farhad_772

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    38
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1 Neutral

درباره farhad_772

  • درجه
    Advanced Member
  1. سلام رفقا این دوتا برنامرو ممنون میشم اگه دارید برام بفرستید یا لینک بدید jumpstar /dumper
  2. i7+8gb+1tb+4GB یا i7+16gb+1tb+4GB من الان سر این دو تا سیستم گیر افتادم نمیدونم کدومو بگیرم:s:s:s
  3. مرسی از جوابتون ولی میخواستم بدونم که برای کار های گرافیکی چون کار با فتوشاپ و ساخت انیمیشن چه سیستمی مورد نیازه؟؟؟ مشکل اصلی من کار های گرافیکیه و گرنه برای برنامه نویسی همین سیستم فعلی پاسخ گوی من هستش
  4. سلام دوستان من میخواستم سیستمه خودمه عوض کنم میخواستم از تجربه شما استفاده کنم ببینم چه مقدار رم .گرافیک و چه بردازنده ای برای برنامه نویسی و کار های گرافیکی کافیه و میتونه نیاز منو برطرف کنه؟؟؟؟؟:s:s:s به ترتیب بردازنده+رم+هارددیسک+حافظه گرافیکی i5+4GB+500GB+2G یا i7+8gb+1tb+4GB یا i7+16gb+1tb+4GB کدوم یه از این سیستم ها مناسب تره؟؟ ممنون میشم جوابمو بدید
  5. بس امکان داره؟؟؟؟؟ مرسی
  6. با سلام میخواستم بدونم چه طور میتونم اطلاعات سایت هواشناسی یاهو رو تو برنامم نمایش بدم یا اصلا امکان داره یا نه؟؟؟؟؟:huh:
  7. با سلام نیازمند به برنامه نویس اندروید برای همکاری در ساخت چندین برنامه توضیح(من به برنامه نویسی اندروید اشنا نیستم و برای ساخت چند ایده به برنامه نویس احتیاج دارم) در صورت مایل بودن به همکاری : لیست برنامه هایی که توسعه داده اید (یا اینکه یک hello word ساده) برایم ارسال کنید _میزان انجام کار کد نویسی در هفته و روز .قیمت گذاری برای انجام پروژه(روزی.ساعتی.پروژه ای) میزان دستمزد خود را نیز مشخص کنید (برای پروژهای ساده.متوسط .پیشرفته) **معیار انتخاب در حال حاضر قیمت پیشنهادی ، تجربه کاری و گرافیک و روان بودن برنامه ها و پروژه های قبلیتان است*** در صورت مایل بودن به همکاری به ایمیل:farhad.rahmatiii@gmail.com مواردی را که خواسته شده ارسال نمایید
  8. اخه کاربر اینجوری نمیدونی واقعیش چیه ، من که کل برنامه هام به پارسه وصله برای امار مشکلی ندارم ، ولی برای کاربرا آمار خیلی مهمه ، آخرش مجبور شدم با لحن تند با هاشون حرف بزنم اوناهم بهم کارت زرد دادن:cool: سلام یشه لطفا لینک و توضیحی درباره سرویس پارسه بدید
  9. در امد ماهیانه لطفا
  10. حتما لینکش رو قرار میدم، فقط باید قبلش باهاشون هماهنگ کنم. هم لینک صفحه شون رو قرار میدم هم اینکه ایمیل شخصیشون رو قرار میدم تا مستقیم باهاشون در ارتباط باشید فقط شاید 1 - 2 روز طول بکشه ولی در همین هفته قرار میدم بس چی ش ما همجنان منتظریم !!!!!! لطفا قرار بدید برای گرفتن انگیزه و ایده شخصی خودم میخوام انشالله تا جمعه (3 مهر) قرار خواهد گرفت امروز جمعه 3 مهره دیگه یا من دارم اشتباه میکنم
  11. حتی زبان‌های برنامه‌نویسی که افراد از آن‌ها برای ساخت نرم‌افزارها استفاده می‌کنند هم روزی توسط کسی نوشته شده‌اند. به نظر شما چه کسی در قله برنامه‌نویسی دنیای امروز ما است؟ در ادامه به معرفی ۱۲ برنامه نویس تاثیر گذار فعلی در دنیا می‌پردازیم. (ترتیب چینش این افراد تصادفی است). ریچارد استالمن http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/richard-stallman-has-been-fighting-for-software-freedom-since-the-eighties-spearheading-multiple-successful-projects-to-spread-programs-and-tools-that-arent-owned-by-any-one-company.jpg[/img] استالمن از دهه ۸۰ میلادی تاکنون در راه آزادی نرم‌افزاری در حال مبارزه است. او چندین پروژه موفق را در زمینه گسترش برنامه‌ها و ابزارهایی که متعلق به هیچ شرکتی نیستند رهبری کرده است. شاید بیشتر با واژه Copyleft شناخته شود که در مقابل واژه کپی رایت ارائه شده است. او نویسندهٔ اصلی چندین مجوز کپی‌لفت، از جمله جی‌پی‌ال است؛ مجوزی که بیشترین استفاده را در بین مجوزهای نرم‌افزار آزاد دارد. او تعدادی از نرم‌افزارهایی را که به طور گسترده استفاده می‌شوند گسترش داده‌است؛ نظیر ایمکس اصلی، مجموعه کامپایلرهای گنو و اشکال‌یاب گنو. از ریچارد استالمن به عنوان فیلسوف یاد می‌شود چرا که با تدوین قوانین GNU منجی حیات نرم‌افزارهای متن باز مبتنی بر این گواهی شد. برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی «انقلاب در سیستم عامل، داستان ظهور گنو/لینوکس» را مطالعه کنید. لینوس توروالدز http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/linus-torvalds-created-linux.jpg[/img] لینوس توروالدز خالق لینوکس در خوابگاه خود در دانشگاه هلسینکی است که یک سیستم عامل رایگان است. امروزه لینوکس سیستم عامل منتخب برای پایگاه‌های داده، ابر رایانه‌ها، سرورها و البته خیل عظیم علاقمندان است. توروالدز به خاطر آغاز و توسعه هسته لینوکس و همچنین نرم‌افزار گیت شناخته می‌شود. او پس از چندی معمار ارشد پروژهٔ هسته لینوکس شد و هم‌اکنون مسئولیت هماهنگ کننده پروژه (هسته لینوکس) را بر عهده دارد. او همچنین بخاطر صراحت بیان خود معروف است. وقتی یکی از حضار در جلسه‌ای از او پرسید که آیا فکر می‌کند که رفتارش باعث شده تا اعضای جامعه لینوکس کمی دلسرد شوند یا نه، توروالدز پاسخ داد: من به شما اهمیتی نمی‌دهم. توروالدز هرچند در این راه تنها نبوده اما یکی از تاثیرگذارترین‌ها در دنیای متن باز و لینوکس به شمار می‌رود. تیم برنرز-لی http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/sir-tim-berners-lee.jpg[/img] تنها فردی در این لیست است که نشان شوالیه را از ملکه الیزابت دوم دریافت کرده است. او پروتکل انتقال فرامتنی (ابر متنی) یا همان HTTP‌ را ابداع کرد. فناوری که شبکه جهانی وب بر اساس آن ساخته شده است. به گفته‌ی تیم برنرز-لی، وب هم مانند بیشتر انسان‌ها پس از ۲۰ سالگی به مرحله اصلی شکوفایی خود رسیده است. او به روزنامه استاندارد چاپ اتریش گفته است که ما هنوز در سطح باقی مانده‌ایم و از تمام توانایی‌های وب استفاده نمی‌کنیم. خالق وب همزمان همگان را فرا خوانده تا از توانایی‌ها، خلاقیت و دانش خود برای گسترش امکانات اینترنت استفاده کنند. این روزها او در اتحادیه اینترنت مقرون به صرفه که یک موسسه غیر انتفاعی است و از سوی گوگل، فیسبوک و مایکروسافت حمایت می‌شود کار می کند. این موسسه در تلاش است تا دسترسی به اینترنت پر سرعت را برای همه در دنیا ممکن کند. دونالد نات http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/donald-knuths.jpg[/img] فعالیت‌های آکادمیک دونالد نات در زمینه علوم کامپیوتری باعث شده تا به او لقب پدر تجزیه و تحلیل الگوریتم‌ها داده شود. هر چیزی که در News feed ‌فیسبوک می‌بینید یا پیشنهاداتی که آمازون به کاربران خود می‌دهد به نوعی مرهون تلاش‌های او است. در سن ۷۷ سالگی او همچنان کتاب چند جلدی هنر برنامه‌نویسی کامپیوتری خود را می‌نویسد. او همچنین استاد بازنشسته دانشگاه استنفورد نیز هست. برِندِن آیک http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/brendan-eich-is-the-inventor-of-javascript-which-is-basically-the-de-facto-standard-for-web-app-development.jpg[/img] او خالق جاوا اسکریپت است که در حال حاضر استاندارد فعلی برای توسعه نرم‌افزارهای وب است. اخیرا او منبع برخی جدال‌ها هم بوده است. مدت کوتاهی پس از این که بعنوان مدیر عامل موزیلا انتخاب شد مشخص شد که او به یکی کمپین‌های مخالف ازدواج همجنس گرایان در کالیفرنیا کمک نقدی کرده است که همین موضوع دستاویزی برای فشار بر روی او از سوی مخالفانش شد. او مدت کوتاهی پس از این ماجرا استعفا کرد. سولومون هیکس http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/solomon-hykes-was-the-originator-of-docker-a-super-hot-technology-that-developers-love-because-it-lets-them-write-code-once-and-run-it-anywhere.jpg[/img] او کسی است که پلتفرم Docker‌ را ایجاد کرد. فناوری که توسعه دهندگان خیلی زود به آن علاقمند شدند چرا که می‌توانستند کدی را که نوشته‌اند روی هر چیزی اجرا کنند. در واقع Docker‌ بعنوان یک پروژه فرعی در شرکتی به نام dotCloud شروع به کار کرد ولی وقتی به موفقیت رسید از این پروژه حمایت کرد. طبق شایعات در حال حاضر Docker ‌یک میلیارد دلار ارزش دارد. مارک زاکربرگ http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/mark-zuckerberg-famously-created-facebook-in-a-harvard-dorm-room-today-facebooks-famous-move-fast-and-break-things-motto-informs-startup-culture-the-world-over.jpg[/img] او شبکه اجتماعی فسبوک را در خوابگاه دانشگاه هاروارد ساخت. امروزه شعار سریع حرکت و کن و همه چیز را بشکن فیسبوک تبدیل به فرهنگ استارت‌آپی در دنیا شده است. فلسفه شخصی زاکربرگ در مورد ارتباطات جهانی و تعامل اجتماعی فیسبوک را به پیش می‌راند. زاکربرگ آنقدر در کار خود موفق بود که حتی تلاش‌های گوگل نیز برای راه‌اندازی شبکه‌ی اجتماعی مشابهِ فیس‌بوک با شکست روبرو شد و همچنان فیس‌بوک جایگاه خاص خود را حفظ کرده است. دیوید هاینمایر هانسون برنامه نویس دانمارکی که در دنیای برنامه نویسان به DHH‌ معروف است، خالق Ruby on Rails است که چارچوب محبوب برنامه نویسی وب محسوب می‌شود و در سال ۲۰۰۵ جایزه هکر سال را از سوی گوگل برای او به ارمغان آورد. هانسون همچنین یک راننده مسابقات است و از سال ۲۰۱۲ در مسابقات 24 Hours of Le Mans شرکت می‌کند. او در سال ۲۰۱۴ در کلاس رقابتی خود مقام اول را بدست آورد. برام کوهن در سال ۲۰۰۱ پروتوکل بیت تورنت را ابداع کرد سرویسی که با شکستن فایل‌های سنگین به دسته‌ای از فایل‌های کوچک‌تر امکان دانلود همزمان آن‌ها را فراهم می‌سازد. بیت تورنت حالا با داشتن حدود ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا بسیار متداول است. سرعت بالای بیت تورنت برای دانلود موسیقی، ویدیو و بازی این سرویس را تبدیل به سرویسی متداول در دنیا کرده است. جیمز گاسلینگ http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/james-gosling-invented-java-which-is-tied-with-javascript-as-the-most-popular-programming-language-in-the-world-the-two-languages-are-actually-not-very-similar-at-all-except-for-their-names.jpg[/img] او جاوا را ابداع کرد که به همراه جاوا اسکریپت تبدیل به متداول‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا شدند. البته برخلاف اسمشان این دو زبان برنامه‌نویسی چندان به هم شبیه نیستند. گاسلینگ زمانی که در شرکت Sun Microsystems‌ کار می‌کرد جاوا را ساخت. سان مایکروسیستمز شرکتی پیشرو در زمینه فناوری بود که در سال ۲۰۱۰ توسط اوراکل خریداری شد. پس از فروش این شرکت به اوراکل گاسلینگ شرکت را ترک کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین منتقدان اوراکل شد. پس از آن برای یک دوره کوتاه ۵ ماهه به گوگل پیوست و در حال حاضر نیز در استارت آپ Liquid Robotics‌ مشغول به کار است. بیارن استرا استروپ دانشمند علوم کامپیوتر دانمارکی زبان برنامه‌نویسی ++C را در سال ۱۹۷۸ ابداع کرد. او به زبان برنامه‌نویسی C‌ که پیش از این توسط دنیس ریچی ساخته شده بود ویژگی‌هایی را اضافه کرد و این زبان را برای استفاده عموم مردم کاربردی‌تر کرد. استرا استروپ بسیار پر مشغله است. او عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه A&M ‌تگزاس و استاد مدعو در دانشگاه کلمبیا است و در شرکت مورگان استنلی نیز کار می کند. جان کارمک http://zoomit.ir/images/94/04/12programmers/john-carmack-co-founder-of-id-software-is-best-known-as-the-creator-of-doom-but-he-pioneered-3d-graphics-tricks-and-techniques-that-are-still-at-work-today.jpg[/img] جان کارمک بیشتر بعنوان خالق Doom شناخته می‌شود. او تکنیک‌های گرافیک سه بُعدی را توسعه داد به طوری که هنوز هم مورد استفاده هستند. در حال حاضر او بعنوان مدیر فناوری پروژه Oculus VR فیسبوک فعالیت می‌کند.
  12. من قیمت برنامه رو 5000 ت زدم به نظرت کمش کنم از نظر محتویات که عالیه سختم ارزون بزارم قوانین اطلاع ندارم میشه لینک خرید گذاشت برای نظر سنجی قیمت؟ سلام میشه لطفا لینک برنامتونو بدید
  13. خواهش می کنم خوش حالم که به کارتون اومد
  14. توسعه دهندگان خوب چگونه با کدهای بد کار می کنند؟ برنامه نویسی فرض این که یک برنامه نویس هرگز حتی یک خط کدی هم ننوشته باشد که اشتباه و به درد نخور باشد فرض محالی نیست، با این وجود احتمال آن بسیار کم است. واقعیت این است که وجود باگ های امنیتی، اجزای تجربه ی کاربری غیر منطبق و نامیزان، و بسیاری اشتباهات دیگر در کارهای هر توسعه دهنده ای وجود دارد. این به آن معنا نیست که چنین فردی یک توسعه دهنده ی بد است. فقط می توان گفت که احتمال خطا برای هر انسانی وجود دارد. در عین حال، این چالش های کاری توسعه دهندگان را هدایت می کند تا بدترین اشتباهات را در کدها و زیرساخت های اساسی خود بیابند و برای رفع آن ها طرح ریزی کنند. با چند مثال می بینیم که آن ها چه طور این کار را انجام می دهند. ایجاد چالش برای سیستم چند سال پیش Netflix -شرکت آمریکایی ارائه دهنده ی خدمات آنلاین رسانه ای- مجموعه ای از ابزارهای مدیریت نرم افزار مبتنی بر رایانش ابری را که برای آزمون میزان قابلیت ارتجاع و بهبود پذیری سرویس های وب آمازون استفاده می شوند، با نام Chaos Monkey به صورت متن باز منتشر کرد. وظیفه ی این نرم افزار این است که برای جلوگیری از وقوع شرایط بحرانی حاد در سیستم از قبل چنین شرایطی را در مقیاس کوچک تر شبیه سازی کند، به این صورت که به صورت دوره ای یک یا تعداد بیش تری از ماشین های مجازی را خاموش می کند و آن ها را از ادامه ی فعالیت باز می دارند. کار Chaos Monkey بر اساس این فرض است که بهترین راه جلوگیری از یک فاجعه ی بزرگ این است که قبلاً آن را در اندازه های کوچک تر تجربه کرده باشید، تا دست کم در زمان رو به رو شدن با مشکلی پیش بینی نشده آمادگی ذهنی برای مقابله با آن را داشته باشید. احتمال خرابی در هر سیستمی وجود دارد و با شبیه سازی به روش های غیر قابل پیش بینی Netflix ارتجاع پذیری و قابلیت بهبود را در ساختار خود اعمال می کند. در واقع به جای اینکه شرایط را همیشه خوب در نظر بگیرد، فرض را بر این بگذارید که بالاخره روزی هم ممکن است سیستم های شما با مشکل رو به رو شوند. سنجش کدها به بهترین شکل Jeff Atwood توسعه دهنده ی نرم افزاری در یکی از پست های وبلاگ معروف خود Coding Horror در مورد روش هایی برای بهبود کدها به موردی مشابه بحث قبل اشاره می کند و پیشنهاد می دهد تا "بدترین بلاها را بر سر کد خود بیاورید." او می نویسد: "من باور دارم یک نقطه ی عطف کلیدی در زندگی کاری هر برنامه نویس خبره ای زمانی است که متوجه می شود خودش بدترین دشمن خود است، و تنها راهی که می توان از آن برای کم کردن فشار این موضوع استفاده کرد پذیرفتن آن است. مثل بدترین دشمن خودتان رفتار کنید. تجربه ی کاربری خود را به چالش بکشید. کدهای خود را درهم بشکنید. بدترین بلاها را بر سر کد خود بیاورید." در عمل این کار به معنای آن است که "برنامه نویسان نیاز به یک آگاهی کاری خوب از حداقل اشتباهات رایج، یعنی موارد مکرری که برنامه نویسان متوسط معمولاً در آن ها دچار خطا می شوند دارند، تا بتوانند با آن خطاها مقابله کنند." این حرف به معنای آن است که شما به عنوان خالق یک برنامه باید بهترین آزمونگر آن باشید و با دست کاری کدهای آن، تمام نقص ها و خطاهای موجود و ریشه ی آن ها را بیابید و اصلاح کنید. Andre Medeiros مهندس واسط کاربری نیز این نکته را می افزاید که "همان طور که توسعه دهندگان به طور روز افزون باگ های موجود در کدهای خود را می گیرند و آن را عاری از نقص می سازند، ما هم باید با اشکال زدایی چنین کاری انجام دهیم. برای آن که از ایجاد باگ جلوگیری کنید کدها را طوری بنویسید که از دید هر برنامه نویسی ساده و روان باشند. برای درست کردن باگ ها کدهای خود را بفهمید. برای آن که کدهای خود را به طور دقیق بفهمید فرضیات خود را فهرست کرده و اعتبار آن ها را بسنجید و اثبات کنید، در صورت لزوم ابزارهای خطاگیری و اشکال زدایی ایجاد کنید." ایجاد بی ثباتی در کدها البته یکی از بزرگترین مشکلات توسعه دهندگان با کدهایشان این است که مقدار زیادی از کدهای دیگر را به ارث می برند و از چیزهایی که دیگران نوشته اند استفاده می کنند. به این موضوع به چشم نیاز به فضای بیش تر در منزلتان نگاه کنید، بنابراین تصمیم می گیرید که یک طبقه ی دیگر بسازید. اما خانه ی شما از ابتدا با یک طرح معماری مناسب ساخته نشده است، و شما حقیقتاً نمی دانید که طرح ساختمان چیست و مثلاً کدام دیوارها حمال هستند. شما بهترین حدس خود را می زنید، یک طبقه را بالا می برید و . . . امیدوارید که به نتیجه ی دلخواه خود برسید. و سپس باز هم این کار را برای طبقات بعدی انجام می دهید. این شیوه ای است که بسیاری از سیستم های نرم افزاری که بخش های حیاتی سازمان را کنترل می کنند، بر اساس آن اداره می شوند. این رویکرد برای مدتی جواب می دهد، اما هر لایه ی جدید قابلیت آسیب پذیری بیش تری را اضافه می کند، چنین شیوه ای در کدنویسی سیستم را به سمت بی ثباتی میل می دهد و امکان تخریب آن را بالا می برد، و مثل این است که آسمان خراش های لغزان را در یک محل زلزله خیز بنا کنید.
  15. برنامه ای برای یادگیری برنامه نویسی جاوا زبان برنامه نویسی جاوا امروزه به لطف حضور پلتفرم اندروید در بازار گجت‌های هوشمند به یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه نویسی تبدیل شده است. اگر مایل به یادگیری این زبان هستید، زوم‌اپ امروز احتمالا مفید به فایده خواهد بود. تقریبا بسیاری از افرادی که قصد دارند برنامه نویسی را آغاز کنند و به برنامه نویسِ سیستم عامل اندروید تبدیل شوند، باید ابتدا آشنایی کاملی با زبان برنامه نویسی جاوا داشته باشند. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما عزیزان معرفی نماییم که با استفاده از روش‌های بدیع و نو، سعی در آموزش این زبان به کاربر دارد. این اپلیکیشن طبق ادعای سازندگانش، بهترین منبع آموزشی برای مبتدیان بوده و می‌توان به آن به عنوان یک منبع درسی خوب نگریست. تقریبا تمامی مواردی را که باید در مورد برنامه نویسی با جاوا بدانید، می‌توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید. مواردی نظیر هسته اصلی جاوا، بررسی کلی، نظریه‌ها و کانسپت‌های برنامه نویسی شی گرا، آشنایی با انواع و اقسام داده‌ها، متدها و به طور کلی تمامی موارد ضروری و مورد نیاز٫ http://smartlab.ir/wp-content/uploads/2014/07/learn-java-app.png[/img] همچنین در بعضی از قسمت‌های این اپلیکیشن می‌توانید نمونه برنامه‌ها و بازی‌های جالبی را مشاهده کنید که شما را در نوشتن یک برنامه خوب و پر طرفدار راهنمایی کند. نحوه چگونگی ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید نیز به صورت قدم به قدم توضیح داده شده است. مورد دیگر امتحاناتی است که می‌بایست پس از هر مرحله از آن‌ها عبور کرده و دانش خود را در انتها محک بزنید. اینکار باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند انگیزه‌ لازم را برای ورود به مرحله بعدی آموزشی کسب نمایند. همچنین می‌توانید با دیگر دوستان و اعضای فعال در جامعه آموزشی Java Programming Guide نیز وارد گفتگو شوید و به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. این اپلیکیشن کاملا رایگان است;)