رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام من یک بازی ساختم که ترسیم اون توسط surfaceview و canvase انجام میشه
برای اجرا شدن روی همه سایز گوشی :

تست یک: وقتی که framebuffer را در canvas رسم میکنم(در متد run) در واقع در هر فریم داریم framebuffer رو نسبت به سایز گوشی scale میکنیم که این مسئله در گوشی های بزرگ frame per second (fps) را کاهش میده و تصویر تیک میزنه  

canvas.drawBitmap(framebuffer, null, dstRect, paint);


تست دو: حالا اگر بجاش همه عکس ها را همون اول در لودینگ بازی scale کنم مشکل grow heap ایجاد میشه!

canvas.drawBitmap(framebuffer, 0, 0, paint);


چاره چیه؟چرا لود بیت مپ انقد سنگین میشه(سایز مبنا رو 480*800 گرفتم یعنی عکسی ازین سایز بزرگتر ندارم)

--->( 350 تا عکس شده 40مگ از هیپ رو پر میکنه)

--->( 350 تا عکس با scale ابتدایی حدودا 6 برابر 40مگ ، هیپ رو پر میکنه)
ممنون میشم کمک کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...