رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام به نظرتون چه عواملی باعث افزایش سرعت و روان شدن برنامه ی اندرویدی که نوشتیم میشه؟

فرض کنید  یه برنامه با 10 تا اکتیویتی و حدود 10 تا لایه گرافیکی مینویسیم عواملی که باعث میشه برنامه حتی روی گوشی های مدل پایین هم راحت اجرا بشه و گوشی هنگ نکنه چیه؟

آیا هنگامی که داریم تو قسمت جاوا کد مینویسیم تمام کدها رو زیر هم بنویسیم بهتره یا نه هر کاری رو داخل تابع و کلاسهای جداگانه انجام بدیم بهتره؟

همین طور برای قسمت گرافیکی برنامه اگر داخل یک لایه تمام عناصر رو بسازیم بهتره یا نه تا اونجایی که امکان داره عناصری رو که میخواهیم داخل لایه های جداگانه بسازیم و داخل لایه اصلی include کنیم؟

یه سوال دیگه برنامه ی اینستاگرام رو در نظر بگیرید وقتی روی دکمه های پایین کلیک میکنیم آیا کلا وارد یک اکتیویتی و لایه ی منحصر به فرد خودش میشه و با دستور setContentView لایه رو به فایل جاوا اتصال میده یا از یک روش دیگه مثلا Frame ها استفاده میکنه؟

ممنون میشم کمکم کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، enalirezam گفته است :

سلام به نظرتون چه عواملی باعث افزایش سرعت و روان شدن برنامه ی اندرویدی که نوشتیم میشه؟

فرض کنید  یه برنامه با 10 تا اکتیویتی و حدود 10 تا لایه گرافیکی مینویسیم عواملی که باعث میشه برنامه حتی روی گوشی های مدل پایین هم راحت اجرا بشه و گوشی هنگ نکنه چیه؟

آیا هنگامی که داریم تو قسمت جاوا کد مینویسیم تمام کدها رو زیر هم بنویسیم بهتره یا نه هر کاری رو داخل تابع و کلاسهای جداگانه انجام بدیم بهتره؟

همین طور برای قسمت گرافیکی برنامه اگر داخل یک لایه تمام عناصر رو بسازیم بهتره یا نه تا اونجایی که امکان داره عناصری رو که میخواهیم داخل لایه های جداگانه بسازیم و داخل لایه اصلی include کنیم؟

یه سوال دیگه برنامه ی اینستاگرام رو در نظر بگیرید وقتی روی دکمه های پایین کلیک میکنیم آیا کلا وارد یک اکتیویتی و لایه ی منحصر به فرد خودش میشه و با دستور setContentView لایه رو به فایل جاوا اتصال میده یا از یک روش دیگه مثلا Frame ها استفاده میکنه؟

ممنون میشم کمکم کنید

 

عوامل زیادی هستش مثلا

۱- هرچی بیشتر از رنگ به جای تصویر استفاده کنید برنامه سریع تر خواهد بود.این یکی از فاکتوهای گرافیکی میباشد.

۲- نحوه  تعریف متغیرها و  فراخوانی متد ها و . . .

 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 دقیقه قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

 

عوامل زیادی هستش مثلا

۱- هرچی بیشتر از رنگ به جای تصویر استفاده کنید برنامه سریع تر خواهد بود.این یکی از فاکتوهای گرافیکی میباشد.

۲- نحوه  تعریف متغیرها و  فراخوانی متد ها و . . .

 

 

ببخشید نظری در مورد سوالی که درباره اینستاگرام پرسیدم ندارید؟

ویرایش شده توسط enalirezam
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، enalirezam گفته است :

سلام به نظرتون چه عواملی باعث افزایش سرعت و روان شدن برنامه ی اندرویدی که نوشتیم میشه؟

فرض کنید  یه برنامه با 10 تا اکتیویتی و حدود 10 تا لایه گرافیکی مینویسیم عواملی که باعث میشه برنامه حتی روی گوشی های مدل پایین هم راحت اجرا بشه و گوشی هنگ نکنه چیه؟

آیا هنگامی که داریم تو قسمت جاوا کد مینویسیم تمام کدها رو زیر هم بنویسیم بهتره یا نه هر کاری رو داخل تابع و کلاسهای جداگانه انجام بدیم بهتره؟

همین طور برای قسمت گرافیکی برنامه اگر داخل یک لایه تمام عناصر رو بسازیم بهتره یا نه تا اونجایی که امکان داره عناصری رو که میخواهیم داخل لایه های جداگانه بسازیم و داخل لایه اصلی include کنیم؟

یه سوال دیگه برنامه ی اینستاگرام رو در نظر بگیرید وقتی روی دکمه های پایین کلیک میکنیم آیا کلا وارد یک اکتیویتی و لایه ی منحصر به فرد خودش میشه و با دستور setContentView لایه رو به فایل جاوا اتصال میده یا از یک روش دیگه مثلا Frame ها استفاده میکنه؟

ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست عزیز سوالتون خیلی کلی هستش و جای بحث زیادی داره بزارین به ترتیب بریم جلو.

اول از همه اینکه کدهارو زیر هم بنویسید یا از متد ها یا کلاس های جداگونه استفاده کنید تاثیر چندانی روی پرفرمنس نداره ولی در آینده برای دیباگ کردن یا تغییر دادن و گسترش یا کم کردن ویژگی های برنامه تاثیر زیادی داره زمانی که شما تمام کدهارو زیر هم بنویسید بعد یک مدت میبینید یک کد پیچیده زیاد و کثیف دارین که به اصطلاح میگیم اسپاگتی کد و در آینده با مشکلات زیادی رو به رو میشید.ولی جدا کردن کد ها استفاده از design pattern ها و مفاهیم شی گرایی و solid باعث تمیز شدن خوانا شدن و همینطور راحتتر شدن نگهداری کد میشه.

 

حالا بریم سراغ پرفرمنس تو لایه گرافیکی و  رندر لایوت ها ببینید 2 تا عامل باعث میشه سرعت شما بره بالا

1- overdraw که مفهومش این هستش که شما وقتی وارد یکی از اکتیویتی ها میشین تو گوشی و دارین یک صفحه رو نگاه میکنید هر پیکسل چند بار رنگ میگیره.که این تعداد دفعات هرچی کمتر باشه تاثیر میزاره تو سریعتر رندر شدن صفحات.

2- hierarchies. منظور اینه اگه شما اکتیویتی یا فرگمنت هاتونو به صورت یک درخت در نظر بگیرین این درخت چند لایه داره و از روت تا برگ ها. هرچی تعداد لایه ها کمتر باشه پرفورمنس بهتری داره. یه راحکار این هستش که هرچی کمتر از linear layout استفاده کنید بهتره. در کل relative layout و constraint layout  پرفورمنس بهتری از بقیه دارند.

 

بعد از این ها بریم سراغ کد نویسی جایی که نیاز به تجربه و دانش بیشتری داره. این هم دو قسمت داره cpu و memory

اول بریم سراغ memory

ساخت ابجکت ها و از بین بردنشون خیلی مهمه اینکه درست ابجکت هارو بسازیم تا فقط در زمانی که نیاز دارین ساخته بشه و بعد از اینکه کارمون باهاش تموم شد از بین بره.

از چه نوع متغییر هایی استفاده کنیم تا نیاز مارو برطرف کنه و حافظه کمتری بگیره 

از چه نوع داده ای استفاده کنید Object ها مثل ( Integer , Long , ... ) یا نوع داده پایه (int , long , ....)

 

حالا بریم سراغ cpu

اینجا جایی هستش که هنر کدنویسی و تجربه و دانش وارد میشه 

کدها باید با دقت نوشته بشه تا پردازش اضافی نداشته باشه و از پردازش ها و محاسبات اضافی خودداری کنید

انتخاب مناسب ایتم هایی مثل List , ArrrayList , Map , HashMap , Set , HashSet , ....   که اینجا باید کمی مطالعه داشته باشید و با خواص هرکدوم آشنا باشید مثلا بعضی از این ها مرتب هستند بعضی ها نا مرتب تو بعضی سرعت خواندن ازشون بالاتره تو بعضی هاشون سرعت نوشتن. بعضی هاشون سرچ داخلشون سریعتره و .... که باید با هرکدوم از اینها آشنایی داشته باشید و با توجه به کاربردتون ازش استفاده کنید.

و خوب در نهایت میرسیم به مبحث multithreading که پیچیدگی های خودشو تو اندروید داره استفاده اشتباه و زیاد ازش باعث میشه که به جای سرعت بالاتر نتیجه معغیر مجاز بگیرید و برنامتون کندتر بشه.

باید بدونید کجا از Thread یا Asynctask یا Looder , .... استفاده کنید و مزایا و معایب هرکدومو بدونید.

 

ببخشید یکم طولانی شد البته به شدت سعی کردم خلاصه بگم (خیلی خیلی خیلی خلاصه) و این مبحث هنوووز ادامه دارد و جای بحث زیاد .......

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 دقیقه قبل، enalirezam گفته است :

از جواب کاملتون بسیار سپاس گذارم

خواهش میکنم دوست عزیز مبحث پرفورمنس خیلی گسترده هستش و جا برای صحبت و مطالعه زیاد داره

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، a.khosroabadi گفته است :

خواهش میکنم دوست عزیز مبحث پرفورمنس خیلی گسترده هستش و جا برای صحبت و مطالعه زیاد داره

شما به عنوان کسی که تو این زمینه تجربه ی بسیار خوبی دارین چه مطالب یا کتابی رو به من پیشنهاد میکنین تا این مبحث رو خوب یاد بگیرم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، enalirezam گفته است :

شما به عنوان کسی که تو این زمینه تجربه ی بسیار خوبی دارین چه مطالب یا کتابی رو به من پیشنهاد میکنین تا این مبحث رو خوب یاد بگیرم

راستش کتاب نمیدونم ولی شما باید چندتا تا موضوع سرچ کنید و بخونید راجع بهش

پرفورمنس در اندروید

پرفورمنس در جاوا

مالتی تردینگ

کالکشن ها در جاوا

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط aliazmoodeh
      سلام من یه آپی دارم یه قسمت وجود داره که اطلاعات رو از سرور میگیره و تو ریسایکلرویو نمایش میده من میخوام این اطلاعات رو تو حالت افلاین هم داشته باشم یعنی چی یعنی بتونم اطلاعاتی که از سرور گرفتم قبلا رو وقتی کاربر اینترنت بهش نمایش بدم دقیقن مثله تلگرام میگم ولی نمیدونم باید چیکار کنم اگر اموزشی در این رابط دارید بهم بگید یا سورسی دارید بهم بگید پولی یا رایگان باشه برام فرقی نمیکنه فقط میخوام مشکلمو حل کنه
    • توسط Zeynab Tri
      سلام. دوستان بنده یک عدد تازه کار در برنامه نویسی اندروید هستم و نمیدونم این ارور رو چطور حل کنم. ممنون میشم اگر کسی میتونه من رو راهنمایی کنه.عکسش رو گذاشتم.

    • توسط moein123
      سلام دوستان خوبین؟
      من برای آپ خودم ثبتنام و لاگین دارم میسازم
      ثبتنام کاربر به خوبی کار میکنه و مشکلی نداره
      ولی برای لاگین کردن نمیدونم چرا کار نمیکنه
      پیغام خطا هم نمیده
      ببینین این کد سمت سروری که نوشتم
      <?php if($_SERVER['REQUEST_METHOD']=='POST'){ $mail2=$_POST['mail']; $password=$_POST['pass']; require_once 'connect.php'; $sql = "SELECT * FROM register WHERE mail='$mail2' "; $response=mysqli_query($conn,$sql); $result=array(); $result['login']=array(); if(mysqli_num_rows($response)===1){ $row=mysqli_fetch_assoc($response); if(password_verify($password,$row['pass'])){ $index['name']=$row['name']; $index['mail']=$row['mail']; array_push($result['login'],$index); $result['okk']='1'; $result['message']='okk'; echo json_encode($result); mysqli_close($conn); }else{ $result['okk']='0'; $result['message']='error'; echo json_encode($result); mysqli_close($conn); } } } ?> و اینم کد های جاوای اندروید که نوشتم
      package com.android.register1; import androidx.appcompat.app.AppCompatActivity; import android.os.Bundle; import android.print.PageRange; import android.view.View; import android.widget.Button; import android.widget.EditText; import android.widget.LinearLayout; import android.widget.ProgressBar; import android.widget.Toast; import com.android.volley.AuthFailureError; import com.android.volley.Request; import com.android.volley.RequestQueue; import com.android.volley.Response; import com.android.volley.VolleyError; import com.android.volley.toolbox.StringRequest; import com.android.volley.toolbox.Volley; import com.google.android.material.snackbar.Snackbar; import org.json.JSONArray; import org.json.JSONException; import org.json.JSONObject; import java.util.HashMap; import java.util.Map; public class loginn extends AppCompatActivity { EditText edt_username,edt_password_login; Button btn_login; ProgressBar my_progcess; static String url_login="http://192.168.1.103/register2/login.php"; LinearLayout my_manager; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_loginn); find_all(); } private void find_all() { edt_username=findViewById(R.id.edt_username); edt_password_login=findViewById(R.id.edt_pass_login); my_progcess=findViewById(R.id.my_progcess_login); btn_login=findViewById(R.id.btn_login); my_manager=findViewById(R.id.my_manager); btn_login.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { String musername=edt_username.getText().toString().trim(); String mpassword=edt_password_login.getText().toString().trim(); if(!musername.isEmpty() || !mpassword.isEmpty()){ my_login(musername,mpassword); }else { edt_username.setError("username"); edt_password_login.setError("password"); } } }); } public void my_login(final String mail,final String pass){ my_progcess.setVisibility(View.VISIBLE); btn_login.setVisibility(View.GONE); StringRequest request=new StringRequest(Request.Method.POST, url_login, new Response.Listener<String>() { @Override public void onResponse(String response) { try { JSONObject jsonObject=new JSONObject(response); String message=jsonObject.getString("okk"); JSONArray jsonArray=jsonObject.getJSONArray("login"); if(message.equals("1")){ for (int i = 0; i <jsonArray.length() ; i++) { JSONObject jsonObject1=jsonArray.getJSONObject(i); String name=jsonObject1.getString("name").trim(); String mail=jsonObject1.getString("mail").trim(); Snackbar snackbar=Snackbar.make(my_manager, name+mail+"لاگین شدید",Snackbar.LENGTH_LONG); snackbar.getView().setTranslationY(-100); snackbar.show(); } } } catch (JSONException e) { e.printStackTrace(); Toast.makeText(loginn.this, "error1"+e.toString(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); my_progcess.setVisibility(View.GONE); btn_login.setVisibility(View.VISIBLE); } } }, new Response.ErrorListener() { @Override public void onErrorResponse(VolleyError error) { Toast.makeText(loginn.this, "error2"+error.toString(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); my_progcess.setVisibility(View.GONE); btn_login.setVisibility(View.VISIBLE); } }){ @Override protected Map<String, String> getParams() throws AuthFailureError { Map<String,String>params=new HashMap<>(); params.put("mail",mail); params.put("pass",pass); return params; } }; RequestQueue requestQueue= Volley.newRequestQueue(this); requestQueue.add(request); } } ممنون میشم کمکم کنید 
    • توسط hossein1212
      سلام 
      من در اجرا شبیه ساز به مشکل زیر خورده ام راه حلی داره
      اینترنتم اوکیه ولی دانلود نمیکنه


    • توسط elecomco
      وقتی شما یک اپلیکیشن اندروید درست می کنید، باید یه جوری بفهمید که آیا برنامه ای که ساخته اید درست کار می کند یا نه؟ در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه اشکال زدایی پروژه با ADB اندروید استودیو آشنا کنیم.   
      اجرا و اشکال زدایی یا دیباگ اپلیکیشن در یک دستگاه سخت افزاری با ADB اندروید 
      یکی از مسائل مهم بعد از ساخت برنامه اندروید، این است که همیشه قبل از انتشار اپلیکیشن برای کاربران، برنامه را بر روی یک دستگاه واقعی آزمایش کنید. به همین منظور در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه تنظیم محیط توسعه اندروید یا همان پلتفرم اندروید استودیو (Android Studio) و دستگاه اندروید برای آزمایش و اشکال زدایی از طریق اتصال ( Android Debug Bridge  (ADB آشنا کنیم.
      Android Debug Bridge که با نام ADB اندروید یا پل اشکال زدایی اندروید نیز شناخته می شود یک ابزار تحت خط فرمان جهت ارتباط و کنترل شبیه ساز (Emulator) یا دستگاه اندرویدی متصل به سیستم است و دستورات کاربردی متعددی نظیر نصب برنامه بر روی محیط شبیه ساز ، دسترسی به فایل های مستقر بر روی شبیه ساز و … را برای برنامه نویس فراهم می کند تا بتواند اپلیکیشن خود را تست و اشکال زدایی کند.
      با استفاده از شبیه ساز اندروید (Android emulator)، می توانید برنامه خود را در نسخه های مختلف دستگاه های اندرویدی  با اندازه های مختلف صفحه نمایش آزمایش کنید.
      تنظیم دستگاه برای توسعه اپلیکیشن اندروید ساخته شده 
      قبل از شروع اشکال زدایی در دستگاه، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:
      Settings اپلیکیشن را باز کنید. سپس گزینه Developer options را انتخاب کنید. در نهایت USB debugging را انتخاب کنید. سیستم خود را برای شناسایی دستگاه خود تنظیم کنید. macOS: به تنظیمات اضافی لازم نیست. Ubuntu Linux: برای نصب پکیج adb از apt-get install استفاده کنید. این مجموعه ای پیش فرض از قوانین udev با حفظ جامعه برای همه دستگاه های اندروید را به شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که در گروه plugdev هستید. اگر پیام خطای زیر را مشاهده کردید ، adb شما را در گروه plugdev پیدا نکرد:
      error: insufficient permissions for device: udev requires plugdev group membership از idاستفاده کنید تا ببینید چه گروه هایی در آن هستید. از  sudo usermod -aG plugdev $LOGNAME استفاده کنید تا خود را به گروه plugdev اضافه کنید.
      مثال زیر نحوه نصب بسته ابزارهای Android adb را نشان می دهد.
      error: insufficient permissions for device: udev requires plugdev group membership ویندوز: درایور USB را برای ADB نصب کنید. Chrome OS: به پیکربندی اضافی لازم نیست. به دستگاه خود متصل شوید 
      هنگامی که به USB تنظیم و وصل شده اید، می توانید بر روی Run در اندروید استودیو (Android Studio) کلیک کنید تا برنامه خود را روی دستگاه ایجاد و اجرا کنید.
      برای صدور دستورات همچنین می توانید از ADB اندروید استفاده کنید:
      تأیید کنید که دستگاه شما با اجرای دستور adb devices از فهرست  android_sdk/platform-tools/ متصل است. در صورت اتصال، دستگاه ذکر شده را مشاهده خواهید کرد. برای هدف قرار دادن دستگاه خود ، هر  adb command  را با فلگ -d صادر کنید. عیب یابی اتصال دستگاه با Connection Assistant
      Connection Assistant دستورالعمل های گام به گام برای کمک به شما در تنظیم و استفاده از دستگاه از طریق اتصال ADB فراهم می کند.
      برای شروع Tools > Connection Assistant را انتخاب کنید.
      Connection Assistant دستورالعمل ها، کنترل های in-context و لیستی از دستگاه های متصل را در یک سری صفحه در پنل Assistant ارائه می دهد. از دکمه های Next و Previous در پایین پنل Assistant استفاده کنید تا در صورت لزوم از طریق صفحات استفاده کنید:
      دستگاه خود را از طریق USB متصل کنید: Connection Assistant با این کار از شما خواسته می خواهد که دستگاه خود را از طریق USB متصل کنید و یک دکمه Rescan USB را فراهم می کند که با استفاده از آن می توانید اسکن جدیدی را برای دستگاه های متصل آغاز کنید. فعال کردن اشکال زدایی USB: ابزار Connection Assistan به شما می گوید چگونه می توانید USB را در گزینه های on-device developer فعال کنید. راه اندازی مجدد سرور ADB اندروید: سرانجام، اگر هنوز دستگاه خود را در لیست دستگاه های موجود نمی بینی، می توانید از دکمه Restart ADB server در آخرین صفحه Connection Assistan استفاده کنید. راه اندازی مجدد سرور ADB همچنین باعث می شود ADB اندروید دوباره دستگاه ها را اسکن کند. اگر هنوز دستگاه خود را در لیست دستگاههای موجود نمی بینید، مراحل عیب یابی را در قسمت بعدی این صفحه امتحان کنید. مشکلات اتصال USB را برطرف کنید
      اگر Connection Assistan دستگاه شما را از طریق USB تشخیص نمی دهد، می توانید مراحل عیب یابی زیر را برای حل این مشکل امتحان کنید:
      بررسی کنید که اندروید استودیو بتواند به Android Emulator متصل شود.
      برای بررسی اینکه آیا این مسئله به دلیل وجود مشکل اتصال بین Android Studio و Android Emulator ایجاد شده است ، این مراحل را دنبال کنید:
      AVD Manager را باز کنید. اگر قبلاً آنرا ندارید ، یک AVD جدید ایجاد کنید. شبیه ساز را با استفاده از AVD خود اجرا کنید. یکی از موارد زیر را انجام دهید: اگر اندروید استودیو (Android Studio) نمی تواند به شبیه ساز متصل شود ، آخرین ابزارهای Platform SDK را دانلود کنید و دوباره امتحان کنید. اگر شبیه ساز با موفقیت شروع شد ، کابل USB را بررسی کنید. کابل USB را بررسی کنید
      برای بررسی اینکه آیا مشکل ناشی از کابل USB معیوب ایجاد شده است ، مراحل موجود در این بخش را دنبال کنید.
      اگر کابل USB دیگری دارید:
      دستگاه را با استفاده از کابل ثانویه وصل کنید. بررسی کنید آیا دستیار اتصال اکنون می تواند دستگاه را تشخیص دهد یا خیر. اگر دستگاه شناسایی نشد ، کابل اولیه را دوباره امتحان کنید. اگر دستگاه هنوز شناسایی نشده است ، فرض کنید که مشکل دستگاه است و بررسی کنید که دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر. اگر کابل USB دیگری ندارید اما دستگاه Android دیگری دارید:
      دستگاه ثانویه را به رایانه متصل کنید. اگر دستیار اتصال می تواند دستگاه ثانویه را تشخیص دهد ، فرض کنید که مشکل دستگاه اصلی است و بررسی کنید که آیا دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر.
      اگر دستگاه ثانویه شناسایی نشود ، ممکن است مشکل در کابل USB باشد. بررسی کنید که دستگاه برای توسعه تنظیم شده است یا خیر 
      برای بررسی اینکه آیا مشکل ناشی از تنظیمات دستگاه ایجاد شده است ، این مراحل را دنبال کنید:
      مراحل موجود در بخش تنظیم دستگاه برای توسعه را دنبال کنید.  اگر این مشکل را برطرف نکرد، برای کمک به پشتیبانی مشتری OEM دستگاه تماس بگیرید. به نماینده پشتیبانی مشتری بگویید که دستگاه با استفاده از ADB به Android Studio وصل نخواهد شد. کلید امنیتی RSA 
      وقتی دستگاهی را اجرا می کنید که دارای سیستم عامل Android 4.2.2 (سطح API 17) یا بالاتر است، سیستم از طریق کادر محاوره ای به شما نشان می دهد که آیا می خواهید یک کلید RSA را بپذیرید که امکان اشکال زدایی از طریق این رایانه را بپذیرد یا خیر. این مکانیسم امنیتی از دستگاههای کاربر محافظت می کند زیرا تضمین می کند اشکال زدایی USB و سایر دستورات adb را نمی توان اجرا کرد مگر اینکه شما قادر به باز کردن قفل دستگاه و تأیید این پیام باشید.
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...