abolfazl

نیاز به طراح بنر برای کافه بازار

2 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان وقتتون بخیر

نیاز به یک طراح کار بلد دارم برای طراحی بنر برای قرار گرفتن در قسمت اسکرین شات های بازی مد نظرمون...

آیدی تلگرام: @Hodgram

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط kelasend
      سلام، ببخشید یه سوال فوری داشتم!
      اگر نسخه جدیدتری از برنامه رو بارگذاری کنم بازم نیاز به تایید برنامه هست یا وقتی که مجوز انتشار برنامه رو میگیرم کافیه؟
      اگه انتشار نسخه جدیدتر نیاز به تایید بازار دارد چقد طول میکشه؟
       
    • توسط alireza123
      سلام
      من تو برنامه ام پرداخت درون برنامه ای بازار گذاشتم 
      تو دستگاه های که بازار رو دارند کار میک نه ولی تو دستگاه های که بازار رو ندارند کار نمیکنه .
      چیکار باید بکنم؟
    • توسط Majid Ebrahimi
      برای انجام پرداخت درون برنامه ای نیاز است تا یک کانکشن با مارکتی که در آن محصولات درون برنامه ای خود را به فروش گذاشته اید برقرار کنید.
      پس برای اینکه مطمئن شوید طرف دیگر کانکشن مارکت است نه برنامه هک پس باید نام پکیج برنامه را چک کنید تا در صورت مغایرت با نام پکیج مارکت مورد نظر شما جلوی پرداخت درون برنامه ای را بگیرید و از کاربر بخواهید ابتدا برنامه هک را از دستگاه اندرویدی خود آنیستال کند و سپس اقدام به خرید برنامه کند.
      قطعه کد زیر این کار را انجام می دهد.در این قطعه کد مارکت را برای مثال بازار قرار داده ایم.
       
      IInAppBillingService mService; ServiceConnection mServiceConn = new ServiceConnection() { public void onServiceDisconnected(ComponentName name) { mService = null; } public void onServiceConnected(ComponentName name, IBinder service) { if ( !"com.farsitel.bazaar".equals(name.getPackageName())) { Toast.makeText(getApplicationContext() , "ابتدا برنامه هک پرداخت درون برنامه ای را حذف و سپس اقدام به خرید کنید!", Toast.LENGTH_SHORT).show(); finish(); } else { mService = IInAppBillingService.Stub.asInterface(service); } } };  
      این قطعه کد در جایی قرار می گیرد که کانکشن می خواهد برقرار شود.
      امیدواریم این آموزش برای شما دوستان عزیز مفید واقع شود.
       
       
    • توسط ahmandir
      سلام دوستان خداروشکر با مطالب دوستان تونستم به خوبی خرید درون برنامه بازارا رو راه بندازم تنها مشکلی که هنوز برام پابرجا مونده این که که چجوری خرید مشتری رو مصرف کنم تا قابل استفاده ی مجدد نباشه . مثلا کاربر سکه توی برنامم میخره و میخوام بعدا باز هم بتونه سکه بخره .
       
      کدهای پرداخت الانم به این شکل هستن 3 تا متغییر برای بیس 64 و شناسه ی محصول و آخری با نام اچ مه لب هلپر هست :
      public String RSA_KEYy="cooooooooooooood"; private String KEY_P2 = "kala1"; private IabHelper h; ادامه ی کدها توی آن کریت :
      buy = (Button) findViewById(R.id.buy); h = new IabHelper(this, RSA_KEYy); h.startSetup( new IabHelper.OnIabSetupFinishedListener() { @Override public void onIabSetupFinished(IabResult result) { if( result.isSuccess() ) { ArrayList<String> moreSkus = new ArrayList<String>(); moreSkus.add( KEY_P2 ); h.queryInventoryAsync( true, moreSkus, new IabHelper.QueryInventoryFinishedListener() { @Override public void onQueryInventoryFinished(IabResult result, Inventory inv) { if( result.isSuccess() ) { SkuDetails d = inv.getSkuDetails(KEY_P2); buy.setText(getTitle()); } else { // } } } ); } } } ); buy.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { h.launchPurchaseFlow(MainActivity.this, KEY_P2, 1001, new IabHelper.OnIabPurchaseFinishedListener() { @Override public void onIabPurchaseFinished(IabResult result, Purchase info) { if ( result.isSuccess() ) { // Toast.makeText(MainActivity.this, "yeeeeeees", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } else { // Toast.makeText(MainActivity.this, "noooooooooooo", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } } } ); } }); و قسمت آخر :
      @Override protected void onActivityResult(int requestCode, int resultCode, Intent data) { super.onActivityResult(requestCode, resultCode, data); h.handleActivityResult(requestCode, resultCode, data); }  
       
      با این کد خرید انجام میشه تنها مشکلی که دارم می خوام خرید رو مصرف کنه و کاربر با خرید مجدد پول رو دوباره پرداخت کنه .
       
      ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی به این کد نیاز دارم .
       
      توی خود بازار دراین باره این کد ها رو به عنوان مثال داده :
      mHelper.consumeAsync(inventory.getPurchase(SKU_GAS), mConsumeFinishedListener); و
      IabHelper.OnConsumeFinishedListener mConsumeFinishedListener = new IabHelper.OnConsumeFinishedListener() { public void onConsumeFinished(Purchase purchase, IabResult result) { if (result.isSuccess()) { // provision the in-app purchase to the user // (for example, credit 50 gold coins to player's character) } else { // handle error } } }; این کد رو باید توی کد خودم جایگذاری کنم اما دقیق نمیتونم . البته h رو بجای لب هلپر قرار میدم و KEY محصول خودم رو بجای پارامتر اول اما نمیدونم mconsmefinishedlistener رو چیکارش کنم .
       
       
      باز هم ممنون میشم راهنماییم کنین .
    • توسط aliasghar_salehinasab

      گروه توسعه دهندگان کافه بازار و عدد

      جایی برای حل مشکلات و تبادل تجربیات توسعه دهندگان با یکدیگر

      از طریق لینک زیر می توانید به جمع ما در تلگرام بپیوندید

      https://telegram.me/joinchat/AAAAAEF19MVcuevJ0pVsDw

      در صورتی که لینک بالا برای شما کار نمی کند به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید تا شما را به گروه اضافه کند

      telegram.me/yadegari_admin

  • دوره آموزشی اندروید آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios مهارت های فروش
    آموزش برنامه نویسی اندروید
  • فایل