رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

arezoo68

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره arezoo68

  • درجه
    Newbie
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. منظورم در احراز هویت هست، وقتی کاربر ثبت نام میکنه، سرور توکنی در اختیارش قرار میده برای Authentication. زمانیکه در اندروید استودیو، اجرا می گیریم این Authentication رو دستی در header ست می کنیم. وقتی بخوایم برنامه رو روی دستگاه واقعی اجرا کنیم، این header ی رو که دستی ست کردیم رو باید پاک کنیم، که خود سرور بعد از ثبت نام توکنی در اختیار دستگاه کاربر قرار بده. سوالی که برام پیش اومده، اینه که آیا در response من باید این توکن را مثلا در sharedpreffrences ذخیره کنم که بدونه کاربر قبلا ثبت نام کرده، یا نیازی نیست؟ و اصلا من چطور به اون توکن دسترسی داشته باشم که بخوام در sharedpre
  2. arezoo68

    توکن برگشتی ار سرور باید handle شود؟

    سلام دوستان. زمانی که درخواستی به سرور ارسال می کنیم و نتیجه برمی گرده، توکنی در اختیار برنامه قرار میده، آیا برنامه نویس باید این توکن را هندل کند؟ مثلا بررسی که اگه توکن وجود داشت اجازه دسترسی بده! یا خود اندروید این کار را خواهد کرد و نیازی به هیچ handle نیست؟ ممنون از پاسختون دوستان عزیز.
  3. arezoo68

    تخصصی طراحی UI و UX اندروید

    سلام از دوستانی که در این زمینه تجربه دارن، خواهش می کنم راهنماییم کنن. من قصد دارم تخصصی طراحی UI و UX و مترایال دیزاین اندروید کار کنم، به برنامه نویسی اندروید علاقه ای ندارم و بخش گرافیکی رو دوست دارم. به نظر شما فقط بخش گرافیکی ارزش و درآمد خوبی داره که شروع کنم یا نه؟ خیلی ممنون.
  4. جناب سرسیفی خواهش می کنم اگر امکان دارد پاسخ مرا بدهید، من از دیروز چندین بار سر زدم ولی پاسخی نیست و برای دانلود و نصب فقط منتظر پاسخ شما هستم،خیلی ممنون. این هایی که برای دانلود گذاشته اید برای نصب کافی است؟ دیگر نیازی به نصب جاوا و ایکلیپس و ... به صورت جداگانه که در برخی فرایندهای نصب می بایست نصب شود، دیگر نیازی نیست؟ و اینکه نسخه 64 بیتی ندارد؟ ممنون از لطفتون.
  5. لینک باز نمی شود. خراب است؟ و اینکه آیا امکان دارد 4.4 64 بیتی هم قرار بدید؟ اگر adt BUNDLE و sdkهایی که در زیر آن قرار دارد، دانلود و نصب کنیم کافی است؟ و دیگر به هیچ چیزی نیاز ندارد؟ ممنون از پاسخ و لطفتون.
  6. با سلام خدمت تمام دوستان عزیز. من هم در این سایت و هم سایت ها و فیلم های آموزشی دیگر، چندین روش نصب اکیلیپس رو دیدم، کدام بهتر است که انجام بدیم؟ و اینکه من شنیدم چون تحریم هستیم، نمی توانیم SDK را آپدیت کنیم و اگر آپدیت نشود، کار نمی کند. آیا درست درست؟ و چه باید کنیم؟ ممنون از توجه دوستان
×
×
  • اضافه کردن...