Farzad Sarseifi

کتابخانه Universal Image Loader

6 ارسال در این موضوع قرار دارد

هنگامی که قصد دارید تصاویر را از طریق وب در اپلیکیشن اندرویدی خود نمایش دهید باید تصاویر را cache نماید و سپس آن را در ویجت ImageView نمایش دهید.کتابخانه های خیلی زیادی برای اینکار وجود دارد و در این آموزش نحوه استفاده از کتابخانه Universal Image Loader را تقدیم مینماییم.

آموزش برنامه نویسی اندروید

1)ابتدا کتابخانه مورد نظر را از طریق آدرس زیر دانلود نمایید:

نقل قول

میتوانید فایل 

را به پوشه libs پروژه خود کپی کنید تا نیازی به خود کتابخانه هم نباشد

2)سپس آن را میبایستی به IDE  خود اضافه کنید

3)در این مرحله میبایستی کتابخانه مورد نظر را به پروژه خود اضافه کنید.

روش استفاده:

1-ابتدا یک کلاس از نوع Application باید اضافه کنید:

public class MyApplication extends Application {

    @Override

    public void onCreate() {

        super.onCreate();

        // UNIVERSAL IMAGE LOADER SETUP

        DisplayImageOptions defaultOptions = new DisplayImageOptions.Builder()

                .cacheOnDisc(true).cacheInMemory(true)

                .imageScaleType(ImageScaleType.EXACTLY)

                .displayer(new FadeInBitmapDisplayer(300)).build();

        ImageLoaderConfiguration config = new ImageLoaderConfiguration.Builder(

                getApplicationContext())

                .defaultDisplayImageOptions(defaultOptions)

                .memoryCache(new WeakMemoryCache())

                .discCacheSize(100 * 1024 * 1024).build();

        ImageLoader.getInstance().init(config);

        // END - UNIVERSAL IMAGE LOADER SETUP

    }

}

2- در فایل مانیفست میبایستی که تگ application را به صورت زیر ویرایش کنید:


 

        android:name="com.p30droid.MyApplication"

        android:allowBackup="true"

        android:icon="@drawable/ic_launcher"

        android:label="@string/app_name"

        >

3- در مرحله آخر نیز میبایستی که باید در جایی که قرار است تصویر نمایش داده شود بصورت زیر از کتابخانه استفاده کنید:


 

ImageView thumb_image = (ImageView) findViewById(R.id.img_icon);

url="http://site.com/image.png";

ImageLoader imageLoader = ImageLoader.getInstance();

        DisplayImageOptions options = new DisplayImageOptions.Builder().cacheInMemory(true)

                  .showImageOnFail(R.drawable.ic_launcher)

                    .showStubImage(R.drawable.ic_launcher)

                    .showImageForEmptyUri(R.drawable.ic_launcher).cacheInMemory()

                    .cacheOnDisc().build();

               

   

        //download and display image from url

        imageLoader.displayImage(url, thumb_image, options);

با سپاس فراوان

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام آقای سرسیفی مسیری که عکس در آن کش میشه چیه.چه جوری میشه د ر صورت تغییر تصاویر در برنامه کش را حذف و دوباره عکس جدید را بارگزاری کرد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

عکس خودش کش میشه !! آدرسش هم تو کتابخونه ها هست !! من برنامه ای درست کردم که از وب بگیره اما کتابخونه نبود !! یک سری کلاس بود که دقیقا همین لودرها بود !! آدرس و اینا داشت برای کش !!

برنامه در هر گوشی کش میشه !!اگر عکسه همون آدرس وب تغییر کنه حتما  تغییر خواهد کرد اما در گوشی که استفاده کرده تغییر نمیکنه تا زمانی که کشهارو پاک کنه !!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب تصویر ای من هر روز تغییر میکنه و باید بشه کش رو پاک کرد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب اینطوری کاربر هی باید دانلود کنه !! در واقع ترافیکش هی میره ! اصلا یکی از خوبیهای loader اینه که کش میکنه و ذخیره میکنه که دیگه نیاز به دانلوده دوباره نداشته باشه !

ولی اگر بخوای کش رو پاک کنی که میتونی بگی این آدرس رو پاک کنه دیگه ! که دوباره کاربر دانلود کنه !!!

اما ممکنه کاربر دوست نداشته باشه عکسهارو پاک کنه !

شما میتونی تو برنامت قابلیت به روز رسانی رو داشته باشی ! به این صورت که لینک عکسهارو از طریق جیسون به برنامه به روز رسانی کنی !! وقتی اینبار آدرس رو ببینه !! قطعا عکس فرق میکنه !!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عکس ها روزانه است و باید تغییر کنه.اصلن ماهیت برنامه ایچنین است.و باعث ناراحتی کاربر نخواهد شد.

کلن خودم یه دانلودر مینویسم راحت تره قالیت مولتی دانلود اگه خواستم میشه بهش اضافه کرد.


و قابلیت حدف یا ارسال تصویر یا ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط mmohamadi
      جهت ساخت اپلیکیشنی برای انداوید جهت ارتباط با ماشین آلات از طریق درگاه بلوتوپ و وای فای به یک برنامه نویس اندروید نیاز داریم. سرعت ، دقت و تعهد در انجام کار ضروری می باشد. سورس برنامه نیز باید قابل ارائه باشد. محل پروژه اصفهان 09360107546
    • توسط Aliartor
      سلام 
      من میخوام یک قسمت برای سکه برای کاربران درست کنم که با انجام کاری یا زدن روی دکمه ای اون عدد زیاد بشه این تیکه کدشو کسی داره؟
       
      و باید برای باز کردن قفل یک قسمت یک مقدار ثابتی سکه داشته باشه مثلا ۵۰تا سکه باید داشته باشه تا به اون قسمت دست رسی داشته باشه من باید آموزش این نوع قسمتارو کجا ببینم یا اگه میشه همینجا کامل راهنمایی کنید ممنون میشم.
    • توسط m.abaszadeh1777
      باعرض سلام وخسته نباشيد وتبريک سال نو
       من دارم روي يک پروژه کار ميکنم که دران دريک قسمت(در ريسايکل ويو) ميخوام وقتي روي يه دکمه کليک ميشود فايل پي دي اف رو دانلود کنه و بعد با نرم افزار پي دي اف ريدر نمايش بده
      اگه کمکم کنيد ممنون ميشم
    • توسط evill
      سلام دارم برنامه فروشگاهی میسازم انتخاب قیمت محصول جوریه که کاربر خودش باید انتخاب کنه از بین چند تا مورد این فایلی که فرستادم ببینین متوجه منظورم میشین
       
      من داخل برنامه دو تا اسپینر گذاشتم که اطلاعاتش رو از سرور میگیرم و داخل اسپینر ست میکنم که با انتخاب هر کدوم ای دی خودشو برمیگردونه تا اینجا درسته مشکلی نیست
      ولی برنامه ی لیست قیمت داره که براساس ای دی این دوتا اسپینرباید مشخص بشه  یعنی مثلا اسپینر اول ای دی 5 برگردونه و اسپینر دوم ای دی مثلا3 اینجا باید ما
      سرچ بزنیم تو لیست قیمت ها که ای دی 5و3 قیمتش چنده ... به نظرتون اینو چجوری پیاده کنم ایا میشه تو arraylist بریزم و روش حالت سرچ بذارم و اندیس رو برگردونه. اصلا  میشه با arraylist همچین کاری کرد؟  یا تو دیتابیس بریزم؟  دوستان اگه راه حل بهتری دارن لطفا راهنمایی کنن  ممنون
      جیسون قیمت ها به این شکله
      [
        {
          "cat": "1",
          "type": "0",
          "size": "33",
          "price": "4800"
        },
        {
          "cat": "1",
          "type": "0",
          "size": "34",
          "price": "7200"
        },
      ]
      20180305_163147.mp4
    • توسط Farzad Sarseifi
      دانلود کتاب Android Development with Kotlin

      امروزه روند توسعه نرم افزار اندروید بسیار گسترده شده است. در طول چند سال اخیر، ما شاهد چگونگی پیشرفت ابزارهای مختلفی هستیم تا زندگی ما را ساده‌تر کند. با این حال، یکی از عناصر اصلی فرآیند توسعه نرم افزار اندروید یعنی جاوا در طول این مدت تغییر زیادی نکرده است. پلتفرم اندروید خود را با نسخه‌های جدیدتر جاوا سازگار می‌کند، ولی برای استفاده از آن ها، ما باید مدت زمان بسیار زیادی را صبر کنیم تا دستگاه‌های جدید اندرویدی به فروش مناسب بازار دست یابند. همچنین، توسعه برنامه‌ها با جاوا چالش‌های خود را به همراه دارد، چرا که جاوا زبانی قدیمی با بسیاری از مشکلات طراحی است که به واسطه محدودیت‌های سازگاری با نسخه‌های قدیمی، نمی‌توانند به سادگی حل شوند.
      از سویی دیگر Kotlin، زبانی جدید ولی پایدار است که بر روی همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شود و بسیاری از مشکلاتی که جاوا قادر به حل آن نبود را حل می‌کند. Kotlin زبان فوق العاده ای است که زندگی توسعه دهنده را بسیار راحت‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد تا کد امن تر، بیان گر‌تر و خلاصه‌تر ایجاد شود.
      کتاب توسعه اندروید با Kotlin، راهنمایی عملی است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از زبان Kotlin، روند توسعه اندروید را بهبود داده و به آن سرعت بخشید. ما میان برها و پیشرفت‌های زیاد نسبت به جاوا و راه‌های جدیدی حل مسائل رایج را ارائه دادیم. در پایان این کتاب، شما با ویژگی‌ها و ابزار‌های Kotlin آشنا خواهید شد و شما قادر خواهید بود که برنامه ای اندرویدی را با کاملا با Kotlin توسعه دهید.
       
      What You Will Learn
      Run a Kotlin application and understand the integration with Android Studio
      Incorporate Kotlin into new/existing Android Java based project
      Learn about Kotlin type system to deal with null safety and immutability
      Define various types of classes and deal with properties
      Define collections and transform them in functional way
      Define extensions, new behaviours to existing libraries and Android framework classes
      Use generic type variance modifiers to define subtyping relationship between generic types
      Build a sample application
       Table of Contents
      1: BEGINNING YOUR KOTLIN ADVENTURE
      2: LAYING A FOUNDATION
      3: PLAYING WITH FUNCTIONS
      4: CLASSES AND OBJECTS
      5: FUNCTIONS AS FIRST-CLASS CITIZENS
      6: GENERICS ARE YOUR FRIENDS
      7: EXTENSION FUNCTIONS AND PROPERTIES
      8: DELEGATES
      9: MAKING YOUR MARVEL GALLERY APPLICATION
       
      دانلود
      Packt.Android.Development.with.Kotlin.epub
       

  • دوره آموزشی اندروید آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios مهارت های فروش
    آموزش برنامه نویسی اندروید
  • فایل