رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

معرفی سایت مینی کار


پست های پیشنهاد شده

 سایت مینی کار

سایت بسیار خوب مینی کار ، میتوانید با انجام کار های خیلی آسان که زمان زیادی هم نمی برد  درآمد کسب کنید.  کارهای کوچکی که در این سایت می توانید انجام دهید : « جستجو در گوگل ، پست گذاشتن در انجمن ها ، فالوو کردن اینستاگرام و … » وقت زیادی را از شما نمی گیرد تا آنها راانجام داده و درآمد خود را کسب کنید .روزانه تعدادی مینی کار فعال در این سایت برای شما گذاشته می شود که شما میتوانید با توجه به سلیقه و مهارت های خود آنها  را انجام داده و کسب درآمد کنید .

شما مینی کار ایجاد شده توسط دیگر کاربران را انجام می دهید که پس از آنکه کارفرما انجام مینی کار را تایید کرد کارمزد مینی کار به حساب شما واریز خواهد شد. و پس از رسیدن کارمزد به 50000 ریال شما می توانید درخواست برداشت دهید.

در مینی کار شما همچنین می توانید یک کارفرما باشید، مثلا اگر  شما دارای یک تجارت آنلاین (مثلا فروشگاه اینترنتی ، سایت سئو و ...) هستید، یک وبلاگ دارید،و یا برای یک سایت به دنبال زیرمجموعه می گردید و یا اینکه برای بالابردن رتبه گوگل و الکسا نیاز به بازدیدکننده واقعی دارید، یا در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید و می خواهید مطالبتان در فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و ... منتشر شود ، سایت مینی کار  همان جایی است  که شما می توانید با خیال راحت در آن فعالیت های مورد نظرتان را به مجریان فعال  بسپارید.

www.minikar.com

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...