رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

برنامه اندروید جاذبه های ایران - معرفی بیش از 4200 جاذبه گردشگری ایران


پست های پیشنهاد شده

برنامه اندروید جاذبه های ایران- معرفی مکان های گردشگری ایران

اپلیکیشن جاذبه های ایران , با داشتن بیش از 4200 جاذبه ی گردشگری ایران به همراه چندین تصویر برای هر جاذبه یکی از کاملترین برنامه های مربوط به گردشگری و سفر در ایران هست.

برنامه از امکانات بسیار زیادی برخوردار است.از جمله امکان جست و جو برای انواع جاذبه ها مثل ابشار در استان و حتی شهرستانی خاص به همراه توضیحاتی کامل و چندین تصویر, از جاذبه ی مورد نظر هست.همچنین قابلیت مسیریابی و نمایش وضعیت اب و هوایی در مقصد را دارا میباشد.

یکی دیگر از بخش های برنامه جهانگردی هست که در این بخش هر هفته کشور خاصی رو به عنوان مقصد گردشگری قرار میدهیم و توضیحاتی جامع از کشور مقصد بهمراه عکس های زیادی که در طول هفته ارسال میشود, در این بخش قابل دسترس خواهد بود.

بخش دیگر شبکه ی اجتماعی برنامه هست که برای اشتراک گذای مطالب و تصاویر بین کاربران برنامه است.

و در نهایت بخش های دیگری همانند مسیریابی (مثل دستگاه های GPS عمل میکند) , مسافت بین شهری,لیست ,راهنمای موقعیت های ارژانسی و نکات اموزشی در طبیعت,هتل های استان ها و شهرها به همراه شماره تلفن و عکس,بخش آب و هوا,خبرهای گردشگری,راه ها , طبیعت و محیط زیست ,علاقه مندی ها و ... از امکانات دیگر برنامه میباشد.

در ادامه به توضیحات اختصاصی و کامل از امکانات برنامه میپردازیم.

1-جاذبه های گردشگری و و دیدنی

2- مطالب اموزشی و اورژانس

3-جهانگردی

4- هتل ها

5- مسافت بین شهرها

6- مسیریابی

7- شبکه اجتماعی

8-خبرهای گردشگری ، راه ها ، طبیعت و محیط زیست

9- اب و هوا

در زیر به توضیحات هر قسمت میپردازیم :

1- جاذبه های گردشگری و دیدنی :

این بخش شامل دسته بندیهای زیر میباشد :

تمامی جذبه ها – طبیعت – تاریخی – بازار – موزه – صنایع دستی – غذاهای محلی – استان و شهرستان .

با وارد شدن به هرکدام ، لیستی از نواحی مربوطه به صورت تصادفی برای شما نمایش داده میشد که شامل عنوان مکان ، تصویر کوچک از مکان و استان و شهرستانی که این ناحیه در آنجا واقع شده است . بخش جستجوی ساده و پیشرفته موجود میباشد . درجستجوی ساده، میتوانید با وارد کردن عنوان، مکان مورد نظر و همچنین مکانهای مشابه به عنوان وارد شده را بیابید . در بخش جستجوی پیشرفته که به شما امکان انتخاب استان ، شهرستان و زیردسته های هربخش را جهت جستجوی دقیقتر میدهد. دسته بندی های این بخش شامل 40 زیردسته میشود از جمله آبشارها ، آبگرم ،چشمه ها ،کوه ها ، باغ ها ،سدها و ... میباشد .

با انتخاب هر مکان ، وارد صفحه اطلاعات تکمیلی آن مکان میشوید .

لیست امکانات این بخش:

- گالری تصاویراین مکان که میتواند شامل 5 تصویر برای هرمکان باشد که به صورت اسلاید برای شما نمایش داده میشود. عکسها با کیفیت مناسب و حجم کم هستن .

- نمایش نقشه: که در صورت موجود بودن موقعیت gps ، مکان دقیق را برای شما روی نقشه مشخص میکند. همچنین با انتخاب این بخش ، 3 حالت برای نمایش نقشه وجود دارد . امکان مسیریابی مهمترین امکان این بخش میباشد.با انتخاب دکمه نمایش مسیر ، درصورت روشن بودن gps ، مسیر دقیق از مکان فعلی شما تا مقصد روی نقشه به صورت کاملا واضح و با جزئیات کامل نمایش داده میشود .درصورت تمایش میتوانید مبدا را به صورت دستی و از هر شهر یا استانی وارد کنید ، در این صورت ، مسیریابیی از مبدا وارد شده تا مقصد روی نقشه نمایش داده خواهد شد . درصورت مشخص کردن مسیر ، با زدن دکمه مسافت ، فاصله دقیق از مکان فعلی شما یا مبدا مشخص شده تا مفصد را به کیلومتر محاسبه و زمان تقریبی جهت رسیدن را نمایش میدهد .

- نقشه داخلی : درصورت نصب بودن هربرنامه مسیریابی روی گوشی خود میتوانید به صورت آفلاین مسیریابی کنید و مکان دقیق را مشاهده کنید . - افزودن علاقه مندی - وضعیت هوا : با انتخاب این بخش ،پیشبینی وضعیت هوای این مکان تا 3 روز آینده برای شما نمایش داده میشود . شامل دمای هوا ، حداکثر و حداقل دما ، میزان رطوبت و وضعیت هوا میباشد .

- از بخش هایی دیگر این بخش :عنوان مکان – استان و شهرستانی که این مکان واقع شده است – میانگین امتیاز کاربران به این مکان – دسته بندی که این مکان در آن قرار میگیرد

توضیحات کامل مکان شامل تاریخچه ، دلیل نام گذاری ، آدرس ، موقعیت جغرافیایی و کلا اطلاعات کامل در مورد این جاذبه نمایش داده میشود. - نظرات : نظرات کلیه کاربران به همراه زمان ثبت نمایش داده میشود - ارسال نظر : میتوانید نظر خود را در مورد این جاذبه با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و به این جاذبه امتیاز بدهید .

2- مطالب آموزشی و اورژانس :

در صورت بروز هرگونه حادثه از جمله سوختگی ، نیش زدگی ،خونریزی و یا آموزش هایی از جمله نحوه رانندگی در گل و لای ، برف و شن و کلیه در این رابطه در این بخش قرار دارد . این بخش شامل دسته بندیهای زیر میباشد :همه دسته بندی ها – آفرود ، رانندگی و خودرو – اورژانس و مصدومیتها - سفر و کمپینگ - خوراک ، آب و تغذیه - عکاسی در طبیعت - نکات ایمنی و فنی در طبیعت گردی - نیش زدگی و حمله حیوانات - جشنهای باستانی ایران

3-جهانگردی:

در این بخش هر هفته , کشوری خارجی را به عنوان مقصد گردشگری هفته انتخاب میکنیم و اطلاعات جامعی از اون کشور را قرار میدهیم.در طول هفته عکس های زیادی از مقصد را قرار میدهیم .اطلاعات و عکس های ارسال شده هفته های قبل هم در این بخش موجود میباشد.

امیدواریم از اطلاعات و تصاویر کشورهای خارجی لذت ببرید.

4-هتل ها :

لیستی از هتل های ایران که میتوانید استان مورد نظر را انتخاب و لیستی از هتلهای موجود را مشاهده کنید .شامل عنوان ، مکان و درجه هتل میباشد . با کلیک برروی هر هتل ، عکس ، درجه هتل ، عنوان هتل ، تلفن ، توضیحات کامل در مورد امکانات هتل نمایش داده میشود .

5- مسافت بین شهرها:

مسافت دقیق بین شهرهای ایران که با مشخص کردن مبذا و مقصد فاصله بین این دو شهر نمایش داده میشود . این بخش شامل یک بخش پیشرفته نیز میباشد که میتوانید فاصله بین مبدا و مقصد را در هر شهر، استان و هر کشوری را مشاهده کنید. با وارد کردن مبدا و مقصد ، فاصله دقیق بین این 2 مکان + زمان تقریبی جهت رسیدن به مقصد محاسبه خواهد شد و برای شما نمایش داده میشود . با کلیک کردن روی دکمه نمایش مسیر روی نقشه ، مسیر بین این 2 مکان روی نقشه با جزئیات کامل نمایش داده میشود.

6- مسیریابی:

با وارد کردن مبدا و مقصد ، مسیر دقیق را روی نقشه مشاهده کنید . همچنین با فعال بودن gps ، مکان فعلی شما نیز نمایش داده میشود . با کلیک روی دکمه مسافت ، فاصله دقیق بین 2 مکان به کیلومتر و همچنین زمان تقریبی نمایش داده میشود.

7- شبکه اجتماعی :

بخشی که در ان کاربران برنامه امکان ارسال تصاویر خود بهمراه توضیحات را دارا میباشند و برای عموم کابران برنامه قابل مشاهده میباشد.

8- خبرهای گردشگری ، راه ها ، طبیعت و محیط زیست:: کلیه خبرهای در حوضه طبیعت ، محیط زیست ، گردشگری ، اطلاعات راه ها در این بخش به صورت خودکار قرار خواهد گرفت . به دلیل اتوماتیک بودن این قسمت ، آخرین خبرها به صورت خودکار اضافه خواهد شد که هرزمان میتوانید آخرین خبرها را در این باره دریافت کنید .

9- بخش اب و هوا :

نمایش وضعیت آب و هوا برای 3 روز آینده . شامل حداکثر ، حداقل ، میزان رطوبت و وضعیت هوا میباشد.

دیگر امکانات:

علاقه مندی ها :منتخبی از جاذبه های گردشگری شما دراین قسمت نمایش داده میشود.

ارسال ناحیه گردشگری :

: درصورت تمایل میتوانید ناحیه گردشگری خود را برای ما ارسال کنید. عنوان ، آدرس و تصاویر را میتوانید به صورت مستقیم از داخل برنامه یا به آدرس ایمیل ما ارسال و در صورت تمایل ، این مکان با نام شما یا وب سایت شما اضافه خواهد شد .

پروفایل :

جهت ارسال نظر، فعالیت در شبکه اجتماعی نیاز به ثبت نام هست .شامل نام ، ایمیل و رمز عبور. امکان تغییر عکس پروفایل و مشاهده مشخصات در این قمست فراهم شده است .

در صورت اضافه شدن مکان گردشگری جدید ، برنامه با اتصال به اینترنت به صورت خودکار مکان های جدید را دریافت و به شما اطلاع میدهد . حتما مکان های جدید در آینده بدون نیاز به اپدیت برنامه اضافه خواهد شد

جهت دانلود برنامه میتوانید به کافه بازار یا وب سایت ما مراجعه فرمایید:

http://persian-designers.ir/p-jazebehayeiran-جاذبه های ایران برنامه اندروید گردشگری ایران.html

http://cafebazaar.ir/app/ir.persiandesigners.jazebehayeiran/?l=fa

[/b]jazebehayeiran7.jpgjazebehayeiran8.jpgjazebehayeiran1.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...