رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

sz1370

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sz1370

  1. [quote=timeStamp یعنی چطوری؟ Farzad Sarseify pid=10361 dateline=1425369571] تایم خود را بصورت timeStamp باید وارد کنید
  2. سلام تشکر ولی از بیشتر خط ها خطا میده با اینکه فایل های موردنظر رو هم Import می کنم .... چیکار کنم؟
  3. sz1370

    شمارش گر معکوس CountDownTimer

    سلام دوستان .من یک پروژه دارم قراره از طریق ساعت گوشی زمان رو در نظر بگیره و تا روز تولدم تا سال آینده بطور makoos بشماره و بگه تا روز تولد من چند روز و چندساعت و دقیقه و ثانیه مونده:مثلا تاریخ و ساعت امروز رو بطور اتوماتیک در نظر بگیره و بگه تا روز 13 برج 3 سال 94 (94/3/12) چقدر مونده!!! کسی می تونه تو نوشتن کدش کمکم کنه؟ [align=center] فرمتش به این صورت باشه 120 روز 6666:666:66 [/align]
  4. sz1370

    راهنمایی

    سلام دوستان بچه ها من یک shomareshgar makosمیخوام که براساس زمان و تاریخ گوشی تا یک روز خاص رو بشماره میشه کمکم کنید بگید چطوری بنوستم و چطوری میتونم زمان و تارخ گوشی رو بگیرم؟
  5. sz1370

    راهنمایی برنامه

    دوستان عزیز هیچ کس کد قدم به قدم نداره من کد لازمم وقتمم کمه
  6. sz1370

    شمارشگر

    شمارشگرمعغیر مجاز میخوام تا یک زمان خاص چطوری بنویسم؟
  7. sz1370

    راهنمایی برنامه

    سلام دوستان من یک فایل Notpad متن دارم یا همون اس ام اس حالا اگر بخوام تک تک در txtview نمایش بدم چیکار باید بکنم؟ یا راهی دیگه به جز notpad هست؟
  8. سلام من یک listview دارم که هر سطر آن دارای یک edittext است که مقدار اولیه آن با داده های بانک پر میشود حالا میخواهم وقتی کاربر مقدار edittext هر ردیف را که تغییر داد، مقدار جدید در adapter لیستم به روز بشود. الان که تغییرش میدهم، مقدار جدید در edittext هست ولی وقتی مقدار adapter را نمایش میدهم، همان مقداری است که در ابتدا load کردم. از addTextChangedListener هم استفاده کردم ولی چون edittext با مقدار اولیه پر میشود، هربار تکرار میشود تا همه مقادیر edittext را مثل هم بکند!
  9. خوبه جواب شما رو میدن !!! یک نفر پیدا نمیشه مشکل منو حل کنه
×
×
  • اضافه کردن...