mamad

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    178
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0 Neutral

درباره mamad

  • درجه
    توسعه دهنده حرفه ای
  1. سلام این برای دوتا اسپینر هست . اسپینر دوم براساس اسپینر اول محتواش تعیین میشه با یکم تغییر میتونید سه تاییش رو درست کنید منبع http://stackoverflow.com/questions/29474829/how-to-make-spinner-depends-on-another-spinner XML layout file: xmlns:tools="http://schemas.android.com/tools" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent" android:paddingBottom="@dimen/activity_vertical_margin" android:paddingLeft="@dimen/activity_horizontal_margin" android:paddingRight="@dimen/activity_horizontal_margin" android:paddingTop="@dimen/activity_vertical_margin" tools:context="com.example.stackspinner.MainActivity" > android:id="@+id/spinner1" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" /> android:id="@+id/spinner2" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" android:layout_below="@+id/spinner1" /> Activity: public class MainActivity extends Activity implements OnItemSelectedListener { Spinner spinner1, spinner2; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); spinner1 = (Spinner) findViewById(R.id.spinner1); spinner2 = (Spinner) findViewById(R.id.spinner2); ArrayAdapter adapter1 = ArrayAdapter.createFromResource(this, R.array.array1, android.R.layout.simple_spinner_item); spinner1.setAdapter(adapter1); spinner1.setOnItemSelectedListener(this); } @Override public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) { // Inflate the menu; this adds items to the action bar if it is present. getMenuInflater().inflate(R.menu.main, menu); return true; } @Override public boolean onOptionsItemSelected(MenuItem item) { // Handle action bar item clicks here. The action bar will // automatically handle clicks on the Home/Up button, so long // as you specify a parent activity in AndroidManifest.xml. int id = item.getItemId(); if (id == R.id.action_settings) { return true; } return super.onOptionsItemSelected(item); } @Override public void onItemSelected(AdapterView<?> parent, View view, int position, long id) { if (spinner1.getSelectedItem().equals("mobile")) { Toast.makeText(getApplicationContext(), "Mobil dipilih", Toast.LENGTH_SHORT).show(); ArrayAdapter adapter2 = ArrayAdapter.createFromResource(this, R.array.mobile_array, android.R.layout.simple_spinner_item); spinner2.setAdapter(adapter2); } else { ArrayAdapter adapter2 = ArrayAdapter.createFromResource(this, R.array.motor_array, android.R.layout.simple_spinner_item); spinner2.setAdapter(adapter2); } } @Override public void onNothingSelected(AdapterView<?> parent) { // TODO Auto-generated method stub } } Strings: Application Name Hello world! Settings mobile motor Android blackberry apple Audi BMW unicorn
  2. [align=center]سلام سال نو مبارک آرشیو کتاب های زبان اصلی برنامه نویسی اندروید Apress , O'REILLY , PACKT , Wrox [align=right] کتاب ها همیشه نقش مهمی در یادگیری دارند به ویژه زمانی که به صورت خودآموز به کار گرفته شوند. در زمینه برنامه نویسی اندروید منابع آموزشی فارسی بسیار کم است و اکثرا به مباحث پایه اندروید پرداخته شده . بنابراین برای یادگیری اصولی و حرفه اندروید نیاز هست از منابع زبان اصلی استفاده شود . سعی میکنم در این صفحه تمامی کتاب های الکترونیکی (PDF) در زمینه اندروید رو جمع آوری کنم تا آرشیو کاملی داشته باشیم. * هر کتابی که مد نظرتان بود به این لیست اضافه شود اعلام کنید. * لینک دانلود مستقیم دراپ باکس به زودی اضافه خواهد شد. [align=center]http://s6.picofile.com/file/8245372250/apress_logo.gif[/img] [align=left]GoogleDrive | DropBox <--Download--| Advanced Android 4 Games GoogleDrive | DropBox <--Download--| Agile Android new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Application Development for the Intel Platform GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Apps for Absolute Beginners 2nd Edition GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Apps Security GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Apps with Eclipse GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Arcade Game App GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Essentials GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android for Work GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Fragments edited GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Game Recipes GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Quick APIs Reference GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Recipes 4th Edition GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Studio New Media Fundamentals new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android TV Apps Development new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 2 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 3 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 3D Game Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 4 Games Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 4 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android C Game Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Games 2nd Edition GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Tablet Games Programming GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Tablet Programming GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Web Apps Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Decompiling Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Expert Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Genetic Algorithms in Java Basics new GoogleDrive | DropBox <--Download--| GUI Design for Android Apps GoogleDrive | DropBox <--Download--| Introducing SQLite for Mobile Developers new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Java Design Patterns new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Java Threads and the Concurrency Utilities new GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learn Android App Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learn Android Studio GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learn HTML5 and JavaScript for Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learn Java for Android Development 2nd Edition GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learn OpenGL ES GoogleDrive | DropBox <--Download--| Multimobile Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Physics for Game Programmers GoogleDrive | DropBox <--Download--| Practical Android 4 Games Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Practical Android Projects GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android 3 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android 4 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android 5 GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Apps Performance Optimization GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Augmented Reality GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android C with the NDK GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Flash GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Games 3rd Edition GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Graphics GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Media GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Python with SL4A GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android UI GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Wearables GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Web Apps GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro Android Web Game Apps GoogleDrive | DropBox <--Download--| Pro OpenGL ES for Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| The Business of Android Apps Development [align=center]http://s6.picofile.com/file/8245372276/o_reilly_logo.png[/img] [align=left]GoogleDrive | DropBox <--Download--| Building Hybrid Android Apps with Java and JavaScript GoogleDrive | DropBox <--Download--| Designing Games GoogleDrive | DropBox <--Download--| Embedded Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Head First Android Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Introducing GitHub GoogleDrive | DropBox <--Download--| Java Cookbook 3rd Edition [align=center]http://s6.picofile.com/file/8245372318/packt_logo.png[/img] [align=left]GoogleDrive | DropBox <--Download--| AndEngine for Android Game Development Cookbook GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android 4 New Features for Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Application Development with Maven GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Application Programming with OpenCV GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android for the BeagleBone Black GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Fragmentation Management How-to GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Native Development Kit Cookbook GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android NDK GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Studio Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Building Android Games with Cocos2d-x GoogleDrive | DropBox <--Download--| Exploring SE for Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Flash Development for Android Cookbook GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learning Java by Building Android Games GoogleDrive | DropBox <--Download--| Learning Pentesting for Android Devices GoogleDrive | DropBox <--Download--| Spring for Android Starter GoogleDrive | DropBox <--Download--| Unity Android Game Development by Example [align=center]http://s6.picofile.com/file/8245372334/wrox_logo.jpg[/img] [align=left]GoogleDrive | DropBox <--Download--| Android Application Development Cookbook GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android 4 Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Beginning Android Tablet Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Enterprise Android GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional Android 2 Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional Android 4 Application Development GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional Android Open Accessory Programming with Arduino GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional Android Sensor Programming GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional Android Wearables GoogleDrive | DropBox <--Download--| Professional NFC Application Development for Android [/align] [/align] [/align] [/align] [/align] [/align] [/align] [/align] [/align] [/align]
  3. سلام سال نوی همتون مبارک این اولین پستم تو سال 95 امیدوارم برای همه سالی پر از موفقیت باشه هنوز ایران اپس تسویه حساب آخر سال رو برام واریز نکرده ! برای شما هم اینطوریه ؟؟؟ روز 19 اسفند درخواست زدم ولی هنوز نوشته در حال انتظار. چند بار هم پیام دادم ولی جواب ندادن.. http://s6.picofile.com/file/8245340484/fgdfg.jpg[/img] http://s7.picofile.com/file/8245340576/jiojuouh.jpg[/img] http://s6.picofile.com/file/8245340600/tfklfgylgl.jpg[/img] http://s6.picofile.com/file/8245340642/urtuir.jpg[/img]
  4. سلام صفحه هاتونو با html طراحی کنید و داخل webview نمایش بدید ! کافیه عکس و صفحه html رو داخل assets قرار بدید و از کد زیر استفاده کنید : WebView wv; wv = (WebView) findViewById(R.id.webView1); wv.loadUrl("file:///android_asset/index.html"); به جای index اسم فایل html صفحه مورد نظر رو بذارید
  5. سلام sdk 21 یا هر ورژن دیگری فقط برای کد نویسی و استفاده از کتابخانه های اندرویده برای ایجاد AVD باید فایل ایمیج اون نسخه اندرودید رو دانلود کنید و داخل پوشه system-images که در شاخه اصلی sdk قرار داره بریزید صفحه دانلود http://downloads.puresoftware.org/files/android/ سلام ابتدا به تنظیمات گوشی برید و در قسمت گزینه های برنامه نویس ، رفع عیب usb رو فعال کنید ( Enable USB Debugging ) بعد گوشیرو با usb به کامپیوتر وصل کنید بالای اکلیپس دکمه سبزی به اسم Run هست اونو بزنید بعد توی لیستی که باز میشه گوشی رو انتخاب کنید
  6. سلام پیش از لالیپاپ در ورژن 19 اندروید قابلیت شفاف کردن status bar به اندروید اضافه شد که مقداری به زیبایی برنامه اضافه میکنه . در این آموزش این کار رو آموزش میدم امیدوارم مفید باشه توجه : اگر اندروید گوشی 4.4 باشه رنگ استاتوس عوض میشه و اگر اندروید دیگه ای باشه تغییری دیده نمیشه چند نمونه : [align=center]http://s6.picofile.com/file/8236676884/statusbarkitkat1.jpg[/img] http://s7.picofile.com/file/8236676892/statusbarkitkat2.jpg[/img] http://s7.picofile.com/file/8236676934/statusbarkitkat3.jpg[/img] [align=right]آموزش: 1- داخل styles-v19.xml استایل زیر را ایجاد کنید. ( اگر چنین فایلی وجود نداشت خودتان آن را در پوشه values ایجاد کنید ) توجه داشته باشید نام MyMaterialTheme بستگی به تم اصلی شما دارد که در Manifest تعریف کرده اید ، داره و هم چنین MyMaterialTheme.Base نکته اصلی خط دومه که میگه statusbar رو شفاف کن[/align] [align=right]2- به xml لایوت مورد نظر برید و کد زیر رو بالاتر از همه اجزا بزارید android:orientation="vertical" android:id="@+id/statusbar" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="0dp" android:background="#009688"> به جای #009688 رنگ مورد نظر رو بزارید 3- به کلاس اکتیویتی مورد نظر برید و داخل متود onCreate کد زیر رو بزارید LinearLayout linearLayout = (LinearLayout) findViewById(R.id.statusbar); if (android.os.Build.VERSION.SDK_INT == Build.VERSION_CODES.KITKAT) { linearLayout.getLayoutParams().height = getStatusBarHeight(); } 4- تابع زیر رو هم اضافه کنید که برای به دست آوردن سایز استاتوس باره public int getStatusBarHeight() { int result = 0; int resourceId = getResources().getIdentifier("status_bar_height", "dimen", "android"); if (resourceId > 0) { result = getResources().getDimensionPixelSize(resourceId); } return result; } [/align] [/align]
  7. سلام باید دو خط زیر رو در فایل xml صفحه مورد نظر توی layout اصلی بذارید . android:focusable="true" android:focusableInTouchMode="true" با این کار موقع اجرای لایوت به جای فوکو.س روی Edittext ها ، روی لایوت اصلی فوکو.س میشه
  8. سلام ممنون چندروز پیش که راهنمایی کردید رفتم 1.5 اندروید استودیو رو گرفتم و و الان با هاش کار میکنم و مشکل سرعت ندارم اینیرو هم که که گفتید امتحان میکنم
  9. سلام من طبق آموزش زیر پیش رفتم و برنامه رو نوشتم http://www.androidhive.info/2015/04/android-getting-started-with-material-design/ ولی در اندروید های پایین مثلا 2.3 موقع باز کردن منوی کشویی فورس کلوز میده
  10. سلام اندروید استودیو رو نصب کردم و کاملا درست اجرا میشه ولی سیستمم ضعیفه و اصلا نمیشه راحت کد نویسی کرد مشکل بالارو که گفتم خودم حل کردم در اصل اون کتابخانه ای که من داشتم ناقص بود و نسخه کاملش رو از لینک زیر گرفتم و جایگزین کردم SDK
  11. سلام من قصد دارم از متریال دیزاین توی اکلیپس استفاده کنم اما فایل style.xml ارور میده کتابخانه appcompac-v7 رو هم اضافه کردم و build target هم رو api23 گذاشتم طبق آموزش زیر پیش رفتم: Android Getting Started with Material Design
  12. سلام مشکلتون چیه؟ لطفا کامل توضیح بدید کجا ارور میده؟
  13. سلام ابتدا این تاپیک رو نگاه کنید http://stackoverflow.com/questions/14228289/android-pair-devices-via-bluetooth-programmatically اگر چیزی دست گیرتون نشد سورس زیر رو ایمپورت کنید که کاملا خواسته شمارو پوشش میده https://github.com/lorensiuswlt/AndroBluetooth آموزش سورس بالا هم در لینک زیر هست http://www.londatiga.net/it/programming/android/how-to-programmatically-pair-or-unpair-android-bluetooth-device/ البته اگر خودم بلد بودم به جای لینک دادن یاد میدادم
  14. سلام برای هر برنامه ای فرق داره و باید به اینتنت های خاص مربوط به اون مراجعه کرد که معمولا در سایت برنامه مورد نظر توضیحاتی داده شده یا اینکه با جستجو در اینترنت میشه به جواب رسید مثلا برای اینستاگرام http://stackoverflow.com/questions/21505941/intent-to-open-instagram-user-profile-on-android
  15. سلام میخوام کدی بنویسم که 200 شماره تلفن تصادفی رو در دفترچه تلفن کاربر ذخیره کنه. من این کد رو نوشتم ولی سرعت اجرای اون بسیار پایین چیز هایی شبیه batch و غیره تو سایتای خارجی پیدا کردم ولی چیزی دستگیرم نشد توابع مورد استفاده: public static void Insert2Contacts(Context ctx, String nameSurname, String telephone) { if (!isTheNumberExistsinContacts(ctx, telephone)) { ArrayList ops = new ArrayList(); int rawContactInsertIndex = ops.size(); ops.add(ContentProviderOperation .newInsert(RawContacts.CONTENT_URI) .withValue(RawContacts.ACCOUNT_TYPE, null) .withValue(RawContacts.ACCOUNT_NAME, null).build()); ops.add(ContentProviderOperation .newInsert(ContactsContract.Data.CONTENT_URI) .withValueBackReference( ContactsContract.Data.RAW_CONTACT_ID, rawContactInsertIndex) .withValue(Data.MIMETYPE, Phone.CONTENT_ITEM_TYPE) .withValue(Phone.NUMBER, telephone).build()); ops.add(ContentProviderOperation .newInsert(Data.CONTENT_URI) .withValueBackReference(Data.RAW_CONTACT_ID, rawContactInsertIndex) .withValue(Data.MIMETYPE, StructuredName.CONTENT_ITEM_TYPE) .withValue(StructuredName.DISPLAY_NAME, nameSurname) .build()); try { ContentProviderResult[] res = ctx.getContentResolver().applyBatch(ContactsContract.AUTHORITY, ops); } catch (Exception e) { Log.d(TAG, e.getMessage()); } } } public static boolean isTheNumberExistsinContacts(Context ctx, String phoneNumber) { Cursor cur = null; ContentResolver cr = null; try { cr = ctx.getContentResolver(); } catch (Exception ex) { Log.d(TAG, ex.getMessage()); } try { cur = cr.query(ContactsContract.Contacts.CONTENT_URI, null, null, null, null); } catch (Exception ex) { Log.i(TAG, ex.getMessage()); } try { if (cur.getCount() > 0) { while (cur.moveToNext()) { String id = cur.getString(cur .getColumnIndex(ContactsContract.Contacts._ID)); String name = cur .getString(cur .getColumnIndex(ContactsContract.Contacts.DISPLAY_NAME)); // Log.i("Names", name); if (Integer .parseInt(cur.getString(cur .getColumnIndex(ContactsContract.Contacts.HAS_PHONE_NUMBER))) > 0) { // Query phone here. Covered next Cursor phones = ctx .getContentResolver() .query(ContactsContract.CommonDataKinds.Phone.CONTENT_URI, null, ContactsContract.CommonDataKinds.Phone.CONTACT_ID + " = " + id, null, null); while (phones.moveToNext()) { String phoneNumberX = phones .getString(phones .getColumnIndex(ContactsContract.CommonDataKinds.Phone.NUMBER)); // Log.i("Number", phoneNumber); phoneNumberX = phoneNumberX.replace(" ", ""); phoneNumberX = phoneNumberX.replace("(", ""); phoneNumberX = phoneNumberX.replace(")", ""); if (phoneNumberX.contains(phoneNumber)) { phones.close(); return true; } } phones.close(); } } } } catch (Exception ex) { Log.i(TAG, ex.getMessage()); } return false; } public static boolean deleteContact(Context ctx,String phoneNumber) { Uri contactUri = Uri.withAppendedPath(PhoneLookup.CONTENT_FILTER_URI, Uri.encode(phoneNumber)); Cursor cur = ctx.getContentResolver().query(contactUri, null, null, null, null); try { if (cur.moveToFirst()) { do { String lookupKey = cur.getString(cur.getColumnIndex(ContactsContract.Contacts.LOOKUP_KEY)); Uri uri = Uri.withAppendedPath( ContactsContract.Contacts.CONTENT_LOOKUP_URI, lookupKey); ctx.getContentResolver().delete(uri, null, null); } while (cur.moveToNext()); } } catch (Exception e) { System.out.println(e.getStackTrace()); } return false; }