samir samiri

شرایط جدید مارکت کافه بازار

8 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام و عرض خسته نباشید

کافه بازار چند روزی میشه (احتمالا هم از امروز ) شرایط جدیدی رو به قرار داد اضافه کرده دوستانی که ازش اطلاع دارن ممنون میشم اینجا بگن چه شرایطی هست ؟ چی ها تغییر کرده ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا جایی که بنده اطلاع دارم قسمت اشتراکش فرق کرده که باید 40 هزار پیاده شی! :|

من تایید کردم اما هنوز که نگفته پول بریز تا ببینیم چی میشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه همه تایید نکنیم میخان چیکار کنننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که تایید نکردم خوب اون همه توسعه دهنده ؛ هر کدوم 40 هزار پیاده شن چقدر درامد نصیب بازار میشه!!

خوب پس درصدی که میگیره از هر فروش چیه ؟ واقعا که .

احتمالا اول هر سال بگه واریز کنید یا از حساب کم کنه...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا الان که نگفته واریز کن

اما اگه واریز کنه مشکلی نیست

یه بند قرارداد میگه هرموقع که توسعه دهنده بخواد میتونه قرار داد طی ده روز فسخ بشه

میگم مارو به خیر و شمارو به سلامت

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سالیانه باید پرداخت بشه اینم کم کم داره فنا میشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید این حق طبیعی خود کافه بازار باشه که یه همچنین قوانینی بزاره مثل گوگل پلی یا اپ استور

 

اما در حال حاضر با توجه به شرایط مالی موجود در کشور باید مبلغ رو کمتر در نظر میگرفتند تا برنامه نویسان جوانی که قصد ورود به این صنعت را دارند بتوانند براحتی کسب و کارشان را شروع کنند. شاید مبلغ 40 هزار تومان در شروع مبلغی نباشد ولی برای دوستانی که تازه قصد ورود را دارند یه مانع برای انتشار اپلیکیشن هایشان میباشد.

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 7 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

شاید این حق طبیعی خود کافه بازار باشه که یه همچنین قوانینی بزاره مثل گوگل پلی یا اپ استور

 

اما در حال حاضر با توجه به شرایط مالی موجود در کشور باید مبلغ رو کمتر در نظر میگرفتند تا برنامه نویسان جوانی که قصد ورود به این صنعت را دارند بتوانند براحتی کسب و کارشان را شروع کنند. شاید مبلغ 40 هزار تومان در شروع مبلغی نباشد ولی برای دوستانی که تازه قصد ورود را دارند یه مانع برای انتشار اپلیکیشن هایشان میباشد.

درسته

ویرایش شده در توسط aliyaghoubi
1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط kelasend
      سلام، ببخشید یه سوال فوری داشتم!
      اگر نسخه جدیدتری از برنامه رو بارگذاری کنم بازم نیاز به تایید برنامه هست یا وقتی که مجوز انتشار برنامه رو میگیرم کافیه؟
      اگه انتشار نسخه جدیدتر نیاز به تایید بازار دارد چقد طول میکشه؟
       
    • توسط alireza123
      سلام
      من تو برنامه ام پرداخت درون برنامه ای بازار گذاشتم 
      تو دستگاه های که بازار رو دارند کار میک نه ولی تو دستگاه های که بازار رو ندارند کار نمیکنه .
      چیکار باید بکنم؟
    • توسط Majid Ebrahimi
      برای انجام پرداخت درون برنامه ای نیاز است تا یک کانکشن با مارکتی که در آن محصولات درون برنامه ای خود را به فروش گذاشته اید برقرار کنید.
      پس برای اینکه مطمئن شوید طرف دیگر کانکشن مارکت است نه برنامه هک پس باید نام پکیج برنامه را چک کنید تا در صورت مغایرت با نام پکیج مارکت مورد نظر شما جلوی پرداخت درون برنامه ای را بگیرید و از کاربر بخواهید ابتدا برنامه هک را از دستگاه اندرویدی خود آنیستال کند و سپس اقدام به خرید برنامه کند.
      قطعه کد زیر این کار را انجام می دهد.در این قطعه کد مارکت را برای مثال بازار قرار داده ایم.
       
      IInAppBillingService mService; ServiceConnection mServiceConn = new ServiceConnection() { public void onServiceDisconnected(ComponentName name) { mService = null; } public void onServiceConnected(ComponentName name, IBinder service) { if ( !"com.farsitel.bazaar".equals(name.getPackageName())) { Toast.makeText(getApplicationContext() , "ابتدا برنامه هک پرداخت درون برنامه ای را حذف و سپس اقدام به خرید کنید!", Toast.LENGTH_SHORT).show(); finish(); } else { mService = IInAppBillingService.Stub.asInterface(service); } } };  
      این قطعه کد در جایی قرار می گیرد که کانکشن می خواهد برقرار شود.
      امیدواریم این آموزش برای شما دوستان عزیز مفید واقع شود.
       
       
    • توسط ahmandir
      سلام دوستان خداروشکر با مطالب دوستان تونستم به خوبی خرید درون برنامه بازارا رو راه بندازم تنها مشکلی که هنوز برام پابرجا مونده این که که چجوری خرید مشتری رو مصرف کنم تا قابل استفاده ی مجدد نباشه . مثلا کاربر سکه توی برنامم میخره و میخوام بعدا باز هم بتونه سکه بخره .
       
      کدهای پرداخت الانم به این شکل هستن 3 تا متغییر برای بیس 64 و شناسه ی محصول و آخری با نام اچ مه لب هلپر هست :
      public String RSA_KEYy="cooooooooooooood"; private String KEY_P2 = "kala1"; private IabHelper h; ادامه ی کدها توی آن کریت :
      buy = (Button) findViewById(R.id.buy); h = new IabHelper(this, RSA_KEYy); h.startSetup( new IabHelper.OnIabSetupFinishedListener() { @Override public void onIabSetupFinished(IabResult result) { if( result.isSuccess() ) { ArrayList<String> moreSkus = new ArrayList<String>(); moreSkus.add( KEY_P2 ); h.queryInventoryAsync( true, moreSkus, new IabHelper.QueryInventoryFinishedListener() { @Override public void onQueryInventoryFinished(IabResult result, Inventory inv) { if( result.isSuccess() ) { SkuDetails d = inv.getSkuDetails(KEY_P2); buy.setText(getTitle()); } else { // } } } ); } } } ); buy.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { h.launchPurchaseFlow(MainActivity.this, KEY_P2, 1001, new IabHelper.OnIabPurchaseFinishedListener() { @Override public void onIabPurchaseFinished(IabResult result, Purchase info) { if ( result.isSuccess() ) { // Toast.makeText(MainActivity.this, "yeeeeeees", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } else { // Toast.makeText(MainActivity.this, "noooooooooooo", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } } } ); } }); و قسمت آخر :
      @Override protected void onActivityResult(int requestCode, int resultCode, Intent data) { super.onActivityResult(requestCode, resultCode, data); h.handleActivityResult(requestCode, resultCode, data); }  
       
      با این کد خرید انجام میشه تنها مشکلی که دارم می خوام خرید رو مصرف کنه و کاربر با خرید مجدد پول رو دوباره پرداخت کنه .
       
      ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی به این کد نیاز دارم .
       
      توی خود بازار دراین باره این کد ها رو به عنوان مثال داده :
      mHelper.consumeAsync(inventory.getPurchase(SKU_GAS), mConsumeFinishedListener); و
      IabHelper.OnConsumeFinishedListener mConsumeFinishedListener = new IabHelper.OnConsumeFinishedListener() { public void onConsumeFinished(Purchase purchase, IabResult result) { if (result.isSuccess()) { // provision the in-app purchase to the user // (for example, credit 50 gold coins to player's character) } else { // handle error } } }; این کد رو باید توی کد خودم جایگذاری کنم اما دقیق نمیتونم . البته h رو بجای لب هلپر قرار میدم و KEY محصول خودم رو بجای پارامتر اول اما نمیدونم mconsmefinishedlistener رو چیکارش کنم .
       
       
      باز هم ممنون میشم راهنماییم کنین .

  • دوره آموزشی اندروید ایران کانادا آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios مهارت های فروش
    آموزش برنامه نویسی اندروید
  • فایل