رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

morteza_mokhtari

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط morteza_mokhtari

  1. با سلام و تشکر از دوستان کسی هست که این پروژه رو برای بنده بنویسد و هزینه ای آن را دریافت کند؟ در صورت تمایل با این شماره تماس بگیرید.09130310267 با تشکر.
  2. سلام.امکان ساخت برنامه اندرویدی که ما نام و آیکن اندروید اصلی رو بهش بدهیم و بعد خروجی apk بهمون تحویل بده وجود دارد؟ سایت هایی که اپلیکیشن رایگان تولید میکنند چطوری خروجی apk تولید می کنند؟
  3. با سلام و تشکر از پاسختون. سخت بودنش مهم نیست.از دوستان اگر کسی می تواند با دریافت هزینه این کار رو انجام دهد لطف کند اعلام نماید.
  4. با سلام.دوستان بنده اپلیکیشنی طراحی کردم که میخواهم این امکان رو به کاربر بدم که در صورت تمایل آیکن و نام اپلیکیشن رو عوض کند.ممنون میشم از دوستان راهنمایی کنند که آیا امکان انجام این کار وجود دارد یا نه؟ در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنید.با تشکر
  5. morteza_mokhtari

    ارسال اطلاعات با http post

    با سلام.بنده یک وب سرویس برای تست نوشتم که از طریق http post در اندروید اطلاعات به وب سرویس ارسال بشه و مقداری که ارسال شده برگشت داده بشه.این کد وب سرویس هستش.برنامه نویس اندروید ما با php کار کرده و با ارسال اطلاعات به وب سرویس asp دچار مشکل هستش.ممنون میشم از دوستان که راهنمایی کنید چطوری اطلاعات به وب سرویس ارسال شود. این وب سرویس رو بنده برای تست نوشتم.هدف ارسال اطلاعات از اندروید به وب سرویس جهت درج در دیتابیس می باشد. [WebMethod] [scriptMethod(ResponseFormat = ResponseFormat.Json)] public string test() { if (HttpContext.Current.Request.Form["test"] != null)
×
×
  • اضافه کردن...