رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

Robina

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره Robina

  • درجه
    Member
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. متدش طوریه که باید تو Activity ساخته بشه توش از دیتابیس و متدهای مربوط به اون که فکر نکنم بشه تو سرویس ساختش .و فقطتوش یکسری عملیات ظولانی انجام میشه و خروجی هم نداره ولی دلیل اینکه می خوام از طریق Serviceاجرا بشه این که زمانی که برنامه اجرا میشه اگر متد بخواد اجرا شه یه زمانی طول می کشه برای همین UI داخل اکتیویتیم بعد از اون زمان لود میشه و جلوه خوبی نداره به نظر شما برای رفع این مشکل چکار باید کرد ؟
  2. ممنون این راه خوبی به نظر می رسه آیا این امکان وجود داره که متدی را که در activity وجو داره توسط یک service به صورت پس زمینه اجرا کرد ؟
  3. چه اروری می ده؟ منم مثل شما تا حالا همچین کاری رو انجام ندادم اما اون طور که قبلا مطالعه کرده بودم باید تو AndroidManifest قسمت versionName رو تغییر بدید امیدوارم جواب بده
  4. Robina

    textview listview

    سلام شما می تونید پروژتون رو به صورت زیر تغییر بدید Databases2.rar و از متد getView در داخل کلاس DatabasesActivity ، برای اعمال هر تنظیم دیگه روی لیست ویوتون استفاده کنید . مثلا گذاشتن آیکن و یا تغییر رنگ هر ردیف ازلیست و....
  5. Robina

    textview listview

    سلام رنگ متن listview رو هم میشه داخل Xml تغییر داد ؟ نباید از getView تو فایل جاوا استفاده کرد ؟ من هر کاری کردم ازداخل Xml رنگ متن ListView تغییر نکرد !
  6. Robina

    textview listview

    می خواید به صورت زیر بشه ؟ اگر منظورتون همین باشه . باید بدونید که شما داخل پوشه Layout تون 3 تا فایل xml دارید و تنظیمات مورد نظرتون رو باید تو هر کدوم به صورت جدا گانه انجام بدید . شما در حال حاضر تنها فایل activity_joaziat.xml رو رنگشو تغییر دادید پس نمی تونید انتظار داشته باشید بقیه هم تغییر کنن .
  7. فایل در مسیر زیر در داخل FileExplorer ذخیره میشه /data/data/package/files شما می تونید برای مدیریت بهتر آدرس ذخیره شدن فایل از تکه کدهای موجود در لینک زیر هم استفاده کنید . http://stackoverflow.com/questions/5766609/save-internal-file-in-my-own-internal-folder-in-android
  8. Robina

    textview listview

    اگر هنوز مشکلتون رفع نشد ه کدتون رو بدید تا دقیق بفهمم چی می خواید و یا توضیح بهتری بدید .
  9. Robina

    textview

    خوب رویداد کلیک میشه همون متد onClick که با فراخوانی شنونده (setOnClickListener)فعال میشه . در زمان اجرای برنامه هر وقت شما رو textView یی که شنوندشو فعال کردید کلیک می کنید دستوراتی اجرا میشه که داخل متد onClick قرار داره کد کامل رو تو پست های قبلی براتون گذاشته بودم ، فقط کافیه کد xml داده شده رو داخل main.xml تون (ممکن شما اسم دیگه ای براش گذاشته باشید) قرار بدید و کد مربوط به جاوا رو هم داخل class مورد نظرتون مثلا MainActivity.java قرار بدید .همین!
  10. Robina

    textview

    اگر بخواین تکست ویو طوری باشه که مشخص بشه متنش ادامه داره (سه نقطه آخر متنش بیاد) باید از Ellipsize استفاده کنید به این شکل که بعد از تعریف تکست ویو کد رو به این صورت ادامه می دید: [shcode=java] tv=(TextView) findViewById(R.id.T_View2); tv.setEllipsize(TextUtils.TruncateAt.valueOf("END")); [/shcode] و در رویداد کلیک تکست ویو هم MaxLines رو مشخص می کنید خروجی قبل و بعد از کلیک مطابق تصویر زیر خواهد بود:
  11. Robina

    textview

    سلام اگر منظورتون رو درست متوجه شده باشم . می تونید به صورت زیر عمل کنید : داخل فایل xml تون ویژگی MaxLine رو برابر یک بزارید [shcode=xml] android:id="@+id/T_View2" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:text="Line1\nLine2\nLine3\nLine4\nLine5\nLine6\nLine7\nLine8\nLine9\nLine10" android:maxLines="1" />[/shcode] و بعد از اون داخل رویداد کلیک تو فایل جاواتون کد زیر رو بنویسید که زمانی که کلیک کردید بقیه خطوط هم نمایش داده بشه [shcode=java]TextView tv; @Override protected void onCreate(
  12. سلام اونطوری که من متوجه شدم شما باید تصاویرتون رو (مثلا یک صفحه از کتابتون) در سایزهای مختلف با نام های یکسان در پوشه های layout داخل فولدر res قرار بدید زمانی که نرم افزارتون رو اجرا می گیرید با توجه به سایز صفحه نمایشتون ، خود اندروید تصویر مناسب اون سایز صفحه رو نمایش می ده برای فهم بیشتر این موضوع می تونید از لینک زیر که در مورد تنظیم آیکون نرم افزار کمک بگیرید در این لینک در رابطه با سایزای مختلف هم صحبت کرده http://www.rasekhoon.net/forum/thread/865644/page2/ (البته از قسمت 24 به بعد )
×
×
  • اضافه کردن...