سام

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0 Neutral

درباره سام

  • درجه
    Newbie
  1. سلام من یک بازی ساختم که ترسیم اون توسط surfaceview و canvase انجام میشه برای اجرا شدن روی همه سایز گوشی : تست یک: وقتی که framebuffer را در canvas رسم میکنم(در متد run) در واقع در هر فریم داریم framebuffer رو نسبت به سایز گوشی scale میکنیم که این مسئله در گوشی های بزرگ frame per second (fps) را کاهش میده و تصویر تیک میزنه canvas.drawBitmap(framebuffer, null, dstRect, paint); تست دو: حالا اگر بجاش همه عکس ها را همون اول در لودینگ بازی scale کنم مشکل grow heap ایجاد میشه! canvas.drawBitmap(framebuffer, 0, 0, paint); چاره چیه؟چرا لود بیت مپ انقد سنگین میشه(سایز مبنا رو 480*800 گرفتم یعنی عکسی ازین سایز بزرگتر ندارم) --->( 350 تا عکس شده 40مگ از هیپ رو پر میکنه) --->( 350 تا عکس با scale ابتدایی حدودا 6 برابر 40مگ ، هیپ رو پر میکنه) ممنون میشم کمک کنید