDEN, CDMA, EV-DO, UMTS, Bluetooth, Wi-Fi, LTE, NFC and WiMAX :  Connectivity 
      Storage     : از SQLite یک پایگاه داده رابطه ای سبک، برای اهداف ذخیره سازی داده ها استفاده می شود
       H.263, H.264, MPEG-4 SP, AMR, AMR-WB, AAC, HE-AAC, AAC 5.1, MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV, JPEG, PNG, GIF, and BMP  :  Media support
      Messaging SMS  و  MMS
      Web browser   :  WebKit که همراه کروم ورژن 8 و با پشتیبانی از جاوا اسکریپت T HTML5 و CSS3
      Multi-touch :   اندروید دارای پشتیبانی بومی برای چند لمسی که در ابتدا در گوشی های مانند قهرمان HTC در دسترس ساخته شده است.
      Multi-tasking :  کاربر می تواند از یک وظیفه به وظیفه دیگر و همان زمان برنامه های مختلف می تواند به طور همزمان اجرا کند
      Resizable widgets   :  ویدجت ها قابل تغییر اندازه می باشتد کاربران می توانند  آنها را برای نشان دادن بیشتر محتوا گسترش و یا کوچک شدن آنها را به اندازه دلخواه تغییردهند
      Multi-Language  :   پشتیبانی از اکثر زبانها حتی جهت نوشتاری آنها
      GCM  :   GCM یک سرویس است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا ارسال داده پیام کوتاه را به کاربران خود را در دستگاه های آندروید بدون نیاز به اپراتور داشته باشند
      Wi-Fi Direct   :  یک تکنولوژی که به برنامه ها اجازه می دهد متصل شوند به صورت مستقیم بدون اتصال نزدیک یا با سیم
      Android Beam :  فن آوری محبوب مبتنی بر NFC است که به کاربران امکان می دهد فورا به اشتراک گذاری، تنها با لمس دو گوشی NFC را فعال کنید با هم.
      برنامه های اندرویدی :
      برنامه های اندروید معمولا به  زبان جاوا و با استفاده از کیت توسعه نرم افزار(SDK) توسط برنامه نویسان نوشته می شود.
      هنگام تولید نرم افزار اندرویدی بسته شما به سادگی قابل انتشار توسط Google Play  و یا Amazon Appstore خواهید بود
      اندروید قدرت صدها میلیون از دستگاه های تلفن همراه در بیش از 190 کشور در سراسر جهان است
      این بزرگترین پایگاه نصب شده تمام Platform های تلفن همراه و به سرعت در حال رشد است
      هر روز بیشتر از 1 میلیون دستگاه جدید اندروید در سراسر جهان تولید می شود
      در این آموزش سعی می شود مطالب به صورت پایه ای منتقل شود و هدف از آموزش کمکی به برنامه نویسان جهت تولید نرم افزار های اندرویدی می باشد
      این مجموعه آموزشی از محیط برنامه نویسی اندروید گرفته تا نوشتن تمرین هایی با جنبه های مختلف در اندروید صورت میگیرد
      آموزش بعدی : آماده سازی محیط اندروید
      تاریخ انتشار : به زودی
      What Is Android.pdf
      What Is Android.pdf