رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

با اپلیکیشن نوبت‌دهی و نوبت‌گیری «نوبتی» می‌توانید خدمات خود را تعریف کنید تا مشتریان شما به صورت آنلاین نوبت خود را در روز و ساعت دلخواه رزرو کنند.

https://static.nobati.co/images/share-nobatico.jpg

با اپلیکیشن نوبت‌دهی و نوبت‌گیری «نوبتی» می‌توانید خدمات خود را تعریف کنید تا مشتریان شما به صورت آنلاین نوبت خود را در روز و ساعت دلخواه رزرو کنند.

نوبتی، سامانه نوبت دهی آنلاین مشاغل در حوزه رزرواسیون فعالیت دارد. نوبتی با هدف تسهیل نوبت گیری و صرفه جویی در زمان می خواهد فضای دشوار نوبت دهی و نوبت گیری را در مشاغل مختلف آسان کند. همچنین صاحبان کسب و کار میتوانند در صفحه نوبت دهی خود ، نمونه کار و خدمات خود را در قالب پست های دسته بندی شده ارسال کنند.

خدمات دهندگان میتوانند نوبت دهی ارائه خدمات خود را به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین زحمت از طریق نوبتی مدیریت کنند. خدمات دهندگانی چون: آرایشگران، پزشکان، مشاوران، وکلا، مسئولین و کسب‌وکارهایی که برای ارائه خدمات نیاز به نوبت‌دهی دارند.

کاربران نیز می‌توانند در کمترین زمان بهترین و نزدیک ترین ارائه دهنده خدمات مد نظر خود را بیابند تا نوبت مد نظر خود را رزرو کنند.

اگر شما صاحب کسب‌و‌کار هستید و می‌خواهید از امکان نوبت‌دهی در نوبتی استفاده کنید، باید هنگام ثبت‌نام یا در قسمت تنظیمات در منوی کناری گزینه «من نوبت‌دهنده هستم» را فعال کنید.

پس از فعال‌سازی، در منوی کناری گزینه «ایجاد نوبت‌دهی» افزوده می‌شود. آن را انتخاب کنید. در صفحه نمایش داده‌شده نوع شغل خود را انتخاب کنید و سپس جزئیات مورد نیاز مانند استان، شهر، تصویر پروفایل، شبکه‌های اجتماعی، توضیحات و موقعیت جغرافیایی روی نقشه را وارد کنید.

در مرحله بعد می‌توانید نحوه نوبت‌دهی که شامل نوع خدمت و زمان‌بندی است را تعریف کنید. برای ویرایش و بررسی نوبت‌های ایجاد‌شده، به منوی کناری در صفحه نوبت‌دهی من مراجعه کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که برای ارائه‌دهندگان خدمات در اپلیکیشن اندرویدی نوبت‌دهی قرار گرفته، درج مطلب است. با این امکان می‌توانید مطالب مرتبط با شغل خود همراه با تصویر را قرار دهید و مشتریان را با خدمات خود بیشتر آشنا کنید. در واقع در این قسمت می‌توانید برای شغل خود بازاریابی کنید.

در صفحه اصلی نوبتی همه خدمات موردنیاز شما نمایش داده شده است. اگر سرویس خاصی را مد نظر دارید، می‌توانید در قسمت بالای صفحه با وارد‌کردن عنوان، آن را پیدا کنید و یا حتی به تفکیک استان و شهر به جست‌وجوی آن بپردازید.

در بالای صفحه می‌توانید گزینه مرتب‌سازی را انتخاب کنید و از بین ۴ گزینه جدیدترین، قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و نزدیک‌ترین خیلی سریع‌تر به خدمات مورد نظر دست پیدا کنید.

گزینه محبوب‌ترین‌ها بر اساس تعداد دنبال‌کننده برای پست‌های ارسال شده توسط نوبت‌دهنده، تعداد لایک، تعداد نوبت‌های رزرو‌شده بهترین خدمات‌دهندگان را برای شما نمایش می‌دهد.

بعد از آنکه خدمت مورد نظر را یافتید، با انتخاب آن مشخصات بیشتر را در صفحه جداگانه مشاهده می‌کنید. در همین صفحه می‌توانید نوبت خود را در ساعت دلخواه رزرو کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اگر آدرس ارائه‌دهنده خدمات را بلد نیستید یا در پیدا‌کردن آن مشکل دارید، می‌توانید از امکان مسیریابی ‌روی نقشه استفاده کنید. این امکان هم فراهم شده تا با استفاده از اپلیکیشن‌های پیشرفته دیگری مثل گوگل مپ بتوانید مسیریابی بهتری را داشته باشید.

داستان نوبتی

تیم نوبتی متشکل از ۱۲ متخصص در حوزه‌های برنامه‌نویسی وب، برنامه‌نویسی موبایل، طراح گرافیک، مارکتینگ و تحقیق و توسعه است و حسین پ غلیرضا عطایی سنگرودی این استارت‌آپ را بنیانگذاری کرده‌اند.

حدود ۴ سال پیش دو تا ایده داشتم «هم‌مسیر» و «نوبتی» به دلیل اینکه هم‌مسیر پتانسل درآمدی بالایی داشت آن را استارت زدیم که بنا بر دلایلی با شکست مواجه شد و حدود دوسال بعد از شکست هم‌مسیر، نوبتی را استارت زدیم.

داستان ایده نوبتی از آنجا شروع شد که با خانواده از استان گیلان به استان قزوین مهاجرت کردیم. یک ماهی نگذشته بود که من می‌خواستم برای اصلاح به آرایشگاه بروم. اما نمیدانستم کدام آرایشگاه کارش از بقیه بهتر است و از همه مهمتر نزدیک خانه است که زیاد وقتم گرفته‌نشود.

بلاخره بعد از چند ماه من آرایشگاه مد نظرم را پیدا کردم، اما چه پیدا کردنی! در ان چند ماه من حدود ۴-۵ آرایشگاه رفتم برای تست. تازه از چند نفر پرسیدم که کجا خوب هست؟ البته از نظر آنها خوب بود و چیزی که می‌خواستم نمی‌شد. هر دفعه هم کلی معطل می‌شدم تا نوبتم شود.

گاها میدیدم وسط اصلاح گوشی جواب می‌داد و هی دفتر و پیامک‌ها و … نگاه می‌کرد و می‌گفت مثلا فلان ساعت بیا و یادداشت میکرد تو دفتر و بعد میومد سراغ من… خلاصه از کار و زندگیم عقب می‌افتادم … این مشکلات رو هممون برای انجام خدمات مختلف داشتیم و داریم

همون موقع به خودم گفتم، چقدر خوب می‌شد اگه یه سیستمی بود که تمامی خدمات‌دهندگان در آن مشخصات، ساعت کاری، نمونه کارشونو ثبت کنند و خودشون و خدماتشونو کامل معرفی کنند تا مردم راحت بهترین و نزدیکترین خدمات دهنده رو پیدا کنند و نوبت رزرو کنند.

اینجوری هم لازم نیست با آزمون خطا خدمات‌دهنده‌شان را پیدا کنند و هم زمان زیادیتو صف منتظر بمانند تا نوبتشان شود. خیلی راحت خدمات‌دهنده مورد نیاز را پیدا می‌کنند و نوبت رزرو می‌کنند.

اسم نوبتی هم که خب بین مردم جا افتاده و جز کلماتی هست که خیلی جاها استفاده می‌کنند باعث می‌شه راحت‌تر نوبتی جا بیافتد؛ هم حالت طنز دارد هم کاملا سنخیت دارد هم اینکه کلمه پراستفاده‌ای است.

 

امکانات نوبتی

قابلیت های عمومی

– قابلیت درگ اسکرول جهت برای رفرش در صفحات

– قابلیت لغو و فعال کردن دریافت پیامک و اعلان

– تب مطالب (مطالب دنبال شده و همه مطالب)

– اسلایدر اخبار در صفحه اصلی

– رابط کاربری زیبا همراه با تجربه کاربری خوب اپلیکیشن (ui/ux)

– صفحه جستجوی پیشرفته

– دارای چند منو برای دسترسی سریع به صفحات مورد نیاز در بالا و پایین و منو اصلی اپلیکیشن

– دارای بخش معرفی به دوستان برای دریافت هدیه از نوبتی و افزایش موجودی

– دارای بخش مالی با صورت حساب کلیه تراکنش ها همراه با جزئیات

– دارای صفحه پروفایل کاربر (داشبورد) برای مشاهده گزارشات آخرین تغییرات فعالیت کاربر

– دارای بروز رسانی و پشتیبانی کامل

 

قابلیت‌های ویژه کاربران نوبت‌دهنده

– ثبت رایگان شغل و خدمات جهت معرفی و تبلیغ

– نوبت دهی ارائه خدمات

– قابلیت رزرو نوبت خودی با درج شماره تماس نوبت گیرنده حضوری یا تلفنی جهت ارسال پیامک

– قابلیت لغو نوبت توسط نوبت دهنده

– ثبت لوکیشن جهت مسیریابی و یافتن بهتر برای نوبت گیرنده

– ارسال پست در صفحه نوبت دهی

– قابلیت دریافت اعلان در زمان دریافت دیدگاه جدید برای پست ها

– ایجاد کد تخفیف برای نوبت گیرنده

– دریافت اعلان (Notification) و پیامک (sms) در هنگام رزرو نوبت و دریافت پیام پشتیبانی

 

قابلیت‌های ویژه کاربران نوبت‌گیرنده

– یافتن نزدیکترین خدمات دهنده

  یافتن محبوبترین خدمات دهنده

– یافتن خدمات دهندگان از طریق نقشه

– یافتن خدمات دهندگان از طریق فیلتر استان ، شهر و مشاغل

– اتصال نوبتی به اپلیکیشن های مسیریابی

– قابلیت دنبال کردن خدمات دهنده

– قابلیت لایک و کامنت برای پست های خدمات دهنده

– قابلیت رزرو و لغو نوبت توسط نوبت گیرنده

– قابلیت پرداخت آنلاین پس از رزرو نوبت هایی که روز پرداخت آنها ، حضوری انتخاب شده است.

– دریافت اعلان (Notification) و پیامک(sms) در هنگام رزرو نوبت و دریافت پیام پشتیبانی

از ویژگی های منحصر به فرد نوبتی میتوان به تیم قدرتمند، قابلیت یافتن بهترین و نزدیکترین خدمات‌دهنده، مسیریابی و البته ui/ux مناسب از دید کاربران و کارشناسان نام برد.

اگر از سامانه نوبتی به صورت مداوم استفاده کنید، می‌توانید موجودی خود را افزایش دهید و خیلی سریع‌تر و راحت‌تر نوبت‌های بعدی مورد نیاز را رزرو کنید، برای این کار کافی است به بخش مالی در منوی کناری بروید.

اگر شما به عنوان نوبت‌دهنده در نوبتی فعالیت کنید، می‌توانید با معرفی آن به دوستان خود و وارد‌کردن کد معرفی شما، ۱۷۰۰ تومان موجودی خود را افزایش دهید و اگر هم به عنوان کاربر عادی فعالیت کنید، به ازای هر معرفی و نصب نوبتی و وارد‌کردن کد شما ۲۰۰ تومان دریافت خواهید کرد.

نقاط قوت این اپلیکیشن امکانات متعدد و کافی برای نوبت‌دهنده و نوبت‌گیرنده‌ و رابط کاربری زیبای این ابزار است. اما تجربه کاربری در برخی ‌قسمت‌های آن دچار ضعف‌هایی است.

در حال حاضر نسخه وب نوبتی با ادرس nobati.co در دسترس است و نسخه اندروید و iOS هم دارد که می‌توانید از کافه‌بازار و سیب‌اپ، دریافت کنید.

ویرایش شده توسط pagedooni
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...