رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

drtrabit

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره drtrabit

  • درجه
    Newbie
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. drtrabit

    سوال راجب کدنویسی

    ممنون دوست عزیز. فقط یک سواله دیگر. من button دارم برای ریست کردن شمارنده تعداد صلوات. اما نمیدونم کد ریست کردنش چیه؟ میشه راهنمایی کنید؟
  2. drtrabit

    سوال راجب کدنویسی

    با سلام و خسته نباشید . من دارم یک برنامه صلوات شمارمینویسم. یک button گذاشتم که کاربر روش کلیک کرد. edittext بنده یک مقدار بهش اضافه بشه. هرچی کلیک کرد مقدار edittext یکی بره بالا. اما کدش رو نمیدونم چیه که وقتی روی button کلیک کرد مقدار edittext یک دونه یک دونه افزایش پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
  3. drtrabit

    کمک در ساخت یک پروژه

    به هرحال من از دو دوست عزیز تشکر میکنم که راهنمایی کردن. دوست عزیز پروژه ای که شما گذاشتی خیلی به من کمک کرد چون چند وقت پیش دنبالش بودم و آخر در یک سایت به قیمت 59 هزارتومان پیداش کردم. شانس آوردم نخریدم. خیلی ممنون
  4. drtrabit

    کمک در ساخت یک پروژه

    حالا خوبه گفتم که تازه واردم. از کسی که 5 ساله داره برنامه نویسی ویندوز میکنه و میخواد وارد اندروید بشه چه توقعی دارید؟ نمیدونم سورسش ویا هرچیز دیگش. ی جور منو جای کوبیدن راهنمایی کنید
  5. drtrabit

    کمک در ساخت یک پروژه

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان اگر لطف کنید یک تازه وارد رو راهنمایی کنید خوشحال میشم. من میخوام با اندروید استدیو یک برنامه ای بسازم که در اون دو تکست باکس هستش. "نام " - "نام خانوادگی" میخوام کاربر وارد بشه و نام و نام خانوادگی رو وارد کنه. این نام و نام خانوادگی در دیتابیس ذخیره بشه. و هروقت که کاربر خواست بتونه با کلیک روی یک دکمه خاص لیستی از نام و نام خانوادگی کاربر هارو دریافت کنه (گزارش بگیره). یک سیستمی شبیه به سیستم ثبت نام. میشه راهنماییم کنید.
  6. با سلام و خسته نباشید. من برای اولین باره میخوام برم سراغ برنامه نویسی اندروید. از eclips دارم استفاده میکنم. یک مشکل داره اونم اینه که وقتی وارد برنامه میشیم. همینکه هیچ کدی رو داخلش وارد نکردم و فقط یک پروژه رو اماده برنامه نویسی میکنم بهم ارور میده. خطا میگیره. میشه یکی راهنماییم کنه؟
×
×
  • اضافه کردن...