رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام ، من هر پروژه ای که با اندروید استودیو ازش خروجی میگیرم ، فقط و فقط روی گوشی هایی که 7.1.1 هستن ران میشه ، درحالی ک موقع ساخت پروژه پایین ترین لول api هم انتخاب میکنم ، یعنی با هر نوع api که فکرشو کنین امتحان کردم اما بازم نتیجه نداد ، کسی میدونه مشکل کجاس؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، cnankh گفته است :

سلام ، من هر پروژه ای که با اندروید استودیو ازش خروجی میگیرم ، فقط و فقط روی گوشی هایی که 7.1.1 هستن ران میشه ، درحالی ک موقع ساخت پروژه پایین ترین لول api هم انتخاب میکنم ، یعنی با هر نوع api که فکرشو کنین امتحان کردم اما بازم نتیجه نداد ، کسی میدونه مشکل کجاس؟

چه کدی نوشتید که داره ارور میگیره ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

چه کدی نوشتید که داره ارور میگیره ؟

داداش اصلا بحث کد نیس ، من پروژه که میسازم حتی رو کمترین لول api ، همون hello world اولش ک خودش پیشفرض داره رو apk میگیرم بازم این مشکل هست رو هیچ گوشی ران نمیشه مگه اندروید 7.1.1 باشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 ساعت قبل، cnankh گفته است :

داداش اصلا بحث کد نیس ، من پروژه که میسازم حتی رو کمترین لول api ، همون hello world اولش ک خودش پیشفرض داره رو apk میگیرم بازم این مشکل هست رو هیچ گوشی ران نمیشه مگه اندروید 7.1.1 باشه

 از کدهای گریدلتون یه اسکرین شات بزارید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط hami develop
      سلام خدمت دوستان عزیز.
      من یک اپلیکیشن اندروید درست کردم و از کلاس service ارث بری کردم و هر دقیقه یک بار یک وب سایت را چک میکند و در صورتی که اطلاعات جدیدی در این وب سایت وجود داشته باشد به من یک نوتیفیکیشن میدهد.
      آیا بهتر است که از کلاس Worker ارث بری کنم تا برنامه وظایفی را انجام دهد؟
      نکته: در واقع می‌خواهم برنامه برای مدت طولانی اجرا شود و هیچ گاه متوقف نشود.
      اگر کسی از دوستان تجربه کار با Worker را دارد لطفا بفرمایند که اختلاف
      Worker 
      و
      Service 
      دقیقا چی هست و برای برنامه ای که همیشه در بک گراند در حال اجرا است، کدامیک بهتر است؟
      سپاس بی کران.
    • توسط AliAmani
      سلام.وقت بخیر.من به یه ارور بر خوردم. دیباگر attach نمیشه.لطفا راهنماییم کنید.
      اندروید استودیو را حذف و دوباره نصب کردم.avd جدید ایجاد کردم.adb را kill و بعد start کردم.اما درست نشد.
      مشکل فقط در پروژه های اندروید است و در پروژه های فلاتر مشکلی نیست.
      debug.pdf
    • توسط elecomco
      آیا می‌خواهید برنامه اندروید بعدی خود را بسازید ، اما مطمئن نیستید که کدام زبان برنامه‌نویسی برای شما بهترین انتخاب است؟ در این مقاله به زبان هایی خواهم پرداخت که برای توسعه برنامه های اندروید بعدی ممکن است از آنها استفاده کنم.
      اندروید پذیرفته ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. اندروید توسط گوگل توسعه داده شد و یک سیستم‌عامل باز مبتنی بر لینوکس است. اندروید کاملا متن باز است و هر شرکت یا فردی می‌تواند آن را دانلود کرده و از آن برای محصولات خود استفاده کند. در اصل ، این سیستم عامل از طریق شرکت اندروید برای دوربین‌های دیجیتال و موبایل طراحی شد. شرکت اندروید در سال ۲۰۰۵ توسط گوگل خریداری شد. در حال حاضر ، ۲.۳ میلیارد تلفن هوشمند اندروید در جهان وجود دارد.
      اندروید نه تنها از دو میلیارد تلفن هوشمند ، لپ‌تاپ ، تبلت  و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی میکند ، بلکه اندروید قلب تپنده میلیاردها دستگاهی است که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می‌کنید. برخی از این وسایل عبارتند از: تلویزیون ، سیستم‌های امنیت خانگی ، یخچال و فریزر ، باکس های تلویزیونی ، دوربین ها ، ماشین ها ، سیستم‌های ناوبری ، تبلت های هوشمند ، بازی رایانه‌ای و وسایل خانگی هوشمند.
      چه زبان‌های برنامه‌نویسی می‌توانند برای توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به کار روند؟ در اینجا لیستی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه برنامه‌های اندروید آورده شده است : 
      Java Kotlin #C Python ++C
      جاوا
      زبان جاوا محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در این زمینه است. جاوا یک زبان برنامه‌نویسی استاتیک ، همه منظوره و متن باز است. جاوا از زمان راه‌اندازی سیستم‌عامل اندروید , زبان برنامه‌نویسی اولیه این سیستم عامل بوده است . جاوا در شرکت سان میکروسیستمز توسط James Gosling در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این زبان برنامه نویسی در حال حاضر متعلق به اوراکل است.
      جاوا براساس ++c  ساخته شد تا یادگیری آن برای توسعه دهندگان ساده باشد. این زبان همراه با ++c بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای دانشجویان و افراد تازه کار برای یادگیری اصول برنامه‌نویسی هستند. زبان جاوا توسط بسیاری از دانشگاه‌ها به عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی برای آموزش به دانشجویان استفاده میشود.
      برخلاف زبان های سوئیفت، سی شارپ و کاتلین ممکن است جاوا زبان برنامه‌نویسی مدرنی نباشد و مانند زبان های دیگر مدام بروزرسانی نشود. با این حال , زبان جاوا نقطه شروعی را برای توسعه دهندگان جدید مشخص میکند. یادگیری زبان جاوا در مقایسه با کاتلین بسیار ساده‌تر است. اگر یک توسعه دهنده تازه کار هستید و میخواهید توسعه اندروید را یاد بگیرید , جاوا یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای شروع است.
      کاتلین
      کاتلین یک زبان برنامه‌نویسی مدرن , دقیق , ایمن , شی گرا و سازگار با همه ی پلتفرم هاست که توسط یک شرکت نرم‌افزاری به نام JetBrains در سال ۲۰۱۱ ساخته شده‌است. این زبان برای ساخت نرم‌افزارهای کاربردی , برنامه های اندروید و برنامه‌های بومی استفاده می‌شود. در حال حاضر گوگل توسط شرکت گوگل پشتیبانی میشود.
      زبان کاتلین از زمان انتشار Android Studio ۳,۰ در اکتبر سال ۲۰۱۷  به عنوان زبان برنامه‌نویسی رسمی برای اندروید استفاده شده‌است. این زبان برای طراحی برنامه‌های کاربردی ، ساخت اپلیکیشن های مدرن و ارائه قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان طراحی شده است. کاتلین برای شما سادگی , انعطاف‌پذیری و بهره‌وری را فراهم می آورد.
      کد های نوشته شده در این زبان نسبت به زبان جاوا کوتاه تر و تمیز تر است. برای پروژ های اندروید بعدی شدیدا ً توصیه می‌کنم که از این زبان استفاده کنید . 
      #C
      زبان #C توسط Anders Hejlsberg در مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ ایجاد شد. سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی ساده ، انعطاف‌پذیر ، ایمن ، و متن باز است. این زبان یکی از پراستفاده ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان است. سی شارپ به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تمام برنامه‌های کاربردی از قبیل ویندوز ، کنسول‌ها ، برنامه‌های وب ، برنامه‌های موبایل ، و سیستم‌های backend را بسازند.
      برنامه نویسان سی شارپ می‌توانند برنامه‌های کاربردی ios و اندروید را با کمک Xamarin بسازند . Xamarin به عنوان بخشی از ویژوال استادیو ابزاری است که به توسعه دهندگان اجازه میدهد کدهای سی شارپ خود را به برنامه های بومی اندروید و یا ios تبدیل کنند. سی شارپ طراحان را قادر می‌سازد که برنامه‌های کاربردی ios بومی و اندروید را بدون آگاهی از یک زبان برنامه‌نویسی جدید بسازند.
      پایتون
      پایتون یکی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی زمانه اخیر است. پایتون که توسط Guido van Rossum در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد. این زبان متن باز ، سطح بالا و همه منظوره است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی پویا است که از پارادایم‌های توسعه شی گرا ، تابعی و رویه‌ای پشتیبانی می‌کند. این زبان در برنامه‌نویسی یادگیری ماشین بسیار محبوب است. در توسعه نرم‌افزار های اندروید ، پایتون جهت ایجاد کتابخانه‌ها ، توابع ، و دیگر وظایف پردازش به کار می‌رود .
      ++C
      ++C یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. ++C برای ساختن رابط های کاربری یا صفحات برنامه استفاده نمی‌شود. در فرآیند توسعه اندروید ، ++C برای ساختن API ها و وظایف backend استفاده می‌شود. توسعه دهندگان front end درگیر توسعه ++C نیستند ، بلکه کارکرد این زبان بیشتر مربوط به API هاست که مربوط به بخش back-end است. کتابخانه های معروفی در + +C  وجود دارند که برای توسعه دهندگان Android در دسترس هستند و میتوانند از آنها در برنامه های خود استفاده کنند.

      نتیجه‌گیری
      اندروید رایجترین سیستم‌عامل در دنیا است. برای ساخت اپلیکیشن اندروید از دو زبان برنامه‌نویسی اصلی یعنی جاوا و کاتلین استفاده شده‌است. در حالی که زبان برنامه‌نویسی جاوا یک زبان برنامه‌نویسی قدیمی است اما زبان کاتلین یک زبان سریع واضح و در حال تکامل است. اگر شما یک توسعه دهنده جدید هستید و به تازگی می‌خواهید توسعه برنامه های اندرویدی را شروع کنید، پیشنهاد من به شما زبان کاتلین است.
             
    • توسط asghar.a83
      سلام دوستان خسته نباشید من یه باتن دارم که میخوام وقتی کاربر روش کلیک کنه یه ثانیه تغییر رنگ بده تا کاربر بفهمه کلیک کرده و از اون حالت بی روحی در بیاد میدونم خیلی سادس ولی تو کاتلین تازه کارم لطفا جواب بدید
    • توسط sina_f2000
      با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید بزرگوار 
      یه درخواست داشتم امیدوارم کمکم کنید
      کد ارسال تصاویر یک دایرکتوری از قبل مشخص شده به سمت سرور میخاستم اگه لطف کنید کدش به همراه فایل php بفرستید ممنون میشم
         
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...