رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

کسب در آمد اینترنتی (میلیونی | کاملا واقعی )


پست های پیشنهاد شده

سلام . یکی از دوستان بنده یک سایت درآمد اینترنتی با نوعی کاملا متفاوت ساخته که 500 نفر ثبت نام کننده اول کاربر برنزی میشوند و میتوانند از کاربرهای معمولی پول بیشتری در بیاورند .

خوب اول از همه یه توضیح کامل براتون میدم که نگید دزدیه و .... از اینجور چیزا

اول از همه کار شما چیه ؟

چهار پلن در آمد زاعی واقعی در نظر گرفته شده است :

1- درآمد از گوگل : کار شما این هست که سایت یک سری کلمات رو به شما میگه تو گوگل سرچ کنید و صفحه ای که اون لینک در گوگل هستش هم به شما میگه مثلا میگه این کلمه رو سرچ کنید و صفحه چهارم هستش وقتی اون رو باز کنید و کدی که به شما داده رو در بخش واریز بزنید مبلغی برای شما در نظر گرفته میشه . روزانه تعداد زیادی از این لینک ها به شما گفته میشه تا آنها رو مشاهده کنید تا مبلغ زیادی برای شما در نظر گرفته شود .

2- در آمد از کلیک : در اینجا شما یک سری آگهی دارید که باید آنهارو باز کنید تا بابت هر آگهی مبلغی برای شما در نظر گرفته میشود . ( اگر تولبار الکسا رو روی سیستم خودتون نصب کرده باشید مقدار اون مبلغ بیشتره )

3 - در آمد از بکلینک : این قسمت نیاز به یک وبلاگ یا سایت دارد . اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که بازدید خوب یا معمولی داره میتونید به سایت اعلام کنید و بنر سایت رو تو وبلاگ یا سایت اتون بزارید و مبلغی از 100 هزار تومان تا 400 تومان ماهیانه برای شما در نظر گرفته میشود .

4 - در آمد از سهام : شما حتی میتوانید در سایت سهام گذاری کنید تا مبلغی از سهام سایت به شما اختصاص داده شود .

در این سایت شما انقدر امکانات دارید که سایت رو تقریبا برای خودتون میدونید . همچنین با جذب زیر مجموعه میتوانید درصد بیشتری مبلغ دریافت کنید .

همچنین کسانی که اعتماد از پرداخت پول خودشون ندارند میتوانند پرداختی های سایت رو مشاهده کنند . و همچنین میتوانید پروفایل کاربران سایت رو مشاهده کنند و دریافت وجه هایی که داشته اند رو مشاهده کنند .

حتی خیلی از کاربران با سهام گذاری های قیمت زیاد دارند پول بسیاری را از سهام سایت کسب میکنند .

همچنین شما ارتباط مستقیم با ادمین سایت دارید . شماره آن هم بر روی سایت هستش تا با ادمین صحبتی داشته باشید . حالا خودتون قضاوت کنید . چطوره ؟ میتونید یک هفته روزی نیم ساعت وقت بزارید اگر راضی نبودید میتونید این کار رو بزارید کنار اما مطمعا ام ناراضی نمیمونید

نکته : این سایت چون زیر مجموعه گیری میکند هیچ ارتباطی با سایت های هرمی ندارد . اصلا موضوع این سایت ربط به هرمی بودن ندارد شما برای خود زیر مجموعه جمع میکنید تا کاری را که سایت از شما میخواهد انجام دهید و مبلغی را دریافت کنید . نه خلافی در این کار هست نه چیز غیر قانونی .

ناگفته نماند با کاربران فعال هم جایزه ی بزرگی اختصاص میدهد .

یه سری از بیننده ها میگن لینک زیر مجموعه گیری خودتو گذاشتی : در جواب باید بگم پولی که زیر مجموعه های من در میارن هیچ فرقی با بنده نداره جفشتم یک سانه فقط یک چیزی به بنده میرسه شما هم زیر مجموعه بگیرید هیچ فرقی با شما نداره اونم اندازه شما میتونه زیر مجموعه بگیره و اندازه شما از تبلیغات پول در میاره البته کسانی که زیر مجموعه بنده هستن یک فرقی با بنده دارن . از آموزش های بنده و تجربه 3 ساله بنده تو این کار برخواردار اند و میتوانند از بنده کمک بگیرن . حال اگر قصد ثبت نام دارید از لینک زیر استفاده کنید .

سایت پارسی رنک

هرگونه سوالی دارید میتوانید با بنده ارتباط برقرار کنید تا ابهامات شما رو برطرف کنم : آیدی گارنا : estiroff | شماره : 09307979816 | ایمیل : [email protected] | نام کاربری بنده در سایت پارسی رنک : amir_gogo

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...