رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

--masumeh

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط --masumeh

  1. --masumeh

    مشکل بعد از import فایلها

    من سورس برنامه ها را که دانلود میکنم چه از اینجا یا سایتهای دیگه و در اکلیپس importمیکنم تمام فایلها خطادارن. روی پروژه راست کلیک و properties و buield path javaزدم و گزینه unable to get system library را remove و در تب android نسخه اندروید ۲٫۲ را تیک زدم و بعد هم fix progect properties را زدم تمام خطاها رفع شد ولی فایل R.java پاک شد و در نتیجه R را نمی شناسه با cleanو rebuild هم درست نمیشه لطفا کمکم کنید تعدادی از پروژه ها دقیقا با همین روش درست شدن ولی توی بعضی دیگه فایل R.java پاک میشه و دیگه به هیچ صورتی ساخته نمیشه اگه کسی مشکلمو حل کنه واقعا سپاسگزار و دعاگوش می شم
  2. سلام فکر کنم باید یک web view بذاری و یک فایل htmlرا بصورتی که گفتید طراحی و داخل web view قرار دهید
  3. خواهش میکنم لطف کنید جواب منو بدین
  4. --masumeh

    تنظیم پهنای drop down

    دوست محترم اینکار را کردم ولی با اینکار خود drop down کوچیک میشه و وقتی بازش کنید باز هم هر آیتمش پهنه!!میتونید تست کنید!!!
  5. --masumeh

    تنظیم پهنای drop down

    من با استفاده از spinner یک drop down list ساخته ام ولی چون فقط یکسری عدد در آن وجود دارد وقتی بازش میکنم پهنای هر سطر خیلی زیاده و من میخوام پهن به اندازه یک عدد باشد خودم یک xml layout ساختم ولی وقتی در setDropDownViewResource فایل xmlخودم را فراخوانی می کنم باز همین مشکل وجود دارد و پهنا زیاده.
  6. --masumeh

    ویچت تقویم فارسی

    لینک به درستی کار نمی کنه و با هر مرورگری هم که دانلود کردم به ظور ناقص دانلود میشه اگر لطف کنید و فایل را برام بذارید ممنون میشم
  7. --masumeh

    ویچت تقویم فارسی

    من در یک برنامه می خوام برای وارد کردن تاریخ یک تقویم شمسی ظاهر و کاربر یک تاریخ را از آن انتخاب کنه (در واقع همون datepickerفارسی) کسی داره؟
  8. پیشاپیش ممنون( اگه هر چه سریعتر بررسیش کنید فوق العاده ممنون می شوم) فایل پیوست : http://www.mediafire.com/download/jygtacuba7zldii/Ringtone.rar
  9. --masumeh

    ساخت Task List

    به نظر کار سختی میاد نه ؟چون چیدمان تقویم خودش مسئله بزرگی است که چطور ماهها نشان داده شود بطوریکه هر ماه که باز میشود تمام روزهای آن نشان داده شوند و هر روز مثل یک دکمه قابل کلیک باشد و . . . شما پیشنهاد دیگه ای ندارید؟
  10. با اندروید 2.2 تست می کنم
  11. --masumeh

    ساخت Task List

    سلام اگه بخواهیم یک تقویم شمسی لود بشه و با کلیک روی یک تاریخ، یک صفحه دیگر باز بشه که بتونیم یکسری کارها که قرار است در آن تاریخ انجام شود را ثبت کنیم باید چه کار کنیم؟فقط تقویمشو نمی دونم وبقیه اش را می دونم که با پایگاه داده انچام میشه.
  12. کسی نیست جواب من را بده
  13. باور کنید هیچ اتفاقی نیفتاد وگرنه میدونم که با کلیلک روی edittext باید ظاهر شود!!
  14. ممنون ولی من پروژه شما را نصب و اجرا کردم فقط یک textedit ظاهر شد همین. و در پروژه های خودم برای تایپ فارسی کماکان این امکان وجود نداشت.
  15. --masumeh

    تایپ فارسی در emulator

    چطوری میشه کیبورد فارسی به امولاتور افزود تا بتوان در edittextها فارسی تایپ کرد؟
  16. کپی فایل درون sdcard با موفقیت انجام شد و در برنامه emulator هم تست کردم جزو زنگهای گوشی اضافه شده بود فقط علی رغم عملکرد درست خطای زمان اجرا هم میده علتش چیه؟؟رفتم تا با debug ببینم خطا مربوط به کچاست ولی با F6 از حلقه while خارج نمی شد ظاهرا خیلی طول میکشه برای همین کنسلش کردم؟
  17. --masumeh

    آپدیت از اندروید 2.1 به 2.2

    من تو برنامه نویسی از android2.1(API7 استفاده می کردم ولی حالا تصمیم گرفتم برم روی android2.2 آیا تنها راهش اینه که ورژن جدید را دانلود و نصب کنم؟نکته دیگه ای نداره؟
  18. این خط File newSoundFile = new File("/sdcard/media/ringtone", "myringtone.oog"); من فایل صوتی را با چه فرمتی و کجا کپی کنم؟ اصلا در پوشه sdcardمن پوشه media وجود ندارد!! myringtone.oog چیه؟؟
  19. آقا فرزاد خیلی زود جواب میدادی چی شد؟
  20. 1- فایل صوت را می خواستم با استفاده از push file to device در DDMS در پوشه sdcard کپی کنم ولی قبول نکرد؟نباید در بخش res از پروژه کپی کنم؟ 2-ببخشید من هنوز نفهمیدم که بعد از اجرای این کد دقیقا چه اتفاقی میفته؟
  21. چطور میشه چندتا آهنگ sms را در یک فرم قرار داد بطوریکه کاربر با انتخاب یکی بتونه اون را به عنوان زنگ smsش در نظر بگیره.
  22. دوباره با تغییراتی در تنظیمات importها ر شناخت ولی import sun.jkernel.Bundle; و java.awt.Button را نمی شناسه و در ضمن فایل R.java نیز وحود نداره
  23. یه مقدار سرچ کردم و روی پروژه ام راست کلیک و سپس properties را انتخاب و در بخش installed jre و compiler دیدم که تنظیم شده روی 1.7 و من گذاشتمش روی 1.6 ودیگر دستور package.... که در ابتدای تمام فایلهای جاوا است را خطا نمیده ولی مشکلی که وجود دارد این است فایل R.java از پوشه gen پاک شده و در نتیجه هیچکدوم از importها را نمیشناسه با clean و build و حذف و نصب پروژه هم درست نشد لطفا کمکم کنید
×
×
  • اضافه کردن...