_Sahar 0 ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ سلام دوستان من میخوام از یه عکس متحرک با پسوند gif استفاده کنم، یه جا گفته بود از VideoView استفاده کنم یه جا هم گفته بود ازImageView اونجایی که گفته بود از ImageView استفاده کنم، گفته بود عکسو به چند قسمت تقسیم کنمو بعدش ازش استفاده کنم. میشه یکی کمکم کنه بگه از چی استفاده کنم و چطوری استفاده کنم؟ نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
morteza ghalandary 6 ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ابتدا این کلاس را به پروژه خود اضافه کنید: [shcode=java] import java.io.ByteArrayOutputStream; import java.io.InputStream; import android.content.Context; import android.graphics.Canvas; import android.graphics.Movie; import android.util.AttributeSet; import android.util.Log; import android.view.View; public class AnimationView extends View { private Movie mMovie; private long mMovieStart; private static final boolean DECODE_STREAM = true; private static byte[] streamToBytes(InputStream is) { ByteArrayOutputStream os = new ByteArrayOutputStream(1024); byte[] buffer = new byte[1024]; int len; try { while ((len = is.read(buffer)) >= 0) { os.write(buffer, 0, len); } } catch (java.io.IOException e) { } return os.toByteArray(); } public AnimationView(Context context,AttributeSet attrs) { super(context,attrs); setFocusable(true); java.io.InputStream is; // YOUR GIF IMAGE Here is = context.getResources().openRawResource(R.drawable.th_welcome); if (DECODE_STREAM) { mMovie = Movie.decodeStream(is); } else { byte[] array = streamToBytes(is); mMovie = Movie.decodeByteArray(array, 0, array.length); } } @Override public void onDraw(Canvas canvas) { long now = android.os.SystemClock.uptimeMillis(); if (mMovieStart == 0) { // first time mMovieStart = now; } if (mMovie != null) { int dur = mMovie.duration(); if (dur == 0) { dur = 3000; } int relTime = (int) ((now - mMovieStart) % dur); Log.d("", "real time :: " +relTime); mMovie.setTime(relTime); mMovie.draw(canvas, getWidth() - 200, getHeight()-200); invalidate(); } } } [/shcode] در مرحله بعد باید بدین صورت imageview سفارشی خود را تعریف کنید : [shcode=xml] <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> android:layout_width="match_parent" android:orientation="vertical" android:layout_height="match_parent" > android:id="@+id/textView1" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_gravity="center" android:textColor="#ACC437" android:textStyle="bold" android:text="p30droid" android:textAppearance="?android:attr/textAppearanceLarge" /> android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" /> [/shcode] بقیه مراحل نیز را براحتی میتوانید انجام دهید موفق باشید. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ashkan_gorg 0 ارسال شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ من هرکاری میکنم خطا میده این دستور میشه sample بزارید؟ نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Razieh Shahraki 49 ارسال شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ این سمپل و یه نگاهی بندازین شاید بهتون کمک کنهhttp://www.edumobile.org/android/android-development/drawable-animation-example-in-android-programming/ نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ruhollah 0 ارسال شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ سلام من میخوام والپیپرو با این عکس ست کنم چطور باید اینکارو انجام بدم ممنون نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .