رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

armin sf

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره armin sf

  • درجه
    Newbie
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. armin sf

    مشکل درباره ی android studio...

    با سلام به کاربران و مدیران محترم من میخواستم بدونم اندروید استودیو نیازی به اندروید sdk نداره منظورم اینه که دیگه لازم نیست android sdk tools و نصب کنیم و فقط باید api های مورد نظر رو داشته باشیم و دیگر میشود با این اندروید استودیو کار کرد ؟؟؟؟؟؟
  2. داداش اینو میزنه : The tools need to be updated via the SDK Manager
  3. داداش سلام من تمام مراحل نصب sdk و تموم کردم میخوام پروژه جدید باز کنم میگه اندروید sdk شما به اپدیت جدید نیاز دار میخواستم بدونم اگه اپدیت کنم نیازی به نصب دوباره ی بسته هایی که از sdk دانلود کردم که نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجا باید اپدیتش کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  4. داداش الان همه چیو دانلود کردم برای راهندازی sdk بر روی اکلیپس چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  5. داداش اصلا نه تو اکلیپس و نه تو پوشه ویندروز در مای کامپیوترم نیستش هیچ جا وجود نداره داداش شما تو خود برنامه اکلیپس و میگی یا پوشه هاشو ؟؟؟؟؟؟؟ پیدا کردم داداش یه پنجره باز شد
  6. من الان به مکانی که گفتید در ویندوز رفتم ولی پوشه ای با نام prefrences پیدا نکردم الان چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. من بعد از نصب تمام این مواردی که گفتید برای اینکه در اکلیپس اندروید و api ها وارد این نرم افزار بشوند چه کاری باید بکنم یا اینکه دوباره به صورت خودکار در نرم افزار اکلیپس نصب میشوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط از زیر مجموعه های api های اندروید 2.3.3 باید sdk platfrom و نصب کنم یعنی نیازی به samples for sdk و... نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گوگل لایبرری و یو اس بی درایور برای ما چه کاری انجام میدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. با سلام خدمت کاربران و مدیران محترم سوالاتی دارم که اگه این سوالات و مشکلاتم و حل کنید واقعا یه دنیا ممنون میشم من تمام کارهایی که به گزینه run برای نصب اندروید بر روی رایانه انجام داده ام من میخوام api های اندروید 2.3.3 رو از طریق بسته sdk منیجر دانلود کنم ولی نمیدونم تو تمام این بسته ها کدومش برای نصب کامل sdk نیازه البته api اندروید و نصفش و دانلود کردم ولی نمیدونم به جز این بسته ها چه بسته ی دیگری باید از درون sdk منیجر دانلود کنم و این بسته هایی که دانلود میشه به صورت خودکار نصب میشه یا نه باید به مکانی در کامپیوتر رفت تا این بسته هارو نصب کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصویر زیر و که م
×
×
  • اضافه کردن...