رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

چگونه می توان از طریق تبلیغات درAMP کسب درآمد کرد؟


پست های پیشنهاد شده

با توجه به افزایش قابل توجه تعداد وبلاگ ها ، کسب درآمد از طریق وبسایت برای ناشران سخت شده است. برای برخی کاربران ، بهبود زمان بارگذاری وبسایت - برای بهبود سئو سایت - انگیزه ای برای استفاده از وبلاگ ها شده است که می تواند به افزایش و بهبود مرورگرهایشان کمک کند.
AMP ممکن است پاسخی برای این مسئله باشد که در قالب پروژه زیر مطرح شود:
هدف از پروژه صفحات پرسرعت در موبایل حصول اطمینان از درآمدزایی موثر صفحات وب موبایل در حین استفاده از یک روش با محوریت کاربر می باشد. با این مضمون هدف ایجاد پشتیبانی از طیف وسیع و جامعی از فرمت های تبلیغاتی ، شبکه تبلیغاتی و تکنولوژی های آن در صفحات پرسرعت موبایل می باشد.

در نتیجه تعدادی از شبکه های پرطرفدار تبلیغاتی در حال حاضر از فاکتورهای گسترش amp-ad (با قابلیت های بیشتر) استفاده می کنند:
· Amazon A9
· AdReactor
· Google AdSense
· AOL AdTech
· Google Doubleclick
· Flite
· Taboola
· Adform
· DotAndAds
· plista
· Smart AdServer
· Yieldmo

اگر درآمدزایی شما با پیچیدگی هایی مواجه می شود ، مدارک و مستنداتی برای به کارگیری آنها در محدوده AMP در دسترس می باشد که به عنوان مثال می توان به استفاده از “AMP Access” اشاره کرد.

آیا AMP دارای قدرت تجزیه و تحلیل است؟

بله در حقیقت این قدرت سیستم AMP بسیار قوی و هوشمند می باشد. به منظور اجتناب از تجزیه و تحلیل چندگانه که منجر به کاهش سرعت سایت می شود و به بهبود سئو سایت کمک بسزایی میکند از فلسفه “اندازه گیری یکباره و گزارش دهی چندباره” استفاده شده است. ۲ راه برای ایجاد امکان تجزیه و تحلیل AMP برای وبسایت شما وجود دارد:
· المان Amp-Pixel: این یک برچسب ساده برای شمارش تعداد بازدید از صفحات تحت عنوان پیکسل با استفاده از دستور GET می باشد.
تعداد زیادی متغیر برای عبور از این مسیر وجود دارد به عنوان مثال: استفاده از دستور های DOCUMENT_REFERRER و عنوان دهی آن.
· فاکتور گسترش Amp-Analytics : این راه کمی پیشرفته تر از amp-pixel می باشد. این تقریبا چیزی است که شما به عنوان کاربری تجزیه و تحلیل وبسایت خود از آن استفاده می کنید چرا که برای شما امکان ایجاد سطوح قابلیتی بیشتر برای تجزیه و تحلیل اندرکنش ها را فراهم می کند.
اگر به دنبال استفاده از تحلیلگر Google نیستید ، amp-analytics راهی است که می توانید انتخاب کنید. شما ملزم به استفاده از کتابخانه JavaScript در قسمت و سپس پیکربندی آن از طریق نشانه گذاری JSON در قسمت صفحه شما می باشد.
اما اگر مایل به استفاده از تحلیلگر Google در AMP خود هستید از بخش تحلیلگر AMP در سایت Google و صفحه منتشر کننده آن بازدید کنید که در آن مثالهای زیادی از نحوه عملکرد آنها آورده شده است.

[تصویر:  1-15-300x174.jpg]

چگونه می توان از طریق تبلیغات در AMP کسب درآمد کرد؟

AMP در گوگل شبیه به چه چیزی می باشد؟

شرکت گوگل یک مدل آزمایشی از چگونگی عملکرد AMP در SERP منتشر کرده است. شما با انتخاب g.co/ampdemo در گوشی موبایل خود (یا جستجوی آن در نوار ابزار Chrome Developer) آن را مشاهده کنید. سپس، کلمه ای به مانند “Mars” را جستجو کنید. شما یک چرخه به سمت بالا در محدوده مقالات AMP را خواهید دید.
بر روی یکی از آنها برای تجربه کردن مطالعه در فضای SERP کلیک کنید. برای خواندن یک مقاله دیگر در فضای AMP می تواند انگشت خود را به سمت چپ یا راست بر روی صفحه لمسی موبایل خود بکشید. این یک تجربه کاملا متفاوت بهبود یافته از جهت دهی ساده و معمولی تا جهت دهی در صفحه ناشر AMP می باشد.
ناشران بزرگ متعددی در این مدل آزمایشی وجود دارند به عنوان مثال The Guardian و The Washington post .
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 4 هفته بعد...

سلام دوستان . یک شرکت بازرگانی معتبر به یک برنامه نویس و توسعه دهنده اندروید یا ios احتیاج داره . لطفا در صورت داشتن شرایط به من پیام بدید

http://banijob.com/company/پیشگامان-هوا-و-انرژی/jobs/APP-Developer

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...