شاهرخ جهان زاده

مدیر انجمن
  • تعداد ارسال ها

    108
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    31

شاهرخ جهان زاده last won the day on آپریل 21

شاهرخ جهان زاده had the most liked content!

اعتبار در انجمن

35 Excellent

3 دنبال کننده

درباره شاهرخ جهان زاده

  • درجه
    توسعه دهنده حرفه ای
  1. سلام... این کتابخانه ها رو میتونید استفاده کنید: https://github.com/apl-devs/AppIntro https://github.com/TangoAgency/material-intro-screen
  2. سلام... لطفا خطایی که در log نشون میده رو بذارید...
  3. این این کتابخانه استفاده کنید: https://github.com/JungHsuan/CircularUI
  4. سلام... سمت سرور php و سمت کلاینت از نرم افزار android studio استفاده کنید که java (و زبان های دیگه) رو ساپورت میکنه...
  5. من هم مثل اکثر دوستان برنامه نویسم، تهران هستم...
  6. شما باید یه دیتابیس برای کابران اختصاص بدید که با وب سرویس بتونید عکسهای آپلود شده رو از طرف کاربر دریافت کنید... در کل کار زیاد سختی نیست...
  7. دقیقا... یکی از مهمترین مشکلات همین سرورها هست چون اپ هایی مثل تلگرام که اصطلاحا بهشون CloudBase میگن، در وحله اول باید سرعت و امنیت سرورها رو تامین کنند... پیام رسان های داخلی هم که اکثرا یک سورس هستن که خریداری شده و ارتقا دادن...
  8. سلام... ابن انجمن برای رفع مشکل و مطرح کردن سوالات هست، پس با خیال راحت میتونید اینجا فعالیت کنید... در مورد سرعت که بعید میدونم بشه توی ایران اپی به سرعت و قدرت تلگرام ساخت، هزینه سرورهای تلگرام ماهانه به چندین میلیون دلار میرسه...
  9. به هر حال شما به یک سرور نیاز داریم، اگر نمیخواید از سرورهای کلی استفاده کنید باید یکی از گوشی ها نقش سرور را بازی کنه... برای اینکار شما باید از ServerSocket استفاده کنید که این متد در گوشی سرور پیاده سازی بشه... مثال زیر رو نگاه کنید شاید کمکتون کنه: http://androidsrc.net/android-client-server-using-sockets-server-implementation/ http://androidsrc.net/android-client-server-using-sockets-client-implementation/
  10. شما باید از سیستم Peer to peer یا P2P استفاده کنید... در این روش ما از بلوتوث یا wi-fi برای برقراری ارتباط بین دو یا چند دستگاه استفاده میکنیم... یه مقاله مفید در این مورد: https://www.mobileprocessing.org/p2p.html
  11. سلام این بستگی به محل ذخیره اطلاعات داره... اگر اطلاعات سمت سرور ذخیره شدن باید وب سرویس اینکار فراهم بشه اگر هم از دیتابیس خود گوشی قراره بخونه داستان متفاوت هست... به چه صورت شما اطلاعات رو ذخیره کردید؟
  12. سلام، شما باید از Fragment استفاده کنید که مزیت های خیلی زیادی داره و حتی میتونید فقط در یک اکتیویتی اونها رو پیاده سازی کنید...
  13. آیا تا به حال شده که بعد از ارائه اپلیکشن پیغامهایی از طرف کاربران دریافت کنید که ناشی از بسته شدن اپ در حین کار باشه؟ در اینگونه مواقع علاوه بر زمانبر بودن پیدا کردن خطا، شاهد ریزش شدید کاربران اپ خواهید بود. پس بهتر است قبل از ارائه اپ در بازار یا Google Play تمهیداتی را برای اطلاع از پیغامهای احتمالی در نظر بگیرید. یکی از ابزارهای بسیار مفید استفاده کردن از کتبخانه هایی هست مه برای انجام این کار در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال کتابخانه ACRA این کار را با ارسال ایمیل برای شما به راحتی انجام میدهد. استفاده کردن از این کتابخانه بسیار راحت هست. در قدم اول باید کتابخانه ACRA را به عنوان dependency به build.gradle اضافه کنید: compile 'ch.acra:acra:4.9.2' در قدم بعدی کلاس Application را بسازید و متدهای مربوطه برای ACRA را در آن پیاده سازی کنید: @ReportsCrashes( formUri = "", mailTo = "yourmail@yourdomain.com", customReportContent = { ReportField.APP_VERSION_CODE, ReportField.APP_VERSION_NAME, ReportField.ANDROID_VERSION, ReportField.PHONE_MODEL, ReportField.BRAND, ReportField.CUSTOM_DATA, ReportField.INITIAL_CONFIGURATION, ReportField.CRASH_CONFIGURATION, ReportField.USER_CRASH_DATE, ReportField.STACK_TRACE, ReportField.LOGCAT}, resToastText = R.string.crash_toast_text, mode = ReportingInteractionMode.TOAST) public class MyApplication extends Application { @Override public void onCreate() { super.onCreate(); ACRA.init(this); } } در بخش ReportField همانطور که میبینید، اطلاعاتی که قرار است به ایمیلتان ارسال گردد را وارد میکنیم. در قدم آخر فایل Manifest را باز کرده و دسترسی های مربوطه و همچنین کلاس Application را در تگ application وارد کنید: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <manifest xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" package="com.example.acrademo"> <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET" /> <uses-permission android:name="android.permission.READ_PHONE_STATE" /> <uses-permission android:name="android.permission.READ_LOGS" /> <application android:name=".MyApplication" android:allowBackup="true" android:icon="@mipmap/ic_launcher" android:label="@string/app_name" android:supportsRtl="true" android:theme="@style/AppTheme"> <activity android:name=".MainActivity"> <intent-filter> <action android:name="android.intent.action.MAIN" /> <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" /> </intent-filter> </activity> </application> </manifest> برای تست عملکرد کدها، یک دکمه بسازید و سپس کدهایی را برای آن وارد کنید که باعث کرش شدن اپ گردد... public class MainActivity extends AppCompatActivity { @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); } public void onCrash(View view){ throw new RuntimeException("App Crashed"); } } منبع: www.asifmoinulislam.com
  14. من که مشکلی توی کدها نمیبینم، به نظرم بهتر هست که خروجی وب سرویس به صورت JSON باشه تا راحتتر بتونید ازش استفاده... با خروجی JSON چک کردید؟
  15. سلام... لطفا نمونه کد و خطا رو بذارید تا بهتر بشه راهنمایی کرد...