رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان یه سوال داشتم

من میخوام یه نرم افزار کتابخوان یا کتابخ ونه درست کنم به این صورت که :

کاربر کتاب مورد نظرش رو انتخاب میکنه ، هزینش رو پرداخت میکنه ، کتاب رو توی خود نرم افزار دریافت میکنه ،(دانلود نمیشه) میخوام توی خود نرم افزار باشه که به عبارتی هرکسی کتاب رو بخره

حالا سوالم اینجاست که در این صورت اون حجم کتاب دانلود میشه ؟

یا میشه کاری کرد که کتاب به سرعت باز بشه

یعنی روی سرور باز بشه و کاربر فقط مشاهده کنه

حالا امکان داره که از یه کتاب خاص 1000 نفر انلاین مشاهده کنن

باید چکار کنم

ممنون میشم راهنمایی کنین

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینکار سمت سرورش خیلی مهمه که بتونید این امکانات رو در  اختیار سمت موبایل قرار بدید.

 

سمت موبایلش مهمتریش بخشش میتونه کد کردن فایل دانلودی باشه که نتونه کسی اونارو ببینه و دانلود کنه.

 

تا چه بخشی تونستید کار رو جلو ببرید ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

دقیقا  کتاب  های    شما  به چه  صورت هستش  pdf  یا  خیر توی دیتا بیس   ذخیره میکنید این  مورد مهم هستش

 

اگر به صورتی هستش که  توی دیتا بیس   ذخیره  میشه و از دیتا بیس میخونید با  کمی   تحلیل دقیق میتونید  کتابخوان  حرفه ای بنویسید فقط  باید یک  جدول  موضوع و  یک  جدول  محتوا  درست  کنید  و به هم ریلیشن  بدید

ویرایش شده توسط Seven7up
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 17 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

اینکار سمت سرورش خیلی مهمه که بتونید این امکانات رو در  اختیار سمت موبایل قرار بدید.

 

سمت موبایلش مهمتریش بخشش میتونه کد کردن فایل دانلودی باشه که نتونه کسی اونارو ببینه و دانلود کنه.

 

تا چه بخشی تونستید کار رو جلو ببرید ؟

سلام دوست عزیز ،

راستش هنوز شروع نکردم و تقریبا تا الان برنامه نویسی با موبایل انجام ندادم ، تازه میخوام این کارو شروع کنم

تاالان سمت وب و ویندوز بنرامه نویسی میکردم و میکنم

حالا برای اینکه سمت سرور بتونم این امکان رو در اختیار سمت موبایل بزارم باید چکار کنم ؟

ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 7 ساعت قبل، Seven7up گفته است :

سلام

 

دقیقا  کتاب  های    شما  به چه  صورت هستش  pdf  یا  خیر توی دیتا بیس   ذخیره میکنید این  مورد مهم هستش

 

اگر به صورتی هستش که  توی دیتا بیس   ذخیره  میشه و از دیتا بیس میخونید با  کمی   تحلیل دقیق میتونید  کتابخوان  حرفه ای بنویسید فقط  باید یک  جدول  موضوع و  یک  جدول  محتوا  درست  کنید  و به هم ریلیشن  بدید

سلام

اولا ممنون

دوما کتاب ها به صورت pdf هست 

یکی از دوستام گفت میشه به صورت صفحه به صفحه ادرس کتاب ها رو توی دیتا بیس ذخیره کنم

اما خوب این کار به دلم نمیشینه

میخوام یه طوری باشه که کل کتاب یه جا باشه و کاربر بعد از خرید بتونه کتاب رو مشاهده کنه

ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داستان این اپلیکیشن اینه که میخوام یه طوری باشه فرضا من کاربر که کتاب یا کتابهایی رو خریدم توی حسابم ذخیره بشه (با این قسمت مشکل ندارم)

وقتی هربار که  login میکنم لیست کتابهایی که خریدم رو ببینم ، و بتونم بخونم و استفاهد کنم اما توی دستگاهم ذخیره نشه

و امکان داره یه کتاب رو در واحد زمان چندین نفر بخونن

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرمت epub برای کتابخون همیشه جزو بهترین فرمت ها هستش.

Pdf هم میتونید پیاده سازی کنید و خیلی راحت میتونید یک pdf Reader را در قالب اپلیکیشن خود انجام بدید

 

راه کار سوال شما)

شما باید کلیه اطلاعات خود را سمت سرور هندل  کنید یعنی اینکه هرکاربری که وارد اپ شد براساس یوزر و پسوری که دارد شما  میتوانید کلیه اطلاعات حساب او را برای سمت موبایل ارسال کنید. بطور مثال بخش خرید ها. کاربر بعد از ورود به بخش خرید ها میتوانید لیست کل خرید های خود را مشاهده کند و بعد از کاربر میتوانید کتابی که خریداری کرده است را در قالب اپ مشاهده کند.

بیشتر پیچیدگی کار سمت سرور هستش که باید کلیه ایتم ها رو در بیاره و با  وب سرویس میتوانید بهم وصل کنید و حتما بصورت rest پیاده سازی کنید.

 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 دقیقه قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

فرمت epub برای کتابخون همیشه جزو بهترین فرمت ها هستش.

Pdf هم میتونید پیاده سازی کنید و خیلی راحت میتونید یک pdf Reader را در قالب اپلیکیشن خود انجام بدید

 

راه کار سوال شما)

شما باید کلیه اطلاعات خود را سمت سرور هندل  کنید یعنی اینکه هرکاربری که وارد اپ شد براساس یوزر و پسوری که دارد شما  میتوانید کلیه اطلاعات حساب او را برای سمت موبایل ارسال کنید. بطور مثال بخش خرید ها. کاربر بعد از ورود به بخش خرید ها میتوانید لیست کل خرید های خود را مشاهده کند و بعد از کاربر میتوانید کتابی که خریداری کرده است را در قالب اپ مشاهده کند.

بیشتر پیچیدگی کار سمت سرور هستش که باید کلیه ایتم ها رو در بیاره و با  وب سرویس میتوانید بهم وصل کنید و حتما بصورت rest پیاده سازی کنید.

 

 

ممنونم از راهنماییت

حالا یه سوال دگ

کلا سرعت دانلود توی ایران پایینه

میخوام یه حالتی باشه که کاربر وقتی کتابی رو خردی بلافاصله بتونه مشاهده کنه محتویاتش رو ،،،، یعنی یه طوری داانلود نشه 

این کار رو هم میشه انجام داد ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 52 دقیقه قبل، mostafa2630 گفته است :

ممنونم از راهنماییت

حالا یه سوال دگ

کلا سرعت دانلود توی ایران پایینه

میخوام یه حالتی باشه که کاربر وقتی کتابی رو خردی بلافاصله بتونه مشاهده کنه محتویاتش رو ،،،، یعنی یه طوری داانلود نشه 

این کار رو هم میشه انجام داد ؟

میتونید برای اینکار یه قسمت دمو مانند هم بزارید که چند صفحه ابتدایی اون دانلود بشه و سپس کاربر درخواست کرد کل کتاب رو دریافت کنه.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 42 دقیقه قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

میتونید برای اینکار یه قسمت دمو مانند هم بزارید که چند صفحه ابتدایی اون دانلود بشه و سپس کاربر درخواست کرد کل کتاب رو دریافت کنه.

نه نه کلا میخوام این مدت زمان دانلود نباشه

میخوام انی باشه همه چیز

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 دقیقه قبل، mostafa2630 گفته است :

نه نه کلا میخوام این مدت زمان دانلود نباشه

میخوام انی باشه همه چیز

یعنی منظورتون اینه هر بار صفحه ورق زد دوباره اطلاعات بارگذاری بشه از سرور؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

یعنی منظورتون اینه هر بار صفحه ورق زد دوباره اطلاعات بارگذاری بشه از سرور؟

اها اینطوری میشه

خو اگه اینکار بشه سرور میخوابه ، بدرد نمیخوره

فک کنم باید حجم فایلهامو بیارم پایین و اطلاعاتم رو کد کنم که کاربر پس از خرید ، کتاب براش دانلود بشه اما زمانش کم باشه ، و از اون طرف اطلاعات رو به کسی نتونه انتقال بده

درسته ؟

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 24 دقیقه قبل، mostafa2630 گفته است :

اها اینطوری میشه

خو اگه اینکار بشه سرور میخوابه ، بدرد نمیخوره

فک کنم باید حجم فایلهامو بیارم پایین و اطلاعاتم رو کد کنم که کاربر پس از خرید ، کتاب براش دانلود بشه اما زمانش کم باشه ، و از اون طرف اطلاعات رو به کسی نتونه انتقال بده

درسته ؟

 

اره دقیقا باید اینکارو کنی..کاربر یبار دانلود کنه کتابشو و بصورت کد شده در حافظه بمونه و هر وقت نیاز داشت دوباره بتونه دانلود کنه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط 3245
      سلام
      من درحال اموزش اندروید هستم،
      برای این کار، ویدیوهای ساخت کتاب رو خریدم، اما چون اطلاعاتم خیلی کمه،درک مطالب توی این ویدئو سخته برام
      میخواستم اگرممکنه دوستان کلیپی پیشنهاد بدن که سبک تر باشه و بیشتر به مباحث پایه بپردازه، البته خیلی هم نخواد از صفر شروع کنه که خسته کننده میشه...
      طوری باشه پروژه محور باشه اما پروژه سبکی باشه.
       
      ممنون.
       
       
    • توسط Zeynab Tri
      سلام. دوستان بنده یک عدد تازه کار در برنامه نویسی اندروید هستم و نمیدونم این ارور رو چطور حل کنم. ممنون میشم اگر کسی میتونه من رو راهنمایی کنه.عکسش رو گذاشتم.

    • توسط Farzad Sarseifi
      آموزش پیاده سازی دیتابیس اندروید همراه با مثال عملی
      در این اموزش میتوانید یک دیتابیس اندروید ایجاد کنید که توانایی افزودن اطلاعات،ویرایش اطلاعات ،حذف و لیست گیری اطلاعات باشید.
       
      ابتدا  یک کلاس برای ایجاد SqliteopenHelper دیتایس و جداول ایجاد میکنیم و متدهای مورد نظر را نیز در ادامه مینویسیم
      import java.util.ArrayList; import java.util.HashMap; import java.util.Hashtable; import android.content.ContentValues; import android.content.Context; import android.database.Cursor; import android.database.DatabaseUtils; import android.database.sqlite.SQLiteOpenHelper; import android.database.sqlite.SQLiteDatabase; public class DBHelper extends SQLiteOpenHelper { public static final String DATABASE_NAME = "MyDBName.db"; public static final String CONTACTS_TABLE_NAME = "contacts"; public static final String CONTACTS_COLUMN_ID = "id"; public static final String CONTACTS_COLUMN_NAME = "name"; public static final String CONTACTS_COLUMN_EMAIL = "email"; public static final String CONTACTS_COLUMN_PHONE = "phone"; private HashMap hp; public DBHelper(Context context) { super(context, DATABASE_NAME , null, 1); } @Override public void onCreate(SQLiteDatabase db) { // TODO Auto-generated method stub db.execSQL( "create table contacts " + "(id integer primary key, name text,phone text,email text)" ); } @Override public void onUpgrade(SQLiteDatabase db, int oldVersion, int newVersion) { // TODO Auto-generated method stub db.execSQL("DROP TABLE IF EXISTS contacts"); onCreate(db); } public boolean insertContact (String name, String phone, String email) { SQLiteDatabase db = this.getWritableDatabase(); ContentValues contentValues = new ContentValues(); contentValues.put("name", name); contentValues.put("phone", phone); contentValues.put("email", email); db.insert("contacts", null, contentValues); return true; } public Cursor getData(int id) { SQLiteDatabase db = this.getReadableDatabase(); Cursor res = db.rawQuery( "select * from contacts where id="+id+"", null ); return res; } public int numberOfRows(){ SQLiteDatabase db = this.getReadableDatabase(); int numRows = (int) DatabaseUtils.queryNumEntries(db, CONTACTS_TABLE_NAME); return numRows; } public boolean updateContact (Integer id, String name, String phone, String email) { SQLiteDatabase db = this.getWritableDatabase(); ContentValues contentValues = new ContentValues(); contentValues.put("name", name); contentValues.put("phone", phone); contentValues.put("email", email); db.update("contacts", contentValues, "id = ? ", new String[] { Integer.toString(id) } ); return true; } public Integer deleteContact (Integer id) { SQLiteDatabase db = this.getWritableDatabase(); return db.delete("contacts", "id = ? ", new String[] { Integer.toString(id) }); } public ArrayList<String> getAllCotacts() { ArrayList<String> array_list = new ArrayList<String>(); //hp = new HashMap(); SQLiteDatabase db = this.getReadableDatabase(); Cursor res = db.rawQuery( "select * from contacts", null ); res.moveToFirst(); while(res.isAfterLast() == false){ array_list.add(res.getString(res.getColumnIndex(CONTACTS_COLUMN_NAME))); res.moveToNext(); } return array_list; } }  
      سپس واسط کاربری گرافیکی Layout را طراحی میکنیم  activity_main.xml
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <ScrollView xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" xmlns:tools="http://schemas.android.com/tools" android:id="@+id/scrollView1" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" tools:context=".MainActivity" > <LinearLayout android:orientation="vertical" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="370dp"> <EditText android:id="@+id/editTextName" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" android:ems="10" android:inputType="text" > </EditText> <EditText android:id="@+id/editTextEmail" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" android:layout_marginTop="22dp" android:ems="10" android:inputType="textEmailAddress" /> <EditText android:id="@+id/edit_phone" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" /> <Button android:id="@+id/button1" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_marginBottom="28dp" android:text="@string/save" /> </LinearLayout> </ScrollView>
      برای ذخیره اطلاعات در دیتابیس.میبایستی در اکتیویتی دیتابیس را new کنید تا بتوانید که اطلاعات را در دیتابیس فراخوانی کنید
      افزودن اطلاعات :
      public class MainActivity extends AppCompatActivity { DBHelper mydb; EditText editTextName,editTextEmail,edit_phone; Button button1; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); editTextName=(EditText)findViewById(R.id.editTextName); editTextEmail=(EditText)findViewById(R.id.editTextEmail); edit_phone=(EditText)findViewById(R.id.edit_phone); button1=(Button)findViewById(R.id.button1); mydb = new DBHelper(this); button1.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { String name=editTextName.getText().toString(); String email=editTextEmail.getText().toString(); String phone=edit_phone.getText().toString(); mydb.insertContact(name,email,phone); } }); }  
      بزودی آموزش تکمیل میگردد.
       
      دوره آموزشی اندروید
      http://android-learn.ir/online-learning/android-development-training/guruPrograms/1-android-programming/2-programming-mobile-applications-for-android
       
       
       
       
       
       
       
    • توسط elecomco
      وقتی شما یک اپلیکیشن اندروید درست می کنید، باید یه جوری بفهمید که آیا برنامه ای که ساخته اید درست کار می کند یا نه؟ در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه اشکال زدایی پروژه با ADB اندروید استودیو آشنا کنیم.   
      اجرا و اشکال زدایی یا دیباگ اپلیکیشن در یک دستگاه سخت افزاری با ADB اندروید 
      یکی از مسائل مهم بعد از ساخت برنامه اندروید، این است که همیشه قبل از انتشار اپلیکیشن برای کاربران، برنامه را بر روی یک دستگاه واقعی آزمایش کنید. به همین منظور در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه تنظیم محیط توسعه اندروید یا همان پلتفرم اندروید استودیو (Android Studio) و دستگاه اندروید برای آزمایش و اشکال زدایی از طریق اتصال ( Android Debug Bridge  (ADB آشنا کنیم.
      Android Debug Bridge که با نام ADB اندروید یا پل اشکال زدایی اندروید نیز شناخته می شود یک ابزار تحت خط فرمان جهت ارتباط و کنترل شبیه ساز (Emulator) یا دستگاه اندرویدی متصل به سیستم است و دستورات کاربردی متعددی نظیر نصب برنامه بر روی محیط شبیه ساز ، دسترسی به فایل های مستقر بر روی شبیه ساز و … را برای برنامه نویس فراهم می کند تا بتواند اپلیکیشن خود را تست و اشکال زدایی کند.
      با استفاده از شبیه ساز اندروید (Android emulator)، می توانید برنامه خود را در نسخه های مختلف دستگاه های اندرویدی  با اندازه های مختلف صفحه نمایش آزمایش کنید.
      تنظیم دستگاه برای توسعه اپلیکیشن اندروید ساخته شده 
      قبل از شروع اشکال زدایی در دستگاه، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:
      Settings اپلیکیشن را باز کنید. سپس گزینه Developer options را انتخاب کنید. در نهایت USB debugging را انتخاب کنید. سیستم خود را برای شناسایی دستگاه خود تنظیم کنید. macOS: به تنظیمات اضافی لازم نیست. Ubuntu Linux: برای نصب پکیج adb از apt-get install استفاده کنید. این مجموعه ای پیش فرض از قوانین udev با حفظ جامعه برای همه دستگاه های اندروید را به شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که در گروه plugdev هستید. اگر پیام خطای زیر را مشاهده کردید ، adb شما را در گروه plugdev پیدا نکرد:
      error: insufficient permissions for device: udev requires plugdev group membership از idاستفاده کنید تا ببینید چه گروه هایی در آن هستید. از  sudo usermod -aG plugdev $LOGNAME استفاده کنید تا خود را به گروه plugdev اضافه کنید.
      مثال زیر نحوه نصب بسته ابزارهای Android adb را نشان می دهد.
      error: insufficient permissions for device: udev requires plugdev group membership ویندوز: درایور USB را برای ADB نصب کنید. Chrome OS: به پیکربندی اضافی لازم نیست. به دستگاه خود متصل شوید 
      هنگامی که به USB تنظیم و وصل شده اید، می توانید بر روی Run در اندروید استودیو (Android Studio) کلیک کنید تا برنامه خود را روی دستگاه ایجاد و اجرا کنید.
      برای صدور دستورات همچنین می توانید از ADB اندروید استفاده کنید:
      تأیید کنید که دستگاه شما با اجرای دستور adb devices از فهرست  android_sdk/platform-tools/ متصل است. در صورت اتصال، دستگاه ذکر شده را مشاهده خواهید کرد. برای هدف قرار دادن دستگاه خود ، هر  adb command  را با فلگ -d صادر کنید. عیب یابی اتصال دستگاه با Connection Assistant
      Connection Assistant دستورالعمل های گام به گام برای کمک به شما در تنظیم و استفاده از دستگاه از طریق اتصال ADB فراهم می کند.
      برای شروع Tools > Connection Assistant را انتخاب کنید.
      Connection Assistant دستورالعمل ها، کنترل های in-context و لیستی از دستگاه های متصل را در یک سری صفحه در پنل Assistant ارائه می دهد. از دکمه های Next و Previous در پایین پنل Assistant استفاده کنید تا در صورت لزوم از طریق صفحات استفاده کنید:
      دستگاه خود را از طریق USB متصل کنید: Connection Assistant با این کار از شما خواسته می خواهد که دستگاه خود را از طریق USB متصل کنید و یک دکمه Rescan USB را فراهم می کند که با استفاده از آن می توانید اسکن جدیدی را برای دستگاه های متصل آغاز کنید. فعال کردن اشکال زدایی USB: ابزار Connection Assistan به شما می گوید چگونه می توانید USB را در گزینه های on-device developer فعال کنید. راه اندازی مجدد سرور ADB اندروید: سرانجام، اگر هنوز دستگاه خود را در لیست دستگاه های موجود نمی بینی، می توانید از دکمه Restart ADB server در آخرین صفحه Connection Assistan استفاده کنید. راه اندازی مجدد سرور ADB همچنین باعث می شود ADB اندروید دوباره دستگاه ها را اسکن کند. اگر هنوز دستگاه خود را در لیست دستگاههای موجود نمی بینید، مراحل عیب یابی را در قسمت بعدی این صفحه امتحان کنید. مشکلات اتصال USB را برطرف کنید
      اگر Connection Assistan دستگاه شما را از طریق USB تشخیص نمی دهد، می توانید مراحل عیب یابی زیر را برای حل این مشکل امتحان کنید:
      بررسی کنید که اندروید استودیو بتواند به Android Emulator متصل شود.
      برای بررسی اینکه آیا این مسئله به دلیل وجود مشکل اتصال بین Android Studio و Android Emulator ایجاد شده است ، این مراحل را دنبال کنید:
      AVD Manager را باز کنید. اگر قبلاً آنرا ندارید ، یک AVD جدید ایجاد کنید. شبیه ساز را با استفاده از AVD خود اجرا کنید. یکی از موارد زیر را انجام دهید: اگر اندروید استودیو (Android Studio) نمی تواند به شبیه ساز متصل شود ، آخرین ابزارهای Platform SDK را دانلود کنید و دوباره امتحان کنید. اگر شبیه ساز با موفقیت شروع شد ، کابل USB را بررسی کنید. کابل USB را بررسی کنید
      برای بررسی اینکه آیا مشکل ناشی از کابل USB معیوب ایجاد شده است ، مراحل موجود در این بخش را دنبال کنید.
      اگر کابل USB دیگری دارید:
      دستگاه را با استفاده از کابل ثانویه وصل کنید. بررسی کنید آیا دستیار اتصال اکنون می تواند دستگاه را تشخیص دهد یا خیر. اگر دستگاه شناسایی نشد ، کابل اولیه را دوباره امتحان کنید. اگر دستگاه هنوز شناسایی نشده است ، فرض کنید که مشکل دستگاه است و بررسی کنید که دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر. اگر کابل USB دیگری ندارید اما دستگاه Android دیگری دارید:
      دستگاه ثانویه را به رایانه متصل کنید. اگر دستیار اتصال می تواند دستگاه ثانویه را تشخیص دهد ، فرض کنید که مشکل دستگاه اصلی است و بررسی کنید که آیا دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر.
      اگر دستگاه ثانویه شناسایی نشود ، ممکن است مشکل در کابل USB باشد. بررسی کنید که دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر 
      برای بررسی اینکه آیا مشکل ناشی از تنظیمات دستگاه ایجاد شده است ، این مراحل را دنبال کنید:
      مراحل موجود در بخش تنظیم دستگاه برای توسعه را دنبال کنید.  اگر این مشکل را برطرف نکرد، برای کمک به پشتیبانی مشتری OEM دستگاه تماس بگیرید. به نماینده پشتیبانی مشتری بگویید که دستگاه با استفاده از ADB به Android Studio وصل نخواهد شد. کلید امنیتی RSA 
      وقتی دستگاهی را اجرا می کنید که دارای سیستم عامل Android 4.2.2 (سطح API 17) یا بالاتر است، سیستم از طریق کادر محاوره ای به شما نشان می دهد که آیا می خواهید یک کلید RSA را بپذیرید که امکان اشکال زدایی از طریق این رایانه را بپذیرد یا خیر. این مکانیسم امنیتی از دستگاههای کاربر محافظت می کند زیرا تضمین می کند اشکال زدایی USB و سایر دستورات adb را نمی توان اجرا کرد مگر اینکه شما قادر به باز کردن قفل دستگاه و تأیید این پیام باشید.
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...