11 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

دوستان والا بنده یه برنامه کاربردی در زمینه خودم دارم که این برنامه چیزی که خیلی رو اعصابه باید برای وصل شدن به سرورش چند بار گوشی رو شیک کرد شاید حدوده 8 الی 10 بار شیک محکم کرد که تا 100 درصد پر بشه و به سرور متصل بشه . من زیاد برنامه نویسی آندروید سر در نمیارم من کلی تحقیق کردم و با برنامه apk multi took دیکامپل کردم برنامه مورد نظر رو  یه قسمتی تو پوشه res پیدا کردم به اسمه activity_shake_and_save ولی گویا بیشتر در زمینه محیط برنامه توضیح داده بود و چیزی به اسمه سنسور پیدا نکردم به نظرتون چی کار میشه کرد

ممنون

فایل به اسمه shake هم آپلود کردم براتون

http://s5.picofile.com/file/8173821968/activity_shake_and_save.rar.html

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از این کد برای shake استفاده کنید

package com.example.pwplock;

import android.content.Context;

import android.hardware.SensorListener;

import android.hardware.SensorManager;

@SuppressWarnings("deprecation")

public class ShakeListener implements SensorListener {

    private static final int FORCE_THRESHOLD = 350;

    private static final int TIME_THRESHOLD = 100;

    private static final int SHAKE_TIMEOUT = 500;

    private static final int SHAKE_DURATION = 1000;

    private static final int SHAKE_COUNT = 3;

    private SensorManager mSensorMgr;

    private float mLastX = -1.0f, mLastY = -1.0f, mLastZ = -1.0f;

    private long mLastTime;

    private OnShakeListener mShakeListener;

    private Context mContext;

    private int mShakeCount = 0;

    private long mLastShake;

    private long mLastForce;

    public interface OnShakeListener {

        public void onShake();

    }

    public ShakeListener(Context context) {

        mContext = context;

        resume();

    }

    public void setOnShakeListener(OnShakeListener listener) {

        mShakeListener = listener;

    }

    public void resume() {

        mSensorMgr = (SensorManager) mContext

                .getSystemService(Context.SENSOR_SERVICE);

        if (mSensorMgr == null) {

            throw new UnsupportedOperationException("Sensors not supported");

        }

        boolean supported = mSensorMgr.registerListener(this,

                SensorManager.SENSOR_ACCELEROMETER,

                SensorManager.SENSOR_DELAY_GAME);

        if (!supported) {

            mSensorMgr.unregisterListener(this,

                    SensorManager.SENSOR_ACCELEROMETER);

            throw new UnsupportedOperationException(

                    "Accelerometer not supported");

        }

    }

    public void pause() {

        if (mSensorMgr != null) {

            mSensorMgr.unregisterListener(this,

                    SensorManager.SENSOR_ACCELEROMETER);

            mSensorMgr = null;

        }

    }

    public void onAccuracyChanged(int sensor, int accuracy) {

    }

    public void onSensorChanged(int sensor, float[] values) {

        if (sensor != SensorManager.SENSOR_ACCELEROMETER)

            return;

        long now = System.currentTimeMillis();

        if ((now - mLastForce) > SHAKE_TIMEOUT) {

            mShakeCount = 0;

        }

        if ((now - mLastTime) > TIME_THRESHOLD) {

            long diff = now - mLastTime;

            float speed = Math.abs(values[sensorManager.DATA_X]

                    + values[sensorManager.DATA_Y]

                    + values[sensorManager.DATA_Z] - mLastX - mLastY - mLastZ)

                    / diff * 10000;

            if (speed > FORCE_THRESHOLD) {

                if ((++mShakeCount >= SHAKE_COUNT)

                        && (now - mLastShake > SHAKE_DURATION)) {

                    mLastShake = now;

                    mShakeCount = 0;

                    if (mShakeListener != null) {

                        mShakeListener.onShake();

                    }

                }

                mLastForce = now;

            }

            mLastTime = now;

            mLastX = values[sensorManager.DATA_X];

            mLastY = values[sensorManager.DATA_Y];

            mLastZ = values[sensorManager.DATA_Z];

        }

    }

}

 

فراخوانی کلاس مورد نظر:

ShakeListener mShaker = new ShakeListener(this);

        mShaker.setOnShakeListener(new ShakeListener.OnShakeListener() {

            public void onShake() {

              //your code

            }

        });

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوسته عزیز یه کمکم میکنی این کد رو کجا وارد کنم اون قسمت shake که آپلود کردم براتون تو پوشه res /layout بود که یه فایل به  اسمه activity_shake_and_save  توش بود الان من این کدهایی که گذاشتم رو تو اون قسمت بذارم ؟

برای فراخوانی کلاس مورد نظر که آخر نوشتی اونو کجا بزارم

شرمنده تو رو خدا این شیک گوشی خیلی رو اعصابمه کاره هر روزمه و کلی وقت گیر

ممنون میشم کمکم کنی خیلی آقایی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

خسته نباشید

بنده اون کد های اولی رو ، توی یک کلاس جدا قرار دادم.

الان میخوام توی یک کلاس دیگه از قابلیت شیک استفاده کنم ،

ShakeListener mShaker = new ShakeListener(this);
       mShaker.setOnShakeListener(new ShakeListener.OnShakeListener() {
           public void onShake() {
			Toast.makeText(getApplicationContext(), "vWv",Toast.LENGTH_SHORT).show();

           }
       });

این کد هارو وارد کردم ، ولی خطا داره. حس میکنم این کد کامل نیست.

میشه راهنمایی کنید ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه دوست عزیز، کد کامله و هیچ مشکلی نداره، من قبلا تستش کردم. تو مانیفست باید سرویس مورد نظر رو تعریف کنی. این کارو کردی؟

اگه این کارو نکردی باید به این صورت عمل کنی:

        

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینم سورسش، براتون تو انجمن گذاشتم:

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون میشم :blush:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

شما میتونید یک پروژه کامل در مورد سنسور Accelerometer رو از لینک زیر دانلود کنید

accelerometer.png

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام عرض میکنم خدمت تمامی توسعه دهندگان اندروید

مارکتی برای توسعه دهندگان اندروید برای نخستین بار در ایران.

 

تبلیغ غیر مجاز...........

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط Omid Zakeri
      اپلیکیشن ها به طرق گوناگون با کاربران خود تعامل برقرار می کنند و استفاده از سرویس های موقعیت یاب نیز یکی از روش های رایج برای نمایش اطلاعات شخصی سازی شده به کاربر می باشد، بدین ترتیب اپلیکیشن می تواند با دنیای فیزیکی ارتباط برقرار کرده و به افزایش تعامل کاربر منجر شود. بسیاری از اپلیکیشن ها این قابلیت را مورد استفاده قرار می دهند، اما موضوع این مطلب آموزشی پرداختن به Geofences است که اغلب نادیده گرفته می شود.
      Geofence یک مجموعه فضای مجازی را بر روی یک منطقه جغرافیایی واقعی تعیین می کند. با ترکیب موقعیت قرارگیری کاربر با geofence perimeter امکان فهمیدن اینکه آیا کاربر در داخل یا خارج یک geofence قرار دارد و یا در حال ورود یا خروج از یک منطقه خاص است، ممکن می شود.
       

       
      یک اپلیکیشن دانشگاه را تصور کنید که می تواند شما را از همکاران و استادانی که در محوطه دانشگاه قرار دارند، اگاه سازد و یا اپلیکشن یک مرکز خرید بزرگ که به مشتریان خود هدیه می دهد، احتمالات دیگری نیز وجود دارند که می توان مورد بررسی قرار داد.
      در این مطلب آموزشی نحوه استفاده از geofence در اندروید را فرا خواهید گرفت،
       
      ابتدا باید مجوزها را در AndroidManifest وارد کنید.
      <uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_FINE_LOCATION" /> <uses-permission android:name="android.permission. ACCESS_COARSE_LOCATION" /> <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET" />  
      Geofencing نیاز به سرویس API گوگل دارد.
      build.gridle خود را باز کنید و dependency را اضافه کنید.
      compile 'com.google.android.gms:play-services-location:8.4.0'  
      پیاده سازی Geofencing :
      ابتدا باید بررسی کنیم آیا این سرویس دارای سرویس های Google Play نصب شده است یا خیر.
      int resp = GooglePlayServicesUtil.isGooglePlayServicesAvailable(this); if (resp == ConnectionResult.SUCCESS) { mGoogleApiClient = new GoogleApiClient.Builder(this) .addApi(LocationServices.API) .addConnectionCallbacks(connectionAddListener) .addOnConnectionFailedListener(connectionFailedListener) .build(); mGoogleApiClient.connect(); } else { Log.e(TAG, "Your Device doesn't support Google Play Services."); } برای گرفتن آخرین مکان شناخته شده، می توانیم از API GoogleServices خود استفاده کنیم.
      // Create the LocationRequest object mLocationRequest = LocationRequest.create() .setPriority(LocationRequest.PRIORITY_HIGH_ACCURACY) .setInterval(10 * 1000) // 10 seconds, in milliseconds .setFastestInterval(1 * 1000); // 1 second, in milliseconds  
       
      دریافت موقعیت مکانی
      Location location = LocationServices.FusedLocationApi.getLastLocation(mGoogleApiClient); if (location == null) { LocationServices.FusedLocationApi.requestLocationUpdates(mGoogleApiClient, mLocationRequest, this); } else { currentLatitude = location.getLatitude(); currentLongitude = location.getLongitude(); }  
       
      Location Listeners
      @Override public void onLocationChanged(Location location) { currentLatitude = location.getLatitude(); currentLongitude = location.getLongitude(); } Now we will add both Success and Fail Listeners. private GoogleApiClient.ConnectionCallbacks connectionAddListener = new GoogleApiClient.ConnectionCallbacks() { @Override public void onConnected(Bundle bundle) { } @Override public void onConnectionSuspended(int i) { } }; private GoogleApiClient.OnConnectionFailedListener connectionFailedListener = new GoogleApiClient.OnConnectionFailedListener() { @Override public void onConnectionFailed(ConnectionResult connectionResult) { } };  
       
      اضافه کردن Geofencing
      /** * Create a Geofence list by adding all fences you want to track */ public void createGeofences(double latitude, double longitude) { String id = UUID.randomUUID().toString(); Geofence fence = new Geofence.Builder() .setRequestId(id) .setTransitionTypes(Geofence.GEOFENCE_TRANSITION_ENTER | Geofence.GEOFENCE_TRANSITION_EXIT) .setCircularRegion(latitude, longitude, 200) // Try changing your radius .setExpirationDuration(Geofence.NEVER_EXPIRE) .build(); mGeofenceList.add(fence); }  
       
      ایجاد Geofencing Request
      private GeofencingRequest getGeofencingRequest() { GeofencingRequest.Builder builder = new GeofencingRequest.Builder(); builder.setInitialTrigger(GeofencingRequest.INITIAL_TRIGGER_ENTER); builder.addGeofences(mGeofenceList); return builder.build(); }  
       
      افزودن PendingIntent
      private PendingIntent getGeofencePendingIntent() { // Reuse the PendingIntent if we already have it. if (mGeofencePendingIntent != null) { return mGeofencePendingIntent; } Intent intent = new Intent(this, GeofenceTransitionsIntentService.class); // We use FLAG_UPDATE_CURRENT so that we get the same pending intent back when // calling addGeofences() and removeGeofences(). return PendingIntent.getService(this, 0, intent, PendingIntent. FLAG_UPDATE_CURRENT); }  
       
      یجاد کلاس "GeofenceTransitionsIntentService" که اکستند می کند از  IntentService 
      public class GeofenceTransitionsIntentService extends IntentService { private static final String TAG = "GeofenceTransitions"; public GeofenceTransitionsIntentService() { super("GeofenceTransitionsIntentService"); } @Override protected void onHandleIntent(Intent intent) { GeofencingEvent geofencingEvent = GeofencingEvent.fromIntent(intent); if (geofencingEvent.hasError()) { Log.e(TAG, "Goefencing Error " + geofencingEvent.getErrorCode()); return; } // Get the transition type. int geofenceTransition = geofencingEvent.getGeofenceTransition(); if (geofenceTransition == Geofence.GEOFENCE_TRANSITION_ENTER){ showNotification("Entered", "Entered the Location"); } else if(geofenceTransition == Geofence.GEOFENCE_TRANSITION_EXIT) { showNotification("Exited", "Exited the Location"); } else { showNotification("Error", "Error"); } public void showNotification(String text, String bigText) { // 1. Create a NotificationManager NotificationManager notificationManager = (NotificationManager) this.getSystemService(Context.NOTIFICATION_SERVICE); // 2. Create a PendingIntent for AllGeofencesActivity Intent intent = new Intent(this, MainActivity.class); intent.addFlags(Intent.FLAG_ACTIVITY_SINGLE_TOP | Intent.FLAG_ACTIVITY_CLEAR_TOP); PendingIntent pendingNotificationIntent = PendingIntent.getActivity(this, 0, intent, PendingIntent.FLAG_UPDATE_CURRENT); // 3. Create and send a notification Notification notification = new NotificationCompat.Builder(this) .setSmallIcon(R.mipmap.ic_launcher) .setContentTitle(text) .setContentText(text) .setContentIntent(pendingNotificationIntent) .setStyle(new NotificationCompat.BigTextStyle().bigText(bigText)) .setPriority(NotificationCompat.PRIORITY_HIGH) .setAutoCancel(true) .build(); notificationManager.notify(0, notification); } }  
       
      **منبع**
       
       
       
       
       
       
       

    • توسط Omid Zakeri
      ActivityNotFoundException این خطا وقتی رخ میده که برنامه سعی کنه یک اکتیویتی که وجود نداره رو اجرا کنه. معمولا وقتی این خطا پیش میاد که فراموش می کنیم اکتیویتی ساخته شده رو به فایل منیفست اضافه کنیم.
       
      ClassCastException وقتی با خطای ClassCastException روبرو میشید، یعنی دارید سعی می کنید روی دو آبجکت که از دو نوع مختلف هستن یک عملیات رو انجام بدید. مثلا وقتی که می خواید یه مقدار عددی رو به یک استرینگ اضافه کنید. برای حل کردن این مشکل کافیه از طریق لوگ، خطی که خطا اونجا رخ داده رو پیدا کنید و متغیر ها رو از یک نوع کنید.
       
      Error converting byte to dex اگر به این مشکل بر خوردید، اول پروژه رو clean کنید ( Build > Clean Project ) و سپس اون رو بازسازی کنید ( Build > Rebuild Project ) و اگر همچنان با این مشکل روبرو شدید چک کنید که آیا پکیج هایی که در کلاس هاتون استفاده کردید با اسم پکیج هایی که توی فایل منیفست هستن یکی هستن یا نه.
       
      INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE این پیغام خطا به معنی این هست که فضای کافی برای اجرای برنامه وجود نداره. اگر از شبیه ساز ها استفاده می کنید میتونید از طریق منوی مدیریت AVD در شبیه ساز مورد نظر فضای بیشتری رو به اون اختصاص بدید و اگر از موبایل واقعی استفاده می کنید بهترین کار پاک کردن برنامه های بی استفاده و پاک کردن کش گوشی هست.
       
      NullPointerException شاید معروف ترین خطا در برنامه نویسی جاوا NullPointerException باشه. این مشکل وقتی پیش میاد که یک آبجکت ایجاد شده باشه اما هیچ فضایی در حافضه به اون اختصاص داده نشده باشه (null)، یا به زبان ساده تر یک آبجکت ساخته میشه اما تعریف نمیشه. مثلا کد زیر باعث ایجاد همچین خطایی میشه
      Object obj; obj.toString();
      برای حل کردنش هم باید با استفاده از لوگ، آبجکتی که ساخته شده و تعریف نشده رو پیدا کرد و سپس مقدار دهیش کرد.
       
      R.layout.main Cannot Be Found / Cannot resolve symbol R راه حل این خطا هم مثل شماره ی ۳ کلین و بازسازی پروژست. البته گاهی انجام این کار برای یک بار مشکل رو حل نمیکنه. اگر با انجام دادن اونها ( حتی برای چندین بار) مشکل حل نشد بهتر هست کش رو پاکسازی کنید (File > Invalidate Caches / Restart ). اگر باز هم مشکل حل نشد پروژه رو چک کنید که فایل های لی آوت در کلاس ها درست استفاده شدن و در نهایت آخرین کار، ساختن یک پروژه ی جدید و انتقال کد ها به اونجاست.
       
      OutofMemoryError معمولا وقتی این خطا رخ میده که برنامه سعی می کنه از مقدار خیلی زیادی حافظه ی رم استفاده کنه. معمولا استفاده از فایل های bitmap با حجم بالا علت این خطا هست و کم کردن حجم اون معمولا مشکل رو حل می کنه.
       
      Only the original thread that created a view hierarchy can touch its views وقتی که یک UI رو بخواید از خارج از اون آپدیت کنید با همچین خطایی روبرو می شید. همیشه باید سعی بشه که از این کار پیشگیری کنید اما اگر مجبور هستید این کار رو انجام بدید از runOnUiThread  استفاده کنید.
       
      Too many field references وقتی برنامه بیشتر از ۶۵۵۳۶ رفرنس داشته باشه این پیغام نشون داده میشه. در اندروید فایل هایی که به اونها dex فایل ها گفته میشه وجود داره که بیشترین تعداد رفرنس ها در هر کدوم از اونها عدد بالا هست. روش بهتر کم کردن تعداد رفرنس هاست اما در موقع نیاز میشه از چند دکس فایل استفاده کرد.
       
      NetworkOnMainThreadException وقتی بخواید عملیاتی که مربوط به شبکه هست رو در ترد اصلی استفاده کنید با این پیام روبرو میشید. به طور کلی استفاده از عملیاتی که زمانبر هست توی ترد های اصلی با خطا روبرو میشه و راه حل هم استفاده از AsyncTask هست.
       
      Activity has leaked window that was originally added here اگر از دیالوگ ها توی برنامتون استفاده کرده باشید احتمالا با این خطا روبرو شدید. این مشکل وقتی پیش میاد که یک دیالوگ در اکتیویتی ساخته شده باشه اما با از بین رفتن اکتیویتی، اون از بین نره. برای این کار کافی هست در متد onDestroy مربوط به اکتیویتی دیالوگ رو دیسمیس کنید ( dialog.dismiss() )
    • توسط مهندس
      سلام دوستان
      من یک چند مدتیه که هر چی کتابخانه به پروژه ام اضافه میکنم در بخش دیپندنسی ، همیشه با پیغام زیر مواجه میشم، فرقی هم نداره برای همه ی کتابخانه ها این اتفاق میقته.
      ضمن اینکه سرعت اینترنتم بسیار عالی هست.
      پراکسی رو هم امتحان کردم؛ از قندشکن هم استفاده کردم ولی فایده ای نداره.
      در صورتیکه من قبلا به همین پروژه براحتی کتابخونه ادد میکردم.
      دوستان خواهش میکنم کمک کنید، چجوری از دست این خطا راحت بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • توسط saeedsektor
      سلام دوستان . خسته نباشید .
      من به تازگی تصمیم به یادگیری اندروید گرفتم ولی خب متاسفانه همین اول را به مشکلی خوردم که درست بشو نیست
      به زبان انگلیسی هم سرچ کردم ولی جایی جواب درستی نبود . مشکل من اینه که همون اولی که اندروید استودیو رو باز میکنم این ارور میاد
      Error:Failed to find Build Tools revision 26.0.2
      پیر شدم سر این .
      حالا روش هایی که امتحان کردم هم زیاد بوده ولی جواب نبوده مثلا تو stackoverflow گفته بود که برو تو project structure بعد تو properties و اونجا ورژن build tools رو عوض کن . در صورتی که اصلا در project structure من اصلا properties نیست .
      یک جای دیگه گفته بود که این خط رو به build.gradle اضافه کن درست میشه buildToolsVersion "24.0.0" اضافه کردم و هیچ عملی نکرد باز هم همون ارور
      وقتی دیدم راهی نداره گفتم باید این فایل رو دانلود کنم چندین جا گشتم و نبود ولی یک جا پیدا کردم دانلود کردم و extract کردم تو پوشه build tools ولی جوابی نبود و همون ارور میومد .
      الان راه چیه ؟ اگی فایلی هست که شما میدونین بگین تا دانلود کنم
    • توسط مهندس
      سلام.
      من فایل های php ارتباط با سرورمو اپلود کردم در فایل public html و داخل برنامه هم ک url ست کردم برای ارتباط با سرور.
      الان یک مشکلی ک دارم بحث امنیته.
      مثلا ما تو وب سایت بحث کوکی ها و سشن ها رو داریم. 
      تو اندروید برای امنیت باید چیکار کنیم؟؟
      در ضمن مثلا فرض کنید url من https://www.android.com/app/register.php .
      حالا شما فرض کنید یه هکر براحتی میتونه ب این صفحه دسترسی پیدا کنه دیتا اینرزت کنه در دیتابیس.
      یا کلا در این ادرس https://www.android.com/app/ ب تمام فایل ها میتونه دسترسی پیدا کنه.

       

  • دوره آموزشی اندروید ایران کانادا آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios
  • فایل