رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

saeid.almahdi

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط saeid.almahdi

  1. سلام دوستان من چند وقتی که کار با انگولار 4 رو شروع کردم .. از روی یه فیلم زبان اصلی میرم جلو... هر بار که یه پروژه جدید شروع می کنیم باید به اینترنت وصل بشیم تا یه سری فایل دانلود بشه. ایا راهی هست که همه فایل ها به صورت افلاین داشته باشیم و به صورت افلاین با انگولار کار کنیم؟؟ من انگولار رو به صورت global و با استفاده از angular/cli نصب کردم.
  2. شرمنده بعد از یک مدت طولانی!(روی یه پروژه دیگه کار می کردم) به صورت لوکال ... من انگولار 4 رو با cli گرفتم و به صورت globalنصب کردم.. موقعی که افلاینم و می خوام یه پروژه جدید ایجاد کنم در cmd کلی خطا میاد که می گه فلان وابستگی دانلود نشد..... خب اگه انلاین م دانلود میکنه و پروژه ساخته میشه اما برای پروژه بعدی ..... لطفا منو راهنمایی کنید آیا میشه با انگولار به صورت افلاین کار کرد؟
  3. ممنون... ببخشید شما برای جلوگیری از هک برنامه ها چه راهی رو پیشنهاد میدید؟؟
  4. سلام همین طور که اطلاع دارید برنامه هایی که از کتابخانه های پرداخت درون برنامه ای کافه بازار و مایکت استفاده می کنند با نرم افزار لاکی پچر و... راحت هک می شوند و راه حل این است که پرداخت کاربر رو در سمت یه سرور چک کنیم.... آیا شما سایتی می شناسید که سرور رایگان برای این کار (حداقل برای شروع کار) ارائه بدهد؟؟؟ سرویس های خارجی خوبی مثل فایربیس گوگل یا امازون هست اما تحریمیم!... سرویس ایرانی بکتوری هم خیلی داغونه!
  5. سلام دوستان من یک جدول دارم و می خوام طبق یک شرطی که در کوئری مشخص کردم ، داده ها رو واکشی کنم و موقع واکشی به طور خودکار یک ستون هم اضافه بشه به result ام ( و مقدار اون از یک شروع بشه تا به تعداد رکوردهای واکشی شده) ..... دقت کنید که این ستون به طور واقعی در جدولم قرار نداره و من این ستون رو تو کدنویسی لازمش دارم..... چطور باید اینکار رو انجام بدم؟؟؟
  6. سلام من یک فایل صوتی تو برنامم دارم و می خوام وقتی که کاربر روی یک دکمه کلیک کرد ، از دقیقه 1:25 تا 1:30 از اون فایل صوتی پخش بشه .چطور باید این کارو انجام بدم؟
  7. سلام دوستان نرم افزار اندروید استودیو رو از سایت گوگل گرفتم و با موفقیت نصب شد.اما موقعی یک پروژه جدید اجرا می کنم پیغام خطای زیر رو میده(تو عکس زیر مشخص کردم).باید چه کار کنم ؟ آیا باید نرم افزار خاصی نصب شه؟انگار اصلا جاوا رو نمی شناسه!!! در ضمنJava.SE.Development.Kit.v8.Update.74 رو هم نصب کردم.
×
×
  • اضافه کردن...