رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

بخشی ازموتور جستجوی گوگل "گوگل1+" می باشد، که بر رتبه بندی صفحات وب تاثیر دارد


پست های پیشنهاد شده

0209.png

آیا گوگل می تواند موفقیت فیس بوک در ایجاد کلید "like" را برای خود تکرار نماید؟

گوگل 1+ در مورد قرار دادن قرار دادن کلید "1+ " در تمامی شبکه وب و در نتایج جستجوی گوگل و تبلیغات می باشد. گوگل 1+ اصلاً شبیه call-to-action و یا کاملاً شبیه کلید "like" در فیس بوک نمی باشد. شما چطور فکر می کنید 1+ !گوگل مانند بسیاری دیگر از خدمات گوگل بسیار عمومی می باشد. گوگل ممکن است آیکون آن را در هر صفحه ای که signed in کاربران در آن هست، وجود داشته باشد. با این حال کاربران نمی توانند آن را علناً در صفحه پروفایل گوگل خود انتخاب و نمایش دهند.

•    آیا کلید 1+ می تواند موجب منسوخ شدن Google buzz شود؟

0210.jpg

 

•    سوال منصفانه ای به نظر می رسد. اما به نظر گوگل اینگونه نیست. اگر کاربران وب به این نتیجه برسند، تاثیر آن را خواهیم دید. موضوع این است که کلید Buzz در گوگل برای شروع گفتگوها در مورد محتوای وب سایت های جالب می باشد. کلید 1+ به افرادی که در حال جستجو در گوگل هستند، محتوای وب سایت های مختلف و جالب را توصیه می نماید 1+ .در ارتباطات اجتماعی می تواند به بهبود نتایج جستجوی شما در گوگل و ارتقاء میزان ارتباط نتایج با موضوع جستجوی شما کمک نماید. به زودی می توانید از کلید 1+ و یا کلید buzz و یا هر دو استفاده نمایید. پس آنچه را که مناسب حال شما و مطالب مورد نیاز شماست را انتخاب نمایید. به نظر می رسد تا حدودی counter-intuitive باشد. خواهیم دید که چه تعداد از ناشران تمایل به نمایش دادن هر دو کلید مختلف گوگل در صفحات وب سایت هستند. فیس بوک هم دکمه  "like" را با گزینه کامنت ارائه کرده بود. اما چرا این دو را با هم ترکیب نمی کند!؟

•    خبر بزرگ و مهم برای جستجو

البته که گوگل در 1+ یک سیستم جستجو قرار خواهد داد، که این نشان دهنده این موضوع خواهد بود که همه مطالب در جستجو ها مرتبط می باشد. برای توصیه یک سری از موارد، همه ی شما باید بر روی 1+ صفحه ی وب کلیک کرده و یا موارد مفید را پیدا نمایید. 1+ ابتدا در صفحه ی لیست جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد.  هنگامی که یک کاربر در حال جستجو می باشد و یا در حال sign in کردن است، نتایج جستجوی آنها ممکن است با مشروح تمامی اتصالاتی 1+ که دارای صفحه می باشد، ظاهر شود. هنگامی که هیچ یک از ارتباطات کاربران دارای صفحات 1+ نباشد، تعداد صفحات دریافت شده ی 1+ را برای شما نمایش خواهد داد. "هدف ما در گوگل این است که شما تا حد امکان و به سرعت به نتایج مرتبط تری در جستجو ها دست پیدا کنید." اما این مرتبط بودن در مورد "ارتباطات" همانند ارتباط کلمات با مطالب و محتوای صفحات می باشد.

 0211.jpg

به همین دلیل به تازگی شروع به کسب اطلاعات بیشتری از افرادی که شما می شناسید، نموده ایم – کسانی که در تویتر هستند – و یا فلیکر و دیگر وب سایت ها... مدیر پروژه ی موتور جستجوی گوگل Rob spiro می گوید: " امروز ما یک قدم به جلو برداشتیم، این قدم شما را قادر خواهد ساخت تا توصیه ها و موارد مفید را توسط نتایج موتور جستجوی گوگل در کل وب به اشتراک بگذارید."

مثلاً فرض کنید که قصد دارید به یک سفر زمستانی به تاهو در کالیفرنیا بروید. کنار لیست نتایج در موتور جستجوی گوگل 1+ به نظر کاریری که در آنجا اسکی کرده بر خواهید خورد. و یا اگر به دنبال دستور جدیدی برای طبخ پاستا در اینترنت هستید، ما به شما در 1+ گوگل از نبوغ آشپزی هم اتاقی اتان در کالج نشان خواهیم داد.

اگر ترجیح می دهید که نتایج دوستان تان که به احتمال زیاد در حال حاضر از فیس بوک استفاده می کنند و در این مورد صحبت می کنند را مشاهده کنید، باید به طور مستقیم آن را به نتایج جستجوی گوگل و مرورگر خود اضافه نمایید. گوگل می گوید 1+ برای شناسایی توصیه های مفید، همانند افرادی که در گوگل با آنها در ارتباط هستند، می باشد. (مخاطبین – افرادی که در گوگل talk و چت لیست شما هستند، افرادی که در گوگل ریدر یا buzz با آنها در ارتباط هستید).

همچنین گوگل می گوید: که ممکن است شروع به استفاده از سیگنال های دیگری مانند ارتباطات تویتر نماید. می توانید همیشه به "دایره اجتماعی" خود در صفحه ی گوگل مراجعه کرده و برای بررسی و چک کردن اینکه با چه کسانی در ارتباط هستید، اتفاقات جدید را مشاهده نمایید.

بدیهی است که ممکن است برای استفاده از 1+ گوگل، حساب کاربری گوگل مورد نیاز باشد. در واقع پروفایل گوگل مورد نیاز می باشد. ( من بر این باورم که این نسخه به سرعت تبدیل به ورژنی از wall فیس بوک خواهد شد؛ البته اگر برای استفاده از تمامی خدمات گوگل لازم به اضافه کردن آن به toolbar باشد.) در نهایت 1+ گوگل به یکی دیگر از عوامل رنکینگ تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر ما در حال بررسی دقیق در مورد چگونگی تاثیر گوگل 1+ بر روی رنکینگ وب سایت و کیفیت آن در طول زمان هستیم.

منبع: طراحی سایت صفرویکhttp://www.web01.ir/

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...