رفتن به مطلب
انجمن اندروید ایران | آموزش برنامه نویسی اندروید و موبایل
  • android.png.1fab383bc8500cd93127cebc65b1dcab.png

پست های پیشنهاد شده

سلام ب همه اساتید من اندروید استودیو رو نصب کردم اما ب ارور haxm برخورد کردم

ی مقدار ک سرچ کردم نوشته بود مشکل از بایوسه و ی تیک باید تو بایوس فعال بشه

اون تیک فعاله تو سیستم من اما مشکل پابرجاست

مشکل هم اجرا نشدن شبیه ساز اندرویده

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 2 هفته بعد...

سلام

ابتدا باید به بخش bios سیستمتون برید و Virtualization را فعال نمایید

 

سپس در داخل sdk manager اندروید میبایستی HAXM را دانلود و سپس نصب نمایید

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • مطالب مشابه

    • توسط elecomco
      آیا می‌خواهید برنامه اندروید بعدی خود را بسازید ، اما مطمئن نیستید که کدام زبان برنامه‌نویسی برای شما بهترین انتخاب است؟ در این مقاله به زبان هایی خواهم پرداخت که برای توسعه برنامه های اندروید بعدی ممکن است از آنها استفاده کنم.
      اندروید پذیرفته ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. اندروید توسط گوگل توسعه داده شد و یک سیستم‌عامل باز مبتنی بر لینوکس است. اندروید کاملا متن باز است و هر شرکت یا فردی می‌تواند آن را دانلود کرده و از آن برای محصولات خود استفاده کند. در اصل ، این سیستم عامل از طریق شرکت اندروید برای دوربین‌های دیجیتال و موبایل طراحی شد. شرکت اندروید در سال ۲۰۰۵ توسط گوگل خریداری شد. در حال حاضر ، ۲.۳ میلیارد تلفن هوشمند اندروید در جهان وجود دارد.
      اندروید نه تنها از دو میلیارد تلفن هوشمند ، لپ‌تاپ ، تبلت  و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی میکند ، بلکه اندروید قلب تپنده میلیاردها دستگاهی است که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می‌کنید. برخی از این وسایل عبارتند از: تلویزیون ، سیستم‌های امنیت خانگی ، یخچال و فریزر ، باکس های تلویزیونی ، دوربین ها ، ماشین ها ، سیستم‌های ناوبری ، تبلت های هوشمند ، بازی رایانه‌ای و وسایل خانگی هوشمند.
      چه زبان‌های برنامه‌نویسی می‌توانند برای توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به کار روند؟ در اینجا لیستی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه برنامه‌های اندروید آورده شده است : 
      Java Kotlin #C Python ++C
      جاوا
      زبان جاوا محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در این زمینه است. جاوا یک زبان برنامه‌نویسی استاتیک ، همه منظوره و متن باز است. جاوا از زمان راه‌اندازی سیستم‌عامل اندروید , زبان برنامه‌نویسی اولیه این سیستم عامل بوده است . جاوا در شرکت سان میکروسیستمز توسط James Gosling در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این زبان برنامه نویسی در حال حاضر متعلق به اوراکل است.
      جاوا براساس ++c  ساخته شد تا یادگیری آن برای توسعه دهندگان ساده باشد. این زبان همراه با ++c بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای دانشجویان و افراد تازه کار برای یادگیری اصول برنامه‌نویسی هستند. زبان جاوا توسط بسیاری از دانشگاه‌ها به عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی برای آموزش به دانشجویان استفاده میشود.
      برخلاف زبان های سوئیفت، سی شارپ و کاتلین ممکن است جاوا زبان برنامه‌نویسی مدرنی نباشد و مانند زبان های دیگر مدام بروزرسانی نشود. با این حال , زبان جاوا نقطه شروعی را برای توسعه دهندگان جدید مشخص میکند. یادگیری زبان جاوا در مقایسه با کاتلین بسیار ساده‌تر است. اگر یک توسعه دهنده تازه کار هستید و میخواهید توسعه اندروید را یاد بگیرید , جاوا یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای شروع است.
      کاتلین
      کاتلین یک زبان برنامه‌نویسی مدرن , دقیق , ایمن , شی گرا و سازگار با همه ی پلتفرم هاست که توسط یک شرکت نرم‌افزاری به نام JetBrains در سال ۲۰۱۱ ساخته شده‌است. این زبان برای ساخت نرم‌افزارهای کاربردی , برنامه های اندروید و برنامه‌های بومی استفاده می‌شود. در حال حاضر گوگل توسط شرکت گوگل پشتیبانی میشود.
      زبان کاتلین از زمان انتشار Android Studio ۳,۰ در اکتبر سال ۲۰۱۷  به عنوان زبان برنامه‌نویسی رسمی برای اندروید استفاده شده‌است. این زبان برای طراحی برنامه‌های کاربردی ، ساخت اپلیکیشن های مدرن و ارائه قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان طراحی شده است. کاتلین برای شما سادگی , انعطاف‌پذیری و بهره‌وری را فراهم می آورد.
      کد های نوشته شده در این زبان نسبت به زبان جاوا کوتاه تر و تمیز تر است. برای پروژ های اندروید بعدی شدیدا ً توصیه می‌کنم که از این زبان استفاده کنید . 
      #C
      زبان #C توسط Anders Hejlsberg در مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ ایجاد شد. سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی ساده ، انعطاف‌پذیر ، ایمن ، و متن باز است. این زبان یکی از پراستفاده ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان است. سی شارپ به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تمام برنامه‌های کاربردی از قبیل ویندوز ، کنسول‌ها ، برنامه‌های وب ، برنامه‌های موبایل ، و سیستم‌های backend را بسازند.
      برنامه نویسان سی شارپ می‌توانند برنامه‌های کاربردی ios و اندروید را با کمک Xamarin بسازند . Xamarin به عنوان بخشی از ویژوال استادیو ابزاری است که به توسعه دهندگان اجازه میدهد کدهای سی شارپ خود را به برنامه های بومی اندروید و یا ios تبدیل کنند. سی شارپ طراحان را قادر می‌سازد که برنامه‌های کاربردی ios بومی و اندروید را بدون آگاهی از یک زبان برنامه‌نویسی جدید بسازند.
      پایتون
      پایتون یکی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی زمانه اخیر است. پایتون که توسط Guido van Rossum در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد. این زبان متن باز ، سطح بالا و همه منظوره است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی پویا است که از پارادایم‌های توسعه شی گرا ، تابعی و رویه‌ای پشتیبانی می‌کند. این زبان در برنامه‌نویسی یادگیری ماشین بسیار محبوب است. در توسعه نرم‌افزار های اندروید ، پایتون جهت ایجاد کتابخانه‌ها ، توابع ، و دیگر وظایف پردازش به کار می‌رود .
      ++C
      ++C یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. ++C برای ساختن رابط های کاربری یا صفحات برنامه استفاده نمی‌شود. در فرآیند توسعه اندروید ، ++C برای ساختن API ها و وظایف backend استفاده می‌شود. توسعه دهندگان front end درگیر توسعه ++C نیستند ، بلکه کارکرد این زبان بیشتر مربوط به API هاست که مربوط به بخش back-end است. کتابخانه های معروفی در + +C  وجود دارند که برای توسعه دهندگان Android در دسترس هستند و میتوانند از آنها در برنامه های خود استفاده کنند.

      نتیجه‌گیری
      اندروید رایجترین سیستم‌عامل در دنیا است. برای ساخت اپلیکیشن اندروید از دو زبان برنامه‌نویسی اصلی یعنی جاوا و کاتلین استفاده شده‌است. در حالی که زبان برنامه‌نویسی جاوا یک زبان برنامه‌نویسی قدیمی است اما زبان کاتلین یک زبان سریع واضح و در حال تکامل است. اگر شما یک توسعه دهنده جدید هستید و به تازگی می‌خواهید توسعه برنامه های اندرویدی را شروع کنید، پیشنهاد من به شما زبان کاتلین است.
             
    • توسط mahdi892
      با عرض سلام 
      فولدر يک پروژه رو از محل اصلي خودش (USER\USERNAME\ANDROIDSTUDIOPROJECT)  کات کردم تو يه پوشه تو درايو D  ريختم ولي بعد باز کردن اندرويد استديو پوشه App نشون نميده و فقط در حالت Project به صورت فايلي نشون ميده


       
    • توسط saeid.honardan
      با سلام و احترام،
      یک برنامه می نویسم که داخلش باید یک تصویر رو با افکت اسپلش رنگ قسمتی ازش رو برجسته کنم(سرد یا گرم کردن قسمتی از تصویر).
      مانند این اپلیکیشن: https://cafebazaar.ir/app/com.appspot.swisscodemonkeys.paintfx
      هرچه کتابخونه های مختلف رو بررسی کردم چنین ابزاری داخلشون نبود. چندتا کتابخونه و سورس از سایت های خارجی پیدا کردم که پولی بودند اونهم به دلار!!!
      می خواستم بدونم کسی از دوستان می تونه راهنماییم کنه که چطور میتونم چنین کاری داخل اندروید استودیو انجام بدم؟ کتابخونه یا سورس کدی اگر سراغ دارید بهم اطلاع بدین لطفا.
      با تشکر
    • توسط amin1419
      با سلام با توجه به اینکه بعضی سرویس های گوگل مپ برای ایران تحریم هست آیا میشه از سرویس های mapbox اما روی گوگل مپ استفاده کرد؟ من رسم مسیر رو میخواستم لطفا اگر کسی میتونه راهنمایی کنه
      با تشکر
    • توسط Behrad Ravanbod
      با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
      سیستم جدیدی گوگل راه انداخته به اسم پلی پروتکت که مثلا میخواد از کاربرا در مقابل بد افزار ها و از این قبیل چیزا محافظت کنه.در نگاه اول ایده خوبی به نظر میاد و حتی کاربرا هم ممکنه راضی باشن.این سیستم طبق گفته خودش از هوش مصنوعی استفاده می کنه تا بد افزار هارو شناسایی کنه و به کاربر اخطار بده.احتمالا دوستانی که با لاکی پچر کار می کردن ارور رو دیده باشن.حالا مشکل جدید این هستش که من بعد از کلی تلاش و آزمون خطا بهش رسیدم و نزدیک ده روز منو به شدت زمین گیر کرد!
      مسئله اینه اینجانب یک روی یک اپلیکیشن کار می کنم.امضای دیجیتال برنامه به اسم من بود.اما بعد از صحبت هایی که صورت گرفت تصمیم بر آن شد امضای جدیدی بسازیم و به نام گروه و تیم باشه.به هر حال،ساختیم و بچه های تیم نصب کردن.بعد 24 ساعت یا کمتر،وقتی دوباره میخواستیم نسخه جدید رو نصب کنیم،اروری مثل تصویر زیر بهمون نشون میداد
       

      بد تر از همه اینکه حتی در سایتی مثل StackOverFlow هم راه حلی به کسی نداده بودن.از اون بدترش اینکه اصلا کسی سوالی نپرسیده بود در این زمینه !!!!
      حالا از داستان بگذریم،میرسیم به راه حل.اتفاقا بعد چند روز من تو چندمین صفحه گوگل یکی دوتا جواب دیدم برای راه حل این سوال.
      منطقی ترین راه،فرستادن اپلیکیشن به گوگل پلی بود.خب اونجا برسی می کردن و مشکلی پیش نمیومد.ولی ما امکان ارسال رو نداشتیم.باز گشتم و یک لینک در سایت گوگل رسیدم.
      https://support.google.com/googleplay/android-developer/contact/protectappeals
      خب،این لینک تونست مشکل من رو حل کنه.حالا راه حل خودم رو با شما به اشتراک می ذارم تا سریع تر حل شه مشکلتون.
      من فکر می کنم بون فیلتر شکن هم لینک باز بشه،به هر حال تست کنید.
      بعد از باز کردنش،یک فرمی با عنوان Play Protect Appeals Submission Form مشاهده می کنید.معنیشم میشه "فرم ارسال درخواست تجدید نظر پلی پروتکت".
      چند گزینه در صفحه مشاهده میشه که باید پر کنید.
      همینجا خدمتتون عرض کنم که حتما از آخرین نسخه اپلیکیشن به صورت Sign شده خروجی بگیرید و آماده کنید.
      خب،میریم سراغ پر کردنش،قسمت Email Address که کاملا مشخصه،حتما ایمیل صحیح و دقیق خودتون رو بزنید.چون مهمه.چند خط دیگه میگم چرا!!
      قسمت Developer Name هم با اینکه اجباری نیست،بدک نیست پر بشه.
      قسمت Application Package Name هم که اسم پکیج برنامتون رو دقیقا وارد کنید.
      و اما دردسر ترین قسمت،Url to download your apk file
      این قسمت چرا دردسره؟؟سوال خوبیه!اولا که به نظرم گوگل باید حداقل یک سیستم آپلود فایل میذاشت فایل رو آپلود کنیم.مشکل دوم اینه ممکنه نتونن از سرور های داخل ایران استفاده کنند.پس یه سرور آلمان یا مثل من فرانسه داشته باشین مشکل حله.در ضمن،دسترسی های محدودیت های فایل رو بردارید.همون قضیه لیست کردن فایل ها،یا هر محدودیتی که واسه دانلود فایل گذاشتین.بردارید که داستان نشه براتون.
      لینک فایل رو حتما حتما حتما با http اولش بذارید.آدرس فایلتون یک همچین چیزی باشه.
      http://example.com/myapp.apk
      اینجوری بهانه کمتری دست گوگله واسه دانلود نکردن فایلتون.من خودم حدود 35 بار ارسال کردم تا قلقش دستم اومد و گفت تونستیم فایلتون رو دانلود کنیم.
      قسمت آخر هم Additional information to support your appeal که اجباریه پر کردنش.معنیشم هستش "اطلاعات اضافی برای حمایت از درخواستتون"
      من والا با انگلیسی دست و پا شکسته یه متن کوتاه نوشتم و قبولم کردن
      شما اگه می تونید حتما بهترشو بنویسید.چون فکر میکنم تاثیر مستقیمی داره.
      بعد از زدن دکمه submit،منتظر باشید چند ثانیه بعد ایمیلی بهتون میرسه که اگه ارسال موفقیت آمیز بوده باشه،همچین چیزی هست.

      اگر هم نباشه،میگن که نتونستیم فایل رو دانلود کنیم سر همون قضیه اشتباه بودن url یا هر چیز دیگه.(عبارت unable to download رو مشاهده میکنید توی متن)
      چند تا نکته رو عرض کنم خدمتتون.
      اولا که سعی نکنید چند بار درخواست رو ارسال کنید.یعنی اگر موفقیت آمیز باشه،تا موقعی که نگاه کنن درخواست شمارو نمیذارن دوباره درخواست بدین.میگن که الکی زور نزن داداچ :)) دوما،چه با درخواست شما موافقت بشه چه نه،خبرتون نمیکنن  بعد 48 ساعت خودتون اپ رو نصب کنید ببینید اروری میده یا نه. سومین نکته هم اینه که حتما یادتون باشه اگر از کاربر اطلاعاتی میگرید و به سرور میفرستین،از SSL استفاده کنید و سپس درخواست بدین.از سایت www.sslforfree.com میتونید اس اس ال بگیرید.به زودی یه آموزش ارسال https request هم میذارم همینجا.چون یکم با http request متفاوت هستش. امید وارم تونسته باشم مشکلتون رو حل کنم،اگه تونستم،دعا برای سلامتی پدر و مادرم کنید با تشکر 
       
      رفع خطای Blocked by Play Protect
  • فایل

×
×
  • اضافه کردن...