سام 0 ارسال شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۶ گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۶ سلام من یک بازی ساختم که ترسیم اون توسط surfaceview و canvase انجام میشه برای اجرا شدن روی همه سایز گوشی : تست یک: وقتی که framebuffer را در canvas رسم میکنم(در متد run) در واقع در هر فریم داریم framebuffer رو نسبت به سایز گوشی scale میکنیم که این مسئله در گوشی های بزرگ frame per second (fps) را کاهش میده و تصویر تیک میزنه canvas.drawBitmap(framebuffer, null, dstRect, paint); تست دو: حالا اگر بجاش همه عکس ها را همون اول در لودینگ بازی scale کنم مشکل grow heap ایجاد میشه! canvas.drawBitmap(framebuffer, 0, 0, paint); چاره چیه؟چرا لود بیت مپ انقد سنگین میشه(سایز مبنا رو 480*800 گرفتم یعنی عکسی ازین سایز بزرگتر ندارم) --->( 350 تا عکس شده 40مگ از هیپ رو پر میکنه) --->( 350 تا عکس با scale ابتدایی حدودا 6 برابر 40مگ ، هیپ رو پر میکنه) ممنون میشم کمک کنید نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .