mohammadali_mirhamed

سال نو
پوستر تبریک سال جدید شمسی (1396) به سبک برنامه نویس تقدیم به ایرانی های جهان

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام به تمام کاربران عزیز پوستر تبریک سال نو برای عکس پروفایل یا شبکه های اجتماعی آماده دانلود می باشد
تبریک سال نو برای شما عزیزان ایشالله ساله خوبی رو داشته باشید .

shamsi_new_year_programing.png

:heart:دستون دارم:heart:
 

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

  • مطالب مشابه

    • توسط Omid Zakeri
      ActivityNotFoundException این خطا وقتی رخ میده که برنامه سعی کنه یک اکتیویتی که وجود نداره رو اجرا کنه. معمولا وقتی این خطا پیش میاد که فراموش می کنیم اکتیویتی ساخته شده رو به فایل منیفست اضافه کنیم.
       
      ClassCastException وقتی با خطای ClassCastException روبرو میشید، یعنی دارید سعی می کنید روی دو آبجکت که از دو نوع مختلف هستن یک عملیات رو انجام بدید. مثلا وقتی که می خواید یه مقدار عددی رو به یک استرینگ اضافه کنید. برای حل کردن این مشکل کافیه از طریق لوگ، خطی که خطا اونجا رخ داده رو پیدا کنید و متغیر ها رو از یک نوع کنید.
       
      Error converting byte to dex اگر به این مشکل بر خوردید، اول پروژه رو clean کنید ( Build > Clean Project ) و سپس اون رو بازسازی کنید ( Build > Rebuild Project ) و اگر همچنان با این مشکل روبرو شدید چک کنید که آیا پکیج هایی که در کلاس هاتون استفاده کردید با اسم پکیج هایی که توی فایل منیفست هستن یکی هستن یا نه.
       
      INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE این پیغام خطا به معنی این هست که فضای کافی برای اجرای برنامه وجود نداره. اگر از شبیه ساز ها استفاده می کنید میتونید از طریق منوی مدیریت AVD در شبیه ساز مورد نظر فضای بیشتری رو به اون اختصاص بدید و اگر از موبایل واقعی استفاده می کنید بهترین کار پاک کردن برنامه های بی استفاده و پاک کردن کش گوشی هست.
       
      NullPointerException شاید معروف ترین خطا در برنامه نویسی جاوا NullPointerException باشه. این مشکل وقتی پیش میاد که یک آبجکت ایجاد شده باشه اما هیچ فضایی در حافضه به اون اختصاص داده نشده باشه (null)، یا به زبان ساده تر یک آبجکت ساخته میشه اما تعریف نمیشه. مثلا کد زیر باعث ایجاد همچین خطایی میشه
      Object obj; obj.toString();
      برای حل کردنش هم باید با استفاده از لوگ، آبجکتی که ساخته شده و تعریف نشده رو پیدا کرد و سپس مقدار دهیش کرد.
       
      R.layout.main Cannot Be Found / Cannot resolve symbol R راه حل این خطا هم مثل شماره ی ۳ کلین و بازسازی پروژست. البته گاهی انجام این کار برای یک بار مشکل رو حل نمیکنه. اگر با انجام دادن اونها ( حتی برای چندین بار) مشکل حل نشد بهتر هست کش رو پاکسازی کنید (File > Invalidate Caches / Restart ). اگر باز هم مشکل حل نشد پروژه رو چک کنید که فایل های لی آوت در کلاس ها درست استفاده شدن و در نهایت آخرین کار، ساختن یک پروژه ی جدید و انتقال کد ها به اونجاست.
       
      OutofMemoryError معمولا وقتی این خطا رخ میده که برنامه سعی می کنه از مقدار خیلی زیادی حافظه ی رم استفاده کنه. معمولا استفاده از فایل های bitmap با حجم بالا علت این خطا هست و کم کردن حجم اون معمولا مشکل رو حل می کنه.
       
      Only the original thread that created a view hierarchy can touch its views وقتی که یک UI رو بخواید از خارج از اون آپدیت کنید با همچین خطایی روبرو می شید. همیشه باید سعی بشه که از این کار پیشگیری کنید اما اگر مجبور هستید این کار رو انجام بدید از runOnUiThread  استفاده کنید.
       
      Too many field references وقتی برنامه بیشتر از ۶۵۵۳۶ رفرنس داشته باشه این پیغام نشون داده میشه. در اندروید فایل هایی که به اونها dex فایل ها گفته میشه وجود داره که بیشترین تعداد رفرنس ها در هر کدوم از اونها عدد بالا هست. روش بهتر کم کردن تعداد رفرنس هاست اما در موقع نیاز میشه از چند دکس فایل استفاده کرد.
       
      NetworkOnMainThreadException وقتی بخواید عملیاتی که مربوط به شبکه هست رو در ترد اصلی استفاده کنید با این پیام روبرو میشید. به طور کلی استفاده از عملیاتی که زمانبر هست توی ترد های اصلی با خطا روبرو میشه و راه حل هم استفاده از AsyncTask هست.
       
      Activity has leaked window that was originally added here اگر از دیالوگ ها توی برنامتون استفاده کرده باشید احتمالا با این خطا روبرو شدید. این مشکل وقتی پیش میاد که یک دیالوگ در اکتیویتی ساخته شده باشه اما با از بین رفتن اکتیویتی، اون از بین نره. برای این کار کافی هست در متد onDestroy مربوط به اکتیویتی دیالوگ رو دیسمیس کنید ( dialog.dismiss() )
    • توسط b.kordtabar
      با سلام
       
      آیا می توان برنامه ای نوشت که memory usage یا cpu usage اپلیکیشن را اندازه بگیرد ؟
      کسی می تواند راهنمایی کند؟
      با تشکر
    • توسط pere9
      سلام
      اساتید محترم یه سوال داشتم و اینه گزینه ی به نام SoundFX توی اپلیکشن Automatic Call Recorder هست کسی میدونه این گزینه چی هست؟ و چطور میتونم  توی کدنویسی پیاده کنم؟
      عکس ضمیمه کردم

    • توسط esmael123
      سلام و درود خدمت دوستان مدت یه هفته هست که دنبال رو این موضوع هستم اما به نتیجه نرسیدم نرم افزاری رو با اندروید استدیو ساختم حالا می خوام بخش پرداخت درون برنامه ای رو درش قرار بدم می خوام این جوری باشه که کاربر بتونه به صورت محدود با برنامم کار کنه اما برای استفاده کامل باید به نسخه کامل ارتقاء بده لطفا کسی بلده سورسی در این زمینه دارید ویدیو و ... هرچی لطفا بهم کمک کنید خیلی وقته دنبالش رو گرفتم هنوز به نتیجه ای نرسیدم ممنون میشم کمک کنید
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام به همه دوستان
      وقتی داشتم به اندروید استودیو عادت میکردم بعد از ایکلیپس،فهمیدم این افزودن کتابخانه ها یه خورده دردسر داره.ارور میده و اینا
      حالا میخوایم با هم تمرینی یه کتابخونه رو اضافه کنیم به پروژمون
      خب مثلا من از این لینک میخوام یه کتابخونه اضافه کنم.برای همین کتابخونه Material Dialog رو انتخاب کردم.(خودم هنوز باهاش کار نکردم همینطوری شانسی پیدا کردمش)
      https://github.com/afollestad/material-dialogs
       
      خب بعد اینکه رفتید اینجا بهتون میگه چطور باید کتابخونه رو اضافه کنیم.بعضیا مثل این افزودنشون دردسر زیادی نداره!
      پس همین طور که گفته این عبارت رو که مربوط به همین هست کپی میکنیم و میریم سراغ پروژمون تو اندروید استودیو 
      compile 'com.afollestad.material-dialogs:commons:0.9.2.3' حالا!از سمت چپ صفحه تب Project اگر بسته هست بازش میکنیم.فایل های پروژمون اینجاست
      حالا دقت کنید یه پوشه app هست که خود پروژس ما باش کاری نداریم پایینش یه گزینس نوشته Gradle Scripts.کلیک میکنیم تا توسعه پیدا کنه(یعنی باز شه زیر گزینه هاشو ببینیم)
      حالا ما با فایل build.gradle رو باز میکنیم.توجه کنید دوتا ازش هست که ما نسخه Module رو میخوایم.(build.gradle (module:app))
      بازش میکنیم یه سری کد واسه ما میاد که یه سری از اطلاعات اپلیکیشنمون اینجاس
      حالا میگردیم دنبال کدی که نوشته باشه dependencies ، هرچی کتابخونه تو پروژه ما باشه اینجا کدش موجوده.حالا همون کدی که کپی کردیمو میذاریم اینجا(دقت کنید قبلی ها پاک نشن فقط در یک لاین جدید اینو کپی کنید)
      حالا بالای صفحه یه گزینه اومده نوشته sync now که البته قبل اینکه این گزینه رو بزنید باید یه شیلترفکن روشن کنید ترجیحا kerio چون من با این رایگانا تست کردم نشد(البته بعضی دوستان میگن میشه باز حالا خودتون میدونید)
      حالا sync now رو بزنید تا فایلای کتابخونه به پروژتون افزوده بشه

       
       

  • دوره آموزشی اندروید آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios مهارت های فروش
    آموزش برنامه نویسی اندروید
  • فایل