رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

فضا و اطلاعات سايت شما بايد بر روی يكی از كامپيوترهای ميزبان که 24 ساعت متصل به اينترنت است قرار گيرد تا ديگران بتوانند در هر لحظه از شبانه روز به آن دسترسي داشته باشند. در حقيقت ميزبان يا هاست ، تمام يا بخشي كوچك از فضاي يك كامپيوتر هميشه متصل به اينترنت است كه به مرورگرها اين امكان را مي‌دهد كه با تايپ دامنه شما در بخش مرورگر خود ، بتوانند به صفحات وب سايت شما دسترسي پيدا كنند و يا برنامه اي خاص را براي ايجاد آن صفحات اجرا كنند. 

هاست در اصطلاح، به سرور، یا کامپیوتری گفته می شود که توانایی ذخیره و نگهداری فایل های وب سایت شما را دارا می باشد. این فایلها می توانند صفحات وب سایت، عکسها، فایلها، جاوا اسکریپت و یا هر نوع فایل دیگری باشند..

در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را انجام می دهند، خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس ازثبت دامنه، بایستی حتما خرید هاست را نیز انجام دهید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده نمی شود.

یکی از این دلایل می تواند پارک کردن دامنه برای مدتی کوتاه یا بلند باشد. پارک کردن دامنه به این معناست که شما دامنه ای را خریداری می کنید ولی از آن استفاده نمی کنید. یکی از دلایل دیگر ثبت دامنه و نخریدن هاست می تواند آن باشد که دامنه تنها برای آن خریداری شده است تا فرد دیگری نتواند آن را خریداری کند. دلایل این موضوع نیز متنوع است ولی اکثرا به خاطر جلوگیری از سوء استفاده از نام دامنه است.

برای آشنایی بیشتر در خصوص آنکه هاست چیست، لطفا به مقاله دیگر ما در خصوص سرور مراجعه نمایید. توصیه ما به شما آن است که در خرید هاست بیشتر دقت نمایید و از شرکتی هاست خریداری نمایید که خدمات خوبی را در این خصوص در گذشته به مشتریانش داده است.

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، از قرار دادن مطالبی که خلاف قوانین حق تکثیر است جلوگیری بعمل می آورند. و این موضوع در مواقعی ممکن است منجر به بسته شدن حساب هاست شود.برای توضیحات بیشتر نیز میتوانید به توضیحات موضوع خرید هاست که در لینک زیر نیز به ان اشاره شده مراجعه نمایید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...