رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

آشنایی با انواع آیکون + معرفی 5 سایت دانلود رایگان آیکون


پست های پیشنهاد شده

آیکون‌ها مانند میکروب‌ها در همه‌جا هستند! داخل پوسترهای تبلیغاتی، اپلیکیشن‌های موبایل، بسته‌بندی محصولات، کارت ویزیت‌ها، تب مرورگرتان و همین نوشته‌ای که دارید می‌خوانید. کافیست همین الان کمی چشمانتان را به اطراف بچرخانید تا باز هم آن‌ها را ببینید.

آیکون‌هایی که همه‌جا را فراگرفته‌اند آنقدر پرکاربرد و ضروری هستند که اصلاً نمی‌توانید تصور کنید وجود نداشته باشند! بدون آیکون‌های جذاب حتی خواندن این مقاله هم برای شما سخت خواهد شد.

اما... گاهی پیدا کردن یک آیکون متناسب با طرح و نوشته شما، ممکن است ساعت‌ها (گاهی هم روزها) وقتتان را بگیرد. برای همین هم ما دست‌به‌کار شدیم تا در مقاله امروز، جهان شگفت‌انگیزی از آیکون‌ها را به رویتان باز کنیم و با معرفی 5 سایت برتر دانلود آیکون رایگان + توضیحاتی درباره انواع آیکون، کار شما را راحت‌تر کنیم.

البته می‌توانید خیلی راحت، ویدیو زیر را تماشا کنید. در این ویدیو انواع آیکون و سایت‌های دانلود آیکون را خیلی ساده و سریع به شما توضیح داده‌ایم.

 

 

انواع آیکون ها را بشناسید
آیکون‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع کاربرد (بیشتر در طراحی سایت) و شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می‌شوند.

دسته‌بندی آیکون‌ها براساس نوع کاربرد
1. آیکون Interactive: این آیکون‌ها که قابل کلیک‌ کردن هستند، برای پاسخ به درخواست کاربر طراحی شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها شرح ویژگی‌ها و کاربرد یک دکمه یا ویژگی خاص است.

 

2. آیکون Decorative: این آیکون‌ها بیش‌تر برای زیبایی و تزئین کردن استفاده می‌شوند.

 

3. آیکون اپلیکیشن (App): این آیکون‌ها علامت یک برند بوده و در پلتفرم‌های مختلف نشان‌دهنده‌ی هویت اصلی یک برنامه هستند. (مثلا آیکون اینستاگرام در اپ‌استور یا گوشی شما)

4. آیکون (URL Favicon): این آیکون‌ها نوع خاصی از آیکون‌ها هستند که به صورت لینک‌های URL به کار گرفته می‌شوند و در قسمت Bookmark یا URL محصول یا برند خاصی را نشان می‌دهند.

 

 

معرفی 5 سایت برتر دانلود آیکون رایگان
حالا که با انواع آیکون‌ها آشنا شدید، بهترین زمان برای معرفی سایت‌های دانلود آیکون است. هر یک از این 5 سایت ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنم.

 

۱. سایت Flaticon

 

۲. سایت Icons8

۳. سایت Freebiesbug

 

۴. سایت Graphicburger

 

۵. سایت IconArchive

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...