jaber23 0 ارسال شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ برنامه من از دیتابیس آماده استفاده می کند و در emulator اجرا می شود . اما در گوشی اجرا نمی شود و کرش می کند. لطفا کمک کنید نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Farzad Sarseifi 575 ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ میشه لطفا کلاسی که برای کپی کردن دیتابیس نوشته اید را در انجمن قرار دهید، احتمال مجوز های کامل را برای کپی کردن دیتابیس رعایت نکرده اید و در ورژن 4 به بالاتر اینکار انجام نمیشود. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
jaber23 0 ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ http://uplod.ir/ridgyzujsq15/DBHelper.java.htm http://uplod.ir/vsirfver8ofw/MainActivity.java.htm این هم فایل برنامه دوستان لطفا کمک کنید . دارم دیوانه می شوم از بس برنامه کرش می کند نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Farzad Sarseifi 575 ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ لینک فایل ها موجود نیست، لطفا فایل ها را در آپلود سنتر انجمن فقط اپلود نمایید http://p30droid.com/Uploader نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
jaber23 0 ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ [align=justify]http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=df51137d90a6621f58cf00aa0e2b4b4f http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=15490c1bd032f3ad0eb351ed93ea68ab این لینک فایل ها http://www.up3.98ia.com/images/ziihfj14rlnlmw70d4r.txt http://www.up3.98ia.com/images/vq5it5olvgl3d5a1hqx0.txt این هم لینک دیگه. [/align] http://p30droid.com/Uploader/do.php?id=267 این هم لینک فایل در اپلود سنتر نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Farzad Sarseifi 575 ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ کلاس دیتابیس را ویرایش کردم ، چون مجوز های کامل را برای کپی کردن فایل ها رعایت نکرده بودید: [shcode=java] public class DBHelper extends SQLiteOpenHelper{ //The Android's default system path of your application database. private static String DB_PATH; private static String DB_NAME = "per"; private SQLiteDatabase myDataBase; private final Context myContext; /** * Constructor * Takes and keeps a reference of the passed context in order to access to the application assets and resources. * @param context */ public DBHelper(Context context) { super(context, DB_NAME, null, 1); this.myContext = context; DB_PATH = Environment.getDataDirectory() + "/data/" + context.getPackageName() + "/" + "databases/"; } /** * Creates a empty database on the system and rewrites it with your own database. * */ public void createDataBase() throws IOException{ boolean dbExist = checkDataBase(); if(dbExist){ //do nothing - database already exist }else{ //By calling this method and empty database will be created into the default system path //of your application so we are gonna be able to overwrite that database with our database. this.getReadableDatabase(); try { copyDataBase(); } catch (IOException e) { throw new Error("Error copying database"); } } } /** * Check if the database already exist to avoid re-copying the file each time you open the application. * @return true if it exists, false if it doesn't */ private boolean checkDataBase(){ SQLiteDatabase checkDB = null; try{ String myPath = DB_PATH + DB_NAME; checkDB = SQLiteDatabase.openDatabase(myPath, null, SQLiteDatabase.OPEN_READONLY| SQLiteDatabase.NO_LOCALIZED_COLLATORS | SQLiteDatabase.CREATE_IF_NECESSARY); }catch(SQLiteException e){ //database does't exist yet. } if(checkDB != null){ checkDB.close(); } return checkDB != null ? true : false; } /** * Copies your database from your local assets-folder to the just created empty database in the * system folder, from where it can be accessed and handled. * This is done by transfering bytestream. * */ private void copyDataBase() throws IOException{ //Open your local db as the input stream InputStream myInput = myContext.getAssets().open(DB_NAME); // Path to the just created empty db String outFileName = DB_PATH + DB_NAME; //Open the empty db as the output stream OutputStream myOutput = new FileOutputStream(outFileName); //transfer bytes from the inputfile to the outputfile byte[] buffer = new byte[1024]; int length; while ((length = myInput.read(buffer))>0){ myOutput.write(buffer, 0, length); } //Close the streams myOutput.flush(); myOutput.close(); myInput.close(); } public void openDataBase() throws SQLException{ //Open the database String myPath = DB_PATH + DB_NAME; myDataBase = SQLiteDatabase.openDatabase(myPath, null, SQLiteDatabase.OPEN_READONLY| SQLiteDatabase.NO_LOCALIZED_COLLATORS | SQLiteDatabase.CREATE_IF_NECESSARY); } @Override public synchronized void close() { if(myDataBase != null) myDataBase.close(); super.close(); } @Override public void onCreate(SQLiteDatabase db) { } @Override public void onUpgrade(SQLiteDatabase db, int oldVersion, int newVersion) { } // Add your public helper methods to access and get content from the database. // You could return cursors by doing "return myDataBase.query(....)" so it'd be easy // to you to create adapters for your views. } [/shcode] نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
jaber23 0 ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ سلام دوست عزیز ممنون از اینکه وقت گذاشتید این کد را کپی کردم اما باز هم برنامه کرش کرد . لطفا کمک کنید. این هم لینک خطای برنامه http://p30droid.com/Uploader/do.php?img=268 نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Farzad Sarseifi 575 ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ این خطا نشان میدهد جدولی به اسم player وجود ندارد که دستور Select قابل اجرا باشد. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
jaber23 0 ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ مالک گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ اما من قبلا همچین جدولی ساختم و همجنین دو رکورد در ان ذخیره کردم. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .