رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عزیز  بنده یک محتوای آموزشی داشتم که از طریق یکی از برنامه نویسان محترم آندروید تبدیل به یک اپ شده است . این اپ دارای درگاه پرداخت بین برنامه ای زرین پال هست.

من الان میخوام که دیگه درگاه پرداخت نداشته باشه (یعنی  کسانی که این اپ رو در اختیارشون قرار میدم کاملاً رایگان استفاده کنن). این برنامه نویس محترم رو (حدود 2 ماه قبل) از طریق یکی از سایت های فریلنسینگ پیدا کرده بودم و کارش بسیار خوب بود . متاسفانه الان یک هفته است از طریق همون سایت به ایشون پیام میدم که در دسترس نیستند  (لابد بنا به دلایل شخصی خودشون)  من  هم هیچ دسترسی به ایشون ندارم.

ممکنه  من  رو  راهنمایی کنید که آیا خودم میتونم این کار رو انجام بدم ؟  البته باید بدونید که من هیچ تخصصی توی برنامه نویسی اندروید ندارم.  فقط این برنامه نویس محترم علاوه بر فایل apk  یک فایل زیب شده که گفتند  سورس برنامه  هست رو  هم به من دادن

اگر کار سختی نیست  ممنون میشم من رو راهنمایی کنید که خودم  این کار رو انجام بدم . پیشاپیش ممنون از لطف دوستان

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 4 سال بعد...

برای اینکه این کار رو انجام بدید و درگاه پرداخت رو از برنامه حذف کنید، بهتر هستش با شرکت برنامه نویسی کار کنید که اعتبار دارند و قبلش تو قرار داد ذکر کنید که در صورت سو استفاده از برنامه و شکستن حریم خصوصی، این مبلغ جریمه باید پرداخت کنند که بتونید قانونی پیگیری کنید.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 11 ماه بعد...

سلام دوست عزیز اگر سورس برنامتون کد اتصال درگاه پرداخت مستقیم رو داره اگر دانش برنامه نویسی دارین فقط کافیه کد های مربوط به پرداخت که معمولا در فایل های جاوا با نام های pay هستند رو بردارید اگر هم که نه در یک سایت فریلنسری به عنوان پروژه تعریف کنید تا دیر کاربران برای شما انجام بدن.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 2 ماه بعد...

دریافت درگاه پرداخت شخصی که با انواع کاربرد آن آشنا هستید نیازی به هیچگونه افزونه خاص و یا حتی کد نویسی ندارد. وفقط کافیست پس از دریافت لینک صفحه پرداخت شخصی خود برای دریافت هزینه آن لینک را در اختیار واریز کننده قرار دهید تا پرداخت در کمترین زمان انجام شود. برای گرفتن درگاه پرداخت شخصی حتما به یکی از پرداخت یار های رسمی شاپرک مراجعه نمایید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...