13 ارسال در این موضوع قرار دارد

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
مدتی است که اندروید استودیو را به همراه SDKنصب کردم وخود سیستم هم می گوید sdk شما آپدیت است ولی شبیه ساز اندروید استودیو بالا نمی اید واین پیغام خطا را می دهد (عکس در فایل پیوست موجود است)

 

در ضمن این هم یک عکسی از sdk manager
(عکس در فایل پیوست موجود است)

رفتم در بایوس کامپیوتر واین گزینه ها را فعال کنم ولی اصلا وجود نداشت

Intel Virtualization Technology

Intel VT-x

Virtualization Extensions

Vanderpool

از فیلتر شکن هم بنا به دلایلی نمی توانم استفاده کنم
لطف بفرمایید راهنمایی فرمایید

 

2017-12-20_222057.png

2017-12-19_231121.png

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر سیستم شما از Intel Virtualization Technolog یا VT پشتیبانی نمیکنه نمیتونید با این شبیه ساز پیش برید

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام کسی نسخه gradle 23.0.1  رو داره اندروید استدیو اینو ازم میخاد ولی پیداش نمیکنم :huh:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 ساعت قبل، roohallah گفته است :

سلام کسی نسخه gradle 23.0.1  رو داره اندروید استدیو اینو ازم میخاد ولی پیداش نمیکنم :huh:

لطفا اسکرین شات بزارید. نسخه Gradle 23.0.1 نداریم . احتمالا منظورتون build tools 23.0.1 میباشد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان من میخوام مک بوک بخرم آیا کسی میدونه میتونم روش اندروید استودیو نصب کنم یا نه؟  واسه فیلتر شکن میگم و ایا اگه ویندوز نصب کنم cpu  مثل AMD واسم مشکل ساز نمیشه؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 ساعت قبل، arash2339 گفته است :

دوستان من میخوام مک بوک بخرم آیا کسی میدونه میتونم روش اندروید استودیو نصب کنم یا نه؟  واسه فیلتر شکن میگم و ایا اگه ویندوز نصب کنم cpu  مثل AMD واسم مشکل ساز نمیشه؟

بله هیچ مشکلی ندارید و اندروید رو میتونید نصب کنید و فی ل تر شکن هم میتونید نصب کنید

 بنده مک دارم و هیچ مشکلی با توسعه اندروید را ندارم

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

به نام خدا

سلام

این کدهارو از یه آموزش در اندروید استودیو نوشتم؛ اما اجرا نمیشه؛ دلیلش چیه؟ چه مشکلی در کدهای زیر می بینید؟

توضیح اپ : کاربر دو عدد رو وارد می کنه و دکمه ی sum رو می زنه و مجموع اعداد در textview نمایش داده می شه؛

پالت ها به درستی جایگذاری شدن و آی دی ها هم مشابه آی دی های درون کدهاست.

package com.example.s.myapplication;

import android.support.v7.app.AppCompatActivity;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.widget.Button;
import android.widget.EditText;
import android.widget.TextView;

public class MainActivity extends AppCompatActivity {

    private EditText numberOne, numberTwo;
    private Button sumButton;
    private TextView sumResult;
    private int n1, n2, res;

    @Override
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.activity_main);
        numberOne = (EditText) findViewById(R.id.main_edittext_one);
        numberTwo = (EditText) findViewById(R.id.main_edittext_two);
        sumButton = (Button) findViewById(R.id.main_button_sum);
        sumResult = (TextView) findViewById(R.id.main_textview_result);
    }
    sumButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener(){
    @Override
            public void onClick (View v){
            n1 = Integer.parseInt(numberOne.getText() + "");
            n2 = Integer.parseInt(numberTwo.getText() + "");
            res = n1 + n2;
            sumResult.setText(res + "");
        }
        }
    });
}

 

ویرایش شده در توسط soheyl_ir89

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این چی می گه؟!

موقع ایجاد پروژه ی جدید نمایش داده می شه!

ab3f_un0titled.png

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، soheyl_ir89 گفته است :

این چی می گه؟!

موقع ایجاد پروژه ی جدید نمایش داده می شه!

ab3f_un0titled.png

شما دارید ماژول ایجاد میکنید و نه پروژه

از این مسیر اقدام نمایید

file->new->project

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنونم دوست عزیز لطف کردین

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من تازه برنامه نویسی اندروید رو شروع کردم و وقتی android studio رو اجرا میکنم با ارور های زیر مواجه میشم که اجازه دسترسی به بخش activity_main.xml رو بهم نمیده روش های زیادی رو امتحان کردم رفع نشد لطفا راهنمایی بفرمایید.

Screenshot (1).png

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 دقیقه قبل، amiralihf گفته است :

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من تازه برنامه نویسی اندروید رو شروع کردم و وقتی android studio رو اجرا میکنم با ارور های زیر مواجه میشم که اجازه دسترسی به بخش activity_main.xml رو بهم نمیده روش های زیادی رو امتحان کردم رفع نشد لطفا راهنمایی بفرمایید.

Screenshot (1).png

سلام

فی لتر  شکن نصب کنید

gradle رو انلاین کنید و سپس sync

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1396/11/24, 11:59:29، Farzad Sarseifi گفته است :

سلام

فی لتر  شکن نصب کنید

gradle رو انلاین کنید و سپس sync

با عرض سلام دوباره، کلا با VپیN روشن واردش میشم، قبلا این مشکلو نداشتم دوباره که نصب کردم اینطوری شد!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط Farzad Sarseifi
      محیط جدید برنامه نویسی اندروید Android Studio

      اندروید استودیو  یک محیط برنامه نویسی برای پلتفرم اندروید است. این برنامه در 16 می 2014 توسط مدیران گوگل در کنفرانس گوگل آی/او معرفی شد. از ماه جوئن 2014 نسخه پیش نمایش این برنامه (به صورت رایگان) برای امتحان در دسترس توسعه دهنده‌ها قرار گرفت. این محیط بر اساس نرم‌افزار محبوب جت برینز طراحی شده است، این استودیو بطور اختصاصی برای اندروید طراحی شده. هم اکنون این استودیو برای دانلود بر روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می‌باشد.
      از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
      1-کدنویسی سریع و قدرتمند(Powerful code editing) :
      Android Studio شامل ادیتور ویرایش قدرمتندی میباشد،که بر پایه intellij میباشد،همچنین شامل ویژگی های زیر میباشد
      smart editing, advanced code refactoring, , deep static code analysis
      2- UI قدرتمند و سریع :
      یکی از امکاناتی خیلی جذابی(خفنی!) که برای ساخت UI در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته امکان مشاهده 6 نما در قسمتی از صفحه میباشد،این مسئله شاید به یکی از بزرگترین مشکلات برنامه نویسان اندروید تبدیل شده بود،با ورود این محیط برنامه نویسی قدرمتند این مشکل تا حدود زیادی حل خواهد شد.

      3-محیط متن باز(Open source development) :
      از جمله ویژگی های دیگر این محیط برنامه نویسی متن باز بودن(رایگان) میباشد که از جمله مزیت این محیط قدرتمند میباشد.

      4- دسترسی به سرویس های گوگل(Android Tools).
      برای دانلود برنامه Android Studio به آدرس زیر رفته و آن را دانلود نمایید.
       
      چندین ویژگی مهم در این نرم‌افزار برای توسعه دهندگان اندروید :
      چیدمان زنده: ویرایشگر WYSIWYG – کدنویسی زنده – رندر هم زمان برنامه کنسول توسعه دهنده: راهنمای بهینه سازی – کمک برای ترجمه – ردیابی ارجاع – طریقه استفاده پشتیبانی از ساخت مبتنی بر Gradle رفع و عیب یابی مخصوص اندروید ابزار لینت برای گرفتن عملکرد، قابلیت استفاده، نسخه سازگار با مشکلات دیگر قابلیت Proguard و امضای برنامه مبتنی بر الگوی wizard برای ایجاد طرح اندروید و اجزای مشترک ویرایشگر طرح بندی غنی که به شما اجازه کشیدن و رها کردن UI کامنت‌ها را می‌دهند. گزینه‌ای برای تنظیمات پیش نمایش طرح بندی در صفحه نمایش چندگانه  
       
    • توسط Farzad Sarseifi
       اندروید استودیو نام محیط یکپارچه‌ی توسعه (IDE) اختصاصی گوگل است که از آن برای ساخت برنامه‌های اندروید استفاده می‌شود. گوگل آخرین نسخه از اندروید استودیو با نام  Android Studio 2.3 را در ماه مارس (۲ ماه پیش) سال جاری میلادی عرضه کرده بود. با توجه به جهش شماره‌ی نسخه‌ی جدید به ۳، می‌توان انتظار تغییرات بنیادین در ابزار برنامه‌نویسی گوگل داشت. (شماره‌ی نسخه‌های بتای بیلد جدید اندروید استودیو در ابتدا ۲.۴ بود؛ اما گوگل با توجه به گستردگی تغییرات، تصمیم به افزایش شماره‌ی نسخه گرفت.)
       

       
      تغییرات و ویژگی‌های جدید نسخه‌ی جدید اندروید استودیو از این قرار است:
      زبان برنامه‌نویسی Kotlin: می‌توانید به صورت هم‌زمان از کدهای Kotlin در کنار کدهای قدیمی اپلیکیشن اندروید خود استفاده کنید. با استفاده از ابزار تبدیل به کار گرفته‌شده در نسخه‌ی جدید (از مسیر Code → Convert Java File to Kotlin File) می‌توان از کدهای Kotlin در پروژه‌های قدیمی استفاده کرد؛ یا از طریق New Project Wizard می‌توان پروژه‌ای کاملا جدید بر مبنای Kotlin آغاز کرد.
        ویژگی‌های زبان Java 8: برای به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های خود به‌منظور پشتیبانی از ابزارهای زبان جدید جاوا 8، کافی است به سادگی سطح سازگاری سورس و تارگت خود را در پنجره‌ی Project Structure به 1.8 افزایش بدهید.
        Layout Editor: قسمت ComponentTree با قابلیت Drag-and-Drop بهبود یافته و پنل ارور جدید به‌روزرسانی شده است. علاوه بر به‌روزرسانی ConstraintLayout، قابلیت اضافه کردن جداسازها (Barriers) و گروه‌بندی نیز به Layout Editor اضافه شده است.
         Adaptive Icon Wizard: یکی از قابلیت‌های جدید اندروید O، پشتیبانی از آیکون‌های انطباق‌پذیر (Adaptive) در لانچر است. این قابلیت باعث می‌شود آیکون یک اپلیکیشن هنگام نمایش در دستگاه‌های مختلف اندرویدی ظاهر متفاوتی به خود بگیرد. از طریق Wizard اختصاص داده شده به این قابلیت در نسخه‌ی جدید اندروید استودیو می‌توانید آیکون‌های جدید و قدیمی را به پروژه‌ی خود اضافه کنید و نحوه‌ی نمایش آن‌ها در لانچرهای مختلف را از طریق ابزار Preview مشاهده کنید. برای استفاده از این قابلیت در پروژه‌ی خود روی فولدر /res راست کلیک کنید و سپس به مسیر  New → Image Asset → Launcher Icons → Adaptive and Legacy بروید.
        فونت‌های XML و فونت‌های قابل دانلود: با قابلیت جدید XML fonts preview و ابزار جدید انتخاب فونت، اضافه کردن فونت‌های اختصاصی به اپلیکیشن‌های اندروید O بسیار آسان شده است. در آپدیت جدید همچنین می‌توانید به جای گنجاندن فونت‌ها در فایل APK، آن‌ها را به صورت منابع دانلودی درون اپلیکیشن خود قرار دهید. (کاربران برای استفاده از این ویژگی به Google Play Services ورژن 11.2.63 یا بالاتر احتیاج خواهند داشت.)
        پشتیبانی از Android Things: در اندروید استودیو ۳ می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌های پیش‌فرض از طریق ویزاردِ New Project یا New Module به توسعه برای پلتفرم Android Things بپردازید.
        به‌روزرسانی پلتفرم IntelliJ: اIntelliJ 2017.1 با ویژگی‌های جدید از جمله پشتیبانی از بازسازی کدهای Java 8، برجسته‌سازی معنایی کدها، بریک‌پوینت‌های قابل درگ کردن، کنترل‌ورژن بهبودیافته و بسیاری قابلیت‌های جدید دیگر به‌روزرسانی شده است.
        پشتیبانی از Instant App: با استفاده از ماژول‌تایپ‌های جدید instant app و قابلیت جدید App Links Assistant می‌توانید از Instant App-ها در پروژه‌های خود استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از طریق ویزاردِ New Module یا راست-کلیک روی کلاس مربوطه، به مسیر Refactor → Modularize بروید.
        افزایش سرعت بیلد: با استفاده از ماژول‌های جدید، سرعت اجرای پروژه‌ها بسیار افزایش یافته است. این بهبود به لطف استفاده از پلاگین جدید Android Gradle میسر شده است؛ بنابراین اگر برنامه‌ی شما به API-های پلاگین قدیمی وابسته است، باید قبل از مهاجرت به پلاگین جدید سازگاری برنامه‌ی خود با API-های جدید را تست کنید. برای این کار نسخه‌ی پلاگین درون فایل build.gradle باید به‌روزرسانی شود.
        ریپازیتوری Google Maven: وابستگی‌های Android Support Library قرار است از این پس خارج از Android SDK Manager و از طریق یک ریپازیتوری جدید با نام Maven در اختیار قرار بگیرند. ساخت، ادغام و مدیریت بیلدهای پیوسته با استفاده از Maven Repository بسیار آسان‌تر از گذشته خواهد بود. (برای استفاده از این منابع، آدرس https://maven.google.com را به فایل build.gradle اپ خود اضافه کنید.)
        ایمیج‌های سیستمی گوگل‌پلی: ایمیج‌های سیستمی شبیه‌ساز اندروید O از این به بعد شامل Google Play Store نیز می‌شوند. از این پس می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را به صورت end-to-end با گوگل‌پلی تست کنید و Google Play services را درست مانند دستگاه‌های فیزیکی، در دستگاه اندروید مجازی (AVD) خود نیز به‌روزرسانی کنید.
        پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 در Android Emulator: علاوه بر بهبودهای قابل توجه در عملکرد گرافیکی OpenGL ES 2.0 در شبیه‌سازهای قدیمی، پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 به Android Emulator اضافه شده است. برای استفاده از این ویژگی، کارت گرافیک دستگاهی که اندروید استودیو ۳ روی آن نصب است باید از OpenGL 3.2 پشتیبانی کند. این قابلیت فعلا تنها برای ویندوز و لینوکس عرضه شده است و هنوز برای MacOS در دسترس نیست.
        App Bug Reporter: برای آسان‌تر شدن فرآیند به دست آوردن گزارش از باگ‌های اپلیکیشن، App Bug Reporter به Android Emulator اضافه شده است. همچنین لینکی برای به‌اشتراک‌گذاری باگ‌های خودِ شبیه‌ساز با تیم اندروید استودیو درون نرم‌افزار در نظر گرفته شده است. (برای این کار به مسیر Emulator Tool Bar → Extended Controls → Help → Emulator Help → File a Bug بروید.)
        پشتیبانی از پراکسی در اندروید: یک رابط کاربری برای مدیریت تنظیمات پراکسی مورد استفاده توسط امولاتور، به نسخه‌ی جدید اضافه شده است. Android Emulator به صورت پیش‌فرض از تنظیمات پراکسی اندروید استودیو استفاده می‌کند، اما از این پس می‌توانید این تنظیمات را از مسیر Extended Controls → Settings → Proxy تغییر بدهید.
        کنترل‌های Android Wear در امولاتور اندروید: کنترل‌های چرخشی اندروید ور ۲.۰ به ایمیج سیستمی امولاتور اضافه شده است. از این پس می‌توانید اپلیکیشن‌های اندورید ور خود را که شامل کنترل‌های چرخشی (برای اسکرول کردن) هستند را به‌راحتی در امولاتور اندروید تست کنید. هنگام انتخاب دستگاه اندروید ور در امولاتور، یک پنل برای شبیه‌سازی ورود کنترل‌های چرخشی در قسمت Extended controls به نمایش درمی‌آید.
        APK Debugging: در صورت داشتن نسخه‌ی قابل دیباگ یک APK، می‌توان به‌راحتی از طریق قابلیت جدید APK Debugging فایل خود را مانیتور، آنالیز و دیباگ کنید. اگر سورس فایل پروژه را نیز در اختیار دارید، می‌توانید با لینک کردن آن به فایل APK، سرعت و دقت فرآیند دیباگ را افزایش دهید. این قابلیت از مسیر File → Profile و سپس انتخاب گزینه‌ی debug APK در دسترس خواهد بود.
        Layout Inspector: قابلیت گروه‌بندی ویژگی‌ها (Properties) در دسته‌های متداول و اضافه شدن امکان جستجو در View Tree و پنل Properties، از جمله قابلیت‌های جدید Layout Inspector هستند. برای دسترسی به این ویژگی‌ها به مسیر Tools → Android → Layout Inspector بروید.
        Device File Explorer: دیوایس فایل اکسپلورر که در واقع نسخه‌ی پورت‌شده‌ی DDMS است، به شما این امکان را خواهد داد تا ساختار فایل‌ها و دایرکتوری دستگاه اندرویدی خود را در امولاتور مشاهده کنید. با استفاده از Device File Explorer می‌توان همزمان با تست اپلیکیشن، فایل‌های app data را در اندروید استودیو مشاهده و دستکاری کرد.
        Android Profiler: ابزارهای مانیتورینگ اندروید استودیو که پیش از این با نام Android Monitor در دسترس بودند، به‌طور کلی از نو نوشته شده و تحت عنوان Android Profiler جایگزین شده‌اند. هنگامی که یک اپلیکیشن را در دستگاه اندرویدی یا امولاتور اجرا می‌کنید، می‌توانید با استفاده از اندروید پروفایلر داده‌های مربوط به مصرف پردازنده، مموری و شبکه را به صورت real-time مانیتور کنید. هر کدام از عملکردهای اپلیکیشن در یک تایم‌لاین جدا به قسمت مربوطه در UI لینک شده است و با کلیک روی آن می‌توانید به جزئیات بیشتری از عملکرد اپلیکیشن خود در آن بخش دسترسی پیدا کنید.
        بهبودهای APK Analyzer: در نسخه‌ی جدید اندروید استودیو می‌توان با آنالیز فایل‌های زیپ Instant App و AAR-ها، سایز فایل APK نهایی را کاهش داد. APK Analyzer جدید امکان مشاهده‌ی بایت‌کدهای dex کلاس‌ها و متدها را نیز فراهم خواهد کرد. نسخه‌ی جدید اندروید استودیو هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد؛ اما خبر خوب اینکه می‌توانید همین حالا اندروید استودیو 3 را در کنار نسخه‌ی استیبل نصب، و همزمان مورد استفاده قرار دهید. ساخت اپلیکیشن‌های بهینه شده برای اندروید O، اینستنت اپ‌ها و برنامه‌نویسی به زبان Kotlin، همگی مستلزم استفاده از Android Studio 3 است.
      نسخه‌ی جدید ابزار توسعه‌ی گوگل را می‌توانید به صورت مستقیم از آدرس developer.android.com/studio برای ویندوز، لینوکس و مک دریافت کنید.
    • توسط جواد زبیدی زاده
      سلام
      دوستان اینجام  میخوام آموزشی  بدم  که  میتونه  خیلی کاربرد داشته باشه
      شاید در برخی مواقعه دیده باشید که برخی از برنامه ها همراه  با متن معمولی لینک قرار میدن اینجا میخوام آموزش  بدم که چطور این کار رو میشه انجام داد.
      برای این کار ما از کتاب خانه Linkify استفاده میکنیم
      میتونید مستندات کاملش  رو از ادرس  زیر مطالعه کنید.
      https://developer.android.com/reference/android/text/util/Linkify.html
      خوب ما اول باید یک pattern  ایجادکنیم کار این pattern  چی هستش  ما میایم متنی رو که میخوایم لینک دار کنیم رو به این pattern  میدیم
      Pattern pattern= Pattern.compile("جواد زبیدی زاده"); خب حالا اگر ما بخوایم لینک به وسیله scheme خود برنامه خودمون باز بشه یا به وسیله هر برنامه دیگه میاد متنی رو که داخل pattern  نوشتیم رو ارسال میکنه اگر بخوایم متن دلخواهی بفرستیم میاید از خاصیت TransformFilter   استفاده  میکنیم به مثل زیر توجه کنید
      مثال : اگر عنوان لینک نام و نام خانوادگی کاربر باشه(جواد زبیدی زاده) و بخوایم نام کاربری  رو بفرستیم  (Javadzobeidi) میایم به صورت زیر انجام میدیم
      Linkify.TransformFilter username = new Linkify.TransformFilter() { @Override public String transformUrl(Matcher match, String url) { return "javadzobeidi"; } }; حالا باید ویوی که متن توی اون هستش رو هم تعریف کنیم که اینجا Textview هستش
      TextView event_message = (TextView)itemView.findViewById(R.id.event_message); event_message.setText("جواد زبیدی زاده یک پیغامی برای شما ارسال کرده است"); خب حالا وقتش  شده لینک رو ایجاد کنیم  گفتیم از کلاس Linkify  استفاده میکنیم
      Linkify.addLinks(event_message,pattern,"myScheme://?username=",null,username); توی کد بالا اگر توجه کنید من یک  scheme ایجاد کردم myScheme://?username=
      این scheme  هستش که من با اون اطلاعات رو میگیرم
      خب اگر تا اینجا  درست انجام داده باشید  لینک همراه با متن نمایش داده میشه  ولی خب یک زیر خط همراه لینک به نمایش در میاد که بهش میگن  Underlines برای حذف این زیر خط باید کلاس و تابع زیر رو بنویسید
      /** * Delete Under Line From Link in Text View Class */ public static class URLSpanNoUnderline extends URLSpan { public URLSpanNoUnderline(String p_Url) { super(p_Url); } public void updateDrawState(TextPaint p_DrawState) { super.updateDrawState(p_DrawState); p_DrawState.setUnderlineText(false); } } /** * Delete Under Line From Link in Text View method * Enterd Text View Get text */ public static void removeUnderlines(Spannable p_Text) { URLSpan[] spans = p_Text.getSpans(0, p_Text.length(), URLSpan.class); for(URLSpan span:spans) { int start = p_Text.getSpanStart(span); int end = p_Text.getSpanEnd(span); p_Text.removeSpan(span); span = new URLSpanNoUnderline(span.getURL()); p_Text.setSpan(span, start, end, 0); } } و کد زیر رو کنار کد ایجاد لینک قرار بدید
      // Make sure the TextView was instantiated correctly if(event_message != null) { removeUnderlines((Spannable)event_message.getText()); }  
       
      و من الله التوفیق
       
       
    • توسط mojcom
      سلام- یک انیمیشن چرخشی که 90 درجه میچرخه و میخوام همین چرخش دوباره بصورت وارونه هم ادامه داشته باشه و تکرارش بیپایان باشه- از infinit و reverse هم استفاده کردم اما نشد و فقط انیمیشن یکبار اجرا میشد . نمیدونم باید چطور اینکار رو انجام داد 
      چیزی شبیه لنگر ساعت میخوام باشه که حالت رفت و برگشتی نامحدود داشته باشه
    • توسط mojcom
      سلام دوستان - من از چند ایمیج ویو توی یک لایوت استفاده کردم برای نمایش تصاویر بصورت گالری که اونها رو بصورت 3 ستونی کنار هم نشون میدم حالا میخوام عرض اونها رو وابسته به عرض صفحه نمایش گوشی کنم یعنی عرضش تقسیم به سه بشه تا عرض صفحه های مختلف رو پوشش بده - میدونم باید از خاصیت weight استفاده کنم اما برای ارتفاعش نمیدونم چیکار کنم تا بصورت مربعی در بیاد یعنی هر اندازه که عرض ایمیج ویوها میشه ارتفاعشون هم همونقدر بشه - لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه ممنونم

  • دوره آموزشی اندروید آموزش ویدئویی اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید اندروید کاپ دوره آنلاین اندروید کتاب های آموزشی اندروید بسته آموزشی اندروید دوره برنامه نویسی اندروید آموزش Kotlin آموزش برنامه نویسی ios مهارت های فروش
    آموزش برنامه نویسی اندروید
  • فایل