Fly Togoal

ذخیره سازی بعد از اتصال به نت

7 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام وقت بخیر
ی برنامه  رو در نظر بگیرید مثلا 100نفر داخل دیتابیس انلاین ثبت نام کردن
میخام هر دفعه که دکمه رو میزنم اسم یک نفر بگیر و داخل ی چیزی که نمیدونم و از شما کمک میخام ذخیره کنه و اگه نت نبود بازم نمایش بده
و بعد وقتی دوباره دکمه زده شد اسم بعدی رو هم نمایش بده بدون اینکه قبلی از بین بره و........
از دیتابیس  sqllite نمیخام استفاده کنم راهی هست؟
ممنونم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 14 دقیقه قبل، Fly Togoal گفته است :

سلام وقت بخیر
ی برنامه  رو در نظر بگیرید مثلا 100نفر داخل دیتابیس انلاین ثبت نام کردن
میخام هر دفعه که دکمه رو میزنم اسم یک نفر بگیر و داخل ی چیزی که نمیدونم و از شما کمک میخام ذخیره کنه و اگه نت نبود بازم نمایش بده
و بعد وقتی دوباره دکمه زده شد اسم بعدی رو هم نمایش بده بدون اینکه قبلی از بین بره و........
از دیتابیس  sqllite نمیخام استفاده کنم راهی هست؟
ممنونم

 

برنامه شما بطور کامل وب سرویسی هستش و ارتباطی با دیتابیس sqlite نداره

 

ایا وب سرویس را برای سمت سرور ایجاد کرده اید ؟

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله
از یک وب سرویس استفاده میکنم
در حال حاضر برنامه به این صورت هست که کاربر از کلاینش ی سری داده مثل نام و ای دی و.. به دیتابیس میفرسته .
و در برنامه ی سری امتیاز کسب میکنه که اونا در شیرپرفرنس ذخیره میشه بعد به دیتابیس انتقال داده میشه.
در ی اکتیوتی ی دکمه داریم میخواهم هر دفعه که زده میشه اسم و امتیاز کاربری گرفته بشه(که البته کد اینا رو نوشتم و مشکلم ذخیره کردن هست) و مثلا در ی لیست ویو یا تکست ویو نمایش بده
و دفعه بعد نفر بعد گرفته بشه نفر قبل هم باشه به همین ترتیب تا نفر 5 .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Fly Togoal گفته است :

بله
از یک وب سرویس استفاده میکنم
در حال حاضر برنامه به این صورت هست که کاربر از کلاینش ی سری داده مثل نام و ای دی و.. به دیتابیس میفرسته .
و در برنامه ی سری امتیاز کسب میکنه که اونا در شیرپرفرنس ذخیره میشه بعد به دیتابیس انتقال داده میشه.
در ی اکتیوتی ی دکمه داریم میخواهم هر دفعه که زده میشه اسم و امتیاز کاربری گرفته بشه(که البته کد اینا رو نوشتم و مشکلم ذخیره کردن هست) و مثلا در ی لیست ویو یا تکست ویو نمایش بده
و دفعه بعد نفر بعد گرفته بشه نفر قبل هم باشه به همین ترتیب تا نفر 5 .

 

من منظور شما رو اینجوری برداشت کردم:

یک دیتابیس سمت اندروید sqlite دارید که اطلاعات رو بصورت لوکال نگهداری میکند و سپس به سمت سرور ارسال میکند

 

------------------------

شما باید همیشه وضعیت شبکه خود را بررسی کنید بهتره با یک BroadCastReciver اینکار را انجام دهید تا در صورتی شبکه برقرار بود اطلاعات بطور اتوماتیک به سرور انتقال داده شود

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اصلا دیتابیس به سمت کلاینت ندارم
دیتابیس ام انلاین هستش
تو کلاینت از شیرپرفرنس استفاده میکنم که فقط امتیاز نگهداری میکنه

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 دقیقه قبل، Fly Togoal گفته است :

اصلا دیتابیس به سمت کلاینت ندارم
دیتابیس ام انلاین هستش
تو کلاینت از شیرپرفرنس استفاده میکنم که فقط امتیاز نگهداری میکنه

 

 

شما فقط لازمه که اطلاعات SharedPrefrences رو با استفاده از کتابخانونه های Volley,Retroft,Okhttp به سرور بفرستید

 

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من مشکل سمت کلاینت نه سرور ،سرور اوکی ..دیتا میفرستم و میگیرم.
اطلاعات رو به غیز از sqlite و شیرپرفرنس تو چی میتونم ذخیره کنم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط Farzad Sarseifi
      محیط جدید برنامه نویسی اندروید Android Studio

      اندروید استودیو  یک محیط برنامه نویسی برای پلتفرم اندروید است. این برنامه در 16 می 2014 توسط مدیران گوگل در کنفرانس گوگل آی/او معرفی شد. از ماه جوئن 2014 نسخه پیش نمایش این برنامه (به صورت رایگان) برای امتحان در دسترس توسعه دهنده‌ها قرار گرفت. این محیط بر اساس نرم‌افزار محبوب جت برینز طراحی شده است، این استودیو بطور اختصاصی برای اندروید طراحی شده. هم اکنون این استودیو برای دانلود بر روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می‌باشد.
      از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
      1-کدنویسی سریع و قدرتمند(Powerful code editing) :
      Android Studio شامل ادیتور ویرایش قدرمتندی میباشد،که بر پایه intellij میباشد،همچنین شامل ویژگی های زیر میباشد
      smart editing, advanced code refactoring, , deep static code analysis
      2- UI قدرتمند و سریع :
      یکی از امکاناتی خیلی جذابی(خفنی!) که برای ساخت UI در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته امکان مشاهده 6 نما در قسمتی از صفحه میباشد،این مسئله شاید به یکی از بزرگترین مشکلات برنامه نویسان اندروید تبدیل شده بود،با ورود این محیط برنامه نویسی قدرمتند این مشکل تا حدود زیادی حل خواهد شد.

      3-محیط متن باز(Open source development) :
      از جمله ویژگی های دیگر این محیط برنامه نویسی متن باز بودن(رایگان) میباشد که از جمله مزیت این محیط قدرتمند میباشد.

      4- دسترسی به سرویس های گوگل(Android Tools).
      برای دانلود برنامه Android Studio به آدرس زیر رفته و آن را دانلود نمایید.
       
      چندین ویژگی مهم در این نرم‌افزار برای توسعه دهندگان اندروید :
      چیدمان زنده: ویرایشگر WYSIWYG – کدنویسی زنده – رندر هم زمان برنامه کنسول توسعه دهنده: راهنمای بهینه سازی – کمک برای ترجمه – ردیابی ارجاع – طریقه استفاده پشتیبانی از ساخت مبتنی بر Gradle رفع و عیب یابی مخصوص اندروید ابزار لینت برای گرفتن عملکرد، قابلیت استفاده، نسخه سازگار با مشکلات دیگر قابلیت Proguard و امضای برنامه مبتنی بر الگوی wizard برای ایجاد طرح اندروید و اجزای مشترک ویرایشگر طرح بندی غنی که به شما اجازه کشیدن و رها کردن UI کامنت‌ها را می‌دهند. گزینه‌ای برای تنظیمات پیش نمایش طرح بندی در صفحه نمایش چندگانه  
       
    • توسط Farzad Sarseifi
       اندروید استودیو نام محیط یکپارچه‌ی توسعه (IDE) اختصاصی گوگل است که از آن برای ساخت برنامه‌های اندروید استفاده می‌شود. گوگل آخرین نسخه از اندروید استودیو با نام  Android Studio 2.3 را در ماه مارس (۲ ماه پیش) سال جاری میلادی عرضه کرده بود. با توجه به جهش شماره‌ی نسخه‌ی جدید به ۳، می‌توان انتظار تغییرات بنیادین در ابزار برنامه‌نویسی گوگل داشت. (شماره‌ی نسخه‌های بتای بیلد جدید اندروید استودیو در ابتدا ۲.۴ بود؛ اما گوگل با توجه به گستردگی تغییرات، تصمیم به افزایش شماره‌ی نسخه گرفت.)
       

       
      تغییرات و ویژگی‌های جدید نسخه‌ی جدید اندروید استودیو از این قرار است:
      زبان برنامه‌نویسی Kotlin: می‌توانید به صورت هم‌زمان از کدهای Kotlin در کنار کدهای قدیمی اپلیکیشن اندروید خود استفاده کنید. با استفاده از ابزار تبدیل به کار گرفته‌شده در نسخه‌ی جدید (از مسیر Code → Convert Java File to Kotlin File) می‌توان از کدهای Kotlin در پروژه‌های قدیمی استفاده کرد؛ یا از طریق New Project Wizard می‌توان پروژه‌ای کاملا جدید بر مبنای Kotlin آغاز کرد.
        ویژگی‌های زبان Java 8: برای به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های خود به‌منظور پشتیبانی از ابزارهای زبان جدید جاوا 8، کافی است به سادگی سطح سازگاری سورس و تارگت خود را در پنجره‌ی Project Structure به 1.8 افزایش بدهید.
        Layout Editor: قسمت ComponentTree با قابلیت Drag-and-Drop بهبود یافته و پنل ارور جدید به‌روزرسانی شده است. علاوه بر به‌روزرسانی ConstraintLayout، قابلیت اضافه کردن جداسازها (Barriers) و گروه‌بندی نیز به Layout Editor اضافه شده است.
         Adaptive Icon Wizard: یکی از قابلیت‌های جدید اندروید O، پشتیبانی از آیکون‌های انطباق‌پذیر (Adaptive) در لانچر است. این قابلیت باعث می‌شود آیکون یک اپلیکیشن هنگام نمایش در دستگاه‌های مختلف اندرویدی ظاهر متفاوتی به خود بگیرد. از طریق Wizard اختصاص داده شده به این قابلیت در نسخه‌ی جدید اندروید استودیو می‌توانید آیکون‌های جدید و قدیمی را به پروژه‌ی خود اضافه کنید و نحوه‌ی نمایش آن‌ها در لانچرهای مختلف را از طریق ابزار Preview مشاهده کنید. برای استفاده از این قابلیت در پروژه‌ی خود روی فولدر /res راست کلیک کنید و سپس به مسیر  New → Image Asset → Launcher Icons → Adaptive and Legacy بروید.
        فونت‌های XML و فونت‌های قابل دانلود: با قابلیت جدید XML fonts preview و ابزار جدید انتخاب فونت، اضافه کردن فونت‌های اختصاصی به اپلیکیشن‌های اندروید O بسیار آسان شده است. در آپدیت جدید همچنین می‌توانید به جای گنجاندن فونت‌ها در فایل APK، آن‌ها را به صورت منابع دانلودی درون اپلیکیشن خود قرار دهید. (کاربران برای استفاده از این ویژگی به Google Play Services ورژن 11.2.63 یا بالاتر احتیاج خواهند داشت.)
        پشتیبانی از Android Things: در اندروید استودیو ۳ می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌های پیش‌فرض از طریق ویزاردِ New Project یا New Module به توسعه برای پلتفرم Android Things بپردازید.
        به‌روزرسانی پلتفرم IntelliJ: اIntelliJ 2017.1 با ویژگی‌های جدید از جمله پشتیبانی از بازسازی کدهای Java 8، برجسته‌سازی معنایی کدها، بریک‌پوینت‌های قابل درگ کردن، کنترل‌ورژن بهبودیافته و بسیاری قابلیت‌های جدید دیگر به‌روزرسانی شده است.
        پشتیبانی از Instant App: با استفاده از ماژول‌تایپ‌های جدید instant app و قابلیت جدید App Links Assistant می‌توانید از Instant App-ها در پروژه‌های خود استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از طریق ویزاردِ New Module یا راست-کلیک روی کلاس مربوطه، به مسیر Refactor → Modularize بروید.
        افزایش سرعت بیلد: با استفاده از ماژول‌های جدید، سرعت اجرای پروژه‌ها بسیار افزایش یافته است. این بهبود به لطف استفاده از پلاگین جدید Android Gradle میسر شده است؛ بنابراین اگر برنامه‌ی شما به API-های پلاگین قدیمی وابسته است، باید قبل از مهاجرت به پلاگین جدید سازگاری برنامه‌ی خود با API-های جدید را تست کنید. برای این کار نسخه‌ی پلاگین درون فایل build.gradle باید به‌روزرسانی شود.
        ریپازیتوری Google Maven: وابستگی‌های Android Support Library قرار است از این پس خارج از Android SDK Manager و از طریق یک ریپازیتوری جدید با نام Maven در اختیار قرار بگیرند. ساخت، ادغام و مدیریت بیلدهای پیوسته با استفاده از Maven Repository بسیار آسان‌تر از گذشته خواهد بود. (برای استفاده از این منابع، آدرس https://maven.google.com را به فایل build.gradle اپ خود اضافه کنید.)
        ایمیج‌های سیستمی گوگل‌پلی: ایمیج‌های سیستمی شبیه‌ساز اندروید O از این به بعد شامل Google Play Store نیز می‌شوند. از این پس می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را به صورت end-to-end با گوگل‌پلی تست کنید و Google Play services را درست مانند دستگاه‌های فیزیکی، در دستگاه اندروید مجازی (AVD) خود نیز به‌روزرسانی کنید.
        پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 در Android Emulator: علاوه بر بهبودهای قابل توجه در عملکرد گرافیکی OpenGL ES 2.0 در شبیه‌سازهای قدیمی، پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 به Android Emulator اضافه شده است. برای استفاده از این ویژگی، کارت گرافیک دستگاهی که اندروید استودیو ۳ روی آن نصب است باید از OpenGL 3.2 پشتیبانی کند. این قابلیت فعلا تنها برای ویندوز و لینوکس عرضه شده است و هنوز برای MacOS در دسترس نیست.
        App Bug Reporter: برای آسان‌تر شدن فرآیند به دست آوردن گزارش از باگ‌های اپلیکیشن، App Bug Reporter به Android Emulator اضافه شده است. همچنین لینکی برای به‌اشتراک‌گذاری باگ‌های خودِ شبیه‌ساز با تیم اندروید استودیو درون نرم‌افزار در نظر گرفته شده است. (برای این کار به مسیر Emulator Tool Bar → Extended Controls → Help → Emulator Help → File a Bug بروید.)
        پشتیبانی از پراکسی در اندروید: یک رابط کاربری برای مدیریت تنظیمات پراکسی مورد استفاده توسط امولاتور، به نسخه‌ی جدید اضافه شده است. Android Emulator به صورت پیش‌فرض از تنظیمات پراکسی اندروید استودیو استفاده می‌کند، اما از این پس می‌توانید این تنظیمات را از مسیر Extended Controls → Settings → Proxy تغییر بدهید.
        کنترل‌های Android Wear در امولاتور اندروید: کنترل‌های چرخشی اندروید ور ۲.۰ به ایمیج سیستمی امولاتور اضافه شده است. از این پس می‌توانید اپلیکیشن‌های اندورید ور خود را که شامل کنترل‌های چرخشی (برای اسکرول کردن) هستند را به‌راحتی در امولاتور اندروید تست کنید. هنگام انتخاب دستگاه اندروید ور در امولاتور، یک پنل برای شبیه‌سازی ورود کنترل‌های چرخشی در قسمت Extended controls به نمایش درمی‌آید.
        APK Debugging: در صورت داشتن نسخه‌ی قابل دیباگ یک APK، می‌توان به‌راحتی از طریق قابلیت جدید APK Debugging فایل خود را مانیتور، آنالیز و دیباگ کنید. اگر سورس فایل پروژه را نیز در اختیار دارید، می‌توانید با لینک کردن آن به فایل APK، سرعت و دقت فرآیند دیباگ را افزایش دهید. این قابلیت از مسیر File → Profile و سپس انتخاب گزینه‌ی debug APK در دسترس خواهد بود.
        Layout Inspector: قابلیت گروه‌بندی ویژگی‌ها (Properties) در دسته‌های متداول و اضافه شدن امکان جستجو در View Tree و پنل Properties، از جمله قابلیت‌های جدید Layout Inspector هستند. برای دسترسی به این ویژگی‌ها به مسیر Tools → Android → Layout Inspector بروید.
        Device File Explorer: دیوایس فایل اکسپلورر که در واقع نسخه‌ی پورت‌شده‌ی DDMS است، به شما این امکان را خواهد داد تا ساختار فایل‌ها و دایرکتوری دستگاه اندرویدی خود را در امولاتور مشاهده کنید. با استفاده از Device File Explorer می‌توان همزمان با تست اپلیکیشن، فایل‌های app data را در اندروید استودیو مشاهده و دستکاری کرد.
        Android Profiler: ابزارهای مانیتورینگ اندروید استودیو که پیش از این با نام Android Monitor در دسترس بودند، به‌طور کلی از نو نوشته شده و تحت عنوان Android Profiler جایگزین شده‌اند. هنگامی که یک اپلیکیشن را در دستگاه اندرویدی یا امولاتور اجرا می‌کنید، می‌توانید با استفاده از اندروید پروفایلر داده‌های مربوط به مصرف پردازنده، مموری و شبکه را به صورت real-time مانیتور کنید. هر کدام از عملکردهای اپلیکیشن در یک تایم‌لاین جدا به قسمت مربوطه در UI لینک شده است و با کلیک روی آن می‌توانید به جزئیات بیشتری از عملکرد اپلیکیشن خود در آن بخش دسترسی پیدا کنید.
        بهبودهای APK Analyzer: در نسخه‌ی جدید اندروید استودیو می‌توان با آنالیز فایل‌های زیپ Instant App و AAR-ها، سایز فایل APK نهایی را کاهش داد. APK Analyzer جدید امکان مشاهده‌ی بایت‌کدهای dex کلاس‌ها و متدها را نیز فراهم خواهد کرد. نسخه‌ی جدید اندروید استودیو هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد؛ اما خبر خوب اینکه می‌توانید همین حالا اندروید استودیو 3 را در کنار نسخه‌ی استیبل نصب، و همزمان مورد استفاده قرار دهید. ساخت اپلیکیشن‌های بهینه شده برای اندروید O، اینستنت اپ‌ها و برنامه‌نویسی به زبان Kotlin، همگی مستلزم استفاده از Android Studio 3 است.
      نسخه‌ی جدید ابزار توسعه‌ی گوگل را می‌توانید به صورت مستقیم از آدرس developer.android.com/studio برای ویندوز، لینوکس و مک دریافت کنید.
    • توسط __pouya__
      با سلام
      من چند تا imageview دارم که وقتی روشون کلیک میکنم دستور info اجرا میشه اینم کدش:
      public class MainActivity extends Activity { Integer[] cardsArray{101,102,103,104,105,106,201,202,203,204,205,206}; int cardNumber =1; public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); iv_11 =(ImageView)findViewById(R.id.iv_11); iv_12 =(ImageView)findViewById(R.id.iv_12); iv_13 =(ImageView)findViewById(R.id.iv_13); iv_14 =(ImageView)findViewById(R.id.iv_14); iv_11.setTag("0"); iv_12.setTag("1"); iv_13.setTag("2"); iv_14.setTag("3"); Collections.shuffle(Arrays.asList(cardsArray)); iv_11.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { theCard = Integer.parseInt((String) v.getTag()); info(iv_11, theCard); } }); iv_12.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick (View v) { theCard = Integer.parseInt((String) v.getTag()); info(iv_12, theCard); }}); iv_13.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick (View v) { theCard = Integer.parseInt((String) v.getTag()); info(iv_13, theCard); } }); iv_14.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { theCard = Integer.parseInt((String) v.getTag()); info(iv_14, theCard); } }); private void info(ImageView iv, int card) { if (cardNumber == 1) { firstCard = cardsArray[card]; if (firstCard > 200) { firstCard = firstCard - 100; } cardNumber = 2; iv.setEnabled(false); } else if (cardNumber == 2) { secondCard = cardsArray[card]; if (secondCard > 200) { secondCard = secondCard - 100; } cardNumber = 1; Handler handler = new Handler(); handler.postDelayed(new Runnable() { @Override public void run() { calculate(); } }, 1000); } } وقتی متد info اجرا میشه متغییر های firstcard وsecendcard مقدار هایی رو دریافت میکنن.
      و اینم دستور if هستش:
      if (firstCard==secondCard){ } میخواستم بدونم چرا وقتی مقدار firstcard وsecendcard مساوی نیست دستور if اجرا میشه؟؟
      وقتی روی imageview ها با سرعت کلیک میکنم این اتفاق میفته ولی با کلاس log چک کردم firstcard وsecendcard مقدارشون متفاوت بود.
    • توسط b.kordtabar
      با سلام
      برنامه نوشتم که از کاربر می خواهد لیستی از عکسها را وارد کند و در imageview نمایش دهد، حالا می خواهم عکسهایی که کاربر وارد کرده آدرس آن را به جای خود عکس در پایگاه داده ذخیره کنم
      باید چه کار کنم؟
       
    • توسط saeed1366412
      سلام من یه برنامه دارم میسازم که یه سری عکس از سرور دانلود میشه و در مسیر /data/data/pachagename/image/ ذخیره میشه بعد میخوام به وسیله عکسارو به وسیله این کد نمایش بدم
      int imageResId = context.getResources().getIdentifier( resName, "drawable", context.getPackageName()); imgView.setImageResource(imageResId); اما نمیدونم به جای drawable چی بنویسم لطفا راهنمایی کنید

  • دوره آموزشی اندروید ایران کانادا آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin
  • فایل