رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

فن آوری های جدید در طراحی سایت


پست های پیشنهاد شده

یک مسئله مهم در مورد طراحی سایت که بسیاری از وب مستر ها و صاحبان وب سایت به آن علاقه دارند، فن آوری های جدید در طراحی سایت است، برای مثال، استفاده از تکنولوژی فلش بر روی وب سایت بسیار محبوب است، اما با گذشت زمان و ورود فن آوری های جدید مانند jQuery و AJAX استفاده از تکنولوژی های قدیمی مانند فلش به غیر از افرادی که برای طراحی سایت خود خسته شده اید موردتوجه قرار نمی گیرد.

تکنولوژی فلش به دلیل سرعت پایین استفاده نمی شود، اگر یک مرور کلی به تعدادی از سایت های فلش در اینترنت بکنید، متوجه خواهید شد که این نوع از وب سایت در دنیای اینترنت و سایت های موجود در اینترنت به حالت جهانی وجود ندارد در حال حاضر فن آوری های جدید ساخته شده مورد استقبال هستند.

اما چرا فلش در گذشته مورد استفاده قرار می گیرفت، طراحی فلش در گذشته به دلیل جذابیت و زیبایی مورد استفاده قرار می گرفت، اما با گذشت زمان و تکنولوژی جدید منسوخ شد، موتورهای جستجو امروز محتوای فلش سایت اندیکس نمی کند، به این معنی که اگر شما طراحی سایت فلش دارید توسط موتور جستجوی گوگل جستجو نمی شود و شما قطعا ورودی نداربد.

من پیشنهاد می کنم شما برای یادگیری بیشتر در مورد جی کوئری مقالاتی در این باره مطالعه کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آژاکس و تاثیر آن در طراحی و بر بهینه سازی سایت یا سئو پیدا کنید.

فلش طراحی سایت بسیار مهم است اما چیزی که شما باید بدانید این است که من به شما پیشنهاد می کنم معایب استفاده از فلش را در طراحی سایت را نیز بخوانید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...