رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

HellBoY

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

1 دنبال کننده

درباره HellBoY

  • درجه
    Member
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

804 بازدید کننده نمایه
  1. HellBoY

    مشکل در build gradle

    با سلام من build tools 27.0.3 از قبل داشتم.انگارمشکل از این نیست؟ یک نگاه به ان عکس بندازید وقتی به build tools 27.0.3 تغییرش میدم این ارور را میدهد اینم عکــــس
  2. HellBoY

    مشکل در build gradle

    با سلام بنده در سورسم برنامم به این مشکل برخوردم کسی هست راهنماییم کنه چطور حلش کنم؟ اینم عکس عکس اول عکس دوم
  3. HellBoY

    مشکل در build gradle

    بنده همش با فیلتر کار میکردم قبلا این مشکل رو نداشتم چطور گردل رو آنلاین کنم؟ بقیه سورس هام این مشکل رو دارن. بعد من این فایل را جدا گونه دانلوند کرد کجا بزارمش که مشکل حل بشه؟
  4. HellBoY

    مشکل در build gradle

    با سلام بنده یک سورس آماده دارم تازه خریداری شده اما این یک مشکل را داره که تو عکس براتون پیوست کردم و داخل فايل build.gradle هم روی این ورژن ست شده. classpath 'com.android.tools.build:gradle:3.0.1' ميشه راهنماییم کنید این را حل کنم مرسی.
  5. با سلام بنده این کار را کردم اما هیچ تغییری نکرد داخل برنامه این عکس
  6. سلام ممنون اما گشتم نبود این خط suportrtl=true داخل manifest.xml چیزی دیگه هست؟
  7. با سلام بنده سورسی را خریداری کردم اما مشکل در راست چین و چب چین شدن خودکار برنامه با عوض کردم زبان گوشی دارم اگه میشه راهنماییم کنید که فقط چب چین بمونه و عوض نشه با تغییر زبان برنامه نویسی هم بلد نیستم اگه میشه راهنماییم کنید چطور برطرفش کنم؟؟
  8. اینم بگم آلان اینم تست کردم آموزش Firebase Cloud Messaging در اندروید در این بخشش در activity_main.xml کد زیر را اضافه کنید. ما تنها یک TextView فقط برای نمایش نام اکتیویتی نیاز داریم. و این بخش یک اکتیویتی جدید به نام ResultActivity.java ایجاد کنید و کد زیر را در آن قرار دهید. کلا مشکل داشتم و کاملا سورس رو بهم ریخت.
  9. با سلام ممنون اما اگه میشه به فارسی بهم توضیح بدی و کدوم کتابخانه و چطور اضافه کنم؟و در کجا؟
  10. با سلام همگی میدونید که سرویس GCM گوگل دیگه متوقف شده و بجاش فایربیس آمده حالا بنده یک سورس قدیمی دارم که از GCM استفاده میکرده حالا میخوای بزارم از فایربیس استفاده کنه سوال بنده اینجاس که چطور این کارو بکنم؟؟لطفا بهم سایت های خارجی برای آموزش ندید همه رو دیدم هیچی نفهمیدم اگه میشه اینجا کمکم کنید و به فارسی روون باشه چون میزان برنامه نویسی بنده ۰٪ میباشد.ممنون میشم راهنماییم کنید
×
×
  • اضافه کردن...