rezadehghan

۵ نکته برای ارسال پوش نوتیفیکیشن

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

همه ما می دانیم که پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) یک امکان خوب برای ایجاد تعامل با کاربران اپلیکیشن است. بر اساس منابع مختلف، گزارش شده که ۹۷% از پیام های فوری ارسال شده خوانده می شوند. پوش نوتیفیکیشن به کاربران اپ این امکان را می دهد که از راه دور نیز بتوانند به راحتی با کاربران خود تعامل ایجاد کنند و احساس مثبت از نام تجاری خود به جا بگذارند و نهایتا منجر به افزایش دانلود و بازدید اپلیکیشن شوند.

در این مقاله ۵ ترفند موثر ارسال پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) ، بدون ایجاد حس خسته کنندگی یا اسپم(مزاحم) در کاربران را معرفی می کنیم.

push notificationsتعداد پیام های شما

اولین قانون بازاریابی با پیام فوری این است که بیش از اندازه از این امکان استفاده نکنید، به خصوص زمانی که جهت تبلیغات و با هدف ارتقا از این امکان استفاده می کنید.

از خود بپرسید آیا به من هنگام دریافت پیام فوری حس ناراحت کننده دست می دهد؟!

اگر پاسخ بله است بهتر است از ارسال زیاد پیام فوری دوری کنید.

push notificationsزمان بندی پیام های فوری

هیچ کس دوست ندارد نیمه شب از شنیدن صدای پیام فوری از خواب بپرد و پیام تخفیف ۲۰ درصدی شما را مشاهده کند!

شناخت بازار هدف به شما کمک می کند ساعات معقول برای ارسال پیام فوری را بهتر بشناسید.معمولا ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر زمان مناسبی است.

وقتی شما در زمان نا مناسب پیام فوری ارسال کنید احتمال دارد به جای ترغیب کاربران، آنها را از دست بدهید!

push notificationsتشویق کاربران

 

همه ما می دانیم که پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) یک امکان خوب برای ایجاد تعامل با کاربران اپلیکیشن است. بر اساس منابع مختلف، گزارش شده که ۹۷% از پیام های فوری ارسال شده خوانده می شوند. پوش نوتیفیکیشن به کاربران اپ این امکان را می دهد که از راه دور نیز بتوانند به راحتی با کاربران خود تعامل ایجاد کنند و احساس مثبت از نام تجاری خود به جا بگذارند و نهایتا منجر به افزایش دانلود و بازدید اپلیکیشن شوند.

در این مقاله ۵ ترفند موثر ارسال پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) ، بدون ایجاد حس خسته کنندگی یا اسپم(مزاحم) در کاربران را معرفی می کنیم.

push notificationsتعداد پیام های شما

اولین قانون بازاریابی با پیام فوری این است که بیش از اندازه از این امکان استفاده نکنید، به خصوص زمانی که جهت تبلیغات و با هدف ارتقا از این امکان استفاده می کنید.

از خود بپرسید آیا به من هنگام دریافت پیام فوری حس ناراحت کننده دست می دهد؟!

اگر پاسخ بله است بهتر است از ارسال زیاد پیام فوری دوری کنید.

push notificationsزمان بندی پیام های فوری

هیچ کس دوست ندارد نیمه شب از شنیدن صدای پیام فوری از خواب بپرد و پیام تخفیف ۲۰ درصدی شما را مشاهده کند!

شناخت بازار هدف به شما کمک می کند ساعات معقول برای ارسال پیام فوری را بهتر بشناسید.معمولا ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر زمان مناسبی است.

وقتی شما در زمان نا مناسب پیام فوری ارسال کنید احتمال دارد به جای ترغیب کاربران، آنها را از دست بدهید!

push notificationsتشویق کاربران

از طریق ارسال پیام فوری می توانید برای ایجاد تعامل بهتر با کاربران، یک مسابقه برای آنها بگذارید و آنها را تشویق کنید که مثلا اگر عکسی با موضوع x ارسال کنند به بهترین ارسال کننده جایزه ای داده می شود.

 

push notificationsارائه تخفیف منحصر به فرد

چه کسی تخفیف دوست ندارد؟! همه تخفیف دوست دارند. با ارسال نوتیفیکیشن، کاربران را از تخفیف های جدید محصولات خود آگاه کنید.

push notificationsیادآوری رویدادها و اطلاعیه ها

یک تعطیلی در پیش رو هست و شما در این روز خاص تعطیل هستید؟! یک مناسبت خاص در راه است و می خواهید این موضوع را به کاربران یادآوری کنید؟!

شما می توانید با استفاده از امکان پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) کاربران را از رویدادها مطلع سازید. وقتی مشتریان شما ، آخرین اخبار و اطلاعیه ها را همیشه در دست داشته باشند باعث افزایش رضایت آنها خواهید شد.


ارسال بهینه پیام فوری به شما کمک می کند مشتریان شما همیشه از شما راضی بمانند  و این موضوع به افزایش وفاداری مشتریان منجر می شود.

در صورتی که با سیستم اپ ساز اپلیکیشن بسازید به راحتی از طریق پنل تحت وبی که در اختیار شما قرار داده می شود، می توانید پیام های فوری برای موضوعات خاص، موقعیت خاص و یا زمان خاص ارسال کنید و با کاربران خود همیشه در تعامل بمانید و آنها را از آخرین اخبار و اطلاعیه ها آگاه سازید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری