رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

آخرین راز - قوانین علمی جذابیت و موفقیت


پست های پیشنهاد شده

پاسخ به یک سوال عمومی: چرا اپلیکیشن رایگان نیست؟ چون ما دانش و منابع آن را رایگان بدست نیاورده ایم. قبول هزینه ای واقعا اندک برای ایجاد یک تغییر بنیادی در خودتان ریسک بالایی نیست.

------------------------------------------------------

آیا می دانید جذابیت و محبوب بودن برای هر شخص، کاملا دست یافتنی و امری علمی است؟

آیا می خواهید در بحث ها و مشاجرات بدون هیچ ناراحتی پیروز باشید و در دلها نفوذ کنید؟

احساس تنهایی می کنید؟

آیا از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید؟

آیا در زندگی شخصی با اعضای خانواده، همسرتان یا دوستانتان مشکل دارید و احساس می کنید در درک یکدیگر ناتوان هستید؟

آیا می دانید بسیاری از فرصت های زندگی، ارتباطات کاری، دوستی و فامیلی خود را فقط به دلیل نا آگاهی از این اصول از دست می دهید و یا دست یافتن به اهدافتان را بسیار طولانی و مشکل می کنید؟

لطفا برای خودتان یک دقیقه وقت بگذارید و توضیحات را کامل بخوانید.

شما هیچ نیازی به داشتن قدرت یا انرژی خاص، وردهای جادویی، کمک گرفتن از شخصی دیگر، شرکت در کلاس ها، هزینه های جانبی و بی دلیل دیگر و ... ندارید! از افراد کلاهبردار و عوام فریب دوری کنید و هزینه های بی دلیل برای خود نتراشید.

اصول و نکاتی که در اپلیکیشن آخرین راز معرفی شده اند علمی هستند. وقتی یک پدیده به شکل علمی اثبات می گردد، بدین معنی است که شما یا هر شخص دیگری در هر جای جهان، می تواند با تکرار آنها به همان نتایج دست پیدا کند. به همین دلیل فرهنگ منطقه، کشور، زبان، مرتبه اجتماعی و نگرش افراد تاثیری در اثرگذاری این روش ها ندارد. بنابراین شما می توانید این تکنیک ها را در هر شهر یا کشوری که هستید با موفقیت به کار ببندید و نتایج آن را خودتان مشاهده خواهید کرد.

بر اساس یک عمر تحقیق و تجربیات حرفه ای آقای برایان تریسی (معروفترین فروشنده و سخنران جهان)، تمام افراد ثروتمند و موفق در سطح جهانی، همگی در یک اصل مهم اشتراک داشته اند و آن دانش آنها نسبت به روابط درست اجتماعی و روان شناختی آدمی و تاثیر گذاری مثبت بر انسان هاست.

اپلیکیشن آخرین راز، چکیده پژوهش شبانه روزی طراح و برنامه نویس این اپلیکیشن (دانش آموخته مقطع فوق لیسانس از کشور سوئد) در آخرین منابع معتبر، قابل استناد و علمی موجود، با هدف ارتقای روابط اجتماعی افراد جامعه و ایرانیان عزیز تهیه شده است و برگرفته از نتایج تحقیقات علمی و تجربیات حرفه ای آقای پروفسور رابرت چلدینی، از دانشگاه های آریزونا و استنفورد امریکا و اقای برایان تریسی، موفق ترین سخنران و فروشنده جهان با سابقه بیش از پنج هزار سخنرانی آموزشی بین المللی می باشد.

شما با داشتن اپلیکیشن آخرین راز در گوشی خود، تمامی این نکات را به همراه خود خواهید داشت و با مطالعه مکرر و تمرین به نتایج آن دست پیدا خواهید کرد. مطالب در اولین نسخه از اپلیکیشن در هفت بخش و بصورت چکیده و موضوعی ارایه شده اند و از ارایه توضیحات و مطالب اضافی اجتناب شده است.

در هر به روز رسانی های این اپلیکیشن، مطالب و نکات بیشتری نیز به برنامه اضافه خواهد شد و به رایگان برای شما قابل دسترس خواهد بود.

دانلود از بازار

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...