رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

باسلام

اگه کسی کتابخانه material dialogs روداره برای دانلود بذاره ممنون میشم

برای اندروید استودیو

ویرایش شده توسط ilalia
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 15 ساعت قبل، ilalia گفته است :

باسلام

اگه کسی کتابخانه material dialogs روداره برای دانلود بذاره ممنون میشم

برای اندروید استودیو

از این آدرس دانلود نمایید

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 2 هفته بعد...
در در 1395/12/01, 14:50:01، Farzad Sarseifi گفته است :

از این آدرس دانلود نمایید

 

 

ممنون ، حالا چطور به پروژه م اضافه کنم؟

 

ویرایش شده توسط ilalia
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 دقیقه قبل، ilalia گفته است :

 

ممنون ، حالا چطور به پروژه م اضافه کنم؟

 

فایل رو دانلود و سپس unzip کنید و بعد هم داخل اندروید استودیو import  کنید

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

فایل رو دانلود و سپس unzip کنید و بعد هم داخل اندروید استودیو import  کنید

 

 

از طریق import module وارد میکنم ولی ارور زیر رو میده:

ncjq_capture.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، ilalia گفته است :

 

از طریق import module وارد میکنم ولی ارور زیر رو میده:

ncjq_capture.jpg

 

این خطا برای این میباشد شما sdk 22 رو ندارید. دو راه دارید 

sdk 22 رو دانلود کنید

باید تنظیمات sdk پروژه خودتون رو در فایل build.gradle تغییر دهید

 

 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

 

این خطا برای این میباشد شما sdk 22 رو ندارید. دو راه دارید 

sdk 22 رو دانلود کنید

باید تنظیمات sdk پروژه خودتون رو در فایل build.gradle تغییر دهید

 

 

 

من هرچی گشتم sdk 22 رو پیدا نکردم!

یه لطفی کنید یا لینک دانلود بذارید یا درباره تغییر تنظیمات توضیح بدید؛ 

و اینکه  الان sdk من 23 هستش؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 39 دقیقه قبل، ilalia گفته است :

من هرچی گشتم sdk 22 رو پیدا نکردم!

یه لطفی کنید یا لینک دانلود بذارید یا درباره تغییر تنظیمات توضیح بدید؛ 

و اینکه  الان sdk من 23 هستش؟

خب برید داخل فایل build.gradle و مقدار ۲۲ رو ۲۳ کنید تا مشکل حل بشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Farzad Sarseifi گفته است :

خب برید داخل فایل build.gradle و مقدار ۲۲ رو ۲۳ کنید تا مشکل حل بشه

این کار رو کردم ولی بازهم همون ارور:

 

t4h_capture.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا حل شد، ممنون

با sdk منیجر ورژن های 22 و 25 sdk رو نصب کردم، قبلا نمیتونستم  چون تازه فهمیدم باید از قند شکن استفاده میکردم!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 38 دقیقه قبل، ilalia گفته است :

آقا حل شد، ممنون

با sdk منیجر ورژن های 22 و 25 sdk رو نصب کردم، قبلا نمیتونستم  چون تازه فهمیدم باید از قند شکن استفاده میکردم!

اره مشکل توی ایران همون قند شکنه!!!!!:huh::huh: که باعث کندی پیشرفت کار میشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط Omid Zakeri
      می توان گفت متریال دیزاین سبک یا زبان جدید طراحی است که از کاغذ الگو گرفته است. شاید بتوان گفت متریال نسخه بروز شده فلت دیزاین است !. متریال دیزاین بیش از حد به گرید و انیمشین‌ها اهمیت می‌دهد و عمق و سایه‌ها برای المان‌های طراحی شده بسیار مهم است.

      متریال دیزاین چیست.docx
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام دوستان در این قسمت میخوام با استفاده از کتابخونه متریال دیالوگ،یه دونه ازشون بسازیم
      خب کتابخونش رو اول اضافه میکنیم 
      compile 'com.afollestad.material-dialogs:core:0.9.4.5' کد سختی نداره اینم نمونش
      MaterialDialog.Builder builder = new MaterialDialog.Builder(this) .title(R.string.title) .content(R.string.content) .positiveText(R.string.agree); MaterialDialog dialog = builder.build(); dialog.show(); در ضمن برای افزودن دستور هنگام کلیک روی دکمه هاش کافیه دستورات زیر رو بهش اضافه کنین که اینطوری بشه
      new MaterialDialog.Builder(this) .onPositive(new MaterialDialog.SingleButtonCallback() { @Override public void onClick(@NonNull MaterialDialog dialog, @NonNull DialogAction which) { // TODO } }) .onNeutral(new MaterialDialog.SingleButtonCallback() { @Override public void onClick(@NonNull MaterialDialog dialog, @NonNull DialogAction which) { // TODO } }) .onNegative(new MaterialDialog.SingleButtonCallback() { @Override public void onClick(@NonNull MaterialDialog dialog, @NonNull DialogAction which) { // TODO } }) .onAny(new MaterialDialog.SingleButtonCallback() { @Override public void onClick(@NonNull MaterialDialog dialog, @NonNull DialogAction which) { // TODO } }); البته کد دوم فقط دستور برای دکمه ها تعیین میکنه که بایستی کد های اول رو با این مخلوط کنین
       
       
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام میخوام به شما عزیزان این فلوتینگ اکشن رو معرفی کنم.که تصویرش ضمیمه کردم.
      پیاده سازی:
      خب اول اونو به لایوت خودمون معرفی میکنیم 
      <android.support.design.widget.FloatingActionButton android:id="@+id/fab" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_gravity="bottom|end" android:layout_margin="@dimen/fab_margin" android:src="@android:drawable/ic_dialog_email" /> البته توجه کنین که باید دوتا کتابخونه زیر رو داشته باشید توی پروژتون 
      compile 'com.android.support:appcompat-v7:23.1.1' compile 'com.android.support:design:23.1.1' خب،حالا مرحله بعدی باید تو کد جاوا براش چیز میز بنویسیم
      که معرفیش هم اینطوری هست 
      FloatingActionButton fab = (FloatingActionButton) findViewById(R.id.fab); fab.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View view) { // Click action Intent intent = new Intent(MainActivity.this, NewMessageActivity.class); startActivity(intent); } }); امید وارم مفید بوده باشه

       
       
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام
      اسنک بار رو میخوام یه توضیح مختصر بگم چیز جالیه میتونید به جای Toast استفاده کنین
      اول این کتابخونه هارو به پروژه اضافه کنین (اگه ندارید)
      compile 'com.android.support:appcompat-v7:23.0.1' compile 'com.android.support:design:23.0.1' خب حالا میریم یه نمونه سادشو درست کنیم Snackbar snackbar = Snackbar .make(coordinatorLayout, "Welcome to AndroidHive", Snackbar.LENGTH_LONG); snackbar.show(); دستور اول یه اسنک درست میکنه
      ورودی اولش لایوت صفحه هست.ورودی دوم هم متن پیام و ورودی سوم هم زمان نمایش هست
      دستور دوم هم کارش نمایش هست.
      مثال بعدی:
      Snackbar snackbar = Snackbar .make(coordinatorLayout, "Message is deleted", Snackbar.LENGTH_LONG) .setAction("UNDO", new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View view) { Snackbar snackbar1 = Snackbar.make(coordinatorLayout, "Message is restored!", Snackbar.LENGTH_SHORT); snackbar1.show(); } }); snackbar.show(); خب تفاوت این مثال با قبلی اینه که این علاوه بر نمایش پیام،دستور هم اجرا میکنه به کمک setAction که ورودی اولش متن اون دکمه و ورودی دوم هم دستورات برای اجرای دکمه هست.
      امید وارم خوب بوده باشه
       
       
    • توسط Behrad Ravanbod
      سلام دوستان یه کتابخونه توپ پیدا کردم که دیگه درگیر ساخت نویگیشن دراور دستی نشد فول امکانات
      اول با کد زیر کتابخونه رو به پروژه اضافه کنین.
      اگه نمیدونین چطوری اموزش افزودن کتابخونه به اندروید رو ببینین
      ___
      کد:
      compile('com.mikepenz:materialdrawer:5.9.1@aar') { transitive = true } خب حالا بعد از افزوده شدن میریم سراغ کد نویسی
      جهت تست این کد رو در onCreate قرار بدین
      new DrawerBuilder().withActivity(this).build(); بعد پروژه رو اجرا کنید و دستتون رو از سمت چپ به راست روی صفحه بکشید.اگه منو باز شد یعنی موفقیت آمیز بوده.
      پس میریم سراغ تنظیم امکانات
      PrimaryDrawerItem item1 = new PrimaryDrawerItem().withIdentifier(1).withName(R.string.drawer_item_home); SecondaryDrawerItem item2 = new SecondaryDrawerItem().withIdentifier(2).withName(R.string.drawer_item_settings); با این کد دو تا آیتم تعریف میکنید اما هنوز به منو معرفی نشدن.پس مثلا کد زیر مینویسیم به جای اون کد اولیه
       
      Drawer result = new DrawerBuilder() .withActivity(this) .withToolbar(toolbar) .addDrawerItems( item1, new DividerDrawerItem(), item2, new SecondaryDrawerItem().withName(R.string.drawer_item_settings) ) .withOnDrawerItemClickListener(new Drawer.OnDrawerItemClickListener() { @Override public boolean onItemClick(View view, int position, IDrawerItem drawerItem) { // do something with the clicked item :D } }) .build(); یه توضیح در موردش بدم گیج نشین؛ابتدا یه متغیر از نوع Drawer تعریف کرده و اون رو با یه شی جدید از نوع DrawerBuilder پر میکنه.آخرش که میگه .Build() باعث میشه منو ساخته بشه و به اکتیویتی شما که با کد withActivity بهش گفتین وصل بشه.در ضمن بگم نیاز هست که یه Toolbar تو لایوت خودتون تعریف کنین و منو رو بهش وصل کنید با کد withToolbar
      با استفاده از کد addDraweritems،بایستی اون آیتم هایی که ساخته بودید رو بهش معرفی کنین مثل کد.توابعی هم که زیرش نوشتین از اسمشون مشخصه برای وقتی که روی آیتم ها کلیک بشه صدا زده میشن.
      یه امکان خوبی که این کتابخونه داره اینه که اگه توی پروژتون مسائل کاربر و ورود و خروج دارید یه حرکت قشنگ میزنه اونم AcountHeader هستش.کد زیر رو کپی کنید تو پروژه قبل از کد اصلی!
      سپس به همون کد اصلی که ساخت منو هست،این کد هم اضافه کنید 
      .withAccountHeader(headerResult) که در نهایت همچین کدی داشته باشین
      Drawer result = new DrawerBuilder() .withActivity(this) .withAccountHeader(headerResult) .withToolbar(toolbar) .addDrawerItems( item1, new DividerDrawerItem(), item2, new SecondaryDrawerItem().withName(R.string.drawer_item_settings) ) .withOnDrawerItemClickListener(new Drawer.OnDrawerItemClickListener() { @Override public boolean onItemClick(View view, int position, IDrawerItem drawerItem) { // do something with the clicked item :D } }) .build(); این کتابخونه خیلی امکانات دیگه داره که این فقط کمی ازشون بود.اگه میخواین جدی از این کتابخونه استفاده کنید بهتره به صفحه گیتهابش مراجعه کنین.
      لینک
       
      ببخشید کمی سرسری توضیح دادم خدانگهدار
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...