برترین های انجمن

  1. Farzad Sarseifi

    Farzad Sarseifi

    مدیریت انجمن


    • امتیاز: پسندیدن (Likes)

      288

    • تعداد ارسال ها

      2,085


  2. a.khosroabadi

    a.khosroabadi

    مدیر انجمن


    • امتیاز: پسندیدن (Likes)

      88

    • تعداد ارسال ها

      195


  3. Omid Zakeri

    Omid Zakeri

    مدیر انجمن


    • امتیاز: پسندیدن (Likes)

      65

    • تعداد ارسال ها

      107


  4. جواد زبیدی زاده

    جواد زبیدی زاده

    مدیر انجمن


    • امتیاز: پسندیدن (Likes)

      49

    • تعداد ارسال ها

      121



Popular Content

Showing most liked content since ۱۶/۱۱/۱۹ in all areas

  1. 8 likes

    نگارش 1.0.0

    867 دانلود

    سورس اندروید استودیو فروشگاه اینترنتی + وب سایت + وبسرویس زبان ها جاوا + php

    رایگان

  2. 6 likes

    نگارش 1.0.0

    179 دانلود

    سورس اپلیکیشن whatsApp یک اپلیکیشن چت و سورس باز که بصورت رایگان در اختیار کاربران انجمن اندروید ایران قرار گرفته است. دانلود سورس اپلیکیشن واتزاپ Whatschat- Whatsapp clone نسخه 1.0 Real time chat functionality Whatsapp feel Add Friends User Profile and Status User online and offline system Create Group and add friends to group Chat in group Chat with friends Login and Registration System

    رایگان

  3. 4 likes
    آره والا دست این گوگل درد نکنه که همه جوره راحتمون کرده
  4. 3 likes
    با سلام در این تاپیک با نحویه کد و دیکد کردن اطلاعات بین اندروید وسرور آشنا میشوید و میتوانید اطلاعات رو به صورت امن بین کلاینت و سرور رد و بدل کنید. اول این کلاس php را به سرور اضافه کنید <?php class MCrypt { private $iv = 'fedcba9876543210'; #Same as in JAVA private $key = '0123456789abcdef'; #Same as in JAVA function __construct() { } function encrypt($str) { //$key = $this->hex2bin($key); $iv = $this->iv; $td = mcrypt_module_open('rijndael-128', '', 'cbc', $iv); mcrypt_generic_init($td, $this->key, $iv); $encrypted = mcrypt_generic($td, $str); mcrypt_generic_deinit($td); mcrypt_module_close($td); return bin2hex($encrypted); } function decrypt($code) { //$key = $this->hex2bin($key); $code = $this->hex2bin($code); $iv = $this->iv; $td = mcrypt_module_open('rijndael-128', '', 'cbc', $iv); mcrypt_generic_init($td, $this->key, $iv); $decrypted = mdecrypt_generic($td, $code); mcrypt_generic_deinit($td); mcrypt_module_close($td); return utf8_encode(trim($decrypted)); } protected function hex2bin($hexdata) { $bindata = ''; for ($i = 0; $i < strlen($hexdata); $i += 2) { $bindata .= chr(hexdec(substr($hexdata, $i, 2))); } return $bindata; } } و بعد از اون این کلاس جاوا رو به پروژه خودتون اضافه کنید import java.security.NoSuchAlgorithmException; import javax.crypto.Cipher; import javax.crypto.NoSuchPaddingException; import javax.crypto.spec.IvParameterSpec; import javax.crypto.spec.SecretKeySpec; public class MCrypt { private String iv = "fedcba9876543210";//Dummy iv (CHANGE IT!) private IvParameterSpec ivspec; private SecretKeySpec keyspec; private Cipher cipher; private String SecretKey = "0123456789abcdef";//Dummy secretKey (CHANGE IT!) public MCrypt() { ivspec = new IvParameterSpec(iv.getBytes()); keyspec = new SecretKeySpec(SecretKey.getBytes(), "AES"); try { cipher = Cipher.getInstance("AES/CBC/NoPadding"); } catch (NoSuchAlgorithmException e) { // TODO Auto-generated catch block e.printStackTrace(); } catch (NoSuchPaddingException e) { // TODO Auto-generated catch block e.printStackTrace(); } } public byte[] encrypt(String text) throws Exception { if(text == null || text.length() == 0) throw new Exception("Empty string"); byte[] encrypted = null; try { cipher.init(Cipher.ENCRYPT_MODE, keyspec, ivspec); encrypted = cipher.doFinal(padString(text).getBytes()); } catch (Exception e) { throw new Exception("[encrypt] " + e.getMessage()); } return encrypted; } public byte[] decrypt(String code) throws Exception { if(code == null || code.length() == 0) throw new Exception("Empty string"); byte[] decrypted = null; try { cipher.init(Cipher.DECRYPT_MODE, keyspec, ivspec); decrypted = cipher.doFinal(hexToBytes(code)); } catch (Exception e) { throw new Exception("[decrypt] " + e.getMessage()); } return decrypted; } public static String bytesToHex(byte[] data) { if (data==null) { return null; } int len = data.length; String str = ""; for (int i=0; i<len; i++) { if ((data[i]&0xFF)<16) str = str + "0" + java.lang.Integer.toHexString(data[i]&0xFF); else str = str + java.lang.Integer.toHexString(data[i]&0xFF); } return str; } public static byte[] hexToBytes(String str) { if (str==null) { return null; } else if (str.length() < 2) { return null; } else { int len = str.length() / 2; byte[] buffer = new byte[len]; for (int i=0; i<len; i++) { buffer[i] = (byte) Integer.parseInt(str.substring(i*2,i*2+2),16); } return buffer; } } private static String padString(String source) { char paddingChar = ' '; int size = 16; int x = source.length() % size; int padLength = size - x; for (int i = 0; i < padLength; i++) { source += paddingChar; } return source; } } حا الا که کلاس های بالا رو به پروژه و سرور اضافه کردید نوبت میرسه به رد بدل کردن اطلاعات میشه برای وارد کردن کلاس php به فایل های php از include استفاده کنید به این صورت توجه کنید که لاس در کنار فایل ها باید باشه و گر نه باید مسیر کامل رو هم بدید include('myclass.php'); توی دو کلاس دو متغییر وجود دارند که باید در هر دو کلاس متغییر (دو متغییر در جاوا و دوتا در سمت سرور ) شبیه به هم باشند و گر نه شناسای مقادیر کد شده مشکل و عملا دیکد نمیشوند این متغییر ها قدرت کد شدن داده رو افزایش می دهند متغییر ها در جاوا private String iv = "fedcba9876543210";//Dummy iv (CHANGE IT!) private String SecretKey = "0123456789abcdef";//Dummy secretKey (CHANGE IT!) متغییر ها در سمت php private $iv = 'fedcba9876543210'; #Same as in JAVA private $key = '0123456789abcdef'; #Same as in JAVA خب کد و دیکد کردن مقدار در جاوا رو به این صورت تعریف میکنیم اول میای یک شیئ از کلاس ایجاد میکنیم mcrypt = new MCrypt(); اول کد اطلاعات رو کد میکنیم بعد مقادیر رو به صورت bytesToHex در یک متغییر قرار میدیم و بعد به وسیله encrypt مقدار رو کد میکنیم (این مقدار کد شده هستش) String encrypted = MCrypt.bytesToHex( mcrypt.encrypt("Text to Encrypt") ); برای دیکد کردن کافیه متغیر رو به درون تابع decrypt قرار بدیم String decrypted = new String( mcrypt.decrypt( encrypted ) ); کا ما در سمت اندروید تموم شد و مقدار کد و دیکد کردیم کد های تکمیلی جاوا mcrypt = new MCrypt(); /* Encrypt */ String encrypted = MCrypt.bytesToHex( mcrypt.encrypt("Text to Encrypt") ); /* Decrypt */ String decrypted = new String( mcrypt.decrypt( encrypted ) ); خب حالا سمت php باز میایم یک شیئ ایجاد میکنیم $mcrypt = new MCrypt(); ابتدا میایم مقدار رو کد میکنیم $encrypted = $mcrypt->encrypt("Text to encrypt"); سپس همون مقدار رو نیز دیکد میکنیم $decrypted = $mcrypt->decrypt($encrypted); کد های تکمیلی php $mcrypt = new MCrypt(); #Encrypt $encrypted = $mcrypt->encrypt("Text to encrypt"); #Decrypt $decrypted = $mcrypt->decrypt($encrypted); امید وارم آموزش مفیدی برای شما باشه من الله التوفیق
  5. 3 likes

    نگارش 1.0.0

    42 دانلود

    یکی از عواملی که باعث جلب توجه کاربران به برنامه ای می شود استفاده از انیمیشن های جذاب و چشمگیر است. استفاده از انیمیشن در اندروید به برنامه ها شکل و شمایل حرفه ای می دهد و یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در طراحی برنامه هایی با رابط کاربری قوی و یا باصطلاح کاربر پسند (User friendly) استفاده از انیمشین در برنامه های اندرویدی است.کتابخانه Curved-Fab-Reveal یکی از کتابخانه های جذاب به صورت انیمیشن و متریال بسیار زیبا.

    رایگان

  6. 3 likes

    نگارش 1.0.0

    153 دانلود

    ایا به سورس اپلیکیشن اندرویدی نیاز دارید که بتوانید یک Music Player قوی پخش فایل های صوتی را داشته باشید،با این پروژه اندرویدی میتوانید اینکار را انجام دهید. ویژگی های این پروژه اندرویدی : پخش فایل صوتی از طریق حافظه داخلی استریم فایل ها صوتی از طریق اینترنت پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3, AMR, AAC, PCM WAV, OGG, MP4a, 3GP

    رایگان

  7. 3 likes
    برای این حالت باید به TabLayout خودتون حالت scroll را ست کنید <android.support.design.widget.TabLayout android:id="@+id/sliding_tabs" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_gravity="center_horizontal" app:tabMode="scrollable" />
  8. 3 likes
    سلام حتما از اسم موضوع تعجب کردید ! ولی باید بگم چاقوی کره خوری یه کتاب خونه هست واسه برنامه نویسی اندروید که یه قسمتی رو که حتما تا حالا خستتون کرده رو تفاوت توش ایجاد کرده FindViewById حتما این قسمت میدونید دیگه واسه تعریف ویجت هاست در کد Java حالا با این کتابخونه ما این قسمتو توش تغییر ایجاد میکنیم دیگه جا نوشتن FindViewById مینویسیم @BindView(R.id.user) EditText username; خوب حالا بریم سراغ آموزش اول این کتابخونه رو اضافه کنید به پروژتون dependencies { compile 'com.jakewharton:butterknife:8.4.0' annotationProcessor 'com.jakewharton:butterknife-compiler:8.4.0' } حالا سینک کنید پروژه رو و برید یه ویجت بذارید تو فایل XML بیاید تو کد جاوا و مثلا اینو بنویسید در زیر کلاس اصلیتون(توی توابع ننویسید.جایی بذارید همه جا در دسترس باشه) که کد در کل به این حالت در بیاد class ExampleActivity extends Activity { @BindView(R.id.user) EditText username; @BindView(R.id.pass) EditText password; @BindString(R.string.login_error) String loginErrorMessage; @OnClick(R.id.submit) void submit() { // TODO call server... } @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.simple_activity); ButterKnife.bind(this); // TODO Use fields... } } توجه کنید کد ButterKnife.bind(this); فراموش نشه که بذاریدش تو تابع onCreate دوستان لینک کامل آموزش خودشم اینجاس ببخشید یکم سر سری توضیح دادم ---------------------
  9. 3 likes
    با سلام 54 مگ گذاشتین برای دانلود ولی هنگام extract کردن faild میده !!!!
  10. 3 likes
    یک کلاس ایجاد کنید برای اینکه بتوانید روی EditTextکاری کنید فقط یبار دات لود شود : public class DecimalTextWatcher implements TextWatcher { private NumberFormat numberFormat = NumberFormat.getNumberInstance(); private EditText editText; private String temp = ""; private int moveCaretTo; private int integerConstraint; private int fractionConstraint; private int maxLength; /** * Add a text watcher to Edit text for decimal formats * * @param editText * EditText to add DecimalTextWatcher * @param before * digits before decimal point * @param after * digits after decimal point */ public DecimalTextWatcher(EditText editText, int before, int after) { this.editText = editText; this.integerConstraint = before; this.fractionConstraint = after; this.maxLength = before + after + 1; numberFormat.setMaximumIntegerDigits(integerConstraint); numberFormat.setMaximumFractionDigits(fractionConstraint); numberFormat.setRoundingMode(RoundingMode.DOWN); numberFormat.setGroupingUsed(false); } private int countOccurrences(String str, char c) { int count = 0; for (int i = 0; i < str.length(); i++) { if (str.charAt(i) == c) { count++; } } return count; } @Override public void afterTextChanged(Editable s) { // remove to prevent StackOverFlowException editText.removeTextChangedListener(this); String ss = s.toString(); int len = ss.length(); int dots = countOccurrences(ss, '.'); boolean shouldParse = dots <= 1 && (dots == 0 ? len != (integerConstraint + 1) : len < (maxLength + 1)); boolean x = false; if (dots == 1) { int indexOf = ss.indexOf('.'); try { if (ss.charAt(indexOf + 1) == '0') { shouldParse = false; x = true; if (ss.substring(indexOf).length() > 2) { shouldParse = true; x = false; } } } catch (Exception ex) { } } if (shouldParse) { if (len > 1 && ss.lastIndexOf(".") != len - 1) { try { Double d = Double.parseDouble(ss); if (d != null) { editText.setText(numberFormat.format(d)); } } catch (NumberFormatException e) { } } } else { if (x) { editText.setText(ss); } else { editText.setText(temp); } } editText.addTextChangedListener(this); // reset listener // tried to fix caret positioning after key type: if (editText.getText().toString().length() > 0) { if (dots == 0 && len >= integerConstraint && moveCaretTo > integerConstraint) { moveCaretTo = integerConstraint; } else if (dots > 0 && len >= (maxLength) && moveCaretTo > (maxLength)) { moveCaretTo = maxLength; } try { editText.setSelection(editText.getText().toString().length()); // et.setSelection(moveCaretTo); <- almost had it :)) } catch (Exception e) { } } } @Override public void beforeTextChanged(CharSequence s, int start, int count, int after) { moveCaretTo = editText.getSelectionEnd(); temp = s.toString(); } @Override public void onTextChanged(CharSequence s, int start, int before, int count) { int length = editText.getText().toString().length(); if (length > 0) { moveCaretTo = start + count - before; } } } فراخوانی : itemCostEditText.addTextChangedListener(new DecimalTextWatcher(itemCostEditText, 6, 2));
  11. 2 likes
    public void startProgress() { // do something long Runnable runnable = new Runnable() { @Override public void run() { for (int i = 0; i <= 10; i++) { final int value = i; doFakeWork(); progress.post(new Runnable() { @Override public void run() { } }); } } }; new Thread(runnable).start(); } // Simulating something timeconsuming private void doFakeWork() { SystemClock.sleep(1000);e.printStackTrace(); }
  12. 2 likes
    توی این پست میخوایم طریقه کار با دیتابیس خارجی رو اموزش بدیم. برای این کار با نرم افزار SQLite Expert Personal یا هر نرم افزاری که راحت بودین دیتابیس و درست می کنیم. توی این برنامه دیتابیس ExternalDB رو با یک جدول به نام tbl1 و دو فیلد به نامهای Id و Name ایجاد کردیم. و داده های مورد نظر را توی جدول وارد میکنیم. کارمون با دیتابیس خارجی تموم شد حالا برنامه نویسی رو شروع می کنیم. پروژه جدیدی ایجاده کرده و دیتابیسی که درست کرده بودیم و توی پوشه asset قرار میدیم. فایل Database.java رو ایجاد کرده و کد زیر رو توی اون تایپ می کنیم. package com.p30droid.externaldatabase; import java.io.FileOutputStream; import java.io.IOException; import java.io.InputStream; import java.io.OutputStream; import java.util.ArrayList; import java.util.List; import android.content.ContentValues; import android.content.Context; import android.database.Cursor; import android.database.SQLException; import android.database.sqlite.SQLiteDatabase; import android.database.sqlite.SQLiteDatabase.CursorFactory; import android.database.sqlite.SQLiteException; import android.database.sqlite.SQLiteOpenHelper; public class Database extends SQLiteOpenHelper { String DB_PATH = null; public static String DB_NAME = "ExternalDB"; private SQLiteDatabase myDataBase; private final Context myContext; /** * Constructor Takes and keeps a reference of the passed context in order to * access to the application assets and resources. * * @param context */ public Database(Context context) { super(context, DB_NAME, null, 2); this.myContext = context; DB_PATH = "/data/data/" + context.getPackageName() + "/" + "databases/"; } public void createDataBase() throws IOException { boolean dbExist = checkDataBase(); if (dbExist) { // do nothing - database already exist } else { // By calling this method and empty database will be created into // the default system path // of your application so we are gonna be able to overwrite that // database with our database. this.getReadableDatabase(); try { copyDataBase(); } catch (IOException e) { throw new Error("Error copying database"); } } } private boolean checkDataBase() { SQLiteDatabase checkDB = null; try { String myPath = DB_PATH + DB_NAME; checkDB = SQLiteDatabase.openDatabase(myPath, null, SQLiteDatabase.OPEN_READONLY); } catch (SQLiteException e) { // database does't exist yet. } if (checkDB != null) { checkDB.close(); } return checkDB != null ? true : false; } /** * Copies your database from your local assets-folder to the just created * empty database in the system folder, from where it can be accessed and * handled. This is done by transfering bytestream. * */ private void copyDataBase() throws IOException { // Open your local db as the input stream InputStream myInput = myContext.getAssets().open(DB_NAME); // Path to the just created empty db String outFileName = DB_PATH + DB_NAME; // Open the empty db as the output stream OutputStream myOutput = new FileOutputStream(outFileName); // transfer bytes from the inputfile to the outputfile byte[] buffer = new byte[1024]; int length; while ((length = myInput.read(buffer)) > 0) { myOutput.write(buffer, 0, length); } // Close the streams myOutput.flush(); myOutput.close(); myInput.close(); } public void openDataBase() throws SQLException { // Open the database String myPath = DB_PATH + DB_NAME; // SQLiteDatabase.NO_LOCALIZED_COLLATORS myDataBase = SQLiteDatabase.openDatabase(myPath, null, SQLiteDatabase.OPEN_READONLY | SQLiteDatabase.NO_LOCALIZED_COLLATORS | SQLiteDatabase.CREATE_IF_NECESSARY); } @Override public synchronized void close() { if (myDataBase != null) myDataBase.close(); super.close(); } // return cursor public Cursor query(String table, String[] columns, String selection, String[] selectionArgs, String groupBy, String having, String orderBy) { return myDataBase.query("pwp_singers", null, null, null, null, null, null); } @Override public void onCreate(SQLiteDatabase arg0) { // TODO Auto-generated method stub } @Override public void onUpgrade(SQLiteDatabase arg0, int arg1, int arg2) { // TODO Auto-generated method stub } } خط 21 اسم دیتابیس و قرار دادیم.توابع دیگه هم مربوط به باز کردن،بستن،چک کردن وجود دیتابیس و ... هست(لازم به توضیح بود بگین توضیح بدمش) توی فایل activity_main.xml یه لیست ویو قرار میدیم. توی فایلMainActivity.java کد زیر و تایپ می کنیم. package com.p30droid.externaldatabase; import java.io.IOException; import java.util.ArrayList; import java.util.HashMap; import android.os.Bundle; import android.widget.ArrayAdapter; import android.widget.ListAdapter; import android.widget.ListView; import android.app.Activity; import android.database.Cursor; import android.database.SQLException; import android.database.sqlite.SQLiteDatabase; public class MainActivity extends Activity { Database myDbHelper; SQLiteDatabase db; ListAdapter adapter; ArrayList> data; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); ListView lst=(ListView) findViewById(R.id.listView1); Load_Database(); db = myDbHelper.getReadableDatabase(); Cursor c = db.rawQuery("select * from tbl1", null); data = new ArrayList>(); for (; c.moveToNext() { HashMap map = new HashMap(); String id = c.getString(c.getColumnIndex("Id")); String name = c.getString(c.getColumnIndex("Name")); map.put("id", id); map.put("name", name); data.add(map); } adapter = new list_view(this, data); lst.setAdapter(adapter); } private void Load_Database() throws Error { myDbHelper = new Database(MainActivity.this); try { myDbHelper.createDataBase(); } catch (IOException ioe) { throw new Error("Unable to create database"); } try { myDbHelper.openDataBase(); } catch (SQLException sqle) { throw sqle; } } } خط 25 دیتابیس و چک میکنیم که ایجاد شده یا نه.اگه هست بازش کنه اگه نه ایجاد میکنه. خط 27 اسم جدول و نوشتیم تا اطلاعات اونو بخونیم. خط 32و 33 فیلدهایی که میخوایم و قرار دادیم و در اخر هم با اداپتور اونو توی لیست ویو میریزیم. خط 38 هم از لیست ویو سفارشی استفاده کردیم که اموزشش تو سایت هست . اینم فایلهاش فایل list_view.java package com.p30droid.externaldatabase; import java.util.ArrayList; import java.util.HashMap; import android.app.Activity; import android.content.Context; import android.content.SharedPreferences; import android.content.res.AssetManager; import android.graphics.Color; import android.graphics.Typeface; import android.view.LayoutInflater; import android.view.View; import android.view.ViewGroup; import android.widget.BaseAdapter; import android.widget.TextView; public class list_view extends BaseAdapter { private Activity activity; private ArrayList> data; private LayoutInflater inflate; ViewHolder holder; public list_view(Activity a, ArrayList> d) { // TODO Auto-generated constructor stub activity = a; data = d; inflate = (LayoutInflater) activity .getSystemService(Context.LAYOUT_INFLATER_SERVICE); } @Override public int getCount() { // TODO Auto-generated method stub return data.size(); } @Override public Object getItem(int position) { // TODO Auto-generated method stub return position; } @Override public long getItemId(int position) { // TODO Auto-generated method stub return position; } @Override public View getView(int arg0, View view, ViewGroup arg2) { // TODO Auto-generated method stub View v1 = view; if (v1 == null) { v1 = inflate.inflate(R.layout.list_view, null); holder = new ViewHolder(); holder.txt_name = (TextView) v1.findViewById(R.id.txt_name); holder.txt_id = (TextView) v1.findViewById(R.id.txt_id); holder.txt_id.setVisibility(View.GONE); v1.setTag(holder); } else { holder = (ViewHolder) v1.getTag(); } HashMap song = new HashMap(); song = data.get(arg0); holder.txt_id.setText(song.get("id")); holder.txt_name.setText(song.get("name")); return v1; } static class ViewHolder { TextView txt_name; TextView txt_id; } } فایل list_view.xml <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent" > android:id="@+id/txt_name" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_alignParentRight="true" android:layout_alignParentTop="true" android:layout_marginRight="22dp" android:layout_marginTop="30dp" /> android:id="@+id/txt_id" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_alignTop="@+id/txt_name" android:layout_marginRight="96dp" android:layout_toLeftOf="@+id/txt_name" /> و خروجی کار سورس برنامه
  13. 2 likes

    نگارش 1.0.0

    36 دانلود

    دیگه لازم نیست بنویسی خودش برات مینویسه فقط بگو چی بنویسه شما با این برنامه تایپ صوتی میتونید به راحتی بنویسید ویژگی های اپلیکیشن: 1-فهم انواع جملات طولانی و بلند 2-دادن پیشنهاد برای تایپ بهتر 3-توانایی تشخیص دو زبان فارسی و انگلیسی 4امکان کپی متن این برنامه به سرور های قدرتمند گوگل متصل است و نیازمند اینترنت است

    رایگان

  14. 2 likes
    سلام جدیترین پست ها "ببینید هر پستی که قرار میگیره یک ایدی جدیدی میگیره میتونید بر اساس بزرگترین ایدی سورت کنید" select * from tblName order by id desc حالا اگر میخواید صفحه بندی بشه مثلا هر سری 10 تا پست رو بیاره به این صورت بزنید select * from tblName order by id desc limit 0,10 0 >> از شماره مثلا از شماره 1 10 >> تعداد 10 تا به 10 حالا بر اساس ویو ها select * from tblName order by view desc حالا اون های که دیده شدندشما باید یک فیلیدی به دیتا بیس اضافه کنید و هر وقت اون پست دیده شد عدد اون رو از 0 به یک تغییر بدید یعنی این پست دیده شده البته اگر بخواید توسط خود کاربر دیده بشه باید یک جدول دیگه ای بزنید و ایدی پست همراه با ایدی کاربر رو توی اون جدول ذخیره کنید و از join توی mysql استفاده کنید select * from tblName where post_view=1 برای سوال بعدیتون که کاقه بازار رو مثال زدید این بستگی داره به کد نویسی شما مثلا میتونید یک اداپتر بنویسید و 3 model و یا به هر نحو دیگه ای 3 اداپتر و.... بستگی داره به قدرت برنامه نویسی تمیزی نوشتن کد و رعایت خیلی از اصول های دیگه درمورد سوال اخرت هم درست متوجه نشدم ولی من بیشتر view pager هام رو کاستوم میکنم برای استفاده های بیشتر
  15. 2 likes
    در متد oncreat() این کد رو اضافه کنید this.inflatedView = inflater.inflate(R.layout.fragment_name, container, false); sendButton = (Button) inflatedView.findViewById(R.id.sendTextButton); نحوه ی تعریف بصورتی ک در کد مشاهده میکنید هست.
  16. 2 likes
    وقتی که میخوایم داده هایی رو از کاراکتر ها و یا ارایه ها بخونیم میتونیم اونها رو داخل یک bufferreader بریزیم.و سپس اونها رو بخونیم. تو اینجا یه مثال ساده گذاشتم امیدوارم ب دردت بخوره.توضیح کد اینه ک یه اریه از نوع char داریم و یه بافر ریدر هم تعریف کردیم.میخایم با استفاده از داده های اریه ی char رو بخونیم و برزیم داخل بافر ریدر . بعدش این بافر ریدر رو به رشته تبدیل میکنیم. char[] char_me=arr_char; StringBuffer result = new StringBuffer(); for (int i = 0; i < arr_char.size(); i++) { result.append( char_me[i] ); } String str=result.toString();
  17. 2 likes
    سلام این آموزش رو مطالعه کنید: http://mrbool.com/how-to-change-the-layout-theme-of-an-android-application/25837
  18. 2 likes
    در این مقاله، میخواهیم یاد بگیریم به چه صورتی میتوانیم متغیر ها را در کاتلین تعریف نماییم قبل از شروع این آموزشی حتما مطلب آموزشی زیر را مطالعه کنید تعریف متغیر ها در کاتلین،همه چیز یک OBject میباشد ،زیرا در کاتلین نوع اصلی نمی توانیم پیدا کنیم تعریف اولین متغیر شما میتوانید براحتی با کلمه کلیدی val یا var متغیر و نوع آن را تعریف کنید var i: Int=1 var d: Double=1.1 var f: Float=1.1F var l : Long=1L var c : Char ='c' var s: String="P30droid" با همین مثال های بالا ما تعداد شی با مقداد دهی اولیه ایجاد کنیم در کاتلین سمی کالن نداریم حافظه متغیر ها در کاتلین همچنین درکاتلین میتوانید متغیر یک متغیر جدید را بدون تعریف نوع آن فقط با مقداردهی یک متغیر دیگر که قبلا تعریف شده است را ایجاد کرد var ii= i+1 var dd= d+2.0 var ff= f+1 var ll= 1+1 var ss=s + "Iranian developers forum" println("ii : $ii , dd: &dd, ff: $ff,ll : &ll,ss : &ss") خروجی ii :2, dd : 3.1, ff :2, ss :P30droid Android Developers forum رشته ها در کاتلین : کار کردن با رشته ها در کاتلین به سادگی آب خوردن هستش var s : "Android" var ss : "My name is $s" // My name is Android var c : s[2] // this will assign character 'i' با صدا زدن کاراکتر & میتوانید به مقدار یک متغیر دسترسی پیدا کرد Type Casting در کاتلین در کاتلی به سادگی میتوانید Type Casting را انجام دهید var i: Int =1 var d: Double = i // Not possible var d : Double = t.toDouble() // Ok
  19. 2 likes
    کاتلین چیست ؟ کاتلین یک زبان برنامه نویسی تایپ اسکریتی میباشد برای ماشین مجازی JVM که اندروید ومروگر های بطوررسمی توسط گوگل برای اندروید پشتیبانی میشود. زبان برنامه نویسی کاتلین توسط شرکت Jetbrain توسعه داده شده است .شرکت Jetbrain ایجاد کننده Intellij idea میباشد ،اندروید استودیو نیز براساس Intellij میباشد .در مراسم گوگل i/o 2017 گوگل بطور رسمی کاتلین را زبان رسمی توسعه اندروید بنا نهاد. چرا کاتلین : با استفاده از زبان کاتلین کدهای کمتری خواهید نوشت و با عملیات های بسیار بالا.در جاوا. اگر شما میخواهید یک data کلاس ایجاد کنید مدت زمان زیادی را باید صرف ساخت members و getter و setter ها کنید،اما در کاتلین شما میتوانید اینکار را با کدهای خیلی کمتری انجام دهید data class Person( var id : Long, var name:String, var age: Int) همچنین یک نکته خوب دیگه : Null safe در زبان برنامه نویسی جاوا هنگام کد نویسی با مقدار Null pointer exception زیاد روبه روبه میشوید.اما بااستفاده از زبان برنامه نویسی کاتلین خطای Null pointer exception هیچوقت رخ نخواهد داد چگونه میتوانیم از کاتلین استفاده کنیم ؟ از اندروید استودیو 3.0 کاتلین بطور کامل پشتیبانی میشود. در ورژن های حال حاضر میتوانید پلاگی کاتلین را نصب کنید و از زبان برنامه نویسی کاتلین استفاده کنید.
  20. 2 likes
    برای پیاده سازی اینکار باید در فایل مانیفست تگ زیر را اضافه کنید تا در صورتی کاربر در بخش Brower ها اپ شما را انتخاب کرد اطلاعات برای شما ارسال شود <intent-filter> <action android:name="android.intent.action.VIEW" /> <category android:name="android.intent.category.DEFAULT" /> <category android:name="android.intent.category.BROWSABLE" /> <data android:host="example.com" android:pathPrefix="/someresource/" android:scheme="http" /> <data android:host="www.example.com" android:pathPrefix="/someresource/" android:scheme="http" /> </intent-filter> Here, scheme -> Protocol of particular site host-> Exact site url with WWW pathprefix - > Your site's sub path if available Now,
  21. 2 likes
    سلام... حتما تا حالا شده که گوشیتون رو جایی جا بذارید یا توی خونه گمش کرده باشید... یکی از مزیتهایی که در گوگل وجود داره این هست که میتونید با استفاده از لینک زیر محل تقریبی گوشی رو پیدا کنید: www.google.com/android/find خیلی راحت وارد اکانت gmail بشید و با طی کردن مراحل به سادگی میتونید محل گوشی رو پیدا کنید... علاوه بر اون گزینه هایی مثل به صدا در آوردن یک آهنگ حتی در حالتی که گوشی روی حالت سایلنت هست در اون وجود داره...
  22. 2 likes
    قبل از بحث درباره پیاده سازی Singleton، اجازه دهید یکسری سوالات پایه ای را مطرح کنیم و به آنها پاسخ دهیم. هدف استفاده از Singleton Pattern همانطور که از نام آن مشخص است، Singleton Pattern فقط اجازه می دهد یک نمونه از class ساخته شود. چه زمانی نیاز داریم که یک نمونه از کلاس ساخته شود؟ خیلی وقت ها نیاز است که فقط یک نمونه از یک کلاس ساخته شود. مثلاً وقتی که نمی خواهیم وضعیت شی تغییر کند و یا می خواهیم class را به صورت stateless نگه داریم. به عنوان مثال زمانی که می خواهید یکسری داده های master را یکجا بارگذاری کنید و اجازه دهید مصرف کنندگان داده به جای فراخوانی های متعدد، با ساخت یک نمونه از کلاس، یک فراخوانی به یک کلاس Singleton داشته باشند. در حالت کلی، در هر برنامه Enterprise پیچیده، می توان به کلاس های Repository و لایه Data Access به صورت Singleton نگاه کرد. درحالیکه معمولاً نمی خواهیم وضعیت در این لایه ها حفظ شود. از جمله مثال های دیگر می توان به بحث log گیری، تنظیمات (configuration)، Caching و غیره اشاره کرد که می توان آن ها را به صورت Singleton پیاده سازی کرد. چرا که نیاز به یک نقطه مرکزی و سراسری خواهیم داشت تا به این کلاس ها دسترسی داشته باشیم. گذشته از توضیحات فوق، دیده شده است که برخی از برنامه نویسان بی تجربه یکسری نمونه های اضافی می سازند که نه نتها باعث سربار حافظه می شوند، بلکه کارایی برنامه را تحت تاثیر قرار می دهند. چرا کلاس های static به دلایل مختلفی نباید از کلاس های static استفاده کنیم. برخی از این دلایل عبارتند از: · موارد مختلفی هست هست که می خواهید Interface ها را در یک کلاس پیاده سازی کنید (برای مثال پیاده سازی IOC- بعداً به توضیح IOC خواهم پرداخت) و به جای پیاده سازی کلاس به صورت static، آن را به صورت Singleton پیاده سازی می کنیم. · در صورت نیاز، می توانید از یک کلاس singleton به صورت پارامتر یک متد استفاده کنید درحالیکه نمی توان این کار را با کلاس static انجام داد. نکته مهم درباره کلاس های Singleton ایده وضعیت یک کلاس از آنجا نشآت گرفته است که شما نیاز دارید یکسری هماهنگی در محیط های چند نخی (multi-threaded enviroments) ایجاد کنید. اجازه دهید نگاهی به یک پیاده سازی ساده داشته باشیم. در اولین مثال، یک Singleton با Lazy loading پیاده سازی شده است و تا زمانیکه فراخواننده، متد GetInstance را برای اولین بار فراخوانی نکند، نمونه ایجاد نمی شود. public class SingletonClass { private static SingletonClass instance = null; private SingletonClass() { } public static SingletonClass GetInstance { get { if (instance == null) { instance = new SingletonClass(); } return instance; } } اجازه دهید مشکل هماهنگی، که در محیط های چند نخی با آن مواجه هستیم را بر طرف کنیم. برای همین منظور از یک مکانیزم دوقفله استفاده خواهیم کرد: private static SingletonClass instance = null; private static object lockMe = new object(); private SingletonClass() { } public static SingletonClass GetInstance { get { if (instance == null) { lock (lockMe) { if (instance==null) { instance = new SingletonClass(); } } } return instance; } } و در آخر، Singleton با مقداردهی اولیه static. لطفاً توجه داشته باشید .NET Framework ایمنی thread در زمان مقداردهی اولیه تضمین می کند و دیگر نیازی نیست نگران مسائل هماهنگی باشیم. اگر چه دیگر از مزایای Lazy loading اشیاء برخوردار نخواهیم بود. private static SingletonClass instance = new SingletonClass(); public SingletonClass() { } private static SingletonClass GetInstance { get { return instance; } }
  23. 2 likes
    کاربران گرامی انجمن اندروید ایران همانطور که مطلع هستید در تاریخ 19 آذر ماه 1395 ورژن جدید انجمن اندروید ایران ایجاد شده و دارای بخش های فراوانی همچون : مارکت اندروید چت رابط کاربری جذاب راحتی کار در موبایل آپلود سنتر داخلی برای بارگذاری فایل ها و... خوشحال خواهیم شد نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم وب سایت بهتری در شان انجمن اندروید ایران را در اختیار کاربران قرار دهیم. با تشکر فرزاد سرسیفی
  24. 2 likes
    نه سخت نیس در حال حاظر دوتا دیتابیس پر کاربرد برای اندروید sqlite و realm هستند : https://realm.io/news/realm-for-android/ https://www.androidhive.info/2011/11/android-sqlite-database-tutorial/ منابع زیادی در اینترنت موجود هست .میتونید سرچ کنید
  25. 2 likes
    RecyclerView بسیار شبیه ListView در اندروید است. هر دو برای نمایش لیست در برنامه اندروید مورد استفاده قرار می گیرند، اما در بعضی موارد در مقایسه با یکدیگر تفاوت دارند. ListView در مقایسه با RecyclerView تا حدودی کندتر است. RecyclerView برخی از سفارشی سازی های اضافی را که ListView ارائه نمی کند فراهم می کند. RecyclerView در طراحی آیتم ها لیست ها در اندروید معرفی شده است. RecyclerView می تواند عملکرد نرم افزار را با بازیابی دیدگاه ها برای نمایش اقلام ردیف بهینه سازی کند، زیرا از هر نمایشگر برای نمایش هر آیتم لیست استفاده می کند که ListView هر بار که آیتم لیست قابل مشاهده است، نمای جدید را ایجاد می کند. ListView برخی از اقلام لیست را محدود می کند، در حالی که RecyclerView ابزار خاصی برای طراحی آیتم لیست فراهم می کند. ما همچنین می توانیم بگوییم که RecyclerView نسخه جدید ListView در اندروید است. ListView لیست سفارشی سازی لیست را با کمک منابع drawable فراهم می کند اما سفارشی سازی آن برای مثال محدود می شود. ما می توانیم از itemable برای item list که برای همه موارد در لیست استفاده می شود استفاده کنیم، نمی توانیم سفارشی سازی یک آیتم لیست خاص را ارائه دهیم. در حالی که ابزار ItemDecoration recyclerview، سفارشی کردن طراحی خاص و طرح بندی طرح برای یک آیتم لیست خاص را فراهم می کند. DividerItemDecoration verticalDecoration = new DividerItemDecoration(recyclerView.getContext(), DividerItemDecoration.HORIZONTAL); Drawable verticalDivider = ContextCompat.getDrawable(getApplicationContext(), R.drawable.myshape); verticalDecoration.setDrawable(verticalDivider); recyclerView.addItemDecoration(verticalDecoration); DividerItemDecoration horizontalDecoration = new DividerItemDecoration(recyclerView.getContext(), DividerItemDecoration.VERTICAL); Drawable horizontalDivider = ContextCompat.getDrawable(getApplicationContext(), R.drawable.myshape); horizontalDecoration.setDrawable(horizontalDivider); recyclerView.addItemDecoration(horizontalDecoration);
  26. 2 likes
    نه ربطی به این موضوع نداره شما تو تنظیمات اپلیکیشن مشخص مینید که حداقل ورژن اندروید(minSdk) که ساپورت میکنه چند باشه
  27. 2 likes
    برای افزایش سرعت و همچنین بهینه سازی برنامه می توانیم از برنامه نویسی چند نخی « Thread » استفاده نماییم. با این کار می توانیم وظایف برنام را به چند قسمت تقسیم و به طور همزمان انجام بدهیم تا سرعت بالاتری برای برنامه رقم بزنیم. برنامه نویسی چند نخی یکی از اساسی ترین و مهمترین ارکان برنامه نویسی می باشد که متأسفانه حتی بسیاری از برنامه نویسان حرفه ای نیز آنرا نادیده می گیرند. چرا که با وجود سرعت های بالای CPU در سخت افزارهای PC و Notebook نیاز به استفاده از Thread ها به چشم نمی آید اما یکی از بزرگترین دلایل وجود Hang و در نتیجه Crash ها عدم توجه به این تکنیک برنامه نویسی می باشد. در دستگاه های ضعیف تر نظیر Smart Phone ها استفاده از Thread ها بسیار واجب و ضروری می باشد و حتی برای انجام هر عمل کم زمانبر نیز استفاده از Thread ها اکیداً توصیه می گردد. new Thread(new Runnable() { @Override public void run() { // your codes } }).start(); بد نیست که همین کد بالا را به شیوه ای دیگر بنویسیم : Runnable runnable = new Runnable() { public void run() { // your codes } }; Thread myThread = new Thread(runnable); myThread.start();
  28. 2 likes
    سلام متاسفانه اون قسمتی که احتیاج داشتم نزاشتین یا اینکه اگه امکان داره تو کلاس اکتیویتی تون ببینین خط 100 چه کدی داره؟ خط 100 MainActivity یه ابجکت دارین که Null هستش
  29. 2 likes
    سلام دوست عزیز میتونید پارامتر های زیر رو ست کنید که باعث میشه دیگه از کش نخونه هر مرتبه از رو سرور بخونه Picasso.with(context).load(url).networkPolicy(NetworkPolicy.NO_CACHE).memoryPolicy(MemoryPolicy.NO_CACHE);
  30. 2 likes
    فرض کنید شما یه برنامه نوشتید مثلا یه برنامه مدیریت sms تصمیم دارین وقتی یک پیغام جدید میاد به صورت popup یا یه دیالوگ نشون بدین اینو. حالا ممکنه کاربر مثلا داره تو اینترنت جستجو میکنه ، و یه پیغام میاد براش این پنجره شما به صورت popup روی اون برنامه میخواهید باز بشه باید این permission رو ست کنید. کلا زمانی که تصمیم داشته باشید پنجره برنامه شما روی همه برنامه های دیگه باز بشه باید این دسترسی داشته باشه.
  31. 2 likes
    خطا مشخصه چونکه اسم فیلد تو دیتابیس img_adrs میباشد و در cursro اشتباه نوشتید اینجوری بنویسید : String imgAddress=cursor.getString(cursor.getColumnIndex("img_adrs"));
  32. 2 likes
    سلام دوست عزیز toolbar درست ساخته نمیشه و Null هستش دلیلش این هستش که شما toolbar میسازین ولی به جای actionBar نمیزارینش قبل از خط 42 اینو اضافه کنید setSupportActionBar(toolbar);
  33. 2 likes
  34. 2 likes
    کاربران گرامی انجمن برنامه نویسی اندروید پی سی دروید با درود چهار سالگی انجمن برنامه نویسی اندروید پی سی دروید مبارک باد همچنان که در طی سالیان گذشته در کنار ما بودید مبنی بر اینکه در روز 22 اسفند ماه که برابر است با چهار سالگی انجمن برنامه نویسی اندروید ، به پاس این روز نیک قصد داریم هدایایی را تقدیم کاربران انجمن پی سی دروید نماییم ،از این رو خوشحال میشویم شما در این روز با ما همراه باشید. خوشحال خواهیم نظرات خود را در مورد انجمن اندروید ایران با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در سال جدید(۱۳۹۶) انجمنی پربارتر را داشته باشیم با احترام مدیر انجمن اندروید ایران (پی سی دروید) فرزاد سرسیفی
  35. 2 likes

    نگارش 1.0.0

    155 دانلود

    سورس اپلیکیشن فروشگاه اندروید

    رایگان

  36. 2 likes
    سلام اگه ممکنه کدی که برای ساخت دیتابیس نوشتین بزارین تا رو کدتون توضیح بدیم. اگه از کلاس SqLiteOpenHelper یه کلاس ساخته باشین باید برای دیتابیستون یه ورژن گذاشته باشین.حالا اگه این ورژن تغییر بدین (مثلا 1 بوده الان بزارین 2) و اینو تو متد onUpgrade مشخص کنید. دیتابیستون اپدیت میشه.این یک نمونه از این کلاس هستش. public class MyDataBase extends SQLiteOpenHelper { public AquaPlantDataBase(Context context) { super(context, DBConstantManager.DATABASE_NAME.MY_DATABASE_NAME , null, DBConstantManager.DATABASE_VERSION.DB_VERSION); } @Override public void onCreate(SQLiteDatabase sqLiteDatabase) { sqLiteDatabase.execSQL(DBConstantManager.TABLE_SCRIPT.T_FAVORITS); sqLiteDatabase.execSQL(DBConstantManager.TABLE_SCRIPT.T_FILTERCACHE); } @Override public void onUpgrade(SQLiteDatabase sqLiteDatabase, int oldVersion, int newVersion) { } } اگه دقت کنید تو constructor یه ورژن دادم (آخرین پارامتر ورودی) وقتی دیتابیس شما ساخته میشه برای اولین بار این ورژن ثبت میشه و بعد از هر اپدیت برنامه این ورژن چک میشه در صورتی که ورژن جدید با قبلی یکی باشه تغییری انجام نمیشه ولی اگه این ورژن از قبلی یکی بیشتر باشه متد onupgrade صدا زده میشه و دیتابیستون اپدیت میشه.
  37. 2 likes
    سلام، اینارو سمت سرور تعیین میکنه فقط شما باید موقعیت مکانی lat lang رو به سرور بفرستید و سرور براساس اون تبلیغات های مورد نظر رو بفرسته
  38. 2 likes
    این کد برای بسته شدن دراور هستش. برای اینکه از برنامه خارج بشین میتونید از متدهای زیر استفاده کنید finish(); System.exit(0);
  39. 2 likes
    خیلی خیلی ممنونم درست شد... فقط این کد drawerLayout.closeDrawers(); برای چی بود ؟ برای من فورس کلوز میدادو برنامم رو می بست حذفش کردم و یه سوال دیگه اگر بخوام با آیتم خروج برنامم بسته بشه باید چی بنویسم
  40. 2 likes
    این کد کامل این اکتیویتی من هستش. public class BaseActivity extends AppCompatActivity implements NavigationView.OnNavigationItemSelectedListener { protected Toolbar mToolbar; protected DrawerLayout drawerLayout; protected NavigationView navigationView; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_base); /* mToolbar = (Toolbar) findViewById(R.id.toolbar); setSupportActionBar(mToolbar); getSupportActionBar().setDisplayShowTitleEnabled(false); */ drawerLayout = (DrawerLayout) findViewById(R.id.home_activity_drawer_layout); if (getWindow().getDecorView().getLayoutDirection() == View.LAYOUT_DIRECTION_LTR) { getWindow().getDecorView().setLayoutDirection(View.LAYOUT_DIRECTION_RTL); } navigationView = (NavigationView) findViewById(R.id.navigation_view); navigationView.setNavigationItemSelectedListener(this); } @Override public boolean onNavigationItemSelected(MenuItem item) { drawerLayout.closeDrawers(); switch (item.getItemId()) { case R.id.plants_drawer: { Intent intent = new Intent(BaseActivity.this, PlantActivity.class); startActivity(intent); return true; } case R.id.fishes_drawer: Intent intent = new Intent(BaseActivity.this, FishActivity.class); startActivity(intent); return true; /* case R.id.pest_algae_drawer: Toast.makeText(getApplicationContext(), "pest", Toast.LENGTH_SHORT).show(); return true;*/ case R.id.calculator_drawer: Toast.makeText(getApplicationContext(), "calculator", Toast.LENGTH_SHORT).show(); return true; default: return true; } } private void showDrawer() { drawerLayout.openDrawer(GravityCompat.START); } private void hideDrawer() { drawerLayout.closeDrawer(GravityCompat.START); } @Override public void onBackPressed() { if (drawerLayout.isDrawerOpen(GravityCompat.START)) hideDrawer(); else super.onBackPressed(); } @Override protected void attachBaseContext(Context context){ super.attachBaseContext(CalligraphyContextWrapper.wrap(context)); } } این قسمت رو هم اضافه کنید. من فراموش کردم متاسفانه navigationView.setNavigationItemSelectedListener(this);
  41. 2 likes
    به نظر من یه راه خیلی سادش اینه یه متغیر boolean تعریف کنید وقتی dot وارد کرد true بشه و توی آنکلیک دکمه dot شرط انجام دستورات رو false بودن متغیر ها بذارید. در صورتی که قرار هست اون dot پاک بشه،میتونید تو textChange اون editText یه کد بنویسید چک کنه ببینه الان dot پاک شد؟؟پس متغیر رو false کن
  42. 2 likes
    سلام امروز میخوایم کار با کتابخونه volley رو با هم یاد بگیریم.با افزودن این کتابخونه میتونید ارتباط با کد php که در سرورتون نوشتید رو سریع تر و آسون تر کنید. به این صورت که اول با این کد به پروژه خودتون اضافش کنید. compile 'com.mcxiaoke.volley:library:1.0.19' اگه مشکلی در اضافه کردن این کتابخونه دارید کلیک کنید. خب بریم سراغ کد نویسی کد های زیرو بذارید اونجایی که قراره ارتباط بر قرار شه RequestQueue queue= Volley.newRequestQueue(this); StringRequest myRequest=new StringRequest(Request.Method.POST, "My link", new Response.Listener<String>() { @Override public void onResponse(String response) { Toast.makeText(LogReg.this, response, Toast.LENGTH_SHORT).show(); } }, new Response.ErrorListener() { @Override public void onErrorResponse(VolleyError error) { Toast.makeText(LogReg.this, "خطا در ارتباط با سرور", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } }) { @Override protected Map<String, String> getParams() throws AuthFailureError { Map<String , String> params = new HashMap<>(); params.put("username", "My Username"); params.put("password","My Password"); return params; } }; queue.add(myRequest); توضیحات: اولا که اونجایی که نوشتم Request.Method.POST در حقیقت داریم متد ارسال اطلاعات به فایل رابطمون رو تعیین میکنیم.قسمت mylink هم لینک فایل رو قرار میدید.تابع onResponse در صورت موفقیت آمیز بودن اجرا میشه و متن بازگشتی داخل متغیر response هست همچنین در صورتی که مشکل باشه تابع onErrorResponse اجرا میشه که با دستور error.tostring() به متن خطا دسترسی خواهید داشت.دو کد params.put هم مقادیرو ارسال میکنن(پارامتر اول اسم متغیر و دومی هم مقدار) و کد آخر هم در حقیقت درخواست ما که اسمش myRequest هستو تو صف ارسال (queue) قرار میده. تمام
  43. 2 likes
    نه بابا چرا شکست اخه تا جایی که من میدونم haxm باعث میشه سرعت بره بالا برای امولاتور ها.و نباید این خطارو بده ولی حالا که میده میشه رفت سراغ راه حل های بعدی. چندتا راه دارین اول به نظرم Genymotion نصب کنید خیلی عالیه.البته باید virtualBox 5 هم نصب کنید.من خودم ازین امولاتور استفاده میکنم. راه بعد نصب امولاتور های زامارین هستش من استفاده نکردم. راه اخر اینه که روی گوشیتون تست کنید.
  44. 2 likes
    ممنون دوست عزیز
  45. 2 likes

    نگارش 1.0.0

    95 دانلود

    سلام سورس کد اندروید موزیک پلیر مانند Spotify و Apple music همراه با سورس سمت سرور موفق باشید

    رایگان

  46. 2 likes
    خیلی از قسمت های سایت هنوز مشکل دارن ویرایش پروفایل هم که فقط یه ایمیل مونده نه امضا هست نه خیلی چیزای دیگه و....
  47. 2 likes
    سلام.فایل نمونه قرار داد
  48. 2 likes
    تبریک میگم مهندس سرسیفی عزیز قالب جدید سایت بسیار خوب هستش هم به دلیل اینکه به صورت واکنشگرا می باشد و برای نمایش در هر محیطی مناسب قالبلیت چت هم بسیار خوب است به دلیل اینکه بحث در مورد بعضی از موضوعات بسیار زیاد میشد و تاپیک تبدیل به اسپم بسیار زیادی از جواب ها و نقطعه نظر غیر مرتبط تشکیل میشد . الان با این قابلیت دیگه این انتفاق نخواد افتاد . پاینده باشید
  49. 2 likes
    خیلی ممنون از نظر خوبتون. حتما در روزهای آینده خیلی امکانات جدیدی را به انجمن اضافه میکنیم.
  50. 2 likes
    کاربران گرامی با درود و عرض احترام لطفا در ارسالهای خود و بخشهای مختلف انجمن پی سی دروید قوانین زیر را رعایت فرمائید: منع فعالیت سیاسی : هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد. زبان فارسی : زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش استفاده نکنید . قوانین عمومی 1- انجمن پی سی دروید بدون هیچگونه فعالیت در جهت کسب منافع مادی فقط و فقط در حیطه راهنمایی کاربران ، رفع مشکلات کاربران ، معرفی و آموزش اندروید فعالیت مینماید و هر کاربر یا مدیری که در جهت سودجویی و منفعت مالی اقدام به منحرف کردن مبحث و سوالات کاربران دیگر را داشته باشد در بار اول به مدت 24 ساعت و برای بار دوم برای همیشه از انجمن اخراج میگردد. 2- تبلیغات در انجمن ممنوع میباشد و کاربران صرفا مجاز به درج تبلیغ در امضا خود میباشد و ارسال پست و تاپیک های تبلیغاتی شامل اخطار و اخراج میشود. 3- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد. 4- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد. 5- عنوان تاپيک بايد به خودي خود نشانگر محتوا و گفتگوي هاي تاپيک باشد . لطفا در هنگام ايجاد تاپيک به اين نکته توجه کنيد تا تاپيک شما بيشتر مورد توجه ساير کاربران قرار گيرد . از ايجاد تاپيک هايي با عناوين : کمک ، کمک فوري ، خيلي مهم و ساير عناوين عمومي جدا خودداري کنيد ... 6- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد. 7- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد. 8- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد . 9- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد. 10- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد. 11- از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 7 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد. 12- تمام کاربران و مدیران موظف به احترام گذاشتن به یکدیگر در انجمن پی سی دروید هستند.ارسال مطالب کنایه آمیز ، بازی با کلمات! ، پیام خصوصی توهین آمیز ، خرد کردن شخصیت افراد و هرگونه بحثی که نشان از بی ادبی و تمسخر دیگران باشد در این انجمن جایی ندارد و بلافاصله کاربر خاطی اخراج خواهد شد. 13- کاربران بسیاری هستند که حتی نمیدانند که روش کار یک انجمن به چه شکل است و یا سوالات خیلی مبتدی میپرسند لذا هیچ کاربری حق جسارت به این دسته از کاربران را نداشته و باید با احترام و با صبر و حوصله پاسخ کاربران و راهنمایی لازم داده شود. انجمن تخصصی اندروید پی سی دروید