رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
مدتی است که اندروید استودیو را به همراه SDKنصب کردم وخود سیستم هم می گوید sdk شما آپدیت است ولی شبیه ساز اندروید استودیو بالا نمی اید واین پیغام خطا را می دهد (عکس در فایل پیوست موجود است)

 

در ضمن این هم یک عکسی از sdk manager
(عکس در فایل پیوست موجود است)

رفتم در بایوس کامپیوتر واین گزینه ها را فعال کنم ولی اصلا وجود نداشت

Intel Virtualization Technology

Intel VT-x

Virtualization Extensions

Vanderpool

از فیلتر شکن هم بنا به دلایلی نمی توانم استفاده کنم
لطف بفرمایید راهنمایی فرمایید

 

2017-12-20_222057.png

2017-12-19_231121.png

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 2 هفته بعد...
در 13 ساعت قبل، roohallah گفته است :

سلام کسی نسخه gradle 23.0.1  رو داره اندروید استدیو اینو ازم میخاد ولی پیداش نمیکنم :huh:

لطفا اسکرین شات بزارید. نسخه Gradle 23.0.1 نداریم . احتمالا منظورتون build tools 23.0.1 میباشد

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان من میخوام مک بوک بخرم آیا کسی میدونه میتونم روش اندروید استودیو نصب کنم یا نه؟  واسه فیلتر شکن میگم و ایا اگه ویندوز نصب کنم cpu  مثل AMD واسم مشکل ساز نمیشه؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 ساعت قبل، arash2339 گفته است :

دوستان من میخوام مک بوک بخرم آیا کسی میدونه میتونم روش اندروید استودیو نصب کنم یا نه؟  واسه فیلتر شکن میگم و ایا اگه ویندوز نصب کنم cpu  مثل AMD واسم مشکل ساز نمیشه؟

بله هیچ مشکلی ندارید و اندروید رو میتونید نصب کنید و فی ل تر شکن هم میتونید نصب کنید

 بنده مک دارم و هیچ مشکلی با توسعه اندروید را ندارم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نام خدا

سلام

این کدهارو از یه آموزش در اندروید استودیو نوشتم؛ اما اجرا نمیشه؛ دلیلش چیه؟ چه مشکلی در کدهای زیر می بینید؟

توضیح اپ : کاربر دو عدد رو وارد می کنه و دکمه ی sum رو می زنه و مجموع اعداد در textview نمایش داده می شه؛

پالت ها به درستی جایگذاری شدن و آی دی ها هم مشابه آی دی های درون کدهاست.

package com.example.s.myapplication;

import android.support.v7.app.AppCompatActivity;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.widget.Button;
import android.widget.EditText;
import android.widget.TextView;

public class MainActivity extends AppCompatActivity {

    private EditText numberOne, numberTwo;
    private Button sumButton;
    private TextView sumResult;
    private int n1, n2, res;

    @Override
    protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.activity_main);
        numberOne = (EditText) findViewById(R.id.main_edittext_one);
        numberTwo = (EditText) findViewById(R.id.main_edittext_two);
        sumButton = (Button) findViewById(R.id.main_button_sum);
        sumResult = (TextView) findViewById(R.id.main_textview_result);
    }
    sumButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener(){
    @Override
            public void onClick (View v){
            n1 = Integer.parseInt(numberOne.getText() + "");
            n2 = Integer.parseInt(numberTwo.getText() + "");
            res = n1 + n2;
            sumResult.setText(res + "");
        }
        }
    });
}

 

ویرایش شده توسط soheyl_ir89
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، soheyl_ir89 گفته است :

این چی می گه؟!

موقع ایجاد پروژه ی جدید نمایش داده می شه!

ab3f_un0titled.png

شما دارید ماژول ایجاد میکنید و نه پروژه

از این مسیر اقدام نمایید

file->new->project

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 4 هفته بعد...

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من تازه برنامه نویسی اندروید رو شروع کردم و وقتی android studio رو اجرا میکنم با ارور های زیر مواجه میشم که اجازه دسترسی به بخش activity_main.xml رو بهم نمیده روش های زیادی رو امتحان کردم رفع نشد لطفا راهنمایی بفرمایید.

Screenshot (1).png

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 دقیقه قبل، amiralihf گفته است :

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من تازه برنامه نویسی اندروید رو شروع کردم و وقتی android studio رو اجرا میکنم با ارور های زیر مواجه میشم که اجازه دسترسی به بخش activity_main.xml رو بهم نمیده روش های زیادی رو امتحان کردم رفع نشد لطفا راهنمایی بفرمایید.

Screenshot (1).png

سلام

فی لتر  شکن نصب کنید

gradle رو انلاین کنید و سپس sync

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1396/11/24, 11:59:29، Farzad Sarseifi گفته است :

سلام

فی لتر  شکن نصب کنید

gradle رو انلاین کنید و سپس sync

با عرض سلام دوباره، کلا با VپیN روشن واردش میشم، قبلا این مشکلو نداشتم دوباره که نصب کردم اینطوری شد!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 2 سال بعد...

سلام وقت بخیر
پروژه اندروید رو باز میکنم ولی گزینه ای 
build apks درbuild نیست
اندروید من نسخه 32 بیت 3.6.3 هست اخرین ورژنه
لطفا راهنمای کنید
 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط elecomco
      آیا می‌خواهید برنامه اندروید بعدی خود را بسازید ، اما مطمئن نیستید که کدام زبان برنامه‌نویسی برای شما بهترین انتخاب است؟ در این مقاله به زبان هایی خواهم پرداخت که برای توسعه برنامه های اندروید بعدی ممکن است از آنها استفاده کنم.
      اندروید پذیرفته ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. اندروید توسط گوگل توسعه داده شد و یک سیستم‌عامل باز مبتنی بر لینوکس است. اندروید کاملا متن باز است و هر شرکت یا فردی می‌تواند آن را دانلود کرده و از آن برای محصولات خود استفاده کند. در اصل ، این سیستم عامل از طریق شرکت اندروید برای دوربین‌های دیجیتال و موبایل طراحی شد. شرکت اندروید در سال ۲۰۰۵ توسط گوگل خریداری شد. در حال حاضر ، ۲.۳ میلیارد تلفن هوشمند اندروید در جهان وجود دارد.
      اندروید نه تنها از دو میلیارد تلفن هوشمند ، لپ‌تاپ ، تبلت  و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی میکند ، بلکه اندروید قلب تپنده میلیاردها دستگاهی است که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می‌کنید. برخی از این وسایل عبارتند از: تلویزیون ، سیستم‌های امنیت خانگی ، یخچال و فریزر ، باکس های تلویزیونی ، دوربین ها ، ماشین ها ، سیستم‌های ناوبری ، تبلت های هوشمند ، بازی رایانه‌ای و وسایل خانگی هوشمند.
      چه زبان‌های برنامه‌نویسی می‌توانند برای توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به کار روند؟ در اینجا لیستی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه برنامه‌های اندروید آورده شده است : 
      Java Kotlin #C Python ++C
      جاوا
      زبان جاوا محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در این زمینه است. جاوا یک زبان برنامه‌نویسی استاتیک ، همه منظوره و متن باز است. جاوا از زمان راه‌اندازی سیستم‌عامل اندروید , زبان برنامه‌نویسی اولیه این سیستم عامل بوده است . جاوا در شرکت سان میکروسیستمز توسط James Gosling در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این زبان برنامه نویسی در حال حاضر متعلق به اوراکل است.
      جاوا براساس ++c  ساخته شد تا یادگیری آن برای توسعه دهندگان ساده باشد. این زبان همراه با ++c بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای دانشجویان و افراد تازه کار برای یادگیری اصول برنامه‌نویسی هستند. زبان جاوا توسط بسیاری از دانشگاه‌ها به عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی برای آموزش به دانشجویان استفاده میشود.
      برخلاف زبان های سوئیفت، سی شارپ و کاتلین ممکن است جاوا زبان برنامه‌نویسی مدرنی نباشد و مانند زبان های دیگر مدام بروزرسانی نشود. با این حال , زبان جاوا نقطه شروعی را برای توسعه دهندگان جدید مشخص میکند. یادگیری زبان جاوا در مقایسه با کاتلین بسیار ساده‌تر است. اگر یک توسعه دهنده تازه کار هستید و میخواهید توسعه اندروید را یاد بگیرید , جاوا یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای شروع است.
      کاتلین
      کاتلین یک زبان برنامه‌نویسی مدرن , دقیق , ایمن , شی گرا و سازگار با همه ی پلتفرم هاست که توسط یک شرکت نرم‌افزاری به نام JetBrains در سال ۲۰۱۱ ساخته شده‌است. این زبان برای ساخت نرم‌افزارهای کاربردی , برنامه های اندروید و برنامه‌های بومی استفاده می‌شود. در حال حاضر گوگل توسط شرکت گوگل پشتیبانی میشود.
      زبان کاتلین از زمان انتشار Android Studio ۳,۰ در اکتبر سال ۲۰۱۷  به عنوان زبان برنامه‌نویسی رسمی برای اندروید استفاده شده‌است. این زبان برای طراحی برنامه‌های کاربردی ، ساخت اپلیکیشن های مدرن و ارائه قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان طراحی شده است. کاتلین برای شما سادگی , انعطاف‌پذیری و بهره‌وری را فراهم می آورد.
      کد های نوشته شده در این زبان نسبت به زبان جاوا کوتاه تر و تمیز تر است. برای پروژ های اندروید بعدی شدیدا ً توصیه می‌کنم که از این زبان استفاده کنید . 
      #C
      زبان #C توسط Anders Hejlsberg در مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ ایجاد شد. سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی ساده ، انعطاف‌پذیر ، ایمن ، و متن باز است. این زبان یکی از پراستفاده ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان است. سی شارپ به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تمام برنامه‌های کاربردی از قبیل ویندوز ، کنسول‌ها ، برنامه‌های وب ، برنامه‌های موبایل ، و سیستم‌های backend را بسازند.
      برنامه نویسان سی شارپ می‌توانند برنامه‌های کاربردی ios و اندروید را با کمک Xamarin بسازند . Xamarin به عنوان بخشی از ویژوال استادیو ابزاری است که به توسعه دهندگان اجازه میدهد کدهای سی شارپ خود را به برنامه های بومی اندروید و یا ios تبدیل کنند. سی شارپ طراحان را قادر می‌سازد که برنامه‌های کاربردی ios بومی و اندروید را بدون آگاهی از یک زبان برنامه‌نویسی جدید بسازند.
      پایتون
      پایتون یکی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی زمانه اخیر است. پایتون که توسط Guido van Rossum در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد. این زبان متن باز ، سطح بالا و همه منظوره است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی پویا است که از پارادایم‌های توسعه شی گرا ، تابعی و رویه‌ای پشتیبانی می‌کند. این زبان در برنامه‌نویسی یادگیری ماشین بسیار محبوب است. در توسعه نرم‌افزار های اندروید ، پایتون جهت ایجاد کتابخانه‌ها ، توابع ، و دیگر وظایف پردازش به کار می‌رود .
      ++C
      ++C یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. ++C برای ساختن رابط های کاربری یا صفحات برنامه استفاده نمی‌شود. در فرآیند توسعه اندروید ، ++C برای ساختن API ها و وظایف backend استفاده می‌شود. توسعه دهندگان front end درگیر توسعه ++C نیستند ، بلکه کارکرد این زبان بیشتر مربوط به API هاست که مربوط به بخش back-end است. کتابخانه های معروفی در + +C  وجود دارند که برای توسعه دهندگان Android در دسترس هستند و میتوانند از آنها در برنامه های خود استفاده کنند.

      نتیجه‌گیری
      اندروید رایجترین سیستم‌عامل در دنیا است. برای ساخت اپلیکیشن اندروید از دو زبان برنامه‌نویسی اصلی یعنی جاوا و کاتلین استفاده شده‌است. در حالی که زبان برنامه‌نویسی جاوا یک زبان برنامه‌نویسی قدیمی است اما زبان کاتلین یک زبان سریع واضح و در حال تکامل است. اگر شما یک توسعه دهنده جدید هستید و به تازگی می‌خواهید توسعه برنامه های اندرویدی را شروع کنید، پیشنهاد من به شما زبان کاتلین است.
             
    • توسط rezanasarzade
      با سلام عرض ادب خدمت کاربران انجمن و تبریک سال 99
      بنده مشکل sdk دارم لطفا راهنمایی کنید . با تشکر
       
       




    • توسط irmacfa
      دوستان من تازه کار هستم میخواستم بپرسم برای شروع کار با اندروید استودیو اگر آخرین ورژن برنامه رو نصب کنم مشکلی نداره ؟ 
      بعد اینک پک کامل اندروید SDK هم دانلود کردم چطور بهش وصلش کنم ؟
       
      دانلود اندروید استودیو
       
    • توسط mostafa5709
      سلام
      من تا امروز هنگام ران گرفتن اندروید استودیو از گوشی استفاده می کردم ولی نمی دونم چی شد دیگه هنگام ران گوشی رو دیگه تشخیص نمیده.
      قبلش تنظیمات مربوط به تلفن هم انجام داده بود .
      از طریق usb گوشی رو به کامپیوتر وصل می کردم
       
      لطفا کمک کنید
      اجرا و دیباگ پروژه اندروید بر روی دیوایس واقعی
       
    • توسط AtrinPC
      درود و سپاس خدمت مدیران و اساتید گرامی
       
      بنده توی اندروید مبتدی هستم از این که سوالات ساده میپرسم عذر میخوام 
       
      من در یک اکتیویتی چطور بعد از اتمام کار یک پروگرس بار (یعنی زمانی که به 100 رسیده باشه) مثلا به یک Textview یک مقداری رو set کنم ؟؟ یا اینکه کدهای دیگه ای لازم باشه اجرا بشن
      در حال حاظر بعد از اینکه پروگرس بار به پایان رسید و موقع اجرای اون کد های مد نظر شد با پیغام خطا مواجه میشم و برنامه به کل بسته میشه
       
      این کد کلیدی که ProgressBar رو کامل میکنه
       
      public void startProgress(View view) { // do something long Runnable runnable = new Runnable() { @Override public void run() { for (int i = 0; i <= 100; i++) { final int value = i; doFakeWork(); prg1.post(new Runnable() { @Override public void run() { String Message = String.valueOf(value); prg1.setProgress(value); } if (value == 100){ textCounter.setText("دقیقا این متن ست نمیشه و برنامه خطا میده"); } }); } } }; new Thread(runnable).start(); } // Simulating something timeconsuming private void doFakeWork() { try { Thread.sleep(35); } catch (InterruptedException e) { e.printStackTrace(); } }  
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...