رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

Behdad9908

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    34
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Behdad9908

  1. Behdad9908

    هات اسپات شیلد

    سلام.هات اسپات آشغال هست.psiphon رو دانلود کن.در ضمن تو گوگل پلی می نویسه حداقل نسخه آندروید که می خواد چیه.
  2. Behdad9908

    درآمد تبلیغ با admob

    سلام. آیا درآمد حاصله از گذاشتن تبلیغات سایت هایی مثل admob توی بازی های آندروید واقعا قابل توجه هست؟ آخه من شنیدم بازی مثل flappy bird روزی 50 هزاردلار از تبلیغات به دست می آورده!واقعا همین طوریه؟ مثلا یک بازی باید حداقل چند بار دانلود شده باشه تا درآمد قابل توجهی از تبلیغات بدست بیاره؟
  3. Behdad9908

    verify اکانت گوگل پلی

    خیلی این سوال برام مهمه!اگر همینو هم جواب بدین تقریبا 100 درصد!!! میتونم برنامه بزارم تو گوگل پلی. آیا گوگل اون آدرسی که موقع ثبت نام دولوپر کنسول دادی رو چک میکنه؟یعنی نامه ای چیزی میفرسته دمه خونه؟ من شنیدم موقعی که یک نرم افزار پولی بزاری و بعد مثلا نرم افزارت 50 دلار فروش کرد و بخوای پولت رو دریافت کنی گوگل پلی یک نامه فیزیکی با کد فعال سازی میفرسته دم خونه تا اون رو تو گوگل پلی وارد کنیم و تایید کنی.حقیقیت داره؟
  4. Behdad9908

    برداشت پول از گوگل پلی

    سلام.فرض کنید ما یک حساب بانکی به همراه مسترکارت و ویزاکارت درست کردیم و اونو به یک paypal پیوند زدیم و دولوپر کنسول هم ساختیم! این درآمدی که اپلیکیشن ها تو گوگل پلی به دست میاریم میره تو حساب مسترکارت و ویزاکارت و یا میره به paypal? سوال بعدیم این هست که آیا گوگل با paypal مشکل داره؟یعنی تو اون پنلی که گوگل پلی بهمون میده میشه متصلش کرد به حساب paypal و پول رو تو ایران برداشت کرد؟
  5. Behdad9908

    گیم انجین دو بعدی

    با سلام.بهترین گیم انجین دو بعدی چیست؟ من این انجین ها رو قبول دارم کدومشون به نظرتون بهتره؟ 1-game salad-بدون نیاز به کد نویسی 2-construct 2 - بدون نیاز به کد نویسی 3-marmalade 4-cocos 2d-x 5-unity 6-آنریل انجین 4 با کمک paper 2d لطفا گیم میکر رو پیشنهاد ندید چون بدرد نمی خوره!
  6. Behdad9908

    رابط کاربری

    سلام دوست عزیزم..منون از کمکت.. آره اون لینک بالایی هنوز فعال نشده اما فعال بشه شناسایی توسعه دهندس(کد توسعه دهنده) تایید بشه میتونید ببینید..اما هنوز برنامه نساختم.میگم قیافه هاشون بد بود اونا قبول نکردن دوست عزیز حرفه ای ترین برنامه ای که تو عمرم دیدم برنامه اکسیر سبز تو بازار هست این برنامه یکی از شاهکارهای خلقت هستی هست!برو ببین.
  7. به هیچ وجه سمت basic4android و این چرت و پرت ها نرید!شما با basic4android برنامه های بسیار ساده و بیش تر کتاب می تونید بسازید!و سطح برنامه های شما در سطح برنامه های ضعیف موجود در کافه بازار هست!در نتیجه درآمد شما وحشتناک خواهد بود!اما در eclipse می توان هر چیزی را که به ذهن شما می رسد پیاده سازی کنید!بنده تمام پکیج های اینترنتی توی بازار رو دیدم.مشکل پکیج های سایت نیک آندروید و دانشجویار(این دو پکیج با هم یکی هستند!) این هست که زیر 30 ساعت هستند و عملا به شما هیچ چیز یاد نمی دهند!اگر می خواهید برنامه نویسی آندروید را یاد بگیرید به این ترتیب عمل کنید: ابتدا به سایت سکان آکادمی بروید و دوره ی
  8. دوست عزیز این توصیه های جناب hosseinakbari رو جدی بگیر که کارش واقعا درسته! اسم بازی های مثل آفتابه به انگلیسی میشه بازی hangman اگر دوست داشتید یک سرچ به انگلیسی بدین شاید کمکتون کنه.در ضمن اگر خواستید بهتون بگم برنامه نویسی آندروید رو دقیقا چگونه شروع کنید و ادامه بدید تا به سطح حرفه ای برسید بگید تا بهتون بگم حتی این منابعی که بهتون خواهم گفت بازی هایی مثل آفتابه رو هم کامل در بر می گیرن.موفق باشید.
  9. Behdad9908

    درآمد بازی های آندروید

    سلام من یه نگاهی به آمار دانلود بازی های گوگل پلی داشتم.بعضی بازی های معمولی و حتی احمقانه مثل snuggle truck پونصد هزار بار دانلود داشتن یا مثلا بازی مشهوری مثل traffic racer پنجاه میلیون بار و یا از اون مشهور تر subway surfers صد میلیون بار دانلود داشتن.سوال من اینه که بازی های مثل این ها که رایگان هستن و آمار دانلود قابل توجهی دارن درآمدشون از کجاس؟من چند وقت پیش یه آماری رو می خوندم که درآمد بازی flappy bird که حتما خودتون هم دیدین به روزی 50 هزار دلار رسیده بود!با اینکه بازی خیلی ساده ای بود!!!کسی میتونه یه برآورد کلی بهم بده که بازی که 500 هزارتا دانلود تو گوگل پلی داشته حدودا ماهیانه و ب
  10. سلام من به طور اختصاصی برنامه نویسی و بازی سازی برای سیستم عامل آندروید رو دنبال می کنم سوالم اینجاست که برای حرفه ای شدن در زمینه برنامه نویسی و بازی سازی آندروید آیا نیازی به یادگیری html و css و php و javascript و angoular js و از این دست موارد هست؟اگر نیاز هست در چه جاهایی کاربرد دارند؟
  11. ببین دوست عزیز جناب hosseinakbari پاسختون رو به بهترین شکل ممکن جواب داد.شما برای ساخت بازی آنلاین باید اول آشنا بشید با برنامه نویسی.برنامه نویسی یعنی چی؟در واقع یعنی یاد گرفتن if,else,switch,while,do while و ... طراحی الگوریتم.این چیزایی که گفتم رو باید در قالب یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید مثلا به طور مثال شروع کنید به یادگیری c++ و در حین یادگیری اون می تونید مفاهیم if,else و اون چیزهایی که گفتم یاد بگیرید.پس اول از همه شما باید خود برنامه نویسی و طراحی الگوریتم رو یاد بگیرید.طراحی الگوریتم هم چیزی نیست که یه شبه یادش گرفت و در حین یادگیری یک زبان به مرور تو ذهن آدم شکل می گیرن ساختار ها
  12. شما اگه بخواین خودتون برای توسعه بازی برای آندروید یکی رو انتخاب کنید کدوم رو انتخاب می کنید؟من شنیدم بعد از اینکه یونیتی خریداری میشه برای هر کار جدیدی که توش بخوایم انجام بدیم به یک پلاگین و در نتیجه هزینه اضافی و سنگین نیاز هست اما آنریل انجین 4 اینطوری نیست و فقط کافیه برای بار اول خریداری بشه از طرفی میگن یادگیری آنریل زمان خیلی بیش تری می طلبه درسته؟
  13. فرض کنیم کسی می خواد بازی سازی رو اختصاصا برای پلتفرم آندروید دنبال کنه یعنی فقط دنبال بازی سازی برای آندروید باشه؟برای بازی سازی آندرویدunity بهتر است یا unreal engine 4?
  14. سلام.بالاخره راهی برای ایرانیان هست تا برنامه هاشون رو تو گوگل پلی بزارن یا نه؟اگر کسی تجربه ای و راهکاری داره بگه.
  15. سلام.فرض کنید من میخوام یک برنامه donwnload manager یا file manager یا یک music player درست کنم یا هر چیز دیگه ای ؟از چه سایت یا منبعی میتونم براشون source code های خوب گیر بیارم؟یا حتی یک application open source؟
  16. Behdad9908

    مشکل بسیار عجیب با logcat

    سلام چرا در logcat من دکمه pause وجود نداره؟و فقط دکمه scroll داره؟سوال دوم:همون طور که می دونید در لاگ کت ایراد های runtime نشان داده می شن و با دوبار کلیک کردن بر روی eror مربوط خط مربوط به آن eror در صفحه نشان داده می شود چرا در logcat من نشون داده نمیشه با دوبار کلیک کردن؟ خواهشا کمک کنید.
  17. سلام جنی موشن من درابتدا کاملا روان و سریع بود ولی حالا که دوباره بازش می کنم سرعتش غیرقابل تحمل و اصلا هیچ کاری باهاش نمیشه کرد حتی virtual box و genymotion رو پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی باز هم به شدت کند شده چرا؟
  18. Behdad9908

    مشکل با جنی موشن

    ببخشید یعنی تو هر کدوم از layout ها یک فایل xml جدید باز کنم؟بعد که فایل xml جدید ساختم چیکار کنم یعنی چطوری تنظیم کنم layout رو؟
  19. Behdad9908

    مشکل با جنی موشن

    [shcode=xml] <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> android:id="@+id/Linerlayout2" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent" android:orientation="vertical" android:gravity="center" android:background="#fff"> android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:text="Please Enter Your height" android:textSize="30sp" android:textColor="#000" android:layout_marginBottom="20dip"/> android:id="@+id/edt1" and
  20. Behdad9908

    مشکل با جنی موشن

    سلام. وقتی یک layout رو توی اکلیپس طراحی می کنم همه چیز مرتب و سرجاشونه ولی وقتی تو جنی موشن اجراش می کنم همه چیز به هم می ریزه فونتا میرن داخل هم و ...مشکل چیه؟
  21. رم سیستمم 4 گیگ هست و فقط چن تا پروژه اپلیکیشن روش انجام دادم که روی جنی موشن ران می کردم ولی آیکونشون همیشه توی منو آندروید جنی موشن هست.
  22. سلام. وقتی برای بار اول جنی موشن را باز می کردم سرعتش خوب و کاملا روان اجرا میشد ولی در دفعه های بعدی بسیار کند عمل می کند دلیلش چیست؟
  23. سلام آیا باید برای برنامه نویسی آندروید برنامه نویسی جاوا را بلد باشیم؟و اگر بخواهیم جاوا را یاد بگیریم چه منابعی مفید هستند؟
  24. سلام بعد از زیر و رو کردن کل بازار و خریدن کتاب های مختلف به این نتیجه رسیدم که بهترین راه برای یاد گرفتن برنامه نویسی آندرویدdvd آموزشی هست که بهترین و کامل ترین نسخه هایی که پیدا کردم یکی از سایت دانشجویار بود و یکی از سایت شاپ دروید که در نهایت پکیج سایت شاپ دروید رو خریدم.سوالم این هست که آیا همین پکیج برای تسلط بر برنامه نویسی آندروید کافی است و اگر نیست چکار کنم؟ بعد از مدت ها تحقیق برای اینکه بفهمم چطوری بازی ساز حرفه ای آندروید شویم به این نتیجه رسیدم که ساخت بازی با موتور unityبهترین هست.اما گویا این موتور بازی سازی خود نیازمند یادگیری یک زبان برنامه نویسی مثله سی شارپ هست.سوال بع
×
×
  • اضافه کردن...