رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

تنظیمات اینترنت همراه اول


پست های پیشنهاد شده

چگونه اینترنت داده همراه را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟ : فعال کردن اینترنت داده همراه در گوشی های هوشمند اندرویدی یکی از مشکلاتی است که اغلب کسانی که تازه بسوی خرید گوشی های هوشمند اندرویدی رفتند دارند ، از این رو تصمیم گرفتیم در این پست به آموزش نحوه فعال کردن اینترنت گوشی های هوشمند بپردازیم .

فعال کردن اینترنت داده همراه گوشی هوشمند

گام نخست : اولین قدم برای فعال کردن اینترنت گوشی های اندرویدی دریافت تنظیمات از اپراتور تلفن همراه است ، در اولین قدم شما باید درخواست دریافت تنظیمات اینترنت GPRS  را از اپراتور درخواست نمایید. این درخواست در اپراتور همراه اول و ایرانسل متفاوت است ، برای دریافت تنظبمات اینترنت سیمکارت های همراه اول بهترین روش مراجعه به سایت خود همراه اول است شما با وارد کردن شمارتان در آدرس  www.mci.ir/gprs-and-mms-settings همراه اول تنظیمات اتصال را به گوشی شما ارسال می کند.

ضمنا شما برای فعال سازی اینترنت سیمکارت همراه اولتان باید از با ارسال کد #۱*۳*۲*۱۱۱* میتونید اینترنت همراه اولتون رو فعال کنید. همچنین می توانید یک پیامک خالی هم به ۸۰۸۸ بفرستید تا تنظیمات گوشیتان برای شما ارسال شود.

برای دریافت تنظیمات سیمکارت ایرانسلتان هم باید با ارسال کد   #۶*۳*۱۳۰* تنظیمات را دریافت نمایید ، توجه کنید که رمزی برای نصب تنظیمات از شما خواهد خواست که ۱۲۳۴ می باشد.

اگر از روش های بالا موفق به فعال سازی تلفن همراه اندرویدی تان نشدید باید از روش زیر دوباره اقدام به گرفتن تنظیمات اینترنت نمایید.

ابتدا مسیر زیر را طی کنید :

Settings > Wireless & networks > Mobile networks >Access Point Names

سپس روی منوی اون بخش کلیک کنید و از روی گزینه های باز شده روی new APN کلیک کنید . و محل های خالی موجود در زیر رو بدین صورت پر نمایید.

برای سیمکارت ایرانسلیتان از تنظیمات زیر استفاده نمایید:

Name : Irancell_GPRS
APN : mtnirancell
Proxy : 10.131.26.138
Port : 8080

تنظیمات اینترنت همراه اول برای راحتی شما عزیزان سعی کرده ایم ویدئویی از وب سایت رسمی ایرانسل برای آموزش فعال کردن داده همراه ایرانسل تهیه کنیم . شما رو برای مشاهده این ویدئوی آموزشی برای فعال کردن اینترنت ایرانسل با ما همراه باشید .

 

هم می تواند از تنظیمات زیر استفاده نمایید :

Name:MCI_GPRS
Apn:mcinet
P*roxy:192.168.194.073
Port:8080

پس از این کافی است از تنظیمات موجود در روشن کردن داده های همراه ، براحتی از مسیر زیر شما خواهید توانست تنظیمات مورد نظر را فعال نمایید.

setting -> wireless&network -> mobilenetworks -> data enable

خوب حالا فکر کنم شما براحتی قادر بودید اینترنت سیمکارت همراه یا ایرانسلیتون رو براحتی فعال کردید.

مفید بود ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...