رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل

saeedgha

توسعه دهنده اندروید
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره saeedgha

  • درجه
    Newbie
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. برای دانلود و نصب تلگرام اصلی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا جهت نصب تلگرام به سایت سوبانت مراجعه کنید با کلیک بر روی دانلود با لینک مستقیم میتونید آخرین نسخه رو بدون مشکل نصب کنین.
  2. خرید فالوور روبیکا (روبینو) بسیاری از کاربران دائما میپرسند چگونه فالوور ارگانیک کانال روبیکا جذب کنیم که بازدهی خوبی داشته باشد. بهترین پاسخ خرید فالوور برای روبیکا و کسب وکار ها میباشد. این امر میتواند تا حد چشمگیری مشتریان و آمار بازدید از فروشگاه را بالاببرد. اگر به فکر افزایش بازدهی در روبیکا یا بخش روبینو هستید بهترین راه آن افزایش دنبال کننده است. روش های افزایش فالوور روبیکا 01. افزایش فالوور واقعی در این روش تمامی فالوور ها واقعی و ایرانی بوده و مطمئن ترین انتخاب برای روبیکا میباشد. بدون هیچگونه خطر یا مسدودی پیج(بهترین روش موجود) 02. افزایش فال
  3. اگر شما دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا در حال پی ریزی یک شغل اینترنتی می باشید حتما تا کنون به این که چگونه باید از مشتری مبلغ مد نظر را دریافت کنید. بهترین و امن ترین روش استفاده از روش پرداخت اینترنتی است که از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی امکان پذیر است. نوینو پی به عنوان ابزار ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت امن ترین و سریعترین بستر را برای کاربران خود فراهم می آورد.
  4. دریافت درگاه پرداخت شخصی که با انواع کاربرد آن آشنا هستید نیازی به هیچگونه افزونه خاص و یا حتی کد نویسی ندارد. وفقط کافیست پس از دریافت لینک صفحه پرداخت شخصی خود برای دریافت هزینه آن لینک را در اختیار واریز کننده قرار دهید تا پرداخت در کمترین زمان انجام شود. برای گرفتن درگاه پرداخت شخصی حتما به یکی از پرداخت یار های رسمی شاپرک مراجعه نمایید.
  5. سلام دوست عزیز اگر سورس برنامتون کد اتصال درگاه پرداخت مستقیم رو داره اگر دانش برنامه نویسی دارین فقط کافیه کد های مربوط به پرداخت که معمولا در فایل های جاوا با نام های pay هستند رو بردارید اگر هم که نه در یک سایت فریلنسری به عنوان پروژه تعریف کنید تا دیر کاربران برای شما انجام بدن.
×
×
  • اضافه کردن...